19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

Paroubkovská specialita

Čtrnáct dní jsem byl stranou našeho kocourkovského kolotání - byl jsem vUSA, v zemi, kde mají jasně daná pravidla a většinou je dodržují. Právě z toho hlediska mi připadala neuvěřitelná dvě témata významu okrajového, ale bohužel pro nás velmi typická.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Stuchlik 17.5.2010 22:49

Pravdivá pohádka

http://www.youtube.com/watch?v=ZXmJ9w-E-SI

M. Volf 17.5.2010 19:14

Ňu, ňu, ňu hošánci,

nač ta hysterie?/ Růže ať nám vzkvétá/ Jirka dlouho žije/ máte to marný/ i když smočíte si slipy/ jediný nač se vzmůžete/ jsou pubertální klipy/ třeba o tom zloduchu/ co zove se levice/ jen vám sténá nečas v hlavě/ máte duté palice/ že levici neradi?/ Tak to je smůla/ Jirky po volbách budou štosy/ řekl bych fůra/ tak si zas hystericky/ zvolejte fůůůůůj/ stejně v těch hlavách/ snad jen ten hnůj.-)

M. Volf 17.5.2010 19:14

Re: Ňu, ňu, ňu hošánci,

Hezký večer přeji.-)

L. Zlobil 17.5.2010 21:25

Re: Ňu, ňu, ňu hošánci,

Ty nám taky ! :-)

K. Janyška 17.5.2010 18:51

Kajan

Volba žádné jiné strany, než ODS, nedává u nás smysl ! Dzp.

M. Volf 17.5.2010 19:15

Re: Kajan

Ňu,ňu,ňu.-)))

J. Láníček 17.5.2010 17:39

Ten kapitalismus je dobrá věc,

ale musíte být bohatý a ne chudý. To potom nebudete muset ani platit daně, protože budete patřit k výrazné menšině - a vaše zdanění nic neřeší. A také byste pochopitelně nebyli hloupí a před případnými daněmi utekli. To jsem si přečetl v dnešní MF Dnes. Zároveň je tam několik návodů( jen pro bohaté), jak se placení daní nejlépe vyhnout. Ale protože máme tu krizi a ve státní pokladně chybí hodně love, někdo to zaplatit bude muset. S bohatými se to nevytrhne, jsme se dověděli, tak se budou muset přiškrtit  běžní zaměstnanci, mladé rodiny a hlavně důchodci. Ti darmojedi jsou už stejně k ničemu a je jich nejvíc - tady už to má řešení. A určité řešení by mohlo mít ještě vyšší  zdanění malých živnostníků, kteří se sotva drží nad vodou. A šiřitelé poplašných zpráv a provokatéři typu Kalouska, budou mít navíc argument pro obvinění Paroubka ze lhářství, protože pokud slibuje lidem nějaké peníze, tak to budou tak akorát ty jejich, jenom si je vzájemně vymění. Jak říká ta MF (včera, Dnes i zítra), na bohaté si nikdo nepřijde, z těch toho moc nevyrazíme. Ale ti chudáci budou mít aspoň motivaci stát se rovněž bohatými. Ta potřebná chytrost k tomu pak přijde už sama !

M. Vondráček 17.5.2010 18:02

ten třídní boj

s Vámi ale cloumá :-))

L. Zlobil 17.5.2010 18:03

Po to fiasku s embargem pravicových novin ,Paroubka z lhaní nikdo neobviní jaroušku,

on už totiž jenom lže ,to se to pak těžko obviňuje ,když je těch lží 100 denně :) S tím embargem "do voleb" ustavil národní rekord ,vydržel to celých 10! dnů :-)Pak to nevydržel a pozval si Lidovky do kvartýru :-)))

http://www.lidovky.cz/paroubek-promluvil-bojkot-medii-ze-strany-cssd-castecne-padl-pt0-/foto.asp?foto1=MPR332681_j03.jpg

K. Janyška 17.5.2010 18:47

Re: Ten kapitalismus je dobrá věc,

Kapitalismus není dobrá nebo špatná věc ! Je to jediný možný obsah lidských myslí, životů a lidského světa, jako celku !  Jaroušku, jste inženýr na baterky !!! Dzp.

J. Láníček 17.5.2010 19:24

A vy melete do omrzení jedno a to samé,

a vůbec vám nedojde, že kapitalismus je v dost velkých problémech, a že v dnešní podobě asi dlouho nevydrží. Já netoužím po vládě komunistů ani po starých socialistických časech, ale zkrátka něco je špatně. Ekonomický růst končí, protože to co jej pohánělo, tj. růst čerpání neobnovitelných zdrojů, narazilo na své meze a dále to nebude možné, jelikož tyto zdroje nebudou k dispozici. A konečně se také ukázalo, že finanční systém založený na dluhu, vytváření virtuálních peněžních "produktů" a spekulací je třeba odpojit od reálné ekonomiky. No a konec růstu a konec nadvlády spekulativních financí bude nutně znamenat také konec globalizace  .... a po krizi finanční nastane zákonitě krize politická  .... a po ní víte houby, stejně jako já, co nastane ... tak se jděte konečně s těmi vašimi dvěma omílanými větami vycpat !!!

P. Boublíková 17.5.2010 16:55

K progresivní dani - z dnešní MFD

"ČSSD, která je volebním favoritem, by chtěla zvednout daně lidem s příjmem přes 100 tisíc korun měsíčně. Tím by však získala jen málo peněz. Podle propočtů MF DNES by výraznější sumu do rozpočtu přineslo až vyšší zdanění nejlépe odměňované třetiny zaměstnanců. V ohrožení jsou tak lidé s příjmem nad 26 tisíc Kč."

Těžko říct, zda spekulace MFD dojdou naplnění - ale je fakt, že "milionářská daň" Ficovy vlády nakonec také postihla zaměstnance s příjmem kolem 35.000 Sk, což by zhruba odpovídalo příjmům kolem zmíněných 26.000 Kč/měsíc...

Zas si budeme všichni rovni - uklízečka aj primář kliniky s profesorem matiky - to bude krása....

K. Janyška 17.5.2010 13:47

Kajan

Zdá se, že debilů je u nás dost ! Paroubek s Filipem nás do Řecka přece jen povedou ! Dzp.

Z. Válek 17.5.2010 14:42

Re: Kajan

Proti úsporným opatřením navržených řeckou vládou hlasovala pravice s komunisty. Co ty na to, spontánní řáde?

P. Boublíková 17.5.2010 14:49

Re: Kajan

Snad se spontánní řád nebude zlobit, kdfyž napíšu svůj názor: co se (zejména samo) deklaruje jako pravice/levice, ještě nemusí být pravice/levice. Markantním příkladem je Cibulkův Pravý blok.

Z. Válek 17.5.2010 15:24

Re: Kajan

Něco na tom možná je. Strany se sice nějak nazývají, aby volič věděl koho má volit, ale  v parlamentě podle hlasování je už rozeznat na pravici a levici lze jen těžko. Psal jsem vám, že jsem si napsal testík, kde vám na základě 40ti hlasování pro určité zákony  vyjde, které strany jste sympatizantem. Mně vyšla SZ a nejméně jsem hlasoval svorně s ODS a KSČM.

P. Boublíková 17.5.2010 16:43

Re: Kajan

Mně v tom testíku vyšla shoda se SZ 16 %, KDU-ČSL 10 % (pámbu mě netrestej), ODS 8 %, ČSSD 3 % a KSČM - 8 %. Takže žádná z parlametních stran neplnila má přání aspoň z poloviny:-)

Ale celkově byl ten testík hodně zavádějící: například tam nebylo nic ohledně jaderné energetiky, kde bych se SZ určitě nesouhlasila.

M. Prokop 17.5.2010 16:02

Re: Kajan

No a co je na tom divného? AŤ se socánci vyrochní v tom, co z velké části zavinili.

K. Janyška 17.5.2010 18:49

Re: Kajan

Absolutně mně Řekové nezajímají ! Kromě toho, že socialisté jsou ve všech politických stranách světa ! Lidé jsou bohužel dostatečně hloupí na to, aby nezjistili, že jsou socialisté ! Dzp.

J. Matuška 17.5.2010 13:41

Astone, napsal jste špatnou glosu,

protože nemám vlastně co k ní dodat. Takže děkuji...

M. Anklewicz 17.5.2010 12:40

Kdo bude oběšen za "jemnocit" v protiparoubkovské propagandě?

Slibovat 13.důchod je předvolební pitomost, to je fakt. Ovšem atakovat nejnižší lidské pudy je zvrhlost. To je to, co připomíná propagandu nacistického Německa. Žid byl ošklivý v kaftanu a s příšerným nosem. "Streicherův pamflet otištěný ve Stürmeru  28.prosince 1941 komentoval Hitler slovy: Vykreslil Žida idealizovaně, Žid je mnohem sprostší, mnohem satanštější, mnohem krvelačnější, než jak ho představil Streicher" (kráceno). Streicher, byl za svůj "jemnocit " vůči Židům po válce oběšen.

M. Prokop 17.5.2010 16:03

Re: Kdo bude oběšen za "jemnocit" v protiparoubkovské propagandě?

Jo, to atakování nejnižších lidských pudů se mi také ekluje.

Vyhrožování, kolik bude stát plomba, chřipka, výpověď .............

P. Boublíková 17.5.2010 16:45

Re: Kdo bude oběšen za "jemnocit" v protiparoubkovské propagandě?

Momochodem, nevíte, jak se přišlo na částku cca 3.700 Kč za chřipku? Vždyť běžná chřipka bez komplikací = 2 návštěvy obvoďáka, Paralen, který si beztak člověk platí sám a kýbl čaje.

J. Václavíková 17.5.2010 12:40

Proč to byla právě ČSSD,

která se vždy postavila proti výraznější adresnosti dávek?! Jinak samotné progresivní zdanění není ani tak úplně špatné, ani tak dobré, ale rozhodující je, aby výška progrese nebyla demotivující, což zase navrhuje ČSSD.

Souhlasím s p. Kullheimem.

M. Prokop 17.5.2010 16:05

Re: Proč to byla právě ČSSD,

Progresivní zdanění je špatné už z principu. Okrádáte lidi nestejně i při zdanění rovným procentem.

Spravedlivá by byla jen daň z hlavy. Nebo ještě možná DPH.

J. Kulheim 17.5.2010 10:50

Každý volič nese svou odpovědnost za státní dluhy

. Důležitou součástí státního dluhu jsou dluhy rozpočtové. Deficit SR  znamená, že stát jako ekonomický subjekt spotřebovává v rozpočtovém roce více, než je schopen sám vytvořit; tj. rozpočtově je deficit známkou špatného vládního finančního hospodaření. Politici ČSSD v průběhu 8 let vládnutí nasekali dluhy cca 600 mil korun.   

Politici finanční odpovědnost nenesou, ale nesou odpovědnost politickou.  Nepřímou  odpovědnost nesou i voliči těch stran, které v období nebývalé ekonomické prosperity, dluh udělaly. Kdo peníze projedl, ať si hodování zaplatí. Stát nemá žádné peníze. Hospodaří s penězi daňových poplatníků a dělá dluhy. Pokud rozložit placení dlouhodobých projektů do delšího časového období je normální. Po silnicích budou jezdit i naši vnuci, tak nech přiměřenou část nákladů zaplatí. Od politiků je nezodpovědné rozdávat peníze a říkat, že dluhy se neplatí. Vytvářejí u lidí dojem, že lze utrácet cizí peníze.  Nemám nic proti tomu, když si sami vypůjčí na dovolenou v bance. Jenom nechci za nikoho jeho "hodování" platit. Peníze"projedli" , zjednodušeně řečeno, ti, kteří do SR odvádějí měně peněz než z něho berou. Nemůžeme mezi ně počítat důchodce a lidi, kteří se dostanou do nečekaných životních problémů. Tito lidé platili a byli solidární v období kdy pracovali, mají taky nárok na solidaritu.

Projedli" to ti, kteří přijímají cizí peníze a přitom od nikoho peníze nepotřebují,  protože mají svých  dost.  Taky pracující ve státním podniku, který musí být dotován ze státní pokladny a ještě žádají různé výhody. Stát by měl pomáhat těm, kteří se dostanou do životních problémů.   Nezodpovědní politici, kteří dávají peníze plošně bez ohledu jestli dotyční lidé peníze potřebují. Kupují si voliče za cizí peníze

J. Kulheim 17.5.2010 10:52

Re: Každý volič nese svou odpovědnost za státní dluhy

Pokračování.

Pastelkovné, sociální dávky, porodné těm, kteří tyto peníze nepotřebují. Potřebuje Talmannová, Buzková, atd. porodné? Proč by nemohl Saltzmann, Macek, Zeman, já / jsem důchodce/, platit poplatky za hotelové služby v nemocnici. Je normální,  že studentům, kteří jezdí v drahých autech do školy, platí školné jejich podstatně chudobnější spoluobčané? Myslíte si, že je dobré, aby různé "montovny" dostávaly miliardy vybrané od daňových poplatníků?  Dotace, Babišům kteří mají miliardy. Granty, pobídky jdou z peněz lidí, kteří platí daně.  Soukromé peníze dostávají soukromé osoby.   Projídají to ti, kterým nevadí když dostávají  peníze, které si vláda zbytečně půjčuje. Vláda má odpovědnost za to, že ustupuje různým lobistickým skupinám, které si na úkor ostatních, prosazují svoje zájmy. 

Já za nikoho dluhy platit nechci. Nechci platit dluhy za Sobotku, který rár rozdává cizí peníze, ani za souseda, který jezdí Superbem pro sociální podporu.AŤ dluhy zaplatí ti, kteří spotřebovávají peníze daňových poplatníků a voliči stran, které peníze dávají těm, kteří mají svých peněz dost.

Stát jsme všichni, ale za hospodaření jsou odpovědní politici a státní úředníci. Každý z nás má svou odpovědnost. Výrazně větší odpovědnost mají ti, kteří volí strany, které říkají, že žít na dluh je normální a stát dluhy neplatí.  

L. Daňková 17.5.2010 11:15

Re: Každý volič nese svou odpovědnost za státní dluhy

Ano popsal jste vše přesně, plně s vámi pane Kulheime souhlasím.

Z. Válek 17.5.2010 12:00

Re: Každý volič nese svou odpovědnost za státní dluhy

To je jak s Mongoly. To, co píšete je už tak ožvýkáno, že více nelze. Raději se bavme o tom, jak z toho. První krok správným směrem je uvědomit si, jakou strukturu má státní rozpočet,. To znamená  uvědomit si, že výdaje dané zákonem tvoří 85 % všech výdajů. Polovina výdajů SR  jsou výdaje MPaSVtj.  důchody a zdravotnictví, školství 125 mld, ,doprava 71, vnitro 61, obrana 49, zemědělství 39 a úroky z dluhu 76 mld. Jsme na jedné miliardě a potřebujeme ušetřit 200 mld.. A nyní se můžeme začít handrkovat o to, kdo sleví. Samozřejmě, že nikdo. Takže jediné spravedlivé bude, když sleví všichni, a to 20 % dolů. Důchodci lékaři, pocajti atd. a nebo 10 dolů a 10 v daních nahoru. Račte si vybrat.

P. Boublíková 17.5.2010 12:09

Re: Každý volič nese svou odpovědnost za státní dluhy

Přesně tak, nestačím se divit, ale souhlasím s vámi doslova....