29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Paroubkova evropská karta

"Mirek Topolánek jako předseda vlády by ve svém spojení s případným znovuzvoleným prezidentem Václavem Klausem, jehož názory v Evropě a světě budí jen posměch či v nejlepším případě rozpaky, prakticky vylučoval, že by Česká republika byla schopna důstojně a efektivně zvládnout naše předsednictví v EU," řekl Jiří Paroubek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
No... 5.2.2008 8:17

Trefné, blb na kvadrát drázh ..

Dvě, to se Vám povedlo !!!!;-D;-D;-D

kapitán 5.2.2008 8:22

Re: Trefné, blb na kvadrát drázh ..

Arabové jsou nejhloupější - neb mají čtyři ?

Lea 5.2.2008 7:52

VK svým postojem

je sice  proklausovky jedinečný,to je ale asi tak vše.  Předělat EU k obrazu svému těžko asi může.Jestliže se v EU nejvíce  možných změn prosadí v utvořených frakcích,jak vidno,naši euroskeptici nenašli v Bruselu tolik lidí stejně smýšlejících,aby silnou euroskeptickou frakci uplácali.

fany 5.2.2008 8:02

Re: VK svým postojem

Proč by si vypouštěli rybník?

miki 5.2.2008 8:03

Re: VK svým postojem

co je to za blbost

clay 5.2.2008 8:23

Re: Re: VK svým postojem

moudra pavlače. Jak řekla Kočičková: Na Pavlači se pomlouvá méně než na chatech....;-)

Lea 5.2.2008 8:34

Re: Re: Re: VK svým postojem

to není pomluva. Nebo snad Zahradil a spol. získal pro své vize  silnou skupinu,tvořenou dalšími státy?  Kačeři jim byli sice dobří,i když  PiS byla stranou levicovou až  moc.  S Brity to není taky tak horké,jak vypadalo.

Irbis 5.2.2008 7:51

Česká politika

"Česká politika je v rukou lidí zatížených provinčním myšlením, lidí bez vzdělání, bez rozhledu, bez vychování, bez formátu. " A teď mi někdo na konrétním příkladě dokažte, že to není pravda. Plně sohlasím s Astonem. To není sebepodceňování nás Čechů, to je fakt -  koho jsme pustili do politiky. Není co dodat a proto je realita taková jaká je.

Lea 5.2.2008 7:53

Re: Česká politika

ano,realita je taková. O to více jsou ale vidět a slyšet doma. Lepší jejich pohledem malej rybník,ale náš.

miki 5.2.2008 8:11

Re: Česká politika

co ty víš o politice a politicích v jiných zemích, že pliveš na naše?

Nika 5.2.2008 7:50

Vidím, že Švejnarova nesmyslná nálepka "eurofob" se ujala

Kolikrát ji tenhle týden ještě uslyšíme ? :-/

Tino 5.2.2008 7:46

Aston neví co chce!

 Článek není ani pro jednu stranu směrovaný, je proti všem. Není to prvně a připadá mi, že se tyhle články k diskuzi zaměřují čistě populisticky.

 Osobně bych raději měl šanci reagovat na fundovaný politologický názor, než na takovéhle pavlačové pokřikování. Jenže to by pisatel musel vědět, co vlastně chce svým názorem vyjádřit krom snahy nadávat na všechny - napravo i nalevo.

 Má snad pisatel dojem, že by bylo málo příspěvků do diskuze, když by dal najevo názorovou příslušnost? Jeho práce je slabota. Takovéhle výkony odvádět já zaměstnavateli, tak jsem dávno na dlažbě!

Mislead 5.2.2008 7:53

Re: Aston neví co chce!

ovšem majitel může:-))))))))

kapitán 5.2.2008 7:54

Re: Aston neví co chce!

Na PSA nechodíme kvůli sáhodlouhým rádoby učeným politologickým komentářům, ale jsme tu na pokecu, abychom se odreagovali.

Jestli jste si nevšiml tak Ondřej Neff není politolog a ani to o sobě nikdy netvrdil.

Vy jste pravděpodobně velmi špatný potapěč - divím se že Vás zaměstnanec vůbec platí.

Martin B. 5.2.2008 8:14

Re: Aston neví co chce!

Soudruhu, to si musíš vybrat, na kterou stranu štěkat! To jste chtěl sdělit? To je ale matoucí, když z textu není na první pohled jasné, jestli je pro nás nebo proti nám, že? To my bolševici myšlením nemáme rádi.

kapitán 5.2.2008 8:19

Re: Re: Aston neví co chce!

ANO

soudruha myšlení evidentně bolí - taky za něj není jak napsal od zaměstnavatele placen.

baltahsar 5.2.2008 8:14

Re: Aston neví co chce!

Já myslim, milý Tino, že dal najevo svou "názorovou příslušnost" dost jasně -- neni ani v jedný partaji, pokud vim, a ví že fotbal se nehraje jenom na Letný a v Ďolíčku. Teda aspoň většinou, když je při smyslech, někdy se v řevu těch či oněch vlajkonošů zapomene ;-)

Flegmatik 5.2.2008 8:45

Re: Aston neví co chce!

Proč se přiklánět na nějakou stranu, proč bojovat za nějaké barvy. Podívej se na to jinak - v okamžiku, kdy zjistím, že produkt té či oné práce je to, s čímž jsem spokojem, pak řeknu ten či onen má moje sympatie. Ale neřeknu to proto, aby z toho vyzněl polpulismus, řeknu to proto, že to uspokojilo nějakou mou životní potřebu. Něco mi to v mém životě např. zjednodušilo nebo mi to prostě udělalo dobře po duši. Kašlu na všechny, kteří svými mocenskými choutkami ničí klidný život v této zemi a dělá to jen proto, aby ukázal svým protivníků, že ON je ten vyvolený ze všech, který má patent na život a právo ostatním ukazovat tu správnou cestu. Hystorie nás však učí, že toto tu již bylo několikrát a víme jak to vždy dopadlo. Oranžová, mordá, zelená červená - to jsou krásné barvy, ale začali jsme je přiřazovat k nějakým subjektům. Tím jsme změnili jejich podtatu a to podstatu krásna a příjemna, podstatu jejich prvotních funkcí na tomto světě.

Nechme světové strany a barvy plnit své prvotní funkce, pro které byly na tomto světě stvořeny:-).

miroslav 5.2.2008 9:00

jednoduché pravolevé myšlení

je určené pro snadnejší volbu ke kterému stádu se přidat

modrá ovce to nemůže pochopit

hasil 5.2.2008 7:37

pane bože

Neffe, větší kravovinu jsi nemohl snad dostat ani z hlavy, tohle je opravdu, ale oprtavdu nevkusný výblitek eurohujera, určitě ne vzdělance.

Marian 5.2.2008 7:34

Nesouhlasím zcela s pojmem

eurofobie.  Právě  tak  si myslím, že nejde  o euroskepticismus. Jde  o  velmi specifický  postoj,  pro který  se nejspíše  hodí  pojem   "  euroburanství".

fany 5.2.2008 7:35

Re: Nesouhlasím zcela s pojmem

Spíše by mělo být "eutonaivismus".....;-)

fany 5.2.2008 7:36

Re: Re: Nesouhlasím zcela s pojmem

Tedy raději "euronaivismus".....:-/

Píši rychleji, než myslím. A to myslím jen někdy;-D

Hruboš 5.2.2008 7:29

Dnes Astone

100 % souhlas, není mezi tou modrou, rudou či oranžovou cháskou jediného rozdílu.

No... 5.2.2008 7:24

Vy chcet opravdu EURORVHP ?

POKUD TO V eu BUDE ŠLAPAT JAK MÁ, PROSÍM, ALE oni NEMAJÍ ZKUŠENOSTI S rvhp A VE SVÉ NEVĚDOMOSTI CHTĚJÍ TOTÉŽ ZNOVU UVÉST DO ŽIVOTA . Nám to jednou stačilo. Jim to taky bude stačit, jenže mezitím ztratíme dvacet let !  Pinglovi to bude vyhovovat. VÁM TAKY  ????

fany 5.2.2008 7:30

Re: Vy chcet opravdu EURORVHP ?

Na to je jednoduchá odpověď. Většina států tzv. Východní Evropa nezažila skutečnou demokracii a kapitalismus. Musí se tedy k tomu dobrat od prvopočátků se všemi chybami. No a naopak většina tzv. Západní Evropy nezažila bolševické řádění a socialistické budování nové beztřídní společnosti. Tak si to prostě chce vyzkoušet. Je na tom něco nepochopitelného?

No... 5.2.2008 8:16

Nepochopitelná je nepoučitelnost !

Nejdřív skopčáci, pak (díky nim) druhý extrém. Pak do roku 89 jeden systém, pak (díky jim, jiným) zase extrém .Stálé skákání z extrému do extrému nás stojí čas a ztracené naděje na lepší společnost. Asi to tak má být..".mládeži patří budoucnost. Konec konců, nic jiného si ti parchanti nezaslouží.." , ne ????

BuBu 5.2.2008 7:13

Astone . . . Astone . . .

. . . asi jste neměl dobrý den - to se někdy stává (my z vesnice tomu říkáme "den blbec") !

Co ten "den blbec" zapřičinil u Vás - tak to už je ovšem "na pováženou" !

Jo a jen tak, mimoděk - Klaus nahlas . . . a veřejně přiznal, že to extempore se jmenováním ministra zahraničí, že byla chyba !

Takže Astone - dnes je to na nedostatečnou !

fany 5.2.2008 7:25

Re: Astone . . . Astone . . .

Ano, jeden z mála politiků, který se někdy a veřejně omluvil, aniž by byl k tomu vyzván. Už i to jej dělá Státníka  s velkým "S".......

To ostatní kolem je jen póvl a novinářská potrava. Na jedné oslavě v budově společnosti Mafra se jeden známý novinář (trochu již pod párou) chvástal slovy: Ukaž mi na nějakého člověka a my z něj do roka udělá politika první třídy, o které bude psát a mluvit většina z našich kolegů. My dokážeme z neználka udělat politika, ale i z politika nicku. Takovou máme moc.

PS: Tehdy jsem se tomu smál, ale později jsem zjistil, že má vlastně pravdu. Bohužel

josef 5.2.2008 7:11

Neffovo umanutí Klausem

je na Chocholouška