5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Diskuse k článku

Paroubek a hladovkáři

Jiří Paroubek navštívil hladovějící aktivisty Jana Bednáře a Jana Tamáše. Výsledek? Hodlá napsat americké ministryni zahraničí dopis, v němž ji poučí o tom, že nemá podepisovat smlouvu o radarové stanici, protože na to nemá mandát. Proč nemá Rice mandát? Protože budou v listopadu prezidentské volby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Petr Kunetka, zlocinec 30.5.2008 10:23

Re: Petře Kunetko

No, ja nevim, ale nejdriv mohli vymyslet trochu lepsi technologii, nez vyrobit za tri litry nafty litr repky

pepa 30.5.2008 10:24

Re: Re: Petře Kunetko

uz ji vymysleli, ve slunecnich panelech.

neznam kalkulaci, ale vyroba cisteho kremiku je hodne energeticky narocna

www racek 30.5.2008 10:32

Re: Re: Re: Petře Kunetko

ekonomická návratnost se odhaduje na cca 20 let. ovšem při dotacích je to lepší. energetická  ... no, nevím, snad kolem 5 let, jsem někde četl.

větrníky jsou na tom trochu líp, akorát fungujou vždy, kdy nejsou potřeba. tedy v době, kdy je spotřeba nejnižší. což němci už znají velmi dobře. ale je to tak nastratovaný kšeft, že to nejde tzarazit...

pepa 30.5.2008 10:35

Re: Re: Re: Re: Petře Kunetko

opravdu energeticka 5 let ? tak to neni tak hrozne.

i rak to ma ale smysl tam kde to je nutnost a ne na bussines za dotace;-D

www racek 30.5.2008 10:40

Re: Re: Re: Re: Re: Petře Kunetko

je to hrozné. 5 let je fakt hodně.

pepa 30.5.2008 10:43

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petře Kunetko

25% nakladu ( energetickejch) neni tak moc, ale buhvi kolik bude stat jeste likvidace.

Pavla B. 30.5.2008 10:36

Re: Re: Re: Petře Kunetko

Berte větrníky i fotočlánky jako experiment.... bez kulhavých experimentů není pokroku... pod tlakem nedostatku energie se tyhle technologie vylepší, tak aby byly funkční bez dotací, tomu docela věřím.

pepa 30.5.2008 10:39

Re: Re: Re: Re: Petře Kunetko

to ja taky tomu verim ale az nebude ropa, uhli, jadro ...... a pokud se nevyvine nova technologie.

nemam nic proti pokusum pro budoucnost, ale proti dotovanemu nesmyslnemu bussinesu.

pavlo za 25 let se ty slunecni panely a vetraky  budou likvidovat. to bude problem skoro jako z tetelinem

Mislead 30.5.2008 10:26

Re: Re: Petře Kunetko

no já jsem zvědavější - a celkem by mě zajímalo, kolik energie spotřebuje výroba jednoho fofrníku

Jarda 30.5.2008 10:06

Skandální odhalení , dva "neviditelní" ze světoznámé skupiny Žakotrio ,dříve Plameny viz foto,jsou odhaeni :-)

http://www.paulnovotny.cz/paulnovotnytrio_a4.jpg

"veřejnoprávní" fízl Čumil hraje na vozembouch a ocelin preluduje na mandolínu,navíc má na svědomí světelné efekty ,ve tmě rentgenově svítí,na fotografii způsobil "umělecký hvězdný šum".repertoár skupiny najdete zde : http://www.budovatel.cz/pisne.phtml  O fotografii Mistra si pište na paulnovotny@iol.cz    kus a 100Kč  dárkové se srpem a kladivem a 300 Kč

Mislead 30.5.2008 10:09

Re: Skandální odhalení , dva "neviditelní" ze světoznámé skupiny Žakotrio ,dříve Plameny viz foto,jsou odhaeni :-)

díky, že jste konečně uveřejnil svůj mail:-)

Psí vrah Čumil 30.5.2008 10:13

Re: Re: Skandální odhalení , dva "neviditelní" ze světoznámé skupiny Žakotrio ,dříve Plameny viz foto,jsou odhaeni :-)

To je takový uvědomělý bojovník za lepší příští, Bludičko. Intenzivně pomáhá vytvářet přijatelnou diskusní atmosféru a bomzácké zvyklosti. Jak tady už podotkli mnozí, bude to nejspíše placený socan.

Mislead 30.5.2008 10:21

Čumile,

já to vím - a dokonce i souhlasím s tezí, že ho platí Lidový dům.

Psí vrah Čumil 30.5.2008 10:25

Re: Čumile,

Nutno podotknout, že je celkem úspěšný. Viz jeho práskačství.

Dr. Um Beat 30.5.2008 10:15

Re: Re: Skandální odhalení , dva "neviditelní" ze světoznámé skupiny Žakotrio ,dříve Plameny viz foto,jsou odhaeni :-)

To zverejnuje Jan Mikropenis z ODS.

Blizi se volby tak zdelani a inteligentni ODSaci aktivuji sve placene provokatery jako Honzik a.k.a. Maly Pindik aby zasevali nenavist mezi ceskymi elektoratem.

A. 30.5.2008 10:10

Re: Skandální odhalení , dva "neviditelní" ze světoznámé skupiny Žakotrio ,dříve Plameny viz foto,jsou odhaeni :-)

 hloupej, zřejmě mladej, srp a kadivo, spíš už pracovní nástroj, srp dobrý na trávu, kladivo někomu na hlavu

tich@dohoda 30.5.2008 10:06

Běžným lidem by mělo být divné kde se vzala osobnost Jiřího Paroubka v ČSSD, když jeho minulost je nade vší pochybnost hospodsky pochybná.

soudruhu relikte /viz vas titulek/ soudruh Paroubek je mi srdecne ukradeny :-) , ovsem fascinuji me komunisticti zhurwysynove vaseho typu, kterym vadi "hospodsky Rocco" , ovsem komunisticky lampasak, kompletne z nomenklaturni komunisticke rodiny, ten je pro vas kosher, Carka Grossove je zlodejka co kradla pres manzela , o tom zadna , ovsem stara hurwa Livie je naprosto stejna zlodejke, to vam ovsem nevadi, ze vy komunisticky kriple. Cest :-)

PROKOP BUBEN 30.5.2008 10:11

Re: Běžným lidem by mělo být divné kde se vzala osobnost Jiřího Paroubka v ČSSD, když jeho minulost je nade vší pochybnost hospodsky pochybná.

Tak nějak to bude......Jsou i větší magoři než RaJský, např Kormidelník všech šMoulů udělal opět ostudu v USA na naše triko a za naše prachy....A co toho ten TOHO už způsobil.....

www racek 30.5.2008 10:20

Re: Re: Běžným lidem by mělo být divné kde se vzala osobnost Jiřího Paroubka v ČSSD, když jeho minulost je nade vší pochybnost hospodsky pochybná.

tak s tím zásadně nesouhlasím. kormidelník ostudu neudělal. ani nemohl. nikdo si ho nevšiml. dnes viz komentář HN od zparvodaje.

relikt 30.5.2008 10:30

Re: Běžným lidem by mělo být divné kde se vzala osobnost Jiřího Paroubka v ČSSD, když jeho minulost je nade vší pochybnost hospodsky pochybná.

 Buď rád, že jsi v "Canadě" učitýlku, ještě bys něco chytl na svou panensky čistou tvář. Neb jsi ten, kdo se povolal!;-D

otakar - svedsko 30.5.2008 10:04

kladivem...

kladivem (spravne ze jen gumovym) - jste astone, opet uderil. vase analyza a z ni vase dedukce ohledne posledniho paroubka, je ono potrebne demokraticke kladivo pro svobodnou spolecnost! astonovi preji hezky vikend!

MLOK1 30.5.2008 10:09

Re: kladivem...

R^R^R^R^R^R^R^

A. 30.5.2008 10:13

Re: kladivem...

 demokratické kladivo se stává v tomto státě kladivem na čarodejnice, honí všechny, kteří nesouhlasi s čímkoliv a kdykoliv, protože pravda má být zase jen ta jediná, těch nahoře - vyvolených

Standa 30.5.2008 10:04

Vláda

také nemá mandát, protože přeběhlíci byli zvoleni jinou skupinou lidí, prezentujícími odlišný názor. Proto vláda nemůže mít legitimní mandát. Vzhledem k tomu má Paroubek mandát vyššího typu než vláda - má legitimitu opozice.

Adina 30.5.2008 10:08

Re: Vláda

R^

PROKOP BUBEN 30.5.2008 10:15

Re: Re: Vláda

Bohužel legitimitu opozice, která má velmi reálnou šanci převzít vládu v zemi.....

Adina 30.5.2008 10:01

budeme chráněni prioritně ?!

 Nechápu proč kritizovat Paroubka, kdo první zamířil na americké ministerstvo "něco" vysvětlovat s taštičkou obchodního cestujícího byl pan Člunek. Odplul spokojený, protože na ministerstvu jsou lidé s vychováním a proto s ním nevyrazili dveře. Tam šlo o snad nějakou čest. 8-oU radaru jde  j e n o m  o životy českých lidí, protože radar - sorry má stát zatím na našem území. Nazývat každého kdo pípne proti radaru komunistou a hadem je sprosté.  Vyvrátil někdo úvahy, že pokud bude radar na našem území budeme spíše terčem. Příslib, že budeme preferovaní při eventuelní obraně je směšný a spíše zastrašující. Na našem území by mělo být vše jen české i naše obrana, bohužel naše ministryně ač žena, raději zpívá jinou píseň>- ne, americkou.Make love not war!

relikt 30.5.2008 9:57

V RaJ byla spolupráce s veksláky všední záležitostí.

Nebylo snad pracovníka RaJ-e za časů komančů, který by nespolupracoval s veksláky. A čím byl vyšší post v RaJ, tím spíše měl dotyčný devizové konto. Není snad jediného pracovníka v RaJ-i, který by se neumazal zlodějnou. Ta se však anulovala příchodem sametové revoluce. Zkušenosti, fígle a móresy z časů komančů se náramně hodí do života, zvláště dnešního, kdy svoboda jedince je zaručená. Ten kdo dokázal proplout úskalími v socialismu, ten v dnešních časech může jen bodovat.

Když káže hospodský povaleč - zaměstnáním ekonom v RaJ( :-)  ) morálku americkým politikům, pak za jeho snahou nelze hledat dobrý úmysl, ale pouze křivárnu. Namyšlenost takového naboba je až nadoblačná.

Běžným lidem by mělo být divné kde se vzala osobnost Jiřího Paroubka v ČSSD, když jeho minulost je nade vší pochybnost hospodsky pochybná. Hospodsky se povalující hospodský ekonom dnes diriguje stranu, kterou kdysi založil Masaryk. Hospodský "ekonom" dnes káže morálku přes širý oceán. TO NEVADÍ TĚM STARÝM POCTIVÝM SOCDEMÁKŮM???

Mislead 30.5.2008 10:00

Re: V RaJ byla spolupráce s veksláky všední záležitostí.

osobní zkušenoti?:-D

AndyO 30.5.2008 10:01

Re: Re: V RaJ byla spolupráce s veksláky všední záležitostí.

proč ?