29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Diskuse k článku

Pár povolebních postřehů

Volby dopadly dobře, to je první postulát: komunisté získali o neuvěřitelných pět procent méně než posledně a to je úspěch, o jehož dosahu ještě netušíme. A potom, přes všechna zdání a vnějškovosti, tyhle volby byly zásadní, jejich osou byly rozdílné koncepty správy státu, vytvořila se dvě silná jádra a to je pro příště velmi dobře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Honza™ 6.6.2006 1:20

Re: fakta

Vy si to malujete Klemente moc načerveno;-DBacha na Paroubka vykrádá vám ideje i stranickou kasu:-D:-D:-D

Petr H 6.6.2006 0:58

Už si skutečně myslím,

že uź i Neviditelnéhi Psa "zinfiltrovala" bolševická chamraď a je čas si po dost letech vybrat jiný server,nejlépe soukromý.Vždyť takové hloupé hemzy,jako že Klaus organizuje protisocialistický puč pomocí deseti lidí před Strakovkou ten dotyčný snad ani nemůže myslet vážně.Na tom Psu se teď dějí věci to jeden fakt čumí.

Andy 6.6.2006 1:06

Re: Už si skutečně myslím,

IS, sám sebe označující občas jako kolektiv, je psím komentátorem už pěknou řádku let. Většinou se věnuje neúvodníkové agitaci na téma: za socialismu jsme měli nejlepší traktory, největší řepu...proto vám asi jeho existence unikla.

Petr H 6.6.2006 1:10

Re: Re: Už si skutečně myslím,

Kolektiv BSP IS se zde zjevil loni,ne?Postěžoval si,že aby si koupil ošuntělou lednici musel prodat obyvák.Ale na intenet mu furt zbylo,klackovi.:-))

Andy 6.6.2006 1:12

Re: Re: Re: Už si skutečně myslím,

ne lednici, že mu nikdo nechce dát novej sporák.

Petr H 6.6.2006 1:21

Re: Re: Re: Re: Už si skutečně myslím,

Pravda,už si vzpomínám,diky.Nemám si na čem uvařit ani tu večěři,kapitalisti mně o všechno okradli....ale internet mu nechali,blbci.:-)

honza 6.6.2006 0:53

Neff

Vydavatel neviditelného psa, Ondřej Neff, je zloděj. Účastnil se vytunelování Mladé fronty.

Honza™ 6.6.2006 0:57

Vy jste blb a svojí vírou v bolševika Paroubka jste se podílel na dluhu 1 bilionu v českých

Zoufalost socbolševiků nabírá obrátky;-D

mak 6.6.2006 0:51

paroubek jeste zadny volby nevyhral, ale vsem tvrdi ze ano

lidi vy tomu snad jeste zacnete verit.

voice 6.6.2006 0:45

ODS svými praktikami opravdu připomíná rok 1948

Hradní pán měl v sobotu sice jen 2 vystoupení, ale myslím, že jeho tvrzení, že "srovnání s rokem 1948" nemělo zaznít bylo zcela liché.

ODS postupuje za dovršením své moci opravdu metodami velmi podobnými těm z roku 1948. Akce "neklidu" zdravotníků, Akce policejní důstojník. Nestoudná pomlouvačná kampaň premiera ( v roce 1948 šlo o pomlouvání Beneše). Nyní zahájila ODS další kolo. "Lid do ulice" a požaduje se předústavní demise premiéra. Klaus tlačí na to aby "ulice" urychlila jinak pro ODS pomalý proces ústavních řešení. Gottwald tehdy také tlačil na rychlé řešení a své argumenty nechal podpořit akcí demonstrace na Václaváku.

Podaří-li se to , pak se může ještě po letech šeptat , ale jen velmi potichu, že tenkrát měl v sobotu PParoubek s tím srovnáním pravdu.

Honza™ 6.6.2006 0:48

Nevzdělaný rudý blbče :-)

Doplňte si vzdělání,takhle jste pouze pro smích jako Paroubek:-D

JAPA 6.6.2006 10:40

Re: Nevzdělaný rudý blbče :-)

Opravdu se pěkně vyjadřují modří ču- pardon ptáci. Plnou hubu osočování Paroubka hulvátství, ale nikde odsouzení neslýchané kurvárny - nepravdivé nařčení politického soka z pedofilie. Jejich zběsilá nenávist oproti soc. dem. má svůj racionální důvod, přivedla tuto zemi k růstu a Paroubek stranu stabilizoval. A ještě jeden postřeh. Celá Morava podpořila soc. dem. zatímco Praha se od zbytku země velmi výrazně odděluje. Bojím se, aby se snad jednou nenaplnila slova Žirinovského, že Češi svojí politikou způsobí, že jim nakonec zůstane Praha s pár pivovary v okolí.

Ladislav N. 6.6.2006 0:51

Re: rudé fráze rudých fanoušků strany Velkého Rudého Bratra

Omíláním vašich frází, které jsou ve zjevném rozporu se skutečnými událostmi, si jenom kálíte do vlastních (rudých) trenýrek... ;-P

Stanislav 6.6.2006 0:56

Re: ODS svými praktikami opravdu připomíná rok 1948

I kdyby (jakkoli to není pravda) to všechno pořádala ODS, máte dojem, že tam ti zdravotníci nešli dobrovolně? Že by pomlouvačná kampaň nebyla jen odvetou za snahu o neoprávněnou diskreditaci Topolánka kvůli bytu a dávné firmě? A za ODS mínus? Že by na každém šprochu od policejního důstojníka nebylo alespoň pravdy trochu?

Myslíte, že ti lidé zítra v ulicích budou nedobrovolně?

P.S. kdo vás platí za tohle štvaní?

Honza™ 6.6.2006 0:58

Re: Re: ODS svými praktikami opravdu připomíná rok 1948

Tomuhle hovádku,že by někdo zaplatil?:-D

Stanislav 6.6.2006 1:02

Re: Re: Re: ODS svými praktikami opravdu připomíná rok 1948

Jako malí jsme se po nejapných výlevech kamarádů ptali "Jseš blbej, nebo navedenej?" ... a tohle je už přes míru prosté blbosti, tak asi proto ... navíc to skutečně připomíná PR RaJ ... ;-)

voice 6.6.2006 1:03

Re: Re: ODS svými praktikami opravdu připomíná rok 1948

Vážený pane, neplatí mě ( bohužel) nikdo, ale s dobrovolnosti mám z totalitního režimu své zkušenosti. Jo také tehdy chodili lidé "dobrovolně" mávat Husákovi. (Jistě i mnozí svazáci - dnes v ODS). Ti lidé zítra tam nebudou o nic více dobrovolně nežli tehdejší "masy pracujících" v únoru 1948.

Stanislav 6.6.2006 2:02

Re: Re: Re: ODS svými praktikami opravdu připomíná rok 1948

Tak to skutečně bohužel -- nemohu vás v tom případě -- viz. druhý thread -- prohlásit ani za toho navedehého ... ;-(Nás tedy soudružka učitelka na 1. Máj nahnala, zatímco zítra do ulic půjdeme (snad to stihnu) ve vlastním volnu a z vlastní vůle ... a to vše proto, aby nás zas někdo nenaháněl na 1. Máj (a nejen na ten) ...

zajíček8 6.6.2006 5:50

mnozí svazáci a straníci- v ČSSD

jen tak pro pořádek, počet svazáků a straníků v ČSSD je vyšší než v ODS, zkontrolujte si to mezi zvolenými parlamentními zástupci. Tam Vám nevadí, ale u ODS je to něco jako smrtelný hřích.

Novák 6.6.2006 7:37

Re: mnozí svazáci a straníci- v ČSSD

Dyba, Čermák, Dlouhý, Tlustý, Kočárník, Klaus jako zeť komunistického tajemníka... mám pokračovat, kdo ze špiček ODS byl nějak spjat s tehdejsí KSČ?

J. Mach 6.6.2006 9:21

Re: Re: mnozí svazáci a straníci- v ČSSD

Nováku, máte nějak nepřesné informace. On Dlouhý nebyl v ODS a Klaus není zeť komoušského tajemníka. Jestli jsou i vaše ostatní informace stejně cenné, tak je škoda té vaší námahy s jejich  vyťukáváním.

J. Mach 6.6.2006 9:17

Re: Re: Re: ODS svými praktikami opravdu připomíná rok 1948

voice, měl byste své paranoidní výplody poněkud objasnit. Jakým že to způsobem žene ODS lidi do ulic a co jim hrozí, když nepůjdou? Nějak jsem to v tom vašem chorobném komentáři nenašel. A pokud nic nevíte o bolševickém puči v roce 1948, tak byste neměl svou nevzdělanost dávat tak okatě najevo.

voice 6.6.2006 10:48

Re: Re: Re: Re: ODS svými praktikami opravdu připomíná rok 1948

Problém je v tom, že toho o Únoru 48 vím naopak dost. Pro začátečníky doporučuji pročíst na př. : Ota Hora Svědectví o puči I a II.

Tam najdou i onu citovanou větu Gottwalda po návratu z hradu.

"Právě se vracím z Hradu od prezidenta republiky. Dnes ráno jsem panu prezidentu republiky podal návrh na přijetí demise ministrů, kteří odstoupili 20. února tohoto roku. A současně jsem panu prezidentu navrhl seznam osob, kterými má býti vláda doplněna a rekonstruována.Mohu vám sdělit, že pan prezident všechny mé návrhy, přesně tak jak byly podány, přijal...".Klement Gottwald na Václavském náměstí 25. února 1948

sasun 6.6.2006 2:42

Re: ODS svými praktikami opravdu připomíná rok 1948

Ta " Nestoudná pomlouvačná kampaň premiera..." se premierovi opravdu nepovedla :-D

scurra 6.6.2006 5:19

Re: ODS svými praktikami opravdu připomíná rok 1948

Co se dělo v r. 1948 pod Gottwaldovým vedením ne Václaváku? Můžete to prosím nějak konkretizovat?

voice 6.6.2006 10:56

Re: Re: ODS svými praktikami opravdu připomíná rok 1948

25. února tam komunisté svolali demonstraci, jejiž cíl byl tvrdý nátlak na ústavního činitele,( Beneše ) aby provedl rychle to řešení, které mu nutili komunisté, totiž rekonstrukci vlády. V klidných podmínkách by přitom mohl zvolit řešení jiné, na příklad nepříjmout demisi. Tlak ze strany partaje ( dnes ODS) na to aby "ulice " podpořila požadované řešení- dnes požadavek na předčasnou demisi předsedy vlády je tedy velmi obdobný tlaku tehdejší KSČ.

Jenda 6.6.2006 16:04

Re: ODS svými praktikami opravdu připomíná rok 1948

Ano, souhlasim, ze se ten material nemel dostat ven. Ne proto, ze by v nem nic nebyla pravda ale prave proto, ze tam jsou i takove ftakoviny jako Paroubek zneuzivajici jakousi holcicku. To jest neco cemu stejne nikdo neveri (dokazete si takhle nejak Paroubka predstavit ???) a co se da halasne oznacovat za podpasovku.

A co se neklidu zdravotniku tyce ... vy jste nesledoval vyhlaseni odboru, ze pokud vyhraje pravice tak vyhlasi generalni stavku?

Ladislav N. 6.6.2006 0:42

"...komunisté získali o neuvěřitelných pět procent méně než posledně a to je úspěch, o jehož dosahu ještě netušíme..."

Astone, Astone, je přece zřejmé, že mandáty KSČm přebrala ČSSD díky (nejenom) Paroubkově bolševické rétorice. Žádný "úspěch" v tom nevidím. Bolševici v ČSSD nebo KSČm - to je přece úplně fuk! ;-P

Honza™ 6.6.2006 0:44

Re: "...komunisté získali o neuvěřitelných pět procent méně než posledně a to je úspěch, o jehož dosahu ještě netušíme..."

Celkově ale -11 to je ta dobrá zpráva:-D

Ladislav N. :-))) 6.6.2006 0:47

Re: Re: "...komunisté získali o neuvěřitelných pět procent méně než posledně a to je úspěch, o jehož dosahu ještě netušíme..."

"...Celkově ale -11 to je ta dobrá zpráva..."  Asi jediná, která je použitelná... ;-D