2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Panda schválena

Schválení předcházelo šestatřicet hodin jednání, významný podíl urval Okamura obstrukcemi. Jimi pracovala nynější pětikolka v minulém období, takže si stěžuje licoměrně, na aktuální situaci se hodí úsloví každý chvilku tahá pilku a jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Šurgot 19.2.2022 3:11

Kdyz uz tady “jedete” propagandu Kremlu, mel by jste si srovnat zakladni fakta, aby jste nebyl za “duchem slabeho”. Neni totiz mozne do kremelske propagandy zahrnout i “ceskou stopu”, protoze v tvrzenich Kremlu podrizenych sefu vzboureneckych ukrajinskych oblasti nenajdete ani naznak toho, ze by se jednalo o razi 152 mm, coz je raze ceskych delostreleckych systemu DANA, ktere jsou uz desetileti ve vyzbroji ukrajinske armady....

S. Sedlák 19.2.2022 3:18

Ty musíš být úplný dutohlav, když věříš, že Ukrajina by v této situaci začala ofenzivu.

J. Urban 19.2.2022 5:54

Jako kolovratek meles ty nesmysly, co vam distribuuje Korunovacni? Vlastni mozek nemas, blbecku?

P. Kmoníček 19.2.2022 8:04

Pomatený Nováku, tušíte vůbec že Luhansk i Doněck jsou součástí suvereního státu Ukrajina ? Jak byste se tvářil třeba na Domažlickou lidovou republiku, která by se chtěla osamostatnit a později třeba připojit do sousedního státu a používala by k tomu zbraně a dovolenkáře z toho sousedního státu ?

M. Šurgot 19.2.2022 2:42

Netusim, co se s Astonem deje, ale v mnoha ohledech s nim na zaklade obycejnych faktu nesouhlasim.

Tento komentar je napsan spise jako “dojmologie”, nez jako souhrn faktu.

Z. Pícha 19.2.2022 5:14

To není dojmologie, to je smutná skutečnost kterou je možno pozorovat již delší dobu.

J. Novák 19.2.2022 1:27

Tato vláda má zcela jiné priority než výrazná většina občanů této země. Priority této vlády jsou totožné s prioritami Německem řízených totalitních bruselských úředníků, mezinárodního kapitálu a různých spekulantů zapojených do největšího evroského tunelu všech dob jménem green deal/death.

J. Novák 19.2.2022 2:11

a co smrtonosný podvod okolo COVID19, ten jim má projít???

R. Langer 19.2.2022 6:08

Ten už dávno prošel, a byl maximálně využit. ;-)

V. Mokrý 19.2.2022 5:00

R^

J. Vintr 19.2.2022 1:10

Jasně že každý politik touží ovládat lidi. Ale až do doby, kdy byla nastavena covidivá totalita, by žádného politika nenapadlo navrhnout zákon, který tuto totalitu oficiálně potvrzuje a ruší demokracii.

P. Hatina 19.2.2022 0:40

Koukám že Aston opět rozvijí svou hranou naivitu. Jaképak " nebýt těch obstrukcí, byl by to normální parlamentní proces." Není to spíše tak, že ". nebýt toho že si vláda vynutila projednávání toho zákona v legislativní nouzi, byl by to normální parlamentní proces." ? Poslanci se o tom mohli bavit několik měsíců, své by k tomu mohla říct i odborná veřejnost. Mimochodem, během těch pár měsíců se jistě rozšíří medicínské znalosti o covidu? Mohlo, nemohlo?

Co je ale ještě horší, jsou ty trapné výmluvy které opakuje Aston po min. Válkovi. Takže ", aby babičky dostaly oběd," tady chtěl min.Válek vyhlašovat nouzový stav, jak vyhrožoval? Aby babičky dostaly oběd se měla uzákonit stav, kdy stát bude posílat příkazy lidem smskou a za nesplnění jim pak bude ukládat ohromné pokuty? To už není ani ironie, to už je děsivá grotesknost

Tedy, opravdu nechápu, čeho tím chtěla vláďa p.Fialy dosáhnout. ale už teď se museli většině občanů jevit jako ještě mnohem horší vláda než ta Babišova.

J. Pankovic 19.2.2022 0:51

No, já jsem zvědavý, jestli tenhle paskvil Ústavní soud nechá být:-/

J. Novák 19.2.2022 1:29

Ústavní soudci tuto vládu dosadili, ústavní soudci ji podrží.

J. Šebek 19.2.2022 3:48

R^R^R^

J. Pankovic 19.2.2022 4:32

Kdybych napsal, co si myslím o Rychetském, to by byl BAN!!:-P

M. Dvořák 19.2.2022 7:21

R^

V. Sember 19.2.2022 0:37

Upravený pandemický zákon: Co všechno budou moci úřady omezit? Větší moc získá vnitro

http://jdem.cz/fgzwj4

S. Ševeček 19.2.2022 0:34

energie ?

/zastropovat ceny a dph 5%

D. Uhlár 19.2.2022 6:12

No hlavně nenakupovat vlastní elektřinu na burze, zrušit obnovitelné podpory a emisní tentononcy. A máš vystaráno

V. Sember 19.2.2022 0:32

Představte si, že jednoho dne dostanete z neznámého čísla zprávu, která vám uloží, že se máte sbalit a bezodkladně nastoupit do určeného detenčního zařízení, kde budete tak dlouho, než vám přijde jiná esemeska, která vám dovolí odejít. Že je to nesmysl? Podle nového pandemického zákona nikoli.

https://www.reflex.cz/clanek/komentare/111320/pandemie-na-vecne-casy-proc-ma-byt-novela-pandemickeho-zakona-jeste-tvrdsi-nez-puvodni-zneni.html

Prostudovali jsme navržené znění novely a jsme přesvědčeni, že představuje zcela nepřijatelný pokus o další omezení práv a svobod občanů, zaručených Listinou základních práv a svobod a mezinárodními úmluvami, jimiž je Česká republika vázána.

https://www.prolibertate.cz/2022/01/pravnici-proti-novele-pandemickeho-zakona/

Vítejte zpátky do totality.

Válek asi za to nemůže. Nejspíš netuší, čemu napomohl. Dokonce si myslí, že zpříjemnil život lidem této země. Celý rozradostněný tímto začal lidem sdělovat, že si konečně mohou namalovat velikonoční vajíčka. Až mu to v hlavě docvakne, bude mít těžké spaní.

S. Ševeček 19.2.2022 0:35

na pryčně, doufám.

A. Renjascu 19.2.2022 1:04

Pochybují, že to měl Válek z vlastní hlavy. Snad brzká budoucnost ukáže, kdo vládu zaúkoloval, aby protlačila totalitní zákon, který za třicet let po plyšáku neměl obdoby. Proč schválení v legislativní nouzi, když údajná "epidemie" končí?

J. Vintr 19.2.2022 1:15

Válek je jen hlupák (jak je už v naší zemi tradcí v případě ministra zdravotnictví). Proto zřejmě spoustě lidí ten "pandemický zákon" nepřipadá tak nebezpečný. Jenže to je krutý omyl. Toho kašpara někdo nepochybně řídí a ten někdo už dopředu ví, k čemu ten totalitní zákon potřebuje.

A. Renjascu 19.2.2022 1:16

Souhlasím

T. Kohout 19.2.2022 4:22

Mohou ho řídit jen 2 složky. Buď CIA nebo KGB (v současné mutaci). Upřímně, nevím, která to je, odhaduji, že spíš CIA, je ve větší módě.

R. Langer 19.2.2022 6:10

Nemusí. :-P

S. Sedlák 19.2.2022 3:15

Vaším problémem zřejmě bude, že místo toho, abyste si prostudoval ten zákon, tak čtete bláboly všelijakých vykladačů a pozastavujete se nad jejich vývody.

Mám malou firmu do deseti zaměstnanců, kde není příliš velká zastupitelnost. Pokud ale došlo u kohokoliv k významnému kontaktu (třeba v rodině) bylo na každém z nich to říct a jít do karentény. V podstatě se to postupem času stalo u 2/3 osazenstva. Zůstali doma nebo na souvislém homeoffice, takže se to nikdy nedostalo do firmy i když někteří nemoc prodělali a to i přes 100% proočkovanost. Nemocenskou sice platí firma, ale nikdy jsme nemuseli firmu zcela uzavřít, což by bylo finančně i obchodně daleko horší. Podobně jsme to řešili i v rodině, u potomků včetně vnuků.

Pandemický zákon vidím jako potřebný, protože jsme národem Švejků. Kdyby všichni vzali koronáč, jako realitu a přijali předběžnou opatrnost, nemuseli jsme vést statitiky států s nejhoršími dopady.

Syn se snachou žli dva roky v Tokiu a ohleduplnost Japonců k ostatním byla zarážející. Jakmile byl někdo nachlazený, tak rouška byla standard. V jejich metru je nošení roušek ostatně běžné. Není náhodou, že v posledních letech se nám chřipka vyhnula. Díky rouškám.

R. Langer 19.2.2022 6:13

Aha, takže jste si poradili úplně normálně, ale ten zákon je v pořádku a vítáte ho. Tak až vás podle něho příště zavřou úplně všechny, tak si hlavně vzpomeňte na svou vlastní blbost. :-P

S. Sedlák 19.2.2022 19:49

Poradili jsme si sami podobně, jak by to zvládla hygiena, kdyby byla dost rychlá nebo by lidé sami použili hlavu.