4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

Oslavy s hvízdáním

V protibabišovskou demonstraci se proměnila pietní slavnost připomínající události před padesáti lety u budovy Českého rozhlasu. Premiér Babiš jistě věděl, do čeho jde, když se slavnosti zúčastnil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Pecka 22.8.2018 17:26

Planeta opic

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/481279-migranti-po-prekonani-bariery-spanelske-enklavy-pred-kamerami-bourlive-slavili.html

J. Fialová 22.8.2018 17:31

Re: Planeta opic

A "Diskuze je zablokována".

F. Pecka 22.8.2018 17:39

Re: Planeta opic

Přituhuje. Já jsem starý dobrý Švik, včera mi tu zabanovali dva účty, tak jsem zatím pod tímto "pseudonymem" z účtu třetího, než mě soudruh Hofman znova natře.

V. Kotas 22.8.2018 17:45

Re: Planeta opic

Chybí další, které vyřadili, snad se časem přihlásí, jako ty.

J. Kombercová 22.8.2018 17:58

Re: Planeta opic

Mně tam něco neštymuje... s vámi a Bolcem zmizel i pan Vandas a Mařák. To nemá žádnou logiku. :)

I. Mertl 22.8.2018 18:06

Re: Planeta opic

A Janyška, ne?

J. Kombercová 22.8.2018 18:08

Re: Planeta opic

Ne.

F. Pecka 22.8.2018 18:06

Re: Planeta opic

Pánové Vandas a Mařák? To se mi nějak nezdá. Zmizely jejich příspěvky a vlákna? Já jsem zmizel po té co se soudruh Hofman strašně rozlítil a napsal "zmiz odsud ruský švábe" (nebo tak nějak) no a já jsem zmizel....

J. Kombercová 22.8.2018 18:09

Re: Planeta opic

:)

M. Varadinková 22.8.2018 18:17

Re: Planeta opic

Toto Vandasovo vlákno ze včerejška nezmizelo, je tam stále:

http://neviditelnypes.lidovky.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A180820_214538_p_cirkus_nef&vlakno=91867096

V. Kotas 22.8.2018 19:03

Re: Planeta opic

Vandas chybí moc !

S. Donát 22.8.2018 19:51

Re: Planeta opic

Ano, souhlas.

V. Kotas 22.8.2018 19:58

Re: Planeta opic

Hned bych měnil za Netzer a 383.

P. Čech 22.8.2018 17:23

Jak to vidím já.

Co se to odehrávalo pře budovou českého rozhlasu? Slavnost připomínající události před padesáti lety? Snaha některých lidí o reformu komunistického systému v roce 1968? Snaha o vybudování "socialismu s lidskou tváří"? Ale to je nesmysl. Něco takového jako socialismus s lidskou tváří neexistuje a ani existovat nemůže.. Proč? Inu proto, že se jej jali budovat komunisté, členové KSČ. Mocichtivý Dubček, kariérista Černík, kovaný komunista Smrkovský, který "zavinil", že Prahu již 6.května 1945 neosvobodili americké vojenské jednotky, ale až 9. května Vlasovci. Že mezitím padlo mnoho Pražanů, to si nikdy nepřipouštěl. Když tam žvanilo a účastnilo se mnoho "bývalých" komunistů, proč by tam nemohl vystoupit i "bývalý" komunista Babiš? Proto že je bohatý a demonsrující mají holé zadky? A nebo proto, že jej do funkce předsedy vlády jmenoval většinově zvolený prezident Zeman a ne Drahoš, který ve volbách propadl? To jsou relevantní otázky a ne nenávistné vyřvávání pražských kavárníků.

M. Prokop 22.8.2018 17:57

Re: Jak to vidím já.

Spíš pieta, než slavnost.

No a stran Bureše, jeho přítomnost tam je prostě chucpe , dtto normalizační komouš a milicionář Štěch.

Jo a k té historii, ti Vlasovci pomáhali osvobodit Prahu od 5.5., 7.5. se po odmítnutí jejich pomoci ze strany ČNR začali stahovat.

9.5. byl až opožděný příjezd sovětů.

Fakt je, že Smrkovský v ČNR pomoc Pattona odmítl, ale i pokud by tak neučinil, není jisté, že by Patton dostal povolení. Eisenhower dohodu z Jalty striktně dodržoval, bohužel.

J. Kombercová 22.8.2018 17:59

Re: Jak to vidím já.

Slaví se úspěchy. Tohle bylo kulaté 50. výročí události, která nepotěšila většinu tehdejších občanů.

P. Čech 22.8.2018 19:12

Re: Jak to vidím já.

nepotěšila cca 95% občanů. Koho by také potěšila okupace cizích vojsk? ono v podstatě jde o neco, co nám také nikdo dnes neřekne. SSSR potřeboval v ČSSR vojska stejně jako v Maďarsku, Polsku či NDR. Prezident Novotný, ať byl jakým byl, po celé období, kdy byl prezidentem a prvním tajemníkem KSČ tomu úspěšně bránil. Taktéž prezident Svoboda. SSSR situaci uvítal a překroutil, aby mohl ospravedlnit svá vojska na území ČSSR. Vlastizrádci, kteří podepsali Moskevské protokoly tomu účinně napomohli.

P. Čech 22.8.2018 19:06

Re: Jak to vidím já.

Patton nepotřeboval žádné povolení. Nespadal totiž pod přímé velení gen. Eisenhovera, ale pod gen. Bradleyho. S tím byl de facto telefonicky dohodnut, že mu 6. a nebo 7.5. 1945 zavolá z budky na Václavském náměstí. To vše ovšem jen tehdy, pokud by ČNR oficielně požádala Pattona o přímou pomoc. Tomu však zabránil právě Smrkovský. A Babiš před rozhlasem? Je to přece jen předseda naší vlády a tedy jeden z nejvyšších státních představitelů, ať se to někomu líbí a nebo ne. Znovu opakuji, proč by tam nemohl být bývalý komunista Babiš, když tam bylo těch bývalých komunistů plno?

V. Kotas 22.8.2018 19:09

Re: Jak to vidím já.

Řekl bych, že i mezi těmi pískajícími.

P. Čech 22.8.2018 19:13

Re: Jak to vidím já.

Také bych řekl.

M. Prokop 22.8.2018 20:49

Re: Jak to vidím já.

I Bradley musel poslouchat Eisenhowera. A ten to výslovně zakázal, i průzkum. Možná by na žádost ČNR rozhodnutí změnil, IMHO však nikoliv.

Jo, klidně. Podle mne by tam neměl lézt žádný poobroďákový komouš, ještě lépe žádný komouš. A spolupracovník StB už vůbec ne.

J. Tolman 22.8.2018 17:18

Bulharsko chce do eurozóny.

Bulharsko by mělo do konce června 2019 vstoupit do mechanismu směnných kurzů ERM-2, tedy do takzvané čekárny na členství v eurozóně a bankovní unii. Uvedla to dnes agentura Reuters. Bulharská měna leva je na vývoj kurzu eura napojena už delší dobu. Bulharsko se však stane první zemí, která není členem eurozóny, ale chce být v bankovní unii. To Evropské centrální bance (ECB) umožní sledovat chování největších bulharských bank.

Bulharsko, které se stalo členem EU v roce 2007, už splnilo všechna oficiální kritéria pro přijetí eura, má rozpočtový přebytek, nízký dluh a dlouhodobé úrokové sazby i mírnou inflaci.

R. Sorge 22.8.2018 17:23

Re: Bulharsko chce do eurozóny.

Bulharsko je nejchudším členem unie, hrubý domácí produkt (HDP) na osobu je na 49 procentech evropského průměru. Podle řady názorů je na vině korupce.

Aby Sofia posílila své šance, musí ještě zlepšit makrofinanční rámec, posílit dohled nad nebankovním finančním sektorem, včetně penzijních fondů a pojišťovacích firem, a dále pracovat na boji proti praní špinavých peněz.

M. Prokop 22.8.2018 17:58

Re: Bulharsko chce do eurozóny.

Doufejme, že nedopadnou jako jejich sousedi Řekové. Těm € pěkně "pomohlo".

I. Semrád 22.8.2018 18:43

Re: Bulharsko chce do eurozóny.

Asi nakonec pomohlo a hlavně pomáhá. Jinak by ho už neměli.

Ani Syriza, když šla do voleb v době, kdy to s Řeckem bylo finančně opravdu nahnutý, neměla zrušení eura v programu, a že v tom programu měla ledasco.

M. Prokop 22.8.2018 18:52

Re: Bulharsko chce do eurozóny.

A Vy se domníváte, že voliči vždy hlasují pro to, co jim pomůže?

To by byla pozoruhodná naivita.

Pomohlo jim, k enormnímu zadlužení, 20% nezaměstnanosti, krachu spousty firem a úprku lidí do ciziny.

I. Semrád 22.8.2018 19:10

Re: Bulharsko chce do eurozóny.

Řečtí voliči ve volbách 2015 hlasovali pro velkorysý, ovšem nerealistický čtyřbodový program ("soluňský program" ). O euru v něm nic nebylo, ostatně kdo by toužil po tom, aby mu úspory v eurech "přes noc" zmizely díky "možnosti provést inflaci", jak ji vychvalují někteří finační odborníci, např. z IVK, to bylo jasné i lídrům Syrizy.

Předtím se zadlužili tím, že řecký stát vydával dluhopisy, které ochotně nakupovaly německé a další banky (to se nám to hoduje, když nám lidi půjčujou). No, stalo se, euro bych z toho primárně nevinil, ostatně to tak vidí i Řekové.

M. Prokop 22.8.2018 20:52

Re: Bulharsko chce do eurozóny.

Já ale nenapsal, že € je primární příčina, jen že pomohlo.

I. Semrád 22.8.2018 21:19

Re: Bulharsko chce do eurozóny.

To je otázka, jestli si ty hody neužili (bez eura by je neměli) a jestli jim z toho něco přece jen nezůstalo. Ale u Bulharů či dalších se to už opakovat nebude, to je snad jasné, holt ti z první várky zemí v ez si mohli víc dovolit, když měli volnější mantinely a taky drzost ;-)

P. Aron 22.8.2018 17:14

Pane Neffe souhlasím

s tím co píšete. Přitom Andreje Babiše nemám moc rád a nevolil jsem ho.