20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Diskuse k článku

Oslabil nebo neoslabil

Zatímco Václav Klaus otevřeně nasadil kremelský chomout a stal se propagátorem Putinovy ideologie, Zeman v roli prezidenta republiky musí přece jen držet ohledy na politickou linii státu, který je členem Evropské unie a NATO. Soustředil se na ekonomické sankce a snaží se Putinovi pomáhat jejich kritikou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
T. Kočí 30.9.2014 9:19

Re: Pene Neffe,

Pravda. V závětří NATO a EU by stačilo držet pysk a bylo by to státnické.To ovšem Zeman nedokáže, je to chorobný exhibicionista.Promluvil dokonce rusky, aby nám předvedl, jaký je polyglot a polyhistor.To se opičí po Klausovi, ten opravdu umí několik jazyků.

To nebylo jasné před volbou?

M. Moravcová 30.9.2014 8:45

Pravda, Zeman a Klaus nejsou Česká republika.

Ale v této republice žije deset milionů občanů a zdaleka ne všichni mají stejný názor jako Aston, Kocáb  a paní Hájková. Někteří k Ukrajinsko - Ruskému problému přistupují bez vášní a  zdrženlivěji, protože Rusáci jsou to ti i ti a nelze přehlížet, že každá strana hájí své státní zájmy. Tedy i rusáci z Ruska a také rusáci z Ukrajiny. Co říkají světoví dobroserové na nález masových hrobů na územích, ovládaných tou sluníčkovou ukrajinskou armádou? Jak pokračuje vyšetřování spadlého malajsijského letadla?

M. Malovec 30.9.2014 8:51

Re: Pravda, Zeman a Klaus nejsou Česká republika.

Vyšetřování pokračuje v režii Rusáků a s verbální podporou našich hradních debilů. Tak jak asi dopadne?

M. Moravcová 30.9.2014 9:05

Re: Pravda, Zeman a Klaus nejsou Česká republika.

fakt jo? To jsou věci. To jste vymyslel sám?

R. John 30.9.2014 8:53

Nejlépe se hájí zájmy státu anexí... o tom žádná...

mrknem na Kreml...   Litva, Estonsko, Lotyšsko, Besarabie, Mandžusko, Finsko,  Kurily, Polsko, Podněstří, Krym .....    Nějak jste to "opomenula " , v té "zdrženlivosti"....

J. Jílek 30.9.2014 8:58

Re: Pravda, Zeman a Klaus nejsou Česká republika.

ti i ti? Ti jedni shazují Leniny a ti druzí cítí shazování Leninů jako své ohrožení. Zatím víme jen to, že představitelé byli zavedeni k místům označeným samozvanci za hroby. Ke se vzalo to masové? Co jste říkala na objevení jiných hromadných hrobů ve Slavjansku?

http://echo24.cz/a/iGdzD/hromadne-hroby-a-300-pohresovanych-tak-vypada-slavjansk-dnes

M. Moravcová 30.9.2014 9:04

Re: Pravda, Zeman a Klaus nejsou Česká republika.

představte si, že ty masové hroby  ukazovali včera ve zprávách ČT. Za účasti OBSE už se odkrývají. Jen ještě budou zkoumat DNA, kvůli identifikaci. Jednou ČT věříte, jednou nevěříte. Máte v tom guláš. Shazování Leninů mě opravdu nezajímá. Sadáma taky shazovali a pak vraždili.

J. Slanina 30.9.2014 9:11

Re: Pravda, Zeman a Klaus nejsou Česká republika.

A neví náhodou ti, kteří ty hroby označili, nejlépe kde se asi nacházejí?

P. Kmoníček 30.9.2014 9:11

Re: Pravda, Zeman a Klaus nejsou Česká republika.

Až se podle DNA zjistí,že to jsou vojáci pravidelné ruské armády,co potom,soudružko?

M. Moravcová 30.9.2014 9:30

Re: Pravda, Zeman a Klaus nejsou Česká republika.

nikdy jsem soudružkou nebyla, tak mě neurážejte. Vy už víte, že jsou to příslušníci ruské armády? Máte věšteckou kouli?

J. Jílek 30.9.2014 9:14

Re: Pravda, Zeman a Klaus nejsou Česká republika.

podle OSCE ukázali místa označená teroristy za hromadné hroby....takových na Ukrajině je. Co jste tomu říkala?

http://echo24.cz/a/iGdzD/hromadne-hroby-a-300-pohresovanych-tak-vypada-slavjansk-dnes

zde byl "autor" poprav jasný hned...

ti z těch nynějších hrobů podle svědků zahynuli při ostřelování auta následném požáru auta. Tak je tam pohřbili. Teď to bylo v televizi. Jednou ČT věříte, jednou nevěříte. Máte v tom guláš.

M. Moravcová 30.9.2014 9:33

Re: Pravda, Zeman a Klaus nejsou Česká republika.

počkáme si, podle  svědků jsou to lidé, kteří byli odvlečeni z vesnice. Uvidíme.

P. Gabriel st. 30.9.2014 14:14

Re: Pravda, Zeman a Klaus nejsou Česká republika.

Lenin byl nepochybně zločinec a masový vrah. Je tady nepochybné, že samo bourání soch a postoj k němu jedny i druhé jednoznačně přiřazuje do morálních kategorií. v jedné jsou Lenin, Trocký, stalin a spol, Hitler, Gotttwald, atd. a ve druhé jejich protipól. Víc není co dodat!

S. Šnajberg 30.9.2014 8:43

Trapnost

Abych byl spravedlivý, tak podle mne je je Klaus trapnější než Zeman, oba ale ztrapňují Česko. Ani jeden nepochopil, že už nemají žádný smysl (pokud ho kdy měli). Jejich ega jsou tak zduřelá, že jim tlačí na mozek a oči tak, že se zcela mylně se domnívají, že to co říkají někoho zajímá. Vydatně jim v tom napomáhají příživníci, kteří okolo nich poletují jako masařky...

J. Slanina 30.9.2014 8:46

Re: Trapnost

No asi máte pravdu. Ovšem je fakt, že to co říkají, by mělo zajímat minimálně BISku.

S. Donát 30.9.2014 8:50

Re: Trapnost

No jo, vůbec nikoho nezajímá, co Klaus nebo Zeman říká, to je jasný. Koho by to taky zajímalo, že. Měl bych dva dotazy - jednak, na čem se přiživují ti příživníci? Co konkrétně mají z toho, když poletují kolem bezvýznamných trapných staříků, kteří už nikoho nezajímají? A druhá otázka - proč se pod každým článkem o Klausovi najdou desítky, stovky komentářů, když nikoho nezajímá?

S. Šnajberg 30.9.2014 8:59

Re: Trapnost

Rotující podržtašky z toho mají plat a pocit, že by je odlesk slávy mohl ozářit, což se nestane, neboť žádná reálně neexistuje. Proč jsem komentoval článek o Klausovi? Protože si myslím, že nám škodí a dělá nám ostudu a že je třeba, alespoň tímto malým způsobem, vyjádřit nesouhlas a odpor. Mimochodem, jsem pravidelný volič liberálních stran, kdysi i ODS, což jak jistě uznáte, už není možné...

S. Donát 30.9.2014 9:10

Re: Trapnost

S ODS to mám podobně, kdysi ano, dnes už nelze. A ty podržtašky musí být vskutku velmi hloupé, když si chtějí uždibnout z něčeho, co neexistuje... až je mi jich líto :)

P. Gabriel st. 30.9.2014 8:43

Zeman stejně narcistní, jako Klaus

a zahleděný do své osobní "velikosti" nedohlédne přes své EGO na skutečnosti a souvislosti a není schopen je domýšlet do důsledků. Podobně i Sobotka. Oba, spolu s Klausem, příklad těch, kteří nikdy ničím v praktickém životě nebyli, nic neřídili, za nic praktického nenesli přímou osobní odpovědnost. A pak je jejich populismus a shoda okolností vynesly do vysokých politických postů, kde plácají nesmysly z neznalosti a hlouposti a jenom škodí v trapné snaze se odlišit a upozornit na sebe. Čert nám je byl dlužen! Stejně, jako ty, kteří je zvolili!

P. Rajman 30.9.2014 8:36

Rebelie za perestrojky a dnes

má u Zemana společný kořen. Obě se dějí pod taktovkou Kremlu. Tehdy potřeboval Gorbi zkompromitovat jakošovské dinosaury, dnes Putin Evropskou unii. Jeho rebelie je tak pouze zdánlivá (podobně jako rebélie, která stojí u vzniku "islámského státu". Obě jsou v podstatě jen krizovým scenářem ruské rozvědky.

J. Slanina 30.9.2014 8:38

Re: Rebelie za perestrojky a dnes

BINGO!!!

S. Donát 30.9.2014 8:41

Re: Rebelie za perestrojky a dnes

No, Evropskou Unii netřeba diskreditovat. Dělá to v sama, v míře větší než dostatečné. Zbývá otázka, jestli ještě stojí zato zkoušet s tím něco udělat, nebo bude lepší jen prostě počkat, až se ten spolek rozpadne na prach a pak to zkusit lépe a radostněji znovu. Že se to Putinovi velmi hodí a jen si šikovně přihřívá polívčičku, o tom není sporu...

P. Rajman 30.9.2014 8:53

Re: Rebelie za perestrojky a dnes

Míra diskreditace EU a Českého státu českými politiky, je vedle spojenctví s USA v rámci NATO českým politikem číslo jedna. Obvzvlášť trapná je pak v kontextu spolupráce ostatních evropských států v rámci EU a někde dokonce i jednotné měny. V o tázkách našeho spojenectví v NATO je situace (zatím) o něco lepší.

P. Hofman 30.9.2014 8:43

Re: Rebelie za perestrojky a dnes

Jsem téhož názoru !!!

E. Heusinger 30.9.2014 8:34

Poslanec Schwarzenberg

má právo kritizovat prezidenta. Jakmile začne tvrdit, že je pod vlivem zahraničních agentů nejedná se o výměnu názorů, ale o závažné obvinění, které je nutno prošetřit.

Pokud se ukáže jako opodstatněné je nutné prezidenta obvinit z vlastizrady. Pokud se se obvinění prokáže vymyšlené měl by se poslanec Schwarzenberg zodpovídat z šíření pomluv, lží a poplašných zpráv.

Jan Keller

J. Slanina 30.9.2014 8:38

Re: Poslanec Schwarzenberg

A při tom vyšetřování by BISka měla přibrat taky soudruha "profesora".

P. Rajman 30.9.2014 8:49

Pitomost a moudrost

Pak je tu třetí varianta. Lze pitomost (záměrně neříkám hloupost), možno hned klasifikovat jako vlastizradu? Právě ona pitomost provází dějiny nezávislého českého státu od roku 1918 jako červená nit. Čistě statisticky pak v osudových momentech (1938, 1945, 1948 a 1968, 1998) pitomost nad moudrostí (1989, 1993, 1999, 2004) lehce vede.

L. Křivan 30.9.2014 8:34

Kecy, kecy, kecy......

Kdo z vás tu řeč vůbec četl ?

O. Slavík 30.9.2014 8:41

KŘIVAN,dobře odkloňujete !!!

Účast na akci člověka (Jakunin),který je na sankční listině USA je VÝMLUVNÁ .... i kdyby tam Zeman mlčel !!!

____________________________________________________________

ČEMYŠLOVAT VOLE !!!

E. Sevrát 30.9.2014 8:45

Re: KŘIVAN,dobře odkloňujete !!!

A koho zajímá sankční listina USA.Jsme snad jeden ze států USA ?. Ne,jsme členy EU a Řecko také,když řekové nemají problém takovou konferenci uspořádat,není žádný důvod ji nějak dehonestovat.