18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

Oranžový nápad

Když hejtman Michal Hašek ve středu představil povolební plány sociálních demokratů v oblasti zemědělství, nevyvolalo to žádnou velkou pozornost. Není ani příliš divu, tato takzvaná Oranžová kniha je v pořadí už osmnáctá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
pepa 26.6.2009 20:28

Re: Putin v sámošce kritizoval vysoké ceny potravin :-)

a to je dobre?

nebo velke varovani :-/

clay 26.6.2009 20:30

Re: Putin v sámošce kritizoval vysoké ceny potravin :-)

měl mu říct soudruhu z těchto marží si vozíte prdel ve vládních limuzínách...

hleena 26.6.2009 19:57

Už zase chytli socanskýho šibala :-)

Ráthovýho kámoše Bušinu ;-D;-D;-D

Od stíhaného člena ČSSD Bušiny se distancoval i Paroubek

dr Turnowski 26.6.2009 19:53

No dobrý krejčí nemusí být drahý

drahý nemusí být ani skvělý švec.....ale to je asi marné. Nevysvětlitelné. :-/

hadesxx 26.6.2009 19:57

Re: No dobrý krejčí nemusí být drahý

Jasně, mohou dělat za dvě misky rejže, aby je o kšeft nepřipravili Číňani...

dr Turnowski 26.6.2009 19:59

Re: No dobrý krejčí nemusí být drahý

8-o proboha co jsem pletete čínu?

hadesxx 26.6.2009 20:01

Re: No dobrý krejčí nemusí být drahý

Volně navazuji na včerejší večerní debatu s Kořenským

clay 26.6.2009 20:37

Re: No dobrý krejčí nemusí být drahý

on je dobrý krejčí?

Andy 26.6.2009 19:59

Re: No dobrý krejčí nemusí být drahý

může být dobrá ovocná pálenka levná? Těžko, že;-)

dr Turnowski 26.6.2009 20:04

Re: No dobrý krejčí nemusí být drahý

látka, to je rána jako blázen, ale práce je skoro všude stejná....zeptejte se MP...ten je teď odborník :-)

Andy 26.6.2009 20:13

Re: No dobrý krejčí nemusí být drahý

tak já odborník vskutku nejsem, to je pravda. Domnívám se však, že materiál je jen část dobrého obleku od dobrého krejčího. Ten musí být vyškolený, mít vlastnosti vhodné k té profesi, mít zkušenosti  a znalosti, prostě kvalifikovaný. Možnosti zkoušení, úprav- to znamená že nemusí sekat deset obleků denně. Vysoký standard zpracování, tudíž větší časová náročnost. Dobrý krejčí není jen krejčí, který umí přišít správně rukáv k saku.

Pokud to tak není, máme globalizované šmejdy. Fascinující je, jak například žereme Číně tu její exportní politiku- věci běžné spotřeby přitom v jejich provedení nestojí za nic. A co se MP týče- víte, mezi tím co šije kdovíkdo a kostýmem přímo z dílny od jejich kmenové návrhářky je rozdíl nejen pár desítek tisíc, ale i nesrovnatelně kvalitnější práce. Její šaty a kostýmy mi vydržely roky a pořád byly jako nové, nadčasově ušité, perfektně sedly.

Nemáte prostě pravdu a vaše vlastní práce vás usvědčuje:))

dr Turnowski 26.6.2009 20:16

Re: No dobrý krejčí nemusí být drahý

Ale jo, víte je to všechno možné...dneska nemám náladu na nějakou polemiku. Jsem nějak popudlivej a starej dědek.

Jo a když se podíváte do thajska, tak oblek s anglické látky, košile, kravata....a skěle za 48 ušité, tak nezaplatíte více než konfekce u C and A...vymřít ta Evropa musí...

Andy 26.6.2009 20:20

Re: No dobrý krejčí nemusí být drahý

tak jo, mějte se dobře. Teda, vy asi nechcete, když jste popudlivej,tak prostě jak chcete.

Tady už Evropa zjevně umřela.

dr Turnowski 26.6.2009 20:23

Re: No dobrý krejčí nemusí být drahý

Neměl jsem dobrej den, se omlouvám....velký škody a tak....

Andy 26.6.2009 20:27

Re: No dobrý krejčí nemusí být drahý

se neomlouvejte, není za co. škoda těch škod

dr Turnowski 26.6.2009 20:28

Re: No dobrý krejčí nemusí být drahý

 spíš vysvětluju....že prostě dneska nejsem naložen příjemně.....a radší půjdu spát

Kanuk 26.6.2009 20:27

Re: No dobrý krejčí nemusí být drahý

přitom v jejich provedení nestojí za nic (čínské).....Andy, jste o pár desetiletí pozadu. To bylo v dobách, kdy Čína pokoutně kopírovala. Dnes to dělají v licenci, řekněme americké, americkou technologií, pod americkou značkou, a ta americká firma si nenechá dávat svoji značku na nějaký šmejd. Kdesi kdosi napsal, jak jedna německá firma kupovala od Čindů součástky, na jejichž kvalitu byly požadavky vyšší, než na výrobky německé. Mimochodem, zrovna nedávno jsem viděl výrobek Sony - Made in China. Samozřejmě, Sony jsou Žaponci, ne USA.

Andy 26.6.2009 20:33

Re: No dobrý krejčí nemusí být drahý

eh? Nevadí vám, že jen potvrzujete má slova? ;-D

Kanuk 26.6.2009 20:47

Re: No dobrý krejčí nemusí být drahý

Při tom jejich provedení nestojí za nic....Nezdá se mi, že bych já toto potvrzoval.

Andy 26.6.2009 20:53

Re: No dobrý krejčí nemusí být drahý

vždyť píšete, že si američani nechávají přišít od číňanů značku na kdejaký šmejd? A zbytek komentáře je v tom samém duchu. Nejde přeci o to, zda je na nášivce Made in China.

Omlouvám se, ale musím ještě udělat nějaká daňová přiznání, pěkný víkend.

Kanuk 26.6.2009 20:58

Re: No dobrý krejčí nemusí být drahý

Andy, vemte si lepší brýle nebo se naučte líp číst. Pěkný víkend.

Pavel Kořenský - eurosabotér 26.6.2009 20:01

Re: No dobrý krejčí nemusí být drahý

Tak cena obleku od dobrého krejčího se Savile Row byla od dob Shakespeara až do začátku 20. století víceméně stejná - 1 unce zlata za oblek z nejlepší látky.

20. století to poněkud zhoršilo uměle nízko udržovanou cenou zlata, ale pořád to jde, jsou to tak 4-5 uncí dnes.

Pavel Kořenský - eurosabotér 26.6.2009 20:03

Re: No dobrý krejčí nemusí být drahý

Ale stále platí, že dobrý krejčí je levnější než předražená, nekvalitně šitá konfekce zamaskovaná jménem módního návrháře.

dr Turnowski 26.6.2009 20:04

Re: No dobrý krejčí nemusí být drahý

Jo , přesně tak....R^

Ahoj....

Pavel Kořenský - eurosabotér 26.6.2009 20:07

Re: No dobrý krejčí nemusí být drahý

Ahoj,

se ševci je to ovšem horší. Od té doby, co umřel ten, co mi šil poslední polobotky, nemohu zavadit o slušného obuvníka :-(

Pokud nějakého znáš, pošli mi mailem kontakt.

dr Turnowski 26.6.2009 20:10

Re: No dobrý krejčí nemusí být drahý

podívej se do Vídně....jestli tam jezdíš, tak bych poskytl toho co znám...ten je nejblířž a boty jsou okolo 130 oiro...ale asi nafurt, podle toho jak vypadají.

Kanuk 26.6.2009 20:38

Re: No dobrý krejčí nemusí být drahý

Svého času jsem koupil boty od rakouské firmy Meindl, byl jsem na výsost spokojen. To je/byla menší firma, vyrábějící boty sportovního typu. Nebyly nejlevnější. Jednou, když byly v opravně, švícko řekl "to jsou nejlepší boty, které tady mám".

hadesxx 26.6.2009 20:55

Re: No dobrý krejčí nemusí být drahý

Pořád je. V Praze mají prodejnu na Smíchově.

Kanuk 26.6.2009 21:39

Re: No dobrý krejčí nemusí být drahý

Pane Kořenský, jak vidíte níž, pro dobré boty nemusíte do Vídně, stačí na Smíchov. Jestli ještě dělají ty boty tak dobré.