18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

Olympijské hry a politika

V Soči byly oficiálně zahájeny Olympijské hry. Biskup Malý k této příležitosti dštil pekelnou síru nejen na OH, ale na vrcholový sport jako takový, a nevynechal jediný argument. Proti OH v Soči se dá takových argumentů najít mnoho, i ten, že Rusko opravdu není výkladní skříň demokracie. Což není a s vysokou mírou pravděpodobnosti lze předvídat, že nikdy nebude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Scheck 8.2.2014 3:36

Re: No, jen to, že Rusko bylo, je a provždy bude říší zla

Pane Juraxi, vyjmenoval jste všechny klasické komunistické argumenty (zřejmě jenom náhoda...), ale je mi líto, prostě na Rusko je to jenom slabý odvar! V odvádění pozornosti pozornosti od toho podstatného jste docela slušný kalibr.

R. Maceček 8.2.2014 3:52

Re: No, jen to, že Rusko bylo, je a provždy bude říší zla

Dejte prosím na stůl ty vaše argumenty, pane petere schecku.

R. Maceček 8.2.2014 4:09

Re: No, jen to, že Rusko bylo, je a provždy bude říší zla

Jak jinak než nula. Pitomeček nabyl pocitu světáka. Chuj má tendenci v anonimitě působit v roli učitele BBC. Pokračuj, budu koukat.

P. Scheck 9.2.2014 4:19

Re: No, jen to, že Rusko bylo, je a provždy bude říší zla

Pane Macečku, budu reagovat na jiné oponenty. Zamyslete se nad tím, proč...

J. Jurax 8.2.2014 15:13

Re: No, jen to, že Rusko bylo, je a provždy bude říší zla

Ctím Váš názor, ale hluboce s ním nesouhlasím.

Z čeho soudíte. že odvádím pozornost? Jste schopen dokázat, že Rusko bude i v budoucnosti říší zla - toho se mimochodem týkala moje reakce, jak jste jistě pochopil, ale nějak uhnul, nařknuv mne z komunistické propagandy. Mohl byste ozřejmit, co je na mých příkladech - mohu uvést další, jistě Vás též napadly - komunistického?

A mimochodem považovat nacistické Německo za slabý odvar je osobité - počtěte si třeba http://klempera.tripod.com/heydrich.htm - celý text je výmluvný, nicméně doporučuji Vaší pozornosti zejména poslední tři odstavce ... tohle nám sověti přece jen nechystali ...

P. Scheck 9.2.2014 4:35

Re: No, jen to, že Rusko bylo, je a provždy bude říší zla

Pane Juraxi, i přes vaše extrémní názory si cením, že se snažíte dodržovat jistá pravidla. Ano, máte pravdu, měli jsme být přestěhováni do Patagonie, kde jsme měli vyrábět boty pro celý svět. Nepřítel byl ale jasně pojmenován. A to je právě to, proč si myslím, že Sovětský svaz se svoji ideologii byl mnohem a mnohem horší. Němec neměl rád židy, cikány, nižší rasy, černochy, araby...  Koho neměl rád Sovětský svaz (neoficiálně stejně protižidovský)? Byl mnohem záludnější a neupřímnější.

J. Jurax 9.2.2014 14:10

Re: No, jen to, že Rusko bylo, je a provždy bude říší zla

Pane Schecku, i přes vaše extrémní názory si cením, že se snažíte dodržovat jistá pravidla.  :-)

Jinak už není co dodat - leda snad že v SSSR neměli vždy Židé na růžích ustláno, ale v plynových komorách je tam přece jen nevraždili. A koho neměl rád Sovětský svaz, respektive ti, kdož určovali jeho vnitřní i vnější politiku - inu, třídní nepřátele; o tom, koho neměli rádi sovětští lidé bych vzhledem k multietnicitě byvšího sojuzu nerad spekuloval ...

A taky mne napadá - pročže se tak berete akorát za byvší ýbrmenše? Čekal bych spíš rozporování napoleonské Francie - ono to Německo je v tomto punktu jako říše zla opravdu nerozporně jasné - a stejně nerozporně již říší zla není. Leda snad že byste měl - soudě podle jména - německé kořeny; to by mohlo mnohé vysvětlit (měl-li byste kořeny ruské, patrně byste argumentoval osvobozením od německých okupantů), každý si brání svoje, což lze pochopit, nicméně souhlasit s Vámi nelze.

P. Scheck 9.2.2014 16:45

Re: No, jen to, že Rusko bylo, je a provždy bude říší zla

Souhlasím s vámi, že Napoleon a jeho chování, to byl děs běs, který bývá podceňován. Ale to je zvláštní kapitola. Nicméně zrůdnost Sovětského svazu a potažmo myšlení lidí ještě dnes v Rusku dokazuje, jakou má tato ideologie výdrž. Konečně chlubit se teď na zahájení olympijských her svými "výdobytky" z této doby, to už chce pěkný pajšl.

J. Jurax 9.2.2014 19:55

Re: No, jen to, že Rusko bylo, je a provždy bude říší zla

No, nevím ... jsou Němci hrdí na svého brouka od Volkswagenu - vznikl taky v "té" době ... ono je to trošku složitější ... a o výdrži ideologií by se taky dalo diskutovat ... asi se neshodneme, tak aspoň pěkný zbytek dne :-)

P. Sulc 8.2.2014 3:11

Kazdeho svobodne rozhodnuti ??

Zvanite, Astone, a moc. Kdyz je vam 30, 40, mate v zivote zkusenosti, premyslite, mate nejake vzdelani, pak na zaklade toho muzete delat svobodne rozhodnuti. A le u mladych a velmi mladych lidi tohle tvrzeni pokulhava. Co jste vy vedel v 10 ci 15 letech, jake jste mel zivotni zkusenosti, abyste delal zavazne a dalekosahle ''svobodne rozhodnuti'' Jestli petiletou holku podle rozdodnuti rodicu tyraji s gymnastikou, kde je ta jeji svoboda?

M. Zavala 8.2.2014 3:36

Re: Kazdeho svobodne rozhodnuti ??

Sulci Sulci, vy uz musite neco napsat proti at je to o cemkoliv co? Takze by se lide meli zacit rozhodovat o nejakem sportovani az ve 40 letech co? a pak bychom meli geriatricke hry. To by byla zaaaabava.

P. Sulc 8.2.2014 4:33

Re: Kazdeho svobodne rozhodnuti ??

Nejde o sportovani, nechytry pane. Sport ve smyslu 'v zdravem tele zdravy duch' je jedna vec. Spickovy profesionalni sport, kde se to zdravi velice riskuje, je vec uplne jina. Je smutne, ze jste tak hloupy a musim vam tohleto pripominat. Myslite ze to je nejaka radost, pracovat na profesionalite od utleho mladi? Obzvlaste, kdyz v pripade holek je ta 'ctizadost' spise na strane rodicu? A kdyz pozdeji je ''sportovec'' predmetem kseftaru, kteri jej ;leckdy vydiraji ? A kdyz mu eventuelne vyhrozuje mafie, kvuli vsazkam? Takze znova, aby vam to nejak doslo: nemluvil jsem o sportu jako takovem, ale o profesionalnim, o tom, kde se toci penize a kde ''sportovec'' je jen stroj, rizeny odborniky a vydelava investorum penize. Doslo ??

J. Kovaříček 8.2.2014 1:24

Proč???

Nechápu proč by měl americký prezident jet na OH do Soči nebo kamkoliv..

OH přece už dávno nejsou o sportu jako projevu tělesné kultury a férového soutěžení. Dnes je vrcholný sport záležitostí komerční i politickou. Putin & comp toho využívají k oblbování světa, jak už je jejich potěmkonivskou tradicí. A to, že se většina lidí ráda nechá ohlupovat, také není nic nového, svět takhle funguje skoro už dva tisíce let.

I. Gellner 8.2.2014 1:27

Re: Proč???

Vy to nemáte lehký.

J. Stejskal 8.2.2014 2:03

Re: Proč???

On to má těžký.

P. Scheck 8.2.2014 3:48

Re: Proč???

Pane Kovaříčku, uvedl jste dvě opravdu velké hrubky. Právě proto, že OH není hlavně o sportu, právě proto tam měl Obama jet - ono se mu to může pěkně vymstít a na vztazích s Ruskem závisí dnes kdeco, uvidíme...A další směšnou hrubkou je, když říkáte, že: "svět takhle funguje skoro už dva tisíce let." Milý pane, o ohlupování lidu by vám určitě povyprávěli už dávno, dávno předtím...

O. Kadlec 8.2.2014 1:00

Prosimvás,

že je tam náhodou Zeman...proč se o tom tak mluví?

Tohle je olympiáda. Já jsem rád že tam jsou naši sportovci.

R. Maceček 8.2.2014 1:12

Re: Prosimvás,

Nu, sešlost blbců těsně nad hrobem chápu,  Bělobrádek se žlutou kravatou  Mizerný  stážista pro účel pruzení.

R. Maceček 8.2.2014 1:26

Re: Prosimvás,

Beru zpět. Jsem myšlením jinde, dedukoval jsem jistě chybně. omlovám se.

M. Prokop 8.2.2014 0:22

"A je dobře, že do Soči náš prezident jel,"

Mohl by tam i zůstat, pasoval by tam jak Jandák na hrnec.

Čímž s onou "olympijskou" šaškárnou končím.

R. Maceček 8.2.2014 0:36

Re:

možná i ve prospěch vašich soc.dávek, liberále Prokope.

R. Maceček 8.2.2014 0:17

Miloš Zeman

A je dobře, že do Soči náš prezident jel, a je stupidní, že to americký prezident odmítl, právě ten, který tolik levičáckých idiocií schválil a zavinil.

Velmi zajímavá téze. M. Zeman sice nezvládl personal politiku v době extra žádoucí, ale dnes má kredit, Dělá věci nevídané.

P. Sulc 8.2.2014 4:23

Re: Miloš Zeman

To mate pravdu, pan president opravdu veci nevidane dela. Treba se ozraly potaci u korunovacnich klenotu. Urcite zadneho znameho predchudce nema, je prvni .