2.7.2024 | Svátek má Patricie


Diskuse k článku

Olympijské hry a politika

V Soči byly oficiálně zahájeny Olympijské hry. Biskup Malý k této příležitosti dštil pekelnou síru nejen na OH, ale na vrcholový sport jako takový, a nevynechal jediný argument. Proti OH v Soči se dá takových argumentů najít mnoho, i ten, že Rusko opravdu není výkladní skříň demokracie. Což není a s vysokou mírou pravděpodobnosti lze předvídat, že nikdy nebude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Brabencová 9.2.2014 8:01

Re: Proč ti čeští komentátoři tak řvou?

Taky mám nejraději Dusíka,má o všech něco přečteno,ostatní jen komentují co musí.

K. Drobková 9.2.2014 8:00

Re: ČAPEK+NEUMANOVÁ

Ano. Velmi dobrý postřeh. 1***

O. Kadlec 9.2.2014 7:59

Re: Proč ti čeští komentátoři tak řvou?

A víte že ne? Nemám totiž důvod, abych koukal na olympiádu na ZDF. Proč bych se měl sám a dobrovolně připravovat o český fandění? Ale víte co? Vím že to jde!

O. Slavík 9.2.2014 7:58

ČAPEK+NEUMANOVÁ

... komentovali k věci a bylo evidentně znát, že rozumí tomu o čem povídají.

P. Hofman 9.2.2014 7:57

Re: Proč ti čeští komentátoři tak řvou?

Já mám docela rád Dusíka, neb bývá na jednotlivé sporty dost dobře připraven a asi i jako bývalý hokejový rozhodčí je i pečlivý. Jakmile ale přechází do své jódlující fistulky nadšení, tak musím tlumit zvuk.

Šárka jedéééé...

P. Hofman 9.2.2014 7:53

Re: Proč ti čeští komentátoři tak řvou?

Aha. Pán ještě, aby byl schopen posoudit profesionalitu včetně přirozených emocí, nikdy komentování na zahraničních televizích neviděl. Tak to jo, to pardon.

O. Slavík 9.2.2014 7:49

Re: Proč ti čeští komentátoři tak řvou?

... nejvíc ceněnej je chřaplák.... a důvěrné oslovení :

JARDÁÁÁ je třetííí !!! Přepište dějiny !!!

___________________________________________________________

To mi říkal už Bohoušek Záhorský a Stelinka Zázvorková.

O. Kadlec 9.2.2014 7:48

Re: Proč ti čeští komentátoři tak řvou?

Jó ty vaše prachy...to je univerzální argument.

Ale za ty moje prachy jsou ti komentátoři přímo na stadionu, a když jde o medaili v takovýmhle nabitým sportu, tak řvou. Já bych taky řval na jejich místě. To je k té profesionalitě bonus. Profesionalita je v takových okamžicích málo.

P. Hofman 9.2.2014 7:41

Re: Proč ti čeští komentátoři tak řvou?

Mně nic, taky to dělám (například momentálně ZDF). Přesto si ponechávám svobodu komentovat a skromné právo vyžadovat od veřejnoprávních médií profesionalitu. Vždyť je to nakonec i za mé prachy.

Že pánovi přiblblé ječení nevadí, je ovšem zase jeho vizitkou.

O. Kadlec 9.2.2014 7:37

Re: Proč ti čeští komentátoři tak řvou?

óóó! Blazeovaní pánové jsou rušeni...

Co vám brání, pánové, už předem si vybrat kanál takového národa, jehož reprezentant tu disciplínu určitě nevyhraje?

P. Hofman 9.2.2014 7:21

Re: Proč ti čeští komentátoři tak řvou?

Souhlasím s vámi. Nabyl jsem už dávno dojmu, že daleko víc než hloubka znalostí sportovní disciplíny a dění okolo, je pro ně důležitější výška hlasu. Je to protivné.

A když se k tomu přidají hlášky jako "přepište dějiny", tak hluboce lituji, že jsem to nepřepnul na nějaký jiný zahraniční kanál.

P. Rajman 9.2.2014 7:10

Proč ti čeští komentátoři tak řvou?

Nebýt toho povinného řvaní (to snad ani nemůže být radost), tak by se na to dalo koukat.Naštestí se dá přepnout na jiný mezinárodní kanál. To umelé mediální třeštení, které se od OH v Naganu šíří omezenou partou idiotů ve sportovních mediích jako mor, je ale obvzlášť hnusné a v dosahu českých medií i trapné.

P. Scheck 9.2.2014 4:35

Re: No, jen to, že Rusko bylo, je a provždy bude říší zla

Pane Juraxi, i přes vaše extrémní názory si cením, že se snažíte dodržovat jistá pravidla. Ano, máte pravdu, měli jsme být přestěhováni do Patagonie, kde jsme měli vyrábět boty pro celý svět. Nepřítel byl ale jasně pojmenován. A to je právě to, proč si myslím, že Sovětský svaz se svoji ideologii byl mnohem a mnohem horší. Němec neměl rád židy, cikány, nižší rasy, černochy, araby...  Koho neměl rád Sovětský svaz (neoficiálně stejně protižidovský)? Byl mnohem záludnější a neupřímnější.

P. Scheck 9.2.2014 4:19

Re: No, jen to, že Rusko bylo, je a provždy bude říší zla

Pane Macečku, budu reagovat na jiné oponenty. Zamyslete se nad tím, proč...

J. Jílek 8.2.2014 22:21

Re: Ještě jednou Sudová

http://www.ceskatelevize.cz:8001/zoh/sporty/akrobaticke-lyzovani/261648-sudova-mela-jsem-na-medaili-o-to-vic-me-to-stve/

M. Stuchlik 8.2.2014 22:07

Re: Čím je nějaký sport kreativnější

Jojo, hlavně ruští rozhodčí jsou proslavení objektivním hodnocením.

K. Drobková 8.2.2014 22:06

A dobrou noc olympionici .....

K. Drobková 8.2.2014 22:03

Re: Ještě jednou Sudová

Já bych dala zlatej metál všem dvanácti. Jezdit na boulích uměly, skákat vrtulník a přemet taky všechny. A když si sundaly brejle a přilbu, tak to žádný ošklivky nebyly. Dvanáct zlatejch by Putina nepoložilo a všichni by byly spokojený. A já nakonec taky. :-)))

J. Franke 8.2.2014 21:52

Ještě jednou Sudová

Tady jsou výsledky první  a druhé finálové jízdy. V druhé byla hodnocena poněkud níž, ale kdyby zachovala aspoň rychlost z té první jízdy, měla by o 0,53 bodu více a skončila by s bezpečným náskokem na šestém postupovém místě:

http://www.sochi2014.com/en/freestyle-skiing-ladies-moguls-final-1

http://www.sochi2014.com/en/freestyle-skiing-ladies-moguls-final-2

K. Drobková 8.2.2014 21:47

Re: Čím je nějaký sport kreativnější

Ale ano, atletika, kolektivní sporty ( odbíjená, košíková, házená , hokej.....) tenis, plavání, běh na lyžích sjezd, slalom , šerm...... těch sportů, které se mně líbí je dost. Box ne, mlácení soupeře do hlavy nebo do břicha tak dlouho než upadne na zem jako sport neuznávám.

P. Hofman 8.2.2014 21:44

Re: Byla o 2 vteřiny pomalejší...

Myslím, že tento komentátor žádný skutečný odborník nebyl. Pindal i v jiných situacích. Nevím, proč tam neměli experta.

J. Jílek 8.2.2014 21:40

Re: Přesně tak...

scházelo 19 setin bodu...

K. Drobková 8.2.2014 21:39

Re: Byla o 2 vteřiny pomalejší...

Že si toho času ten komentátorskej odbrník nevšim....... já nevím, pak už jsem to přepnula jinam.

P. Hofman 8.2.2014 21:36

Re: Čím je nějaký sport kreativnější

Jsem laik, tudíž nejsem schopen posoudit, jak jela Sudová v druhém kole a tak to, že mně se v tom prvním líbila víc, není podstatné. Ona sama však přiznala, že jela špatně.

Jinak se mi líbí jak sporty, kde se vyžaduje jen tupá síla, tak i ty, kde to chce inteligenci a kreativitu. Ty druhé ale o něco víc.

S. Lazárek 8.2.2014 21:36

Re: Jako čtvrtinový Němec se musím ohradit...

Chtěl bych si koupit nové, ale zbabělá rána do zátylku mi přijde přeci jenom moc.....:-)

J. Franke 8.2.2014 21:34

Byla o 2 vteřiny pomalejší...

Což v hodnocení znamená cca 0,5 bodu. Při stejném čase by hravě postoupila.

J. Jílek 8.2.2014 21:33

Re: Čím je nějaký sport kreativnější

ona sama ví, že jela pomalu....asi tak

J. Franke 8.2.2014 21:32

Jako čtvrtinový Němec se musím ohradit...

Nešlo použít jemnější výraz než svině? ;-))

I když... u mě může raketa též za všecko. Jaké je ta svině ovšem národnosti, vůbec netuším.

P. Hofman 8.2.2014 21:30

Re: Proč já, je mi to fuk...

Jak myslíte. Já "svého" redaktora nehájím, pouze na něj odkazuji. Ten odkaz, který jste uvedl vy, však psal taky nějaký redaktor, či ne?!

J. Jílek 8.2.2014 21:29

Re: Čím je nějaký sport kreativnější

vaše implikace, Molotku, jsou tedy fakt úsměvné...