7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

ODS podpořila Dominika Duku

Je dobře, že se Občanská demokratická strana postavila proti denunciantské kampani – když to domyslíme, jde o žádost papeži, aby připravil Dominika Duku o práci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kotas 15.2.2018 5:17

Jen ať se perou, beztohoť to mají z té

honby za mamonem. Žalobníčkové nevymřeli, naopak dostávají prostor v médiích. Po šmirglu měla katolická církev šanci se rehabilitovat, místo toho se jen zdiskreditovala. Nemám potřebu ji zachraňovat, zřejmě nebudu sám.

P. Sulc 15.2.2018 2:54

Stary dobry zvanil Aston.

Astone, pripravit nekoho o praci a poslat nekoho do pense v radnem pensijnim veku, kdy do pense uz ma jit, to jsou dve ruzne veci.Pensista Duka jiste nebude v automatech dojidat zbytky a dopijet zapomenuta piva, ani nebude kalet a mocit v noci nekde v parku. Emocne to zkreslujete, jste take jenom ten novinarsky povl.

M. Moravcová 15.2.2018 8:27

Re: Stary dobry zvanil Aston.

proboha co to melete. Pan kardinál Duka má stále co říct a spousta lidí mu naslouchá a váží si ho.

J. Tolman 15.2.2018 1:58

Dukovi se asi stýská

po Pacem in terris a domnívá se, že s pomocí IVK a Zemana by ho mohl resuscitovat.

J. Brunner 15.2.2018 3:14

Re: Dukovi se asi stýská

Do toho blázince se hodíte.

Z. Rychlý 15.2.2018 7:55

Re: Dukovi se asi stýská

taky jsem užasl nad tou replikou výše.

P. Spáčil 15.2.2018 7:52

Re: Dukovi se asi stýská

Vy jste ale blb.

"V roce 1981 byl odsouzen za „maření státního dozoru nad církvemi“ podle § 178 trestního zákona 218/49 Sb. Patnáct měsíců byl vězněn v Plzni-Borech za řádovou činnost, organizování studia dominikánských kleriků, samizdat a spolupráci se zahraničím."

P. Boublíková 15.2.2018 8:17

Re: Dukovi se asi stýská

Tolman - nic nového.

J. Brunner 15.2.2018 1:48

To jsou paradoxy

Já ateista podepíši přímluvu za arcibiskupa. Kam jsme se to v posledních letech dostali? Mně to připomíná blázinec.

M. Moravcová 15.2.2018 8:25

Re: To jsou paradoxy

ale hlava církve, to přece není jen o modlení, ale také o světonázoru, tradici, slušnosti, pokoře a to pan Duka představuje vrchovatě. A o tom to je.

J. Tolman 15.2.2018 0:24

S takovou podporou široké demokratické veřejnosti

by se Duka měl dát na politiku. V církvi je ho škoda.

V. Klepetko 15.2.2018 0:38

Re: S takovou podporou široké demokratické veřejnosti

Již dříve jsem psal - za několik let z něj možná bude dobrý prezident.

M. Franková 15.2.2018 0:42

Re: S takovou podporou široké demokratické veřejnosti

Je stár a unaven. Nechte to mládí.-))

K. Němec 15.2.2018 0:59

Re: S takovou podporou široké demokratické veřejnosti

Naopak, Dominik Duka je přesně tam, kde je jeho místo a nemá potřebu jít někam, kde jeho místo není.

J. Orel, Mgr 15.2.2018 0:23

Nejde o povahu názorů pana kardinála, ale o princip.

Neupírám občanu Dukovi, aby měl jakékoli názory, ale zásadně odmítám, aby jako hlava českých katolíků vyhlašoval jakákoli stanoviska k českému politickému životu. Kam bychom přišli, kdyby si tímto způsobem začali osobovat podobné právo hlavy dalších registrovaných církví. Kromě toho jsem přesvědčen, že tato republika vznikla před sto lety mimo jiné na principu oddělení církve od státu, aby se odlišila od neblahé situace, jaká v tomto směru panovala za starého Rakouska-Uherska. Nekritizuji Jeho Eminenci za jakési hnědnutí nebo rudnutí názorů, to je jeho osobní věc. Nesouhlasím však a nebudu nikdy souhlasit s tím, aby hlásal jakékoli, opakuji jakékoli -- dobré či zlé -- názory ze své pozice církevního knížete. A absolutně nechápu naše politiky, kteří se v čele s panem Klausem řadí do fronty, aby pana kardinála podporovali. Vážně už zapomněli, že církve se mají starat o duši? Kristus cosi říkal o tom, co se má dávat císaři a co Bohu.

M. Franková 15.2.2018 0:31

Re: Nejde o povahu názorů pana kardinála, ale o princip.

Vaše "svaté" rozhořčení bych docela chápala před cca 30 léty. Také mám názor, že jakékoli církve mají být oddělené od státu, nejlépe i finančně! Jak však reagovat na současnou situaci v Evropě, kdy islámská víra , potažmo Korán, přetlačuje , někdy i bombami, postavení jedince, společnosti, v Evropě?

P. Sulc 15.2.2018 3:04

Re: Nejde o povahu názorů pana kardinála, ale o princip.

Jak reagovat? Takove bourlive, statisicove, dlouhotrvajici demonstrace nelze jen tak snadno prehlednout. Zablokovana namesti dalnice, budovy, to vse jde udelat. Jen ti priposrani pijaci piva budou brblat, ze to je k nicemu. Je, porve, podruhe, po pate ale uz asi ne. Schoulit se v hospode u piva, to ovsem neni lepsi reseni. Problem je, ze Cesi se spise schoulili, nez hazeli klacky na poslance a ministry.

J. Brunner 15.2.2018 3:17

Re: Nejde o povahu názorů pana kardinála, ale o princip.

Vy jste takový bojovný, ale také jen na počítači.

P. Sulc 15.2.2018 4:42

Re: Nejde o povahu názorů pana kardinála, ale o princip.

Take mi neni 20, ale 80, troubo. Ci snad mate lepsi radu? Treba jeste vice ohybat hrbet? To Cesi vzdy umeli dobre, na rozdil treba od Slovaku, Madaru, Polaku, Srbu, Reku.

P. Dvořák 15.2.2018 4:55

Ci snad mate lepsi radu?

Kdo uteče, vyhraje.

A potom kritizuje, radí, plive, podsírá.

P. Dvořák 15.2.2018 3:54

Re: Nejde o povahu názorů pana kardinála, ale o princip.

Problém je, že nejlepší Češi hrdinně utekli.

V. Vlk 15.2.2018 0:39

Re: Nejde o povahu názorů pana kardinála, ale o princip.

Jo,jo, to říkali komunisti hned po roce 1948. Církev má držet hubu a starat s o kostely. No, tehdy se pod podobné názory nepodepisovali lidé s titulem Mgr, (to tehdy byli lékárníci) ,ale podepisovali to lidé z různých fakult a s razítkem organizací SSM a KSČ. A pak řvali na křesťany, co podepsali Dvacet tisíc slov, a pak Chartu 77. Bože, to nás zkoušíš, že necháš ,aby se takovíhle cítili jako elita?

K. Němec 15.2.2018 1:04

Re: Nejde o povahu názorů pana kardinála, ale o princip.

Ano, ale těch slov stačilo Dva tisíce na ten řev.

M. Moravcová 15.2.2018 8:22

Re: Nejde o povahu názorů pana kardinála, ale o princip.

Proč by se kdokoliv nemohl vyjádřit k politice? Horší je, že se politika řeší ve školách a probíhá vymývání mozků dětí.

V. Klepetko 15.2.2018 0:21

Mám z té petice dobrý pocit -

včera jsem již podepsal poprvé od roku 2015 internetovou petici - a to na obranu Duky, na

http://1url.cz/ht9BN

byla kolem tohoto pod úvodníkem večer krásná diskuze, takže už k tomu nemusím nic psát. Jen podepíšu i tu novou petici na kterou odkazuje Aston - a jsem opravdu rád že se přidala i ODSka a že nás bude víc - a možná ze všech stran a hnutí!

I. Dekyský 15.2.2018 0:04

To je Vaše práce

havloidi za*raný. Tihle eurosvazáci jsou vaše práce a vaše výchova vy zmetci...

J. Matoulek 15.2.2018 0:20

Re: To je Vaše práce

Umíte ještě něco jiného,než sprostě nadávat?

M. Franková 15.2.2018 0:34

Re: To je Vaše práce

Nu, já bych se příliš nedivila onu na*ání.

J. Brunner 15.2.2018 1:53

Re: To je Vaše práce

Měl byste nás trochu uklidnit pane Matoulek. Nadávat se sice nemá, ale často to nazve realitu dost výstižně.