2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

ODS podpořila Dominika Duku

Je dobře, že se Občanská demokratická strana postavila proti denunciantské kampani – když to domyslíme, jde o žádost papeži, aby připravil Dominika Duku o práci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Novák 15.2.2018 12:37

Chtějí Rusové přes Nejedlého ovládnout naše zakázky na JE?

Jak dlouho se staví JE? U nás tak dlouho, dokud není ministrem průmyslu jmenován "atomový dědek" - pak se začne s dostavbou.

Vzhledem k tomu, jak máme nastavené zákony, které umožňují věčným obstrukčnílům obstruovat u každého kilometru dálnice a napadat věci už dávno rozhodnuté pravomocným rozhodnutím soudu, tipuji od zadání stavby konkrétnímu vítězi tendru tak 20 let.

Pokud to nebude francouzská Areva, která v Olkiluolto nezvládá sama sebe a ani nedokáže napsat nabídku.

Kdo zbývá? Jaderné sekce Westinghousu se jeho japonský majitel zbavuje. Tak Korejci? Číňani?

Uhlí nám moc nezbývá, ani za limity, a ruský plyn budou potřebovat Němci. Proto taky protlačují NS2 bez ohledu na sankce a pokřik Poláků, Ukrajinců a Pobaltů. A USA...

J. Kombercová 15.2.2018 12:36

Re: Mám radost

Jak pro koho. Měla jste napsat, že zůstává nevolitelnou pro vás, pak by to bylo relevantní.

K. Němec 15.2.2018 12:36

Re: ZVYŠTE MULTIPLIKAČNÍ EFEKT DISKUSNÍCH PŘÍSPĚVKŮ !!!

Zapínám furtošlap funebrálního perygea.

M. Prokop 15.2.2018 12:33

Re: Ještě bych podotkl, že

Já jsem taky agnostik.

M. Prokop 15.2.2018 12:32

Re: Lex Babiš

Na "účelové ohýbání práva" nestačí, že vy to tak vidíte.

J. Franke 15.2.2018 12:30

Re: Lex Babiš

Já Vám to neberu. Za nikoho jiného také rozhodovat nechci, jen jsem vyslovil svůj názor, který se od Vašeho liší.

Respekt = úcta. K tomuto komunistickému hovadu ji mít nemohu.

J. Vobr 15.2.2018 12:30

ZVYŠTE MULTIPLIKAČNÍ EFEKT DISKUSNÍCH PŘÍSPĚVKŮ !!!

!!!

M. Prokop 15.2.2018 12:29

Re: Lex Babiš

Výsledkem celé věci je, že Bureš je evidován a rozsudky o neoprávněné evidenci zrušeny.

M. Varadinková 15.2.2018 12:28

Re: Mám radost

Je to po velmi dlouhé době první rozumný počin od ODS. Ale jedna vlaštovička jaro nedělá, ODS dál zůstává nevolitelnou.

M. Prokop 15.2.2018 12:27

Re: Chtějí Rusové přes Nejedlého ovládnout naše zakázky na JE?

A nové bloky Maďarsko mít bude, ovšem bez výběrového řízení. Zda výhodněji, těžko říci.

V. Novák 15.2.2018 12:27

Re: STRUČNÁ NEOBJEKTIVNÍ CHRONOLOGIE UDÁLOSTÍ NA UKRAJINĚ 2.

Prokop prokop...

J. Franke 15.2.2018 12:27

Re: Lex Babiš

Ano, pokud mi síly budou stačit. Nechci komunisty v politice. Mezi popliváváním se tu a tam pobliju.

V. Novák 15.2.2018 12:26

Re: Lex Babiš

Znova - a naposled: psal jste,že soud rozhodl, že není veden neoprávněně.

Ne, soud rozhodl, že o oprávněnosti registrace nemůže rozhodnout, protože Babiš žaloval nesprávnou instituci. Nic víc, nic míň.

Dál to nebudu komplikovat.

M. Prokop 15.2.2018 12:26

Re: Chtějí Rusové přes Nejedlého ovládnout naše zakázky na JE?

Zatím máme elektřiny přebytek, závislost na Maďarsku tedy není příliš pravděpodobná. Jakým způsobem si nejméně dostatek, lépe přebytek elektřiny udržíme, to je otázka (dovážet tak, aby to bylo k užitku, není odkud, to německé přetoky zaručeně nevyřeší, spíš zhorší). Němci to řeší stavbou uhelek, když si zeleně dogmaticky zakázali atom, možností je dost, jen jsou provozně drahé, protože z ideologických důvodů nejsou optimálně využívané, ale zároveň jsou technicky nutné.

M. Varadinková 15.2.2018 12:26

Výstižné hodnocení nejapného útoku na Duku

....„Pročítáme-li seznam signatářů, vidíme zmatenou společnost jako z Brueghelových obrazů. Spíše než o dopis ‚stovky katolíků‘ tak jde o dopis směsice převážně pražských protestantů všech vyznání a stran, požadujících hlavu katolického kněze....Nejedná se však ani o dopis udavačský, jak mnozí, které jeho text právem uráží, píší. Udavač referuje o pravdivé situaci. Tito signatáři však neudávají ani nežalují. Oni lžou. Celý text stojí na lži. Lži bezostyšné a ubohé, která se ani nenamáhá předstírat, že by snad mohla mít ambice býti pravdou....

...proč je právě kardinál Duka stále znovu předmětem útoků ze strany ukřivděných a ublížených pokrokářů. „Kardinál Duka nemlčí. A tím své odpůrce neskonale dráždí. Když varuje před totalitou, nekončí pateticky u kritiky dávno dobojovaných bitev s nacismem a komunismem, ale varuje před současnou totalitou, před současným neomarxismem. Když připomíná osmičková výročí naší země, zdůrazňuje, že můžeme znovu a snadno prohrát. Když mluví o rodině, mluví o mamince, tatínkovi a dětech, nikoli o rodiči A, rodiči B a křečkovi. Stále znovu zdůrazňuje na první pohled zřejmé hodnoty, které nedovoluje relativizovat, hodnoty explicitně vyjmenované v jeho letošním novoročním komentáři: pravdu, vlast, rodinu, věrnost,“ zakončila Lipovská se slovy, že útok na kardinála Duku je útokem na hodnoty, na nichž stojí naše země....

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Lzete-Jste-ubozi-napsala-pedagozka-tem-co-chteji-sestrelit-Duku-A-pridala-informace-524445

V. Novák 15.2.2018 12:23

Re: Lex Babiš

Babiš byl zvolen v demokratických a férových volbách jako předseda vítězné strany i jako politik, který dostal nejvíce precedenčních hlasů. Vše o členství v KSČ i registraci ve svazcích StB bylo o něm předem známo a voliči měli možnost se podle toho rozhodnout.

Není na vás, abyste rozhodoval za jiné voliče. Ti ho respektovat budou - a s vaším nerespektem se halt bude muset Babiš nějak vyrovnat...

A ne, není jedno, když si někdo kroutí rozhodnutí soudu jak se mu zrovna hodí a vykládá o něm blbiny.

K. Němec 15.2.2018 12:22

Re: Lex Babiš

Účelové ohýbání práva už tu bylo a nedopadlo to dobře. Ale, kdo se nepoučí ze své minulosti ....

Zajímavé, přitom to nebylo tak dávno.

J. Matuška 15.2.2018 12:21

Re: Mám radost

Pane Mikulče, nejste sám!!!

M. Prokop 15.2.2018 12:21

Re: STRUČNÁ NEOBJEKTIVNÍ CHRONOLOGIE UDÁLOSTÍ NA UKRAJINĚ 2.

Blemc blemc bunga bunga.

M. Prokop 15.2.2018 12:20

Re: Lex Babiš

" někoho neoprávněně vede ve svazcích StB (Babiš podal žalobu na tento archiv, za to že jej vede ve složkách StB)"

Nerozhodl-li soud, že Bureš je veden neoprávněně, pak je veden oprávněně.

Přitom já to nečtu tak, že agentem zaručeně byl (IMHO ano, ale to je můj názor), jen že je tak evidován. Pokud existuje dost značně věrohodných záznamů o dotyčném, lze z toho usuzovat i to, že jeho evidence je oprávněná.

Víc už z toho asi žádný soud nevyvrbí.

J. Matuška 15.2.2018 12:20

STRUČNÁ NEOBJEKTIVNÍ CHRONOLOGIE UDÁLOSTÍ NA UKRAJINĚ 2.

II. NÁZOR: NÁSILÍ NA MAJDANU NENÍ POKOJNÝ PROTEST. AKCE VYVOLÁVÁ REAKCI.

Již několik měsíců sužují ukrajinskou metropoli Kyjev nepokoje. Násilí eskaluje, bohužel, z většiny médií vše vyznívá, jako kdyby vlk snědl Karkulku. Tím vlkem je policie a Karkulkou demonstranti. Je tomu tak? Vídáme čísla zraněných demonstrantů, počty mrtvých. O policii zmínky jen minimální... Česká televize a další naše média se předhání v podání informace, aby každý demonstrant vyzněl jako největší chudák a trpitel a ten zlý polda /z BERKUTu například/ jako ten vrah. Podívejme se na věc tak, jak jí mohou vidět zasahující policisté v Kyjevě.

http://jdem.cz/dufk58

V. Novák 15.2.2018 12:18

Chtějí Rusové přes Nejedlého ovládnout naše zakázky na JE?

Maďarsko bude mít nové bloky v JE Paks, ČR bude nejspíš odkládat rozhodnutí až do okamžiku, kdy se stane na Maďarsku závislá.

Pokud jí bude Maďarsko schopné (a ochotné) elektřinu prodávat.

V. Čermák 15.2.2018 12:17

Re: Lex Babiš

A jak to budete dělat? Začnete zase poplivávat jako dřív?

M. Prokop 15.2.2018 12:15

Re: Lex Babiš

Na politické odrovnání by mělo stačit jeho CV, i přes některá prázdná místa (nebo právě kvůli nim). To soudy nemohou vyřešit.

Jiné, než politické "odrovnání" si nepřeji (zatím).

V. Novák 15.2.2018 12:15

Re: Lex Babiš

Mezi "je (i nadále) registrován" a "soud rozhodl, že není evidován neoprávněně" je podstatný rozdíl, jehož nepochopení jsem ochoten věřit jmenovaným - ale ne vám.

Soud nerozhodoval o oprávněnosti registrace, rozhodoval o tom, zda žalovaná právnická osoba je ta správná osoba, která má být žalována. Rozhodl, že není - a nerozhodl, která je.

Což je od ÚS SR imho alibismus, ale ponechme mu právo na něj. Koneckonců, nic se s tím dělat nedá.

O. Uživatel 15.2.2018 12:14

Uživatel požádal o vymazání
M. Mikulec 15.2.2018 12:13

Mám radost

Ze se ODS zastala pana Duky proti petici aktivistů.

M. Prokop 15.2.2018 12:12

Re: TOPjugend Piráti s greenpeace

Jsou to děti ...

J. Václavíková 15.2.2018 12:12

Re: Chtějí Rusové přes Nejedlého ovládnout naše zakázky na JE?

Nejedlý létal do Rosatomu jednat mimo oficiální protokol a bez mandátu vlády, sám si hradil i letenku a hotel. Zeman loni na návštěvě v Dukovanech poznamenal, že by vůbec nebyl proti svěřit stavbu nového bloku Rusům napřímo bez mezinárodního tendru, jako to udělalo Maďarsko. Babiš doposud sliboval „standardní mezinárodní soutěž“.

I když neexistuje žádný důkaz, že by takový politický obchod měl proběhnout, nabízí se možnost, že by Babiš vyměnil se Zemanem podporu vlády za to, že taková vláda nebude jaderný kontrakt moc komplikovat

K. Němec 15.2.2018 12:11

Re: Lex Babiš

V rámci informací dostupných to lze chápat i tak, že Babiš zažaloval nesprávnou instituci a tím pádem neplatí rozsudek že není evidován oprávněně. Kdyby tedy zažaloval správně, tak by to platilo?

Ten samý soud v jiných případech rozhodl, že ta samá instituce je správná pro podání žaloby. I když Babiš není svatoušek, z tohoto ta snaha politicky ho odrovnat čouhá až moc a to není dobře.