4.7.2024 | Svátek má Prokop


Diskuse k článku

Odposlechy se zveřejňovat nebudou

Přituhuje, média opět mají pocítit, komu tahle země patří, a rozhodně to nejsou občané. Velká většina poslanců umožnila kriminalizaci zveřejňování policejních odposlechů. Samozřejmě, že tito pánové a dámy schválí zákon, který pomáhá krýt jejich pletichy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jerry, the invisible mouse 6.2.2009 12:05

Naposledy se o ní mluvilo v souvislosti s filmem Poslední vlak,

na kterém se spolu s manželem podílela.

Zebra 6.2.2009 12:05

Re: Klidně si třeba Ratha nastěhujte k sobě domů,

Myšáku, teda co vy jste schopen z čeho vyvodit, na to by zebra nepřišla 8-o.

Enfant Terrible 6.2.2009 12:04

"EU dela veci z nezjistne lasky a pouze pro nas prospech"

Pokud si toto nekdo mysli je to idiot. Takovym krakoranim se nema cenu zabyvat.

Zebra 6.2.2009 12:03

Re: Tak jsem napočítal do deseti a píšu:

Když myslíte. Co jste, to na sebe říkáte vy, já, který by si o Ratha ani neopřel kolo, se za sklerotického pitomce rozhodně nepovažuji. Debilní způsob boje s ním si primárně zvolil děda sám, sekundárně pisálek z lidovek a vy, která si bohapustě vymýšlí a nesmyslně fabuluje. Bohužel, omluvit vás nemohu.

Petr H 6.2.2009 12:03

Re: Tak tohle je mimořádně smutné

Hrála jednu z hlavních rolí i ve filmu Stalingrad,kde měl její švára Heřmánek také jednu z hlavních rolí.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 6.2.2009 11:59

Re: Tak jsem napočítal do deseti a píšu:

Hm, neco mi nefunguje, nejsem schopen v archivu najit vyhledavacem zadny Vas prispevek. A nejak se mi nechce zjistovat proc. Takze jste vyhral ;)

milan007 6.2.2009 11:59

Re: Tak jsem napočítal do deseti a píšu:

Vy umíte počítat do deseti. Nekecejte ,:-D

Petr Kunetka, sileny zlocinec 6.2.2009 11:56

Re: "Zadne zkusenosti s fungovanim v mezinarodnim prostredi je, vzhledem k tomu, cim jsem se - a uspesne - zivil poslednich deset let naprosto smesne"

No... dobra, jak myslite. Sice je ponekud smutne, ze kdyz tu lide psali o tom, jak EU dela veci z nezjistne lasky a pouze pro nas prospech, tak jste nebyl tak akcni, ale co...

Mejte se, a at se Vam dari.

Pavla B. 6.2.2009 11:55

Re: Tak jsem napočítal do deseti a píšu:

Ano, skvěle jste nám to nandal. Jsme všichni, kdož nemáme v lásce Ratha, sklerotičtí pitomci, kdežto Rath je anděl. Zvolil jste k tomuto důkazu obzvlášť skvělý a mimořádně taktní (vůči seniorům) způsob.

A už mě omluvte, na tento typ diskusí (kdo koho někým nazval nebo nenazval) opravdu nemám žaludek.

dr Turnovský 6.2.2009 11:53

Re: Tak tohle je mimořádně smutné

asi bude opravdu nutné, si teď stoupnou do fronty a přečíst si ten pergamen....abychom ji zase viděli.....;-(

jerry, the invisible mouse 6.2.2009 11:52

Klidně si třeba Ratha nastěhujte k sobě domů,

ale nepouštějte ho pak ven mezi lidi.:-/

Pavla B. 6.2.2009 11:52

Pro připomenutí ten váš původní příspěvek

opravdový důkaz vaší úcty ke starším lidem

Cotocoto, protirathovská úderko ?:

Autor: Zebra IP: 89.176.7.xxx Datum: 06.02.2009 10:04

Tady Chtěl zaplatit. Nenechali ho - www.lidovky.cz máte prvního mučedníka čtvrtého odboje a dosud žádné oslavy a návrhy na svato- nebo alespoň blahořečení ? Je to sice poněkud pomalejší děda, ale to je v jeho věku zcela pochopitelné a pod mučednickou aureolou se ztratí.

jerry, the invisible mouse 6.2.2009 11:51

Tak tohle je mimořádně smutné

http://www.lidovky.cz/zemrela-filmova-leontynka-dcb-/ln_domov.asp?c=A090206_103534_ln_domov_val

Krásná Leontýnka z filmu Ať žijí duchové... Fakt nevíme dne, ani hodiny. :-/

Zebra 6.2.2009 11:50

Re: Tak jsem napočítal do deseti a píšu:

Abych poukázal na nekorektnost zde bující protirathovské hysterie. A co vy, proč lžete a proč ho nazýváte blbcem ?

Vanda 6.2.2009 11:50

Re: To přece není vůbec o penězích, ale o mezmocnosti vyšetřovatelů

Bezmocnosti, doprčic

milan007 6.2.2009 11:49

Re: "Zadne zkusenosti s fungovanim v mezinarodnim prostredi je, vzhledem k tomu, cim jsem se - a uspesne - zivil poslednich deset let naprosto smesne"

Moudrý a krásný Zako zase ví všechno nejlíp. Ostatní jsou ubozí krákorající chudinky. A ti, co to dotáhli dál než, což je naprostá většina jsou ................. doplnit prosím libovovlnou z Žakových nadávek.

Vanda 6.2.2009 11:49

To přece není vůbec o penězích, ale o mezmocnosti vyšetřovatelů

Mám takový pocit,že řada lidí vůbec nepochopila, že tisk je mnohdy jedinou možností policistů. jak kauzu, kterou nesmí z politických důvodů vyšetřovat, presentovat veřejnosti.

Lea 6.2.2009 11:49

Re: samozřejmě, že je spousta

jasně,že novináři jsou pěkná žumpa. Jenomže politici ještě větší. A že se stará zrovna Benda,co byl taky jeden z těch,kterej nabádal lidi,ať nehledí na to,jakým způsobem byla vynesena Kubiceho zpráva,ale obsah,obsah je důležitý. Přitom o vynesení zprávy postaral někdo ze ctihodného sboru dolní komory.Když však vylezlo,že v K.zprávě je to brané napříč stranami,Kubice se musel odporoučet. Kdyby měl Langer snahu,aby se vůbec něco vyšetřilo, mohl K. nyčko zbavit mlčenlivosti . Jenomže pokud nám šafářuje Roko, íčko,téčko a další, nikdo jinej,než vlezlí novináři na ně neplatí. Odposlechů se všichni bojí jako čert kříže.

Zebra 6.2.2009 11:47

Re: Tak jsem napočítal do deseti a píšu:

A že byste se třeba revanšoval, když nic nenajdete (jakože ne) ? Ovšem já portské nerad ani trochu.

Pavla B. 6.2.2009 11:47

Re: Tak jsem napočítal do deseti a píšu:

A proč vlastně nějakého pomalejšího dědu řešíte? Takových je...Ten odkaz z Lidovek jste vytáhl vy, ne já...

Enfant Terrible 6.2.2009 11:46

Re: "Zadne zkusenosti s fungovanim v mezinarodnim prostredi je, vzhledem k tomu, cim jsem se - a uspesne - zivil poslednich deset let naprosto smesne"

Napis radsi neco o tom ze nehodna EU pro tebe nedela nic nezistne z ciste lasky. To bude mit vetsi paranoickou udernost.

O politice ve vetsim celku skutecne zjevne nic nevis - a to se vztahuje na vsechny tobe podobne paranoiky - protoze tve (paranoicke) reakce jsou naprosto neadekvatni.

Chapu nicmene ze zbavit se Stockholmskeho syndromu neni jednoduche - zvlast pokud je ten syndrom kolektivni. Incidentalne, francophonni populace Quebecu trpi podobnou nemoci jako ty.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 6.2.2009 11:45

Re: Tak jsem napočítal do deseti a píšu:

Skocim si na obed, a mrknu do archivu. Portske ja rad ;)

I-Worm 6.2.2009 11:45

Re: samozřejmě, že je spousta

rozhodně novináři dávají větší záruku objektivity, než ta policie. Kdyby nebyli objektivní, ona by už jim zasolila...

Zebra 6.2.2009 11:45

Re: Tak jsem napočítal do deseti a píšu:

Ano.

Petr Kunetka, sileny zlocinec 6.2.2009 11:42

Re: Tak jsem napočítal do deseti a píšu:

Co mi date, kdyz vytahnu z archivu nejaky Vas prispevek, kde kritizujete zavedeni poplatku z duvodu socialni slabosti duchodcu? Treba lahev portskeho?

Petr Kunetka, sileny zlocinec 6.2.2009 11:39

Re: "Zadne zkusenosti s fungovanim v mezinarodnim prostredi je, vzhledem k tomu, cim jsem se - a uspesne - zivil poslednich deset let naprosto smesne"

Prodaval jsem sluzby po evrope 10 let, ale namam zadne zkusenosti s fungovanim v mezinarodnim prostredim. Azdoted jsem nevidel, ze to neni tak idealni, jak jsem snil... Ale Vas prispevek mi otevrel oci. Dekuji!

A smat se vyrokum Sarkozyho samozrejme muzete, ja se jim smeju tez. Verim, ze jim tak smeji i nadseni privrzenci EU. Tak jo ;)

Zebra 6.2.2009 11:37

Tak jsem napočítal do deseti a píšu:

Autor: Pavla B. : „Ach jo. Lidi jako …. zebra a mnoho dalších se tady kdykoliv šlo o poplatky donekonečna oháněli chudými důchodci...“ Tak to vy určitě budete vědět, kdy jsem se tady oháněl chudými důchodci, dokonce líp než já, co paninko ?

„ A jeden blbec vám to takhle pokazí.“ No, blbcem ho zvete vy, já o něm napsal, že je to pomalejší děda, což je v jeho věku pochopitelné a ještě jsem vám extra vysvětlil, proč mi připadá pomalejší – protože chtěl zaplatit a nikomu to neřek, natož aby zaplatil a až doma mu došlo, že ačkoliv chtěl, vlastně nezaplatil a svěřil se s tím nějakýmu pisálkovi a notabene mu dovolil, aby do plátku napsal jeho celý jméno, aby holt všichni věděli, kdo že to má potíže udržet myšlenku na placení.

Určitě vám spousta místních takové lži žere, ale nám zebrám se eklujou.

Enfant Terrible 6.2.2009 11:36

"Zadne zkusenosti s fungovanim v mezinarodnim prostredi je, vzhledem k tomu, cim jsem se - a uspesne - zivil poslednich deset let naprosto smesne"

To vubec neni o tom co kdo delal a cim se zivil poslednich deset let.

To je obecne vnimani politiky / economie ktere se "na Zapade" vyvijely nejakym zpusobem velmi dlouhou dobu. Vy jste do toho naskocili pred par roky (clenstvi EU napriklad od roku 2004) a najednou zacinate zjistovat ze vse neni tak idealni jak jste snili.

Vase knee-jerk reakce na kazdou kravinou kterou zakrakora Sarkozy nebo kdokoli jiny ukazuji ze mate temer neexistujici sebevedomi. Nad podobnymi vecmi se jinde nasvete nikdo nepozastavi nebo se jim tak maximalne zasmeje.

Vy z toho udelate paranoickou chimeru jak vas zbytek sveta chce zyebat. No von vas size zyebat chce, ale s tim skrehotanim to nema nic moc spolecneho. Takovej uz proste ten svet je.

dulcibelka 6.2.2009 11:35

Re: A hele.

Pět let.

čtenář 6.2.2009 11:30

samozřejmě, že je spousta

křiku o ohrožení svobody tisku viz i v textu p. Neffa. Jenže ono je to taky tak, že prodej pásků s odposlechy od policajtů novinářům je jasná policejní korupce,  kterou novináři takto podporují a  vyplatí se jim do ní investovat, protože jim to zvyšuje odbyt jejich novin. Ta by se přece podporovat neměla. A taky s  takovými materiály v ruce se novináři místo zpravodajů stávají tvůrci politiky,  ani si nemusí moc vymýšlet, stačí z těch pásek publikovat jenom něco a ostatní zapomenout. Kde máme záruku, že nás budou informovat o odposleších "objektivně"? A to ještě nemluvě o maření vyšetřování předčasnou publikací policejních materiálů. Jinak souhlas se sbírkou na "blob", ovšem když se postaví  jen tak vysoký, na kolik si jeho příznivci opravdu mezi sebou vyberou. Myslím, že v tom případě se na tu tramvajovou smyčku vejde.