Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Odchod kardinála Duky
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
R. Sorge 26.10.2018 9:05Re: Když Co to zase melete, hlupáku ? Nejste schopen pochopit výše uvedený text ? Tak neotravujte. |
![]() |
P. Spáčil 26.10.2018 9:03Re: Astone, je to pořád dokola. Lidé si myslí něco jiného, než Dáte mi už konečně odkaz na tu Kompostovku, abych se mohl vzdělat? |
![]() |
J. Venc 26.10.2018 9:01Re: Když Přirozeně, neznám ovšem ty důvody ani já, ani Vy. Ideologické postoje pana Duky nikterak neřeším. Vstupovat nicméně nejspíše nemusel, jistě by agent Vodička "spolupracoval" tak i tak. Tak se neunavujte zbytečným dovysvětlováním. :-) |
![]() |
J. Anděl 26.10.2018 9:01Možná srozumitelněji: právě proto, že souhlasím s vaším závěrem, považuji nazývat to komunismem za zavádějící, protože je to příliš vázáno na jednu konkrétní ideologii a čím dál tím více také na konkrétní dějinnou epochu. |
![]() |
P. Spáčil 26.10.2018 9:01Re: Ovšem dnes Aston nezmínil pana Hřiba, Dělanou z půl kila sušených hub dle receptu pí. Hajkové. (:-)) |
![]() |
K. Janyška 26.10.2018 9:01Astone, je to pořád dokola. Lidé si myslí něco jiného, než by si měli myslet. Platnou kotvu, ke které by vždy utekli, když si nevědí rady, prostě nemají a neznají. Ze škol lezou po celém světě generace připravované na život v organizaci, kterou ovšem lidský svět není a nikdy nebude, neboť nemůže. Lidský svět je spontánhním řádem a to má své neobkročitelné důsledky a úplně jiné, než na co jsou miliardy lidí ve světě, a samozřejmě, že i u nás, připravovány. Kompozitivní teorie, jak se ona vědecká kotva nazývá, je ve školách všech druhů zablokována společně rudočernými socialisty, neboť je nanázeka do jednoho příkaznického, konstruktivisticko-racionalistického, tedy zločineckého pytle... Dzp. |
![]() |
M. Sedliska 26.10.2018 9:01I v tomto směru s vámi souhlasím. Nicméně si myslím, že obě ideologie, které nás zasáhly, ať už nacismus nebo socialismus daly těm pokřivenejsim charakterům více prostoru k seberealizaci. Zejména vliv více než čtyřiceti let socialismu v myslích mnoha lidí dosud přetrvává. |
![]() |
P. Hlosta 26.10.2018 9:00Co nutné o mons. Dukovi zdůraznit Předně kardinál Duka rozhodně nebyl ten, kdo v socialismu spolupracoval s režimem komunistů. Přeci jen se mu podařilo vystudovat, ač nejprve mu to znemožňovali a jeho náboženská víra ho dovedla k Dominikánům. Co vše si prožil, i s víc jak ročním kriminálem od komunistů, se každý, kdo chce, dozví z jeho životopisu dosažitelným na netu. Jen ignorant neocení Dukovy celoživotní snahy a jen k demokracii nepřátelsky založený z Duky bude dělat špatného člověka. Kardinál Duka je právem ve své církevní funkci a honosí se řadou vyznamenání. Není na něm nic, zač by se snad mohl stydět. Právě naopak! |
![]() |
I. Schlägel 26.10.2018 8:58Re: z komára velbloud Komunistické metody nepoužívají jenom komunisté. Nicméně právě na komunistech a jejich působení v minulosti lze přesvědčivě ukázat, jak to v praxi funguje. Dějiny nelze vrátit, přesto je užitečné připomínat si obludnou historii, kterou mají za sebou některé obludné ideologie. |
![]() |
R. Sorge 26.10.2018 8:58Re: Když Kádrujete kardinála, co by měl nebo neměl dělat ? Prostě se tak rozhodl a měl pro to své důvody. |
![]() |
J. Lukavsky 26.10.2018 8:56Re: Poklona kardinálovi Dukovi No Sabina (jinak aktivní udavač tajné policie R-U) napsal text opery Prodaná nevěsta. Neměli bychom jí zakázat? No morálně Jarek Nohavica asi poněkud uvadl, ale písničky má pěkné! Takže si pouštím jen některé. J.L. |
![]() |
J. Toman 26.10.2018 8:56zpožděné reakce Je to jako vždycky, " političtí generálové" stejně jako ti skuteční stanovují taktiku na základě poslední války a uniká jim, že doba pokročila o desítky let. Do zblbnutí budeme bojovat proti komunismu, který evolucí mizí v propadlišti dějin. Ale na druhou stranu se pořád podceňuje prononikání cizích nepřizpůsobivých kultur do Evropy. Biologové varují před zavlíkáním cizích živočišných či rostlinných tzv. nepůvodních druhů. U lidí to neplatí? A pokud se týká Svazu protifašistických bojovníků, ten měl přirozenou cestou oficielně ukončit svoji činnost a ne se přejmenovávat na Svaz bojovníků za svobodu. |
![]() |
A. Trick 26.10.2018 8:55Re: "štábní poručík" Přesnost musí být. |
![]() |
P. Spáčil 26.10.2018 8:54Re: Když Vy jste totálně vypatlaná bolševická údernice. Zkuste si přečíst jeho životopis. |
![]() |
I. Schlägel 26.10.2018 8:54Ostražitosti proti nepěkným jevům v současnosti a budoucnosti prospívá neustálé připomínání průšvihů těch méně ostražitých či bezpáteřních v minulosti. Což dodnes nefunguje ani na základních školách. |
![]() |
R. Sorge 26.10.2018 8:53Re: Když Tak chápete nebo nechápete proč tam vstoupil ? Asi ne, když neustále odkláníte. |
![]() |
J. Venc 26.10.2018 8:53Re: Když Musel/nemusel ono "doporučení" estébáka Vodičky akceptovat? Své bohulibé aktivity mohl realizovat i bez členství, ne? :-) |
![]() |
J. Lukavsky 26.10.2018 8:52Re: Liberální demokracie omezuje svobodu? "Co nezakazuje zákon - zakazuje dobrý mrav" říkali staří Římané. Pokud budeme čekat až se všechny zakázané věci objeví jasně v zákoně - tak to se načekáme. Ono by ale možná stačilo jedno "Co sám nechceš - nečiň druhým". Ještě k té "namyšlenosti Čechů": Na světě jsou desítky měst co mají víc obyvatel než bylo celé Československo a přesto jsme o nich nikdy neslyšeli a zřejmě ani slyšet nebudeme. Češi mají v mnoha oborech docela dobré jméno a Dvořák, Smetana, Čapek, Ressl, Mendel, Zátopek, Jánský, Wichterle, Holý... byli jsme mistry světa v hokeji, v gymnastice aj. na Olympiádách. Náš letec František byl snad vůbec nejlepším v bitvě o Anglii, vedle 310 a 311 perutě.... naše Legie kontrolovaly celou Sibiř....a Jan Žižka neprohrál ani jednu bitvu. Takže berme se s nadhledem a humorem a nenechme se otrávit! Jde se dál! J.L. end |
![]() |
R. Tesařík 26.10.2018 8:50Re: "štábní poručík" praporčík.. Tak se z toho tak nezavzdušňujte. |
![]() |
J. Kombercová 26.10.2018 8:48Re: Když Ano, všimla jsem se, dělíme se zde nachápavé a nechápavé. Já přece proti Dukovi nic nemám, proč ten útočný tón, to ale opravdu nechápu. |
![]() |
P. Boublíková 26.10.2018 8:48Re: Ovšem dnes Aston nezmínil pana Hřiba, Můžeme jen doufat, že nám pan Neff nebude obden servírovat kulajdu :-) |
![]() |
A. Trick 26.10.2018 8:48"štábní poručík" Co je to prosím za šarži? Nikdy jsem o ní neslyšel? poručík, nadporučík, kapitán, štábní kapitán, major, podplukovník |
![]() |
P. Hlosta 26.10.2018 8:47Re: Co na to Halík Halík oproti Dukovi spolupracoval s režimem Husáka! Jako podnikový sociolog v Chemoprojektu jistě neměl významnější sociální problémy. Studium a život za socialismu je ukázkový u Halíka jako bezproblémová snaha přežít a nevyčnívat. To měl jistě po tatínkovi. Ona rodinná výchova je základem pro život a charakter. Inu, snad se mu podařilo vychovat dost kádrů socialistického Ministerstva průmyslu, kde v osmdesátých letech působil! Jaký to rozdíl v životopise oproti mons. Dukovi! |
![]() |
J. Anděl 26.10.2018 8:44S tím nesouhlasím. Ne úplně, byť v mnohém jo. Proto se asi míjíme. Komunismus zplodil a provází ho spoustu nenávisti a souvisí spolu, ale nejsou jedno a totéž. Nenávist je od pračlověka, komunismus asi od francouzské revoluce. Komunismus je produkt, mezi produkt a jednu ze základních surovin nelze dávat rovnítko. Neplatí, že chleba = pšenice. V chlebu je víc surovin, než jen pšenice, pšenice je ve více produktech, než jen v chlebu. Když jsem alergický na lepek, nejíst chleba vše neřeší. To už to zlo nejen komunismu lépe vystihuje "termín" dobroserství. |
![]() |
M. Malovec 26.10.2018 8:36Co na to Halík pochválí pana Duku nebo soudruha Vodičku? |
![]() |
R. Sorge 26.10.2018 8:35Re: Když Nechápete výše uvedený text ? Tak to se nedá nic dělat. |
![]() |
J. Kombercová 26.10.2018 8:33Re: Když Že mohl mít, pokud vstupoval do lidické organizace, indicie nevstupovat. To je celé. Tak teď vystoupil. |
![]() |
P. Hlosta 26.10.2018 8:29Re: Děkuji za hezký článek. Kdo chce, tak si aspoň najde kardinálův životopis a podle něj si udělá o mons. Dukovi obrázek sám. http://www.dominikduka.cz/zivotopis/ |
![]() |
R. Sorge 26.10.2018 8:29Re: Kardinál Dominik Duka To se zeptejte jí. |
![]() |
P. Rajman 26.10.2018 8:28Re: Masaryk, komunisti, Zeman Záměrně nedohlížíte mých slov. Neříkám, že se vznik ČSR připomínat nemá, třeba i dnem volna, kdy si ho lidé a občané připomenou nebo i oslaví po svém. Nebo tou částí oslav, která se odehraje letos za mezinárodní účasti. Kritizuji výhradně ony nedůstojné oslavy ve Vladislavském sále chystané laždoročně v režijí Miloše Zemana, které mají do oslav Dne nezávislosti asi tak daleko jako sousedovic kolo do nablýskaného Rolls Royceu. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB31.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=yfjM75kjyR15umd&p=gql0H1sh%7c9AHndVJD5w%7cfRH5nrhJB5%7cgl2FOhhxJH8wvk4KRh%7cfJ9SybXNB%7chqiRISWaYE&x=A0Mmvg)