23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Diskuse k článku

Od snů k realitě

V úterý bude jednat na premiérův popud Bezpečnostní rada státu v reakci na Putinovo vydírání dodávkami plynu. Premiér ujistil veřejnost, že máme dostatečné rezervy, a hovořil i o solidaritě se sousedními zeměmi, zejména se Slovenskem a Maďarskem, které jsou více ohroženy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Lazárek 16.5.2014 20:56

Re: I Rusové se tehdy ptali, proč Chodorkovskij a ne ti

Chtěl remorkérem odtáhnout Kamčatku do Ameriky. Jo, jo.....

J. Vyhnalík 16.5.2014 21:04

Re: I Rusové se tehdy ptali, proč Chodorkovskij a ne ti

To, je oč vlastně EU a USA jde. Ovládnutí trhu, ekonomiky a nerostných zdrojů. U USA k tomu ještě přibývá snaha o likvidaci druhé nejsilnější vojenské mocnosti na světě, který má teoretickou šanci armádě USA vzdorovat.

S. Lazárek 16.5.2014 21:07

Re: I Rusové se tehdy ptali, proč Chodorkovskij a ne ti

Jak si tu likvidaci mocnosti představujete, pane Vyhnalíku?

J. Vyhnalík 16.5.2014 21:18

Re: I Rusové se tehdy ptali, proč Chodorkovskij a ne ti

To se ptejte Victorie Nuland a neokonů, jak si představují realizaci Project of the New American Century. Aktuálně jsme byli svědky pokusu ovládnout Černé moře. Dlouhodobá propaganda pomocí všemožných NGO se snaží destabilizovat situaci v Rusku, podobně, jako k tomu došlo na Ukrajině. Propaganda se nám snaží sugerovat, že otázka je Putin for superstar nebo ne. Jenže otázka pro nás zní, jaké jsou alternativy a která dává největší šance pro budoucnost ČR, Evropy a světa. Přesně v tomto pořadí. Pro Rusy je třeba nahradit výraz ČR slovem Rusko. Pokud by se nám povedlo z Ruska udělat druhou Ukrajinu, znamenalo by to jednak obrovské riziko občanských válek, které by mohly i přerůst v celosvětový konflikt, ale také obrovskou ekonomickou destabilizaci celého světa.

S. Lazárek 16.5.2014 21:21

Re: I Rusové se tehdy ptali, proč Chodorkovskij a ne ti

Ptám se Vás, protože sem to nenapsala paní Nuland, ale Vy a tomu co píšete dál, vůbec nerozumím, omlouvám se, ale asi nejsem partnerem do této diskuze.

J. Jílek 16.5.2014 21:06

Re: I Rusové se tehdy ptali, proč Chodorkovskij a ne ti

že si dovolil prodat své akcie obchodovatelné na burze? :-)))

J. Vyhnalík 16.5.2014 21:20

Re: I Rusové se tehdy ptali, proč Chodorkovskij a ne ti

Jednalo se nápravu chyb, které udělal Jelcin. Bohužel to odnesl Chodorkovskij, ale pořád lepší, než aby to odneslo celé Rusko. Jedna Ukrajina je až moc.

J. Krásenský 16.5.2014 20:53

Re: I Rusové se tehdy ptali, proč Chodorkovskij a ne ti

A to je ten velký rozdíl mezi kulturní ojropou a Ruskem. U nás se stal oligarcha ministrem financí. Nevím co je horší, že to byl agent STB nebo že své miliardy vydojil na dotacích ze státního rozpočtu anebo to, že vedle kalóska vypadá jako vzor poctivosti, vedle švarcnberka je to jarý mladík s projevem Eduarda Cupáka, vedle sobotky ajnštajn a vedle ransdorfa konzervativní pravičák. Inu zrodil se nový kat a blázen. Bohu žel.

S. Lazárek 16.5.2014 20:55

Re: I Rusové se tehdy ptali, proč Chodorkovskij a ne ti

On se jím ale stal proto, protože ho zvolili voliči. V Rusku to chodí trošku jinak.

J. Krásenský 16.5.2014 21:01

Re: I Rusové se tehdy ptali, proč Chodorkovskij a ne ti

Ano v Rusku se nevolí. Nebo volí? Kdo ví. U nás to je katastrofa.

S. Lazárek 16.5.2014 21:04

Re: I Rusové se tehdy ptali, proč Chodorkovskij a ne ti

Když na to přijde, volí se i v KLDR. Tam to žádná katastrofa není, vždycky to dopadne dobře, jako v romantickým filmu.

J. Krásenský 16.5.2014 21:11

Re: I Rusové se tehdy ptali, proč Chodorkovskij a ne ti

Tedy v Rusku se volí podobně jako v KLDR? Opravu? Prosím, dejte sem odkaz, který to potvrzuje.

S. Lazárek 16.5.2014 21:17

Re: I Rusové se tehdy ptali, proč Chodorkovskij a ne ti

Pane Krásenský, v Rusku se prostě volí a jestli je to blíž západní Evrpoě nebo Východní Asii, je věc diskuze a názoru. Já ten svůj mám a Vy zřejmě svůj taky, tak to asi nechme být, co říkáte?

J. Krásenský 16.5.2014 21:24

Re: I Rusové se tehdy ptali, proč Chodorkovskij a ne ti

I toto je odpověď.

J. Jílek 16.5.2014 21:09

Re: I Rusové se tehdy ptali, proč Chodorkovskij a ne ti

pravda, Chodorkovskij byl jen náměstkem ministra, fištróne... :-)

J. Krásenský 16.5.2014 21:12

Re: I Rusové se tehdy ptali, proč Chodorkovskij a ne ti

A to bylo dobře nebo špatně?

M. Ilsner 16.5.2014 20:05

Koukám, vše je jak má být :-))

Žabomyší spory stále aktuální :-))

Hokej Švédsko-Slovensko, ač bych přál vítězství našim přátelům, nemohu. Jak vyhrajou Slováci, tak se nedostaneme do čtvrtfinále.

Takže: Heja, Heja, Sverige !!! :-))

M. Franková 16.5.2014 20:26

Re: Koukám, vše je jak má být :-))

To počítáte , že s Norskem prohrajeme?

M. Ilsner 16.5.2014 20:47

Re: Koukám, vše je jak má být :-))

Výhra s Norskem nic neřeší.

K. Berka 16.5.2014 19:56

Taky se zasmějte

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/s403x403/10259470_800500419961296_6913546121577471943_n.jpg

K. Krbálek 16.5.2014 19:54

Janukovyč ukradl 30 miliard dolarů

takže se ukazuje, že Majdan byl zcela na místě a byl velmi umírněný. Bez prezidenta-zloděje by Ukrajina měla mnohem míň problémů a aspoň by měla peníze na zaplacení plynu

I. Gellner 16.5.2014 19:56

Re: Janukovyč ukradl 30 miliard dolarů

To je moc dobře, že se tam už krást přestalo.

J. Jílek 16.5.2014 19:59

Re: Janukovyč ukradl 30 miliard dolarů

naopak, tam se kradou rovnou celé poloostrovy...

I. Gellner 16.5.2014 20:00

Re: Janukovyč ukradl 30 miliard dolarů

..a nakonec tu Ukrajinu někdo ukradne celou, i s okolím .. -)

I. Gellner 16.5.2014 20:05

..říkal pan profesor Zubov, a ten to vědět musí.. -)

J. Jílek 16.5.2014 20:14

Re: ..říkal pan profesor Zubov, a ten to vědět musí.. -)

ne, vám vadí, že přirovnal vojenskou intervenci Ruska na Krymské poloostrově k událostem z let 1938 až 1939 ve střední Evropě...že přirovnal události anšlusu Rakouska, českého pohraniční a litevské Klaipėdy.

I. Gellner 16.5.2014 20:17

Re: ..říkal pan profesor Zubov, a ten to vědět musí.. -)

to ani nevím. Mě stačila jeho vidina ruských tanků v Helsinkách, a víc s ním času ztrácet nehodlám. Takových, co v žoldu řeknou, co se po nich žádá, je po světě baťoh.

J. Jílek 16.5.2014 20:23

Re: ..říkal pan profesor Zubov, a ten to vědět musí.. -)

1. citujte 2. pak vám uniká to zásadní: Jsme na pokraji úplného zničení systému mezinárodních smluv, ekonomického chaosu a politické diktatury 3.těch 300 novinářů vyznamenal Putin za co?

S. Netzer 16.5.2014 20:24

Re: ..říkal pan profesor Zubov, a ten to vědět musí.. -)

Poslední větu tesat do kamene, prasohlave.ru. :-)))

J. Jílek 16.5.2014 20:35

Re: ..říkal pan profesor Zubov, a ten to vědět musí.. -)

Zubov zmínil Finsko v této souvislosti: Pokud nebude světovým společenstvím řečeno pevné "ne", pokud nebude Putin donucen se zříci získaných obsazených území, pak proces odtrhávání součástí jiných států bude pokračovat. Tím spíše, že ruské obyvatelstvo je v severním Kazachstánu. K Rusku kdysi do značné míry patřilo Bělorusko, ale také Polsko nebo Finsko. Jenže to nemá jiný než historický význam.