2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Od dvanácti

O víkendu jsem byl na výletě v Amsterdamu a tam jsem zjistil, že jsem zase na chvostu. Už nejde jen o LGBT, to je nejspíš zastaralé, konzervativní a také asi rasisticko šovinistické označení lesbiček atd. Teď je LGBTI, to íčko na konci je intersexuál. Nevěděl jsem, co to je, takže jsem se dozvěděl, že je to je transsexualismus. O víkendu jsem byl na výletě v Amsterdamu a tam jsem zjistil, že jsem zase na chvostu. Už nejde jen o LGBT, to je nejspíš zastaralé, konzervativní a také asi rasisticko šovinistické označení lesbiček atd. Teď je LCBTI, to íčko na konci je intersexuál. Nevěděl jsem, co to je, takže jsem se dozvěděl, že je to je transsexualismus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Doušek 17.12.2018 9:15

Re: PŘEDSTAVA

Mně tam naběhlo cosi ROK starého. Proč by to měl dnes dávat Neff na svůj web?

P. Spáčil 17.12.2018 10:22

Re: PŘEDSTAVA

Jo, taky koukám.

Tak to už měli mít Piráti dávno předloženo.

Takže klasická zmatená informace od babči Hajkové. (:-))

M. Moravcová 17.12.2018 9:46

Re: PŘEDSTAVA

A co je vám po tom, jaké si Aston vybírá téma k úvodníku? Vy si ho snad platíte?

F. Navrátil 17.12.2018 8:16

Menšinové třeštění a referendum

Zaujala mne závěrečná otázka úvodníku, kde se autor ptá, za jak dlouho se budou výsledky voleb nazývat populismem. Odpověď je jednoduchá. Už se tak nazývají. Názorům a přáním voličů se nenaslouchá, naopak tzv. elity se snaží masívními mediálními útoky deformovat voliče podle svých ujetých představ. Aston jim k tomu napomáhá svým umanutým odporem proti zákonu o referendu, který předpokládá naše ústava. Vzhledem k tomu, že průměrný volič je chytřejší a morálnější než průměrný politik, znamená pro politiky a elitáře referendum nebezpečí, které může eliminovat jak jejich zneužívání moci, tak jejich záchvaty menšinové hysterie.

M. Valenta 17.12.2018 8:15

To jsou starosti

Co vidíš? Ženskou a za ní jde chlap. Tak vidíš. A takhle to určuju už drahnou dobu a budu to dělat i dál bez ohledu na zmatky a zkratky.

Před pár lety jsme seděli v jedné vísce nedaleko Komárna a chlapi vedle u stolu se bavili maďarsky a jediné co jsem rozuměl byl Orbán. "O čem mluví", ptal jsem se kolegy. "No, že to tady stejně zase bude jednou jejich. Takže s tím sousedstvím Maďarska a Polska to zas taková blbost není, i když přežívá zatím naštěstí jenom v hlavách.

P. Kučera 17.12.2018 8:02

Liberalismus, statistika a právo

Dnes trochu nevážně. Už desítky let máme doma v knihovně knihu prof. Vondráčka Fantastické a magické z hlediska psychiatrie. V jedné kapitole ze zabývá sexuálními odchylkami. Kromě těch běžných až k docela kuriózním. Např. případ ženy, která dosahovala orgasmu v okamžiku, kdy se jejího ohanbí dotkla hladina řeky Vltavy. Vstupovala do ní celoročně, jiné řeky ji ale vůbec nevzrušovaly. Nebo jistého muže zase vzrušovaly nákladní automobily, masturboval do výfukové roury. Atd.

Teď si představte, kdyby každá odchylka požadovala nejen svoji toleranci, (to by nestačila do zkratky celá jedna abeceda, líp by na tom jistě bylo čínské znakové písmo), ale i zákonné ukotvení včetně nároku na vše - identicky s manželstvím. Dá se tu uplatňovat nějaké zákonné minimum stejně specificky sexuálně orientovaných lidí? Zásadoví liberálové samozřejmě žádná statistická minima nepřipouštějí, stačili by zřejmě dva jedinci. Tak kromě heterosexuálů a dnes už běžných menšin se mohou objevit třeba (abych zůstal u dvou výše uvedených příkladů) řekařky (řekaři), dělící se dále podle názvů "svých" řek, nebo autaři (neplést si s ajťáky), jejichž podskupiny by tvořili tirákaři, dodávkáři..., nebo jinak fordaři či třeba renaultaři.

A jak by se během života mohla všechna ta sexuální orientace tekutým způsobem měnit! Není to vše jen (a teď už vážně) jeden z předkolapsových příznaků naší civilizace?

Dobrý den.

J. Holíček 17.12.2018 9:25

Re: Liberalismus, statistika a právo

Závěr pěkný. Jaderné zbraně jsou totiž překážkou přirozené redukce lidstva.

A. Nikoloki 17.12.2018 9:49

Re: Liberalismus, statistika a právo

Prý tomu, co šukal ty náklaďáky, nemohouce proti jeho jednání nalézti žádného vhodnějšího paragrafu, napařili trest za poškozování majetku v socialistickém vlastnictví ;-) ...

M. Zima 17.12.2018 7:58

Kontrolní otázka soudruzi,

Taky Vás po kritické poznámce k dílu p. Neffa vybržďuje blokování ve psaní komuntářů?

BTW : Dnes není na tom Úvodníku solidního vůbec nic, jenom neobhajitelné nesmysly, v takovém případě se přece nemůže člověk prostituovat pochlebováním a revolučním jásotem (leda, že by patřil k partě).

S. Tomáš 17.12.2018 7:43

Úchylové jednou nahradí politické strany

Dej se k nim!!!!!!!

F. Šimek 17.12.2018 7:48

Re: Úchylové jednou nahradí politické strany

kerej ty si ?

J. Schwarz 17.12.2018 7:36

Pokud vezmu za příklad

naše "gaye" s "registrovaným partnerstvím" a adopcemi dětí pak je mi jasné, že "pokroková část obyvatelstva" bude brzy v rámci opravdu, ale opravdu nikdy nevídaných, vpravdě revolučních NOVÝCH EVROPSKÝCH HODNOT žádat právo volby pohlaví už i pro děti ve školce. Učitelka dá děvčeti do ruky autobus, že si jako může hrát na řidičku, ta řekne brm brm a že je řidič a už ji budou ládovat práškama protože se cítí být mužem...

M. Zima 17.12.2018 7:34

Pane Neff,

Vaším výletem do intimních oblastí jste u mnohých českých domorodců způsobil vzrušení, při kterém se jim i ten zbyteček mozečku, který jim po desetiletích mediálních masáží (včetně těch Vašich) zústal, zatemnil.

BTW : Musím přiznat, že jsem sám také znejistěl, a to nad otázkou, proč jste do toho Amsterdamu jel dvakrát?

J. Schwarz 17.12.2018 7:38

Re: Pane Neff,

Protože jedna návštěva nestačí na to aby jeden uvěřil, že je taková míra idiocie vůbec možná... Normální to připadá jen vybraným jedincům, třeba u Zimů, Netzerových nebo Braunů by se určitě nedivili...

P. Lenc 17.12.2018 8:15

Re: Pane Neff,

Ano!

R. Langer 17.12.2018 8:16

Re: Pane Neff,

Touché! :-D

M. Zima 17.12.2018 8:34

Vám třem nestačí

ani to vysvětlení dvakrát. Jako pan Neff, ten se taky ani elementátně neinformoval a žongluje s medicínskými pojmy, jako to pověstné prase s kostí. Stačí, když na to naletí ti přišlápnutí, jako vy.

J. Franke 17.12.2018 7:25

Dobré ráno z pošmourné Svobodné Republiky Králický Sněžník

Až bude po válce, těch pár stovek tisíců lidí, co přežijí, to zajímat rozhodně nebude.

Nicméně jeden návrh je nasnadě. Kolonku "pohlaví" v úředních dokumentech budu důsledně vyplňovat slovem "mám". A je po ptákách.

V. Kotas 17.12.2018 7:43

Dobré ráno z pošmourné Svobodné Republiky Králický Sněžník

Jenom aby to nebylo korektně závadné. Dnes člověk nikdy neví.

R. Vacek 17.12.2018 7:22

Už ten úvod je podivný

Žluté vesty protestují v ulicích, u nás jsou v ulicích kavárníci.

A obědy zdarma pro všechny vycházejí z toho, že každé dítě musí jíst, ale jsou rodiče, kteří na to kašlou. Stejně tak jízdné zdarma pro děti.

Při vysokém zdanění takto alespoň těm z nás, kteří se rozhodnou mít dítě, nehrozí, že se stanou chudáky.

R. Vacek 17.12.2018 7:23

Re: Už ten úvod je podivný

Patřilo jinam.

J. Vobr 17.12.2018 7:07

NEZAPOMÍNAT NA HERMAFRODITY !!!

Ti by měli mít právo uzavřít sňatek sám se sebou !!!

_________________________________________________

:-)))

:-)))

J. Fridrich 17.12.2018 7:27

Re: NEZAPOMÍNAT NA HERMAFRODITY !!!

Velká pochvala Vobře - na tuto důležitou, ale opomíjenou menšinu zapomínají i v Bruselu tvůrci nových světových pořádků.. Zapomněli na to i ve Wikipedii, když uvedli u této zajímavé skupiny tvorů žijících na naší planetě toto - " K hermafroditům patří mnozí měkkýši, ploštěnci, kroužkovci, pláštěnci, ale i třeba některé ryby " - o lidech tohoto typu ani SLŮVKO..

J. Vobr 17.12.2018 9:59

JEN FRIDRICH SI UVĚDOMUJE ZÁVAŽNOST PROBLÉMU

!!!

R. Vacek 17.12.2018 6:53

Asi nezbude nic jiného,

než pohlaví, jako nevýznamný atribut človeka, úplně zrušit. Zůstane pouze u zvířat jako samec-samice-hermafrodit, kde má nějaký význam. Ale u člověka se dozvídáme, že nemá na nic vliv, takže není potřeba ho používat.

A ve světlé budoucnosti vymizí stejně, jako v socialistické společnosti vymizelo vykořisťování člověka člověkem.

P. Rajman 17.12.2018 6:53

Trochu moc latiny

Latina popřípadě přejatá angličtina působí v českém ateistickém (bezbožném) a současně jazykově omezeném prostředí bez českých ekvivalentů (odpovídajících výrazů) vždy jako nástroj nějaké ideologie (myšlenkového nařízení). Vzpomeňme jak obyvatelstvo genderismy nebo engioismy strašil exprezident Klaus - úspěšně, i když jej přežily, straší se jimy nadále. Populismus, to je pak takova řekněme lidová (knedlíková) politika (obecnost), která se ze zásady (principu) odmítá zabývat čímkoli, co je zrvrchu nadiktovaným (nařízeným) zásadám většiny cizí. A ta v Česku, ale také Polsku i Maďarsku i skrze komentáře (záznamy) Astona vládne. Nám nikdo nebude říkat, co budeme dělat, tedy neposlouchejme(ne souhlasme či nesouhlasme s tím co je) cizí, o to ve skutečnosti vždy šovinistům šlo.

R. Tesařík 17.12.2018 7:34

Re: Trochu moc latiny

Vy nemáte rád knedlíky. To jste nemusel tak obšírně.

M. Šurgot 17.12.2018 15:11

Re: Trochu moc latiny

Nemůžete ( možná ve své potenciálně tupé omezenosti to ale naopak můžete ) tvrdit, že odmítání cizích vlivů, které mají negativní vliv na původní kulturu a obyvatelstvo, je jen pouhý populismus. Tvrdit, že v Čechách, v Polsku a v Maďarsku jde o "knedlíkovou obecnost" ( v překladu = jste hloupí vidláci ), která se zásadně odmítá zabývat cizími vlivy, je troufalost demagoga.

Já vím, protože jsem pracoval a bydlel v zahraničí,že je velmi velké množství českých, slovenských, polských a maďarských občanů, kteří pracovali a bydleli v zahraničí a viděli na vlastní oči, jak vypadá údajný multikulturalismus, který nikde v Evropě, navzdory tvrzení politiků "nahoře", nefunguje.

Naopak jsme to my z V4, Vámi vysmívaní knedlíkoví obecní vidláci, kteří se v zahraničí začlení do místní společnosti a v následné generaci po přesídlení už nikdo málem nepozná, že nejde o rodilé občany daného státu.

A taky zde, v domácích podmínkách, nejsme žádní knedlíkoví obecní vidláci. Důkazem jsou desetitisíce ukrajinských, čínských a vietnamských pracujících v celé republice a taky spousta zahraničních pracovníků velkých firem, kteří jsou doslova z celého světa.

Nikdo s nimi nemá problém, nikdo proti jejich práci a pobytu v Čechách neprotestuje a tito lidé jsou důkazem, že nejsme populisté a omezenci, jak o nás tvrdí západní politici, kteří jsou "tam nahoře" a jak je s patřičnou tupou omezeností papouškujete...

T. Kohout 17.12.2018 6:16

dřív povedený žert, nyní šílená skutečnost

Když jsem byl kdysi, před 50 lety na střední škole mluvil jsem o tomto, ale považoval jsem to za povedený, absurdní žertík. Vida, uplynulo těch 50 let, a už to není povedený, absurdní žertík. Stalo se to faktem pomatené současnosti.

To nás vážně doženou kdysi povedené vtípky?

M. Šurgot 17.12.2018 6:04

Na Astonovu podstatnou otazku ze zaveru clanku , “ jak dlouho se bude výsledek voleb nazývat populismem a mediálně troubená propaganda menšiny proklamována jako vizitka liberální demokracie”, jsem nasel odpoved v dnesnim clanku Alexandra Tomskeho zde na Neviditelnem psu...

Citat z clanku : “Ve svém zápalu proti populismu trefně vyjádřil postoj samozvané elity prezident Francie Emmanuel Macron: „V Evropě vane zlé povětří, neboť malomocní politici naslouchají lidem, co chtějí bránit svůj způsob života.”

Tohle je ten nejvetsi prusvih soucasnosti. V zapadni Evrope bylo demokraticky zvoleno pomerne hodne politiku, kteri vytvorili z Evropske unie nedemokratickou instituci, prosazujici programy, ktere neprosly volbami.

Pred nekolika dny vyhrozoval belgicky premier Michel, jemuz se paradoxne kvuli postoji k imigracnimu paktu OSN dokonce rozpadla vlada, ze staty vychodni Evropy budou vyhozeny ze schengenskeho prostoru, pokud nebudou solidarni v otazce imigrace....

Je jen otazkou casu, kdy budeme cizimi politiky tlaceni i do Astonem popsane silenosti s vekem a pohlavim, bohuzel s asistenci ceskych pomatencu....

Nejhorsi na tom vsem je, ze v roce 2004, kdyz jsem byl vsemi deseti pro nas vstup do EU, jsem absolutne netusil, kam se za pouhych 14 let posune zapad Evropske Unie a jak obrovskou krizi ve vsech moznych oblastech zpusobi...

A zda se, s velkym bohuzel k tomu, ze mel nakonec Vaclav Klaus se svym odporem k zmenam v EU pravdu...

Zrejme jsme, jako maly stat, ztratili definitivne svou suverenitu a na prikladu Velke Britanie je videt, ze ji asi nelze ziskat zpet bez obrovskych ztrat ani v pripade jedne z nejvetsich ekonomik sveta...