1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Od Brežněva poprvé

Titulek je to nadnesený, ale dnes už to jinak nejde, titulek prodává. Prohlášení čínské ambasády je ale bezpochyby nejdrzejší akt vměšování do svrchovanosti našeho státu od dob, kdy Leonid Brežněv a jeho okolí připravoval výměnu politické reprezentace a nastolení okupačního režimu. Rovnítko mezi tím pochopitelně není a hrozba bratrské pomoci Pekingu Zemanovi a Ovčáčkovi je nulová. Princip je ale stejný, je to zásah to našich interních věcí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Břízová 23.10.2016 9:59

Re: Skeptici se hodlají předávkovat homeopatiky

Někdo je silným zastáncem, druhý zase silným odpůrcem. a jdou si dokazovat, kdo je lepší. Pokud tím nikomu neublíží, tak ať si dokazují.

J. Anděl 23.10.2016 10:04

Re: Skeptici se hodlají předávkovat homeopatiky

To jistě.

Mně je to trochu líto, protože jsem měl pocit, že ve spolku Sysifos jsou v zásadě rozumní lidé. Tahle akce ale rezignuje na racio a rozhodla se manipulovat skrze emoce a projekci.

Je možné, že jsou tak zoufalí, že si myslí, že se musí snížit k takovému kroku, jen aby zachránili lidi před ďáblem. Ale chránit lidi před manipulací manipulací, před ďáblem ďábelskými metodami... Je to prostě škoda. Je to jako kdyby začal Janyška rozdávat bonbóny každému, kdo uzná, že Hayek je největší.

S. Lazárek 23.10.2016 10:16

Re: Skeptici se hodlají předávkovat homeopatiky

Spolek Sysifos mě dostal svým odsouzením akupunktury.

J. Anděl 23.10.2016 13:09

Re: Skeptici se hodlají předávkovat homeopatiky

Vítězství myšlenky nad hmotou ;-)

S. Lazárek 23.10.2016 10:01

Re: Skeptici se hodlají předávkovat homeopatiky

Pak si kladu pár otázek. Pokud tu informaci nese voda, proč z ní není odstraněna i ta jedna poslední molekula, která při vypití může klidně zůstat přilepena na skle zkumavky, tedy nevypita proč jsou to povětšinou pevné tabletky a myslím si, že pokud si koupím homeopatikum, koupil jsem si právě nejdražší molekulu na světě......:-)

Pokud ovšem přirovnáš léčivo které má tvar a pevnou formu k modlitbě, tak na to žádný protiargument nemám......:-)

J. Anděl 23.10.2016 10:07

Re: Skeptici se hodlají předávkovat homeopatiky

Já jsem k homeopatikům skeptik, respektive se domnívám, že podvědomí a víra v něm hrají rozhodující roli.

Ale nemůžu dokázat ani to, ani opak.

Naproti tomu věřím (a napsal bych to kurzívou, kdyby to šlo), že víra je nesmírně mocná. Tak mocná, že kdo si vystačí bez talismanů (třeba ve tvaru malých sladkých kuliček), může přikázat fíkovníku, aby uschnul.

Nebo klidně i psovi, aby se uzdravil po spolknutí malé cukrové kuličky.

S. Lazárek 23.10.2016 10:11

Re: Skeptici se hodlají předávkovat homeopatiky

Můžeš Jindro. Pokud nějaká studie prokáže jejich úspěšnost, je po problému, takhle to chodí v "běžné" medicíně a nejen s léky, ale i s různými hejblaty. Na otázku, proč na homeopatickou léčbu žádná taková studie není, odpovědět neumím. Vlastně umím....:-)

J. Anděl 23.10.2016 10:25

Re: Skeptici se hodlají předávkovat homeopatiky

Ano, šlo by to prohnat mlýnkem klasické studie. Myslím účinnost těch kuliček.

Mlýnkem klasické studie nelze prohnat víru, protože jí neumíme změřit. Proto nemůžeme zaručit, že jsou splněny všechny atributy experimentu.

Proč neexistuje taková studie? Nepletu-li se, homeopatika doporučují i lékaři, prodávají se v normálních lékárnách, žádné babské ucho nebo stříbrný talisman někde v esoterickém obchůdku. Prodávají se dobře.

Uspokojují určitou poptávku, kterou neuspokojuje ani penicilin, ani přikládání polodrahokamů na čakry, ani modlitba. Něco jako Babišovo Ano.

J. Anděl 23.10.2016 10:20

Re: Skeptici se hodlají předávkovat homeopatiky

Jinak technicky homeopatii neznám do takového detailu, abych uměl odpovědět na to, proč není odstraněna i ta poslední jedna molekula (možná mají moc řídké síto ;-)).

Proč je to pevná kulička, to nevím. Možná si špatně pamatuju to o té vodě (pochopitelně, pokud je můj názor, že je to hlavně o víře a podvědomí, aniž bych měl potřebu s homeopatií válčit, nemám potřebu si ukládat detailní informace do paměti). Nebo v té vodě rozpustěj cukr, pak vysušej vodu a informace je v cukru... kouzlo.

Já jsem hodně skeptickej i k těm doktorům. U některých (slovo "některých" je tučně, jen to nevidíš) mám pocit, že jejich léčba také spočívá v zaříkávání, pokynech k pravidelné modlitbě a bohulibému životu (životospráva, sport, atp.) a rituálech se stetoskopem a dřevěnou placičkou, strkanou ke kořeni jazyka (jako hostie, jen tak mimochodem). A lidem je hned líp, přeci jen, v různých podobách to dělají už pár tisíc let.

Má skepse ovšem není odporem. Když mi není dobře, dám si lék, samozřejmě ho dám dětem a antibiotika jsou skvělý vynález. Traumatologie? Transplantace? Operace mozku, srdce? Záchrana malých dětí? Fascinující. Úžasné. Nepíšu kritiku standardní medicíny, jen vyjadřuju míru své skepse k ... asi ke všemu.

J. Anděl 23.10.2016 10:34

Re: Skeptici se hodlají předávkovat homeopatiky

Mimochodem vůně a chutě. Dezinfekce jest kadidlem novodobých svatyň. Když cítím některé vůně čistících prostředků, úplně mě to přenese do vzpomínek na civilku na operačním sále. Chuť toho dřeva na jazyku. To jsou instantní vzpomínky na stisknutí tlačítka :-).

K. Janyška 23.10.2016 9:19

Válka čínských marxistů a jejich našich marxistických

poskoků s marxistou dalajlámou je směšná. A každý kdo vyzdvihuje dalajlámu, coby morální autoritu se musel zbláznit. Jestli je na něčem marxismus postaven stoprocenstně, pak je to zničení tradiční morálky... Dzp.

J. Anděl 23.10.2016 9:46

Re: Válka čínských marxistů a jejich našich marxistických

Téma má tři, na sobě nezávislé, elementární aspekty.

1. kdo je dalajlama, jaké je jeho učení (jak ho kdo hodnotí)

2. jak jsou naši politici se navzájem spolu domluvit na konzistentní politice

3. zda mají Číňani právo nám do toho mluvit

Většina konfliktů, minimálně tady v diskuzi, plyne z toho, že jeden mluví o voze a druhý o koze. Opakuji, že tato témata jsou na sobě nezávislá. Nelze očekávat, že se všichni lidé shodnou na stejném hodnocení dalajlamy, přesto lze po politicích požadovat víceméně konzistentní politiku, zatímco vůči Číně je nezbytné zaujímat postoj, odmítající zasahování do našich vnitřních záležitostí.

K. Janyška 23.10.2016 9:53

Re: Válka čínských marxistů a jejich našich marxistických

Ne, má skutečnou jen jednu. Pravdaláskaří vítají s pompou marxistu dalajlámu jako spasitele a to jen odhaluje to, kdo byl Václav Havel a jeho nohsledi ve skutečnosti. To ostatní, tedy válka marxistů s marxisty, je spíše k smíchu... Dzp.

J. Anděl 23.10.2016 9:58

Re: Válka čínských marxistů a jejich našich marxistických

Možná jsou ty zbývající věci k smíchu, na druhou stranu se s tím snáze dá něco udělat. S vírou v ismy a nedostatkem potřebného vzdělání neuděláte nic. Leda byste si nechal zmrazit mozek a nechal se probudit tak za deset tisíc let.

To měl možná na mysli Ježíš, když to tady vzdal, ale slíbil, že se ještě vrátí. :-P

A. Trick 23.10.2016 9:07

Krvavý Putin se určitě postará

Předseda Výboru pro věci náboženství Galym Šokin nedávno uvedl, že v Kazachstánu je přes 15 tisíc salafistů. Podle fatvy (náboženské dobrozdání právní povahy), která byla přijata na srpnové Světové islámské konferenci v čečenské metropoli Grozném, byly salafismus, wahhábismus, ale i politické křídlo Muslimských bratří či organizace Hizb-ut-Tahrir přirovnány k nacismu a ruskému prezidentovi Vladimiru Putinovi muslimští duchovní zaslali dopis, aby se zasadil o jejich zákaz a likvidaci.

A "pravdoláskovci" budou mít další lidskoprávní téma.

J. Fialová 23.10.2016 9:26

Re: Krvavý Putin se určitě postará

http://www.lidovky.cz/kazassti-salafiste-opovrhuji-narodni-kulturou-a-ignoruji-hymnu-zajima-je-jen-islam-gm0-/zpravy-svet.aspx?c=A161021_183649_ln_zahranici_fas

Jsem velmi zvědava, jak se s tím mírumilovná a tolerantní většina muslimů vypořádá.

J. Vobr 23.10.2016 8:26

Rus si koupil synodní radu Českobratrské církve !!!

O tom nebudiž pochyb !!!

A. Trick 23.10.2016 9:02

Re: Rus si koupil synodní radu Českobratrské církve !!!

Napůl s Číňanem.

P. Spáčil 23.10.2016 9:46

Re: Rus si koupil synodní radu Českobratrské církve !!!

že by koupili i p.Vandase? (:-))

F. Lesniak 23.10.2016 8:15

Je zřejmé, že Neff trpí Alzhemeimerovou chorobou,

protože zapomněl uvést stanovisko bývalého předsedy vlády Nečase, když byl na návštěvě v Číně. Ano, potrefená husa křičí nejvíce, ale také zloděj křičí "chyťte zloděje". Je to opravdu tragické, když nám morálku určují bývalí bolševici, jejich přisluhovači, konfidenti STB a ti, kteří mají dost másla na svých hlavách. A tím si nechci zastávat prezidenta ani socanů, ale každý by si měl zamést nejdříve před vlastním prahem. A že různí kritici tam toho svinstva mají dost, je evidentní. A autor se měl věnovat raději fotkám, než psát přiblblé články a mnohdy se otáčet jako korouhvička.

J. Vobr 23.10.2016 8:22

Lesniak,neházejte ty vidle do mlátičky !!!

Tu-ááá.

P. Hlosta 23.10.2016 8:23

Re: Je zřejmé, že Neff trpí Alzhemeimerovou chorobou,

Aston tyhle stránky založil pro svůj podnikatelský záměr. Vy svou účastí v diskuzi na téma, které on dal do úvodníku, vytváříte pro něj spolu s ostatními kapitál. Proč ho tedy podporujete svou účastí v diskuzi, když jste proti jeho byznysu? Působí to dost hloupě co jste napsal.

Tím neříkám, že nemůžete vyslovit svůj názor. ;-))

J. Vobr 23.10.2016 8:29

Re: Je zřejmé, že Neff trpí Alzhemeimerovou chorobou,

Názor nerovná se pytchowina !!!

:-)))

J. Vobr 23.10.2016 8:01

VÍTÁM VÁS NA NEDĚLNÍM DĚDKOVÁNÍ A BÁBOVÁNÍ !!!

Tu-ááá.

J. Vobr 23.10.2016 8:04

VÝMLATU PRÁZDNÉ SLÁMY ZDAR !!!

K vlajce hlééééď !!!

https://www.youtube.com/watch?v=bQkXEjqDgj0

J. Pospíšil 23.10.2016 3:21

Nepřijde vám to celé jako vrtění psem?

Daj-li medajli, nedaj-li medajli.

Mě tak nějak přijde, že se ty politické debaty vedou takhle schválně, aby se nepřemýšlelo nad tím, jak prázdná a bezcílná je soudobá politika.

No fakt, třeba ten rozhovor Veselovského s Schueftanem působí tím, že někdo mluví klidně o tom co je důležité, jako blesk z čistého nebe (hergot, ono by to šlo, bavit se věcně o důležitých věcech), ale hned je to zase přehlušeno pozdním příletem, strýčkem ministra, co je novou celebritou. Na tomto webu ještě tím, kdo z přispivatelů je větší blbec (jako by to bylo důležíté).

Neměla reakce českých hlavounů znít v tom smyslu, že zahraniční politika České republiky ve vztahu k Číně se nemění, že to potvrzujeme, když nás o to žádají. A že nikdo v České republice nemůže a ani nebude i nadále určovat českým občanům s kým se mohou a nemohou sejít a proto jsou obavy Čínské republiky s toho, že se mění zahraničně politická linie jen proto, že se někdo s někým sešel, zbytečné.

Kolik se už toho prokecalo o kvótách, prostý fakt, že na radě ministrů, která to schválila a tedy kvóty platí, nehlasoval český ministr proti, se v tom vrtění psem moc nezdůrazňuje. Český zástupce nebyl proti kvótám. Vše ostatní, jako že si je nepřejeme, jsou prostě jen kecy. Když o něco šlo, nechali jsme v tom Slováky a Maďary samy.

J. Mrázek 23.10.2016 6:18

Hm, máte pravdu.Sláveček podepíše ...

Nicméně nad rámec jedné žabomyší války - nepřipadá Vám jako poměrně dokonalé to, že lidé nemají čas na přemýšlení o důsledcích toho všeho naplánovaného a prováděného chaosu? Přemýšlí vůbec někdo na tím, že SE NAJDE VÝCHODISKO PRO CELÝ SVĚT a stačí k tomu jen málo, nechte si dát čip, rušíme jakoukoli hotovost, poslušní dostanou žádané, neposlušní nežádané .... o regulaci populace nemluvě..? TO se zdá být TÍM cílem, nebo TO JE TÍM CÍLEM ? Jediný společný vládce, systém, řád ....(PS: v muzeu dějin bude doba do zavedení ŘÁDU charakterizována jako doba barbarství a chaosu, že se o ten chaos zasloužili budovatelé ŘÁDu, bude vedlejší....co mi to jen připomíná???? ) . Přeji hezký zbytek dne. :-(

P. Hlosta 23.10.2016 7:36

Re: Hm, máte pravdu.Sláveček podepíše ...

A tímto jste se projevil kacířsky, neboť váš pohled na dohled nad svou osobou berete jako ten správný. Nevěříte v osvobození potřebným dohledem. Proto vám bude věnována zvýšená pozornost, zda nejednáte v cizím, t.j. nepřátelském zájmu.Budovatelé Řádu budou eliminovat rozklad způsobující, kteří jsou jako rakovina a musí být nekompromisně pro humanitu nutně likvidováni. :-))

Ač si dělám srandu, stejně mně mrazí při té představě. Mlaďochy asi ne, ti jsou zvyklí být neustále on line a tedy možně sledovaní

J. Vobr 23.10.2016 0:24

DODĚDKOVAT,DOBÁBOVAT !!! DÁVÁM MONOSKOP !!!

Fuck !!!

I. Dekyský 22.10.2016 23:22

Od kolaborantského eurosvazáka to sedí...

Kde jste Astone (a Vám podobní) byl, když soudruzi z Bruselu nutili Klause přímo na Hradě k větší poslušnosti, nějak jsem přehlédl, že by Vám to tehdy vadilo, nebo že byste proti tomu tehdy dokonce protestoval. Nejspíš jste zrovna také přemýšlel, jako ho nechat někam zavřít, pokud nebude povolnější. Vydírání čtvrtou říší a lezení do p*dele Bruselu je pro eurosvazácké ničemy evidentně normální, že?