Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Obviněný Adam Bartoš
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
J. Vobr 30.4.2016 11:05PRAVICOVÝ OPORTUNISMUS .... výmysl proruských komunistů po roce 1968 !!! Tu-ááá. |
![]() |
M. Mařák 30.4.2016 11:13Německý fašismus, to je také dobrý nonsens patrně ze Stalinova Ruska komunistického pocházející. |
![]() |
J. Vobr 30.4.2016 11:27Re: Německý fašismus, Přísně tak !!! Ruský bolševismus byl a je perversní variace na židovský komunismus !!! |
![]() |
M. Malovec 30.4.2016 10:29Je to prasárna, kterou předvádějí, všichni nedouci z řad moderátorů všech médií, včetně internetu. Budí to dojem, že jde o dehonestaci pravice jako takové. Pravicový extremismus vidím jako do extrému dovedené pravicové ideály. Tedy nic tak moc odsouzeníhodné, ač pro většinu těžko skousnutelné. |
![]() |
S. Donát 30.4.2016 9:56Extrémní pravice existuje Jsou to poustevníci. |
![]() |
M. Mařák 30.4.2016 10:11Re: Extrémní pravice existuje Nebo také ultra-konzervativci typu Julia Evoly, no a hlavně anarcho-kapitalisté a tak trochu, i když méně, minarchisté. |
![]() |
S. Donát 30.4.2016 10:14Re: Extrémní pravice existuje Ancap a minarchismus jsou mi sympatické. I když Ancap už je pro mě dost přes čáru - minarchismuc by mi stačil :-). |
![]() |
M. Mařák 30.4.2016 10:19Re: Extrémní pravice existuje Mně jsou také sympatické. Don ́t Tread On Me! Ale považuji se spíše za tradičního liberála. I když, člověk nikdy neví, třeba na stará kolena také zmizím v lese jako Lao-c ́. |
![]() |
J. Vobr 30.4.2016 10:28KELTOVÉ JSOU TRADIČNÍ LIBERÁLOVÉ !!! Obelisk-Asterixismus je základ !!! :-))) |
![]() |
M. Mařák 30.4.2016 10:31Re: KELTOVÉ JSOU TRADIČNÍ LIBERÁLOVÉ !!! Yes We Can! Keltové jsou historickou a kulturní svorkou evropského východu se západem, no a částečně i severu s jihem. Za jakýmsi Řeckem zavřít dveře... :-) |
![]() |
J. Vobr 30.4.2016 10:39CYMRU = Keltové http://www.plaid2016.wales/ ______________________________________________________ :-))) |
![]() |
J. Vobr 30.4.2016 10:41Re: KELTOVÉ JSOU TRADIČNÍ LIBERÁLOVÉ !!! https://www.partyof.wales/ |
![]() |
M. Mařák 30.4.2016 10:45Re: KELTOVÉ JSOU TRADIČNÍ LIBERÁLOVÉ !!! Cymru yn Ewrop. Wales United! :-) |
![]() |
J. Vobr 30.4.2016 11:02Re: KELTOVÉ JSOU TRADIČNÍ LIBERÁLOVÉ !!! Plaid Cymru (Welsh pronunciation: [plaɪd ˈkəmrɨ]; English pronunciation: /ˌplaɪd ˈkʌmri/;[13] officially Plaid Cymru – the Party of Wales, often referred to simply as Plaid) is a social-democratic political party in Wales advocating for an independent Wales from the United Kingdom within the European Union.[14][15] |
![]() |
M. Mařák 30.4.2016 11:11Keltové Británii po brexitu rozloží ze severu i z jihu... :-) |
![]() |
M. Berka 30.4.2016 9:42Tak koukám, že další krok EU je pokus O vnitřní rozvrat Makedonie... |
![]() |
R. John 30.4.2016 9:49Jasně.... ... tady byla amina od kikči a nic se nerozvracelo, jen tiše zvracelo.... to makedonec je jinačí chlapík... jak ho někdo na...re, už tahá kinžál ... a tak to má být... |
![]() |
V. Klepetko 30.4.2016 8:32Bartoš je idiot, ale nebezpečný idiot... Astone, spíše intuitivně než přesně řečeno: existuje pravice univerzalistická (viz třeba klasičtí američtí konzervativci) a národovecká, nacionálně zaměřená. Levice je ale vždy jen internacionálně-kosmopolitní. Proto bude Adam Bartoš vždy obecně vnímán jako ne-levicový a zkratkovitě řazen na "ultrapravici", vůbec bych se o to nehádal, jde jen o nesmyslnou konvenci, důležitý je ten obsah! Ono svým způsobem je zařazení Adama Bartoše na "pravici" jen projevem politické korektnosti, ve skutečnosti je to jen komplexní blb, ležící zcela mimo pravo-levou osu reálných čísel. To takový Matěj Stropnický, to je číslo! Až příliš reálné... Spolu s ostatními Zelenými Khméry a anarchomagory bych ho nejraději zvolil někam do Bruselu, aby svými bláznivými nápady neotravovali životy lidí v Česku. Bartoše za jeho opravdu odporné výroky bych klidně nechal zavřít - on útočí na lidi, ne na myšlenky! Naproti tomu třeba takový Konvička by měl být součástí politického spektra, jeho kriminalizace se zdá být účelová, těch pár hloupých výroků bych nezneužíval k represi! A propos, z Astona by možná nebyl špatný prezident, což tahkle dát hlášku týmům pana Dalí..pardon, Halíka? :-))) |
![]() |
J. Anděl 30.4.2016 9:29Re: Bartoš je idiot, ale nebezpečný idiot... Tenhle váš pohled na věc se mi líbí. Možná by se mi líbilo, mít ve věcech takhle jasno, a výjimečně to nemyslím sarkasticky. Mějte hezký den :-) |
![]() |
V. Klepetko 30.4.2016 10:27Re: Bartoš je idiot, ale nebezpečný idiot... Díky. Ten sarkasmus bych bral, z přílišné jasnosti jde vždy trochu strach... Jasné je jen jedno: daně. S tou smrtí ještě uvidíme:-) A neprší, takže budu muset nahodit sekačku :-)))) I Vám přeji hezký den! |
![]() |
M. Mařák 30.4.2016 9:32Národní socialismus měl centrálně řízenou ekonomiku pomocí čtyřletých plánů, Hitler vybudoval sociální stát, jenž neměl ve světě obdoby a nacisté byli v otázkách ekonomie mnohem více nalevo, než dnešní sociální demokracie. Dle marxistů je ekonomika základna, tedy to nejpodstatnější a vše ostatní se od ní odvíjí. Ekonomiku považují za základ i tradiční liberálové. Co se týče svobody individua a kolektivismu, tak se národní socialismus svým nacionalismem situuje také nalevo, tedy mezi kolektivisty. Co vlastně bylo na tom nacismu pravicového? |
![]() |
R. Tesařík 30.4.2016 9:35Re: Národní socialismus Nicméně levičáci ho situují vpravo. A to , že ekonomiku považují za základ i pravičáci...a co by asi tak měli považovat? Jde o to jak se kdo do ní sere. |
![]() |
M. Mařák 30.4.2016 9:44Re: Národní socialismus No, chtěl jsem tím naznačit, že se v tom marxisté shodují s pravicí, přesto však považují státní režim, který byl z ekonomického hlediska více nalevo, než politický program současné sociální demokracie, za pravicový. No a to je prostě úsměvné. |
![]() |
R. John 30.4.2016 9:58Národní socialismus je český vynález.... ...Stříbrný... Klofáč... Beneš.... německý nácek je jen kopista.... |
![]() |
M. Mařák 30.4.2016 10:06Re: Národní socialismus je český vynález.... To jo, i ten národní socialismus jako pojem vymyslel starý dobrý antisemita Klofáč... |
![]() |
R. John 30.4.2016 10:14Ve finále .... .. to Beneš pomohl přetvořit v internacionální socialismus... pokrok nejde zastavit...:-) |
![]() |
A. Trick 30.4.2016 8:31Astone, správné politické dělení je přece hodný = pravičák, zlý = levičák, není-liž pravda. Dejte se na politologii. |
![]() |
A. Trick 30.4.2016 8:29Dnes s k tomu vyjadřuje komentátor Práva Koukal. Vyzdvihuje americký princip, žvaň si co chceš, ale před soud půjdeš až něco uděláš. Naopak Breivik by v USA nedostal "norských" 22 let, ale trest smrti nebo vězení na stovky let, prakticky doživotí. |
![]() |
M. Mařák 30.4.2016 9:26Re: Dnes s k tomu vyjadřuje To je i můj pohled na věc. I s tím trestem smrti. |
![]() |
S. Donát 30.4.2016 9:55Re: Dnes s k tomu vyjadřuje Zcela souhlasím. Zavírat lidi za žvanění je nebetyčné svinstvo. Tentokrát s Astonem hrubě nesouhlasím (kromě té poznámky o krajní pravici). |
![](http://1gr.cz/u/IWEB31.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=Bi8Jrv1eNUxv7rE&p=TnM1hz9c%7c8oj0g5MlvD%7cCUhv0mAMnv%7cdM-jZUcQMhoDyL5eWU%7cCMpVBX3Qn%7cUn7UgVIY4B&x=t3ll3G)