17.6.2024 | Svátek má Adolf


Diskuse k článku

O pětikilo nebo o osm litrů

Není na světě mnoho oborů, ve kterých by si lidi sami určovali platy. Tedy, jeden je nabíledni. To jsou soukromníci a ti mají z podstaty věci zažito, že jejich příjem je přímo uměrný výkonu. Firma prosperuje, takže si mohu víc vyskakovat, než když jde ke dnu. Politici, to je druh podnikatelů v oboru, kdy na výsledku nezáleží vůbec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Tolman 23.11.2014 18:46

Vítr se vrací

Irácká armáda oznámila, že osvobodila od islamistů další dvě města na sever od Bagdádu a vyčistila silnici spojující Bagdád s Íránem.

F. Dobrota 23.11.2014 18:46

PROKOP,berete na to něco ???

:-)

:-)

M. Prokop 23.11.2014 18:45

Re: Vladimír Špidla by ten, kdo odmítl pokračovat v Oposmlouvě

A ona je nějaká vláda něco jiného, než podělit se o koryta? Už jsem viděl velké naivky, ale vy je trumfnete.

Někdo vládnout musí. Povolební počty dávala dvě možnosti: Velkou koalici nebo menšinovou vládu.

Hluboce pochybuji, že by v případě volby velké koalice - to by spíše byla zrada na voličích - ječeli ti, kdo si neúměrným vydíráním vše spískali, nějak méně.

M. Mařák 23.11.2014 18:45

Pane Prokope, docela by mne zajímalo,

proti čemu se Václav Klaus jako pravicový politik opravdu tvrdě a nekompromisně jako Thatcher postavil navzdory všemu proti levici v rámci vývoje naší ekonomiky.

V zahraniční politice mu to proti všem našim západním spojencům z NATO a EU nikdy nedělalo problémy, tam byla je dlouhodobě konzistentní.

J. Kombercová 23.11.2014 18:44

Re: Vladimír Špidla by ten, kdo odmítl pokračovat v Oposmlouvě

Měla jsem dojem, že než vykopli Topolánka jeho vlastní, tak ODS měla přece jen více rpocent než poté.

S. Lazárek 23.11.2014 18:43

Re: Vladimír Špidla by ten, kdo odmítl pokračovat v Oposmlouvě

Nikdo se tu ale nevzteká, jen jsem klidně poznamenal, že od té doby nebyl mého hlasu hoden, to je celé.....:-)

S. Lazárek 23.11.2014 18:43

Re: Pánové Matuška a Lazárek........

Paní Boublíková, tohle téma mě živí cca 20 let a ač nejsem lékař, něco o tom vím. Připadám si tu ale spíš teď jako žáček na laborkách z chemie a není mi to komfortní, tak této diskuze raději nechám neboť mám strach, aby jí zbytečně nevygradovala Vaše profesionální deformace.....:-)

Jen pro Vaše info, prekanceróza může být klidně i benigní fibroadenom o průměru 3cm. Kolik je v něm buněk, si spočítejta sama....:-)

Pěkný večer.

M. Prokop 23.11.2014 18:42

Re: Autentická pravice v ČR

Však vás k diskusi nikdo nenutí.

Já vám ty bludy vymlouvám jen když je sem napíšete a teď si jdu dát štamgastův tokáň.

J. Václavíková 23.11.2014 18:42

Re: Vladimír Špidla by ten, kdo odmítl pokračovat v Oposmlouvě

Co hůř, pan Prokop snaživě odklání od podstaty této ,,menšinové vlády", aby nemusel přiznat, že šlo o poněkud nestandardní dělbu moci s jediným cílem- podělit se o koryta.

P. Boublíková 23.11.2014 18:41

Re: Pánové Matuška a Lazárek........

Kromě toho si nejsem jista, jestli prekanceroza se da ještě označit jako zdraví... :-)

M. Prokop 23.11.2014 18:40

Re: Vladimír Špidla by ten, kdo odmítl pokračovat v Oposmlouvě

Pan Prokop vidí situaci, danou výsledkem voleb, kterou je nutno nějak vyřešit.

Reálných řešení je konečný počet, tak proč se vztekat, že nedošlo na nereálné řešení?

P. Boublíková 23.11.2014 18:40

Re: Pánové Matuška a Lazárek........

Jj, ale antioxidanty ve stravě jsou skutečná prevence rakoviny. I když samozrejme ne 100 % účinná.

J. Václavíková 23.11.2014 18:39

Re: Trosky Boeingu vyzvednuty

Vzhledem k tomu, jak mimóně působí Vaše poznámky stran minulosti, sotva můžete čekat, že Vaše predikce budoucnosti bude někdo brát vážně.

S. Lazárek 23.11.2014 18:39

Re: Autentická pravice v ČR

Pane Prokope, ve Vašem případě diskuzi na toto téma shledávám scela zbytečnou, nicméně lidé v ODS v čele s Klausem mají ve své DNA uloženu dědičnou informaci, že za všechny neúspěchy, může on, ona, ono, tenhle, tamten taky, támhleten jakbysmet, vy, oni a tamti vlastně taky. Slovo "já", se v tomto výčtu nevyskytuje záměrně, nehledejte ho.....:-)

M. Prokop 23.11.2014 18:38

Re: Vladimír Špidla by ten, kdo odmítl pokračovat v Oposmlouvě

Jo, to jsou nevýhody poměrného volebního systému.

Kdo o politice přemýšlí bez emocí, tak neblbne s pojmy jako "výsměch voličům".

Příznivci se pak vrátili za Topolánka, takže tak tragické to nebylo.

A naštvali se až když Topolánek dělal pravý opak toho, co sliboval, na rozdíl od Klause dobrovolně.

J. Kombercová 23.11.2014 18:37

Re: Vladimír Špidla by ten, kdo odmítl pokračovat v Oposmlouvě

No, nebyl jste jediný, který se cítil podveden... tohle pan Prokop nevidí nebo vidí, ale nedbá. :)

P. Boublíková 23.11.2014 18:37

Re: Pánové Matuška a Lazárek........

Myslíte, ze ma tu statistiku spatne?

Co se tyče prekanceroz, tak zalezi na stadiu - jednu, deset, sto nádorových buněk mamograf nevidí. Tisícovku už možná jo :-)

S. Lazárek 23.11.2014 18:36

Re: Vladimír Špidla by ten, kdo odmítl pokračovat v Oposmlouvě

Tím se u mně stal mrtvým Homolkou, podfoukl mě, protože s půlkou mého hlasu si bez mého svolení vytřel prdel Zeman.

M. Prokop 23.11.2014 18:35

Re: Autentická pravice v ČR

Nedaří. V tom měl Zeman výhodu, ten neměl ve vládě nikoho tak plodného na podrazy jako lidovce a v reformních krocích mu těžko mohla oponovat ODSka.

J. Kombercová 23.11.2014 18:34

Re: Vladimír Špidla by ten, kdo odmítl pokračovat v Oposmlouvě

Když volebním heslem tehdy bylo: S Klausem nebo doleva" a pak po volbách ten Klaus s těmi doleva udělal oposmlovu, tak se prostě vysmál voličům, kteří mu věřili... tím nemyslím vás skalní, ale příznivce... o ty pak ODS postupně přicházela.

M. Prokop 23.11.2014 18:32

Re: Vladimír Špidla by ten, kdo odmítl pokračovat v Oposmlouvě

A někteří do hnoje - každý holt dle schopností.

M. Prokop 23.11.2014 18:32

Re: Vladimír Špidla by ten, kdo odmítl pokračovat v Oposmlouvě

Stejně je to zajímavé, jak je prachobyčejná menšinová vláda socdem, v daném okamžiku asi jedna ze dvou reálných možností řešení patu (druhá by byla velká koalice) démonizována dodnes z toho mají největší pupínky ti, kteří to nereálnými vydíracími požadavky způsobili.

Někde jsem zaslechl, že v takovém Dánsku je menšinová vláda obvyklejší než většinová.

J. Kombercová 23.11.2014 18:31

Re: Pánové Matuška a Lazárek........

To je mi jasné, jen že se těmto prohlídkám říká preventivní, tak nějak je to vžité.

S. Lazárek 23.11.2014 18:30

Re: Autentická pravice v ČR

On měl chudák pořád někoho v zádech, to se pak nic nedaří, to je známá věc...:-P

J. Václavíková 23.11.2014 18:30

Re: Vladimír Špidla by ten, kdo odmítl pokračovat v Oposmlouvě

Někteří přes tímto hnojem (teď myslím oposmlouvu) pořád strkají hlavu do písku.

S. Lazárek 23.11.2014 18:30

Re: Pánové Matuška a Lazárek........

A kam se Vám poděly prekancerózy??

Ten pan Pazdera napsal mimo jiné i něco v tom smyslu, že pokud si necháte cetkem oskenovat celé tělo, vydáváte se cca stejné dávce, jako při výbuchu atomové bomby v Nagasaki......

Už sem prosím od něj nic nedávejte.....prosím.

M. Prokop 23.11.2014 18:29

Re: Autentická pravice v ČR

S Luxem v zádech čelit stávce ajznboňáků, to by nejspíš nezvládla ani ta Thatcherka.

To jsou holt ty výhody většinového systému.

P. Boublíková 23.11.2014 18:28

Re: Pánové Matuška a Lazárek........

To mate pravdu, nicméně hledaní nemoci v zárodku není prevence, prevence je předcházení nemocem.

J. Kombercová 23.11.2014 18:28

Re: Vladimír Špidla by ten, kdo odmítl pokračovat v Oposmlouvě

Během prezidentské kampaně tady byl nabízen dokument "Nerušit, vládneme" se tuším jmenoval. O oposmlouvě hlavně... jsem ho shlédla, a mám dojem, že návrhem nebo textem oposmlouvy se chlubil Macek, viděla jsem zde uváděné jiné autory...

M. Prokop 23.11.2014 18:27

Re: Vladimír Špidla by ten, kdo odmítl pokračovat v Oposmlouvě

Jo, asi ze sedmadvaceti důvodů.

Paranoidní zelenooranžový trotl. :-P