30.6.2024 | Svátek má Šárka


Diskuse k článku

O čem vypovídá výsledek voleb

Výsledek 23:3 je výprask, který přesahuje meze realistické představivosti. Jiří Paroubek ho komentoval slovy, že byla překreslena politická mapa. Má i nemá pravdu. Mapa byla překreslena v tom smyslu, že nyní je jasně vidět to, co tu bylo už před tím. Stojíme před realitou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Beda 27.10.2008 8:40

Re: Hrdý volič ČSSD

Já nechci třicet korun ubohý modrý mozku . Já jenom nechci premiéra , co papouškuje nacistická hesla , a denně lže . To je celé .  

Martin Vlk 27.10.2008 8:49

Re: Hrdý volič ČSSD

Triale, všímáš si jak rychle většinou Ruďákům dojdou argumenty a začnou kolem sebe kopat?

Použil bych obrat "je to signifikantní", ale to by zase "Hrdý volič" nevěděl co to je... :-/

Poklop 27.10.2008 8:52

Re: Hrdý volič ČSSD

A všímáš,si ,že když volby nevyšly jak si ODS představovala,že někteří by rádi zrušili volební právo pro nějaké okruhy lidí?To je zase asi hrdý volič ODS.

Martin Vlk 27.10.2008 9:00

Re: Hrdý volič ČSSD

Odpovím ti větou Evy Holubové tuším ze Samotářů:

"... Neživíš, nepřepínej ..."

Kdo neplatí daně, nemá podle mně nárok rozhodovat, co se s nimi bude dělat. Ono se hrozně dobře křičí, my máme nárok. Ale jak se začne mluvit i o povinnostech, je najednou ticho.  

Poklop 27.10.2008 9:15

Re: Hrdý volič ČSSD

Komunisti také říkali,že kdo nepracuje at nejí,nějak mi připomínáš dobu,kterou jsem myslel,že už nezažiji.Mám z tebe husí kůži.Ti skláři ,kteří prostě ted přišli o práci,tak jim seberem volební právo?

Martin Vlk 27.10.2008 9:30

Re: Hrdý volič ČSSD

Víš dobře o čem mluvím, netahej sem skláře. To jsou lidi celý život zvyklí dělat, většina z nich bude mít velmi brzy nové zaměstnání. Už proto, že na podpoře by jim bylo hamba.

Mluvím o příživnících z principu, o takových, kteří v práci nikdy nebyli a nebudou, ale o to více se budou rozmachovat a hulákat: " ... mý máme NÁROK. NÁROK!!!! " Znám jich dost, pro které je to životní styl.

Roy Boehm 27.10.2008 9:47

Re: Hrdý volič ČSSD

Daně platí i ten poslední homelesácký somrák. Minimálně tehdy, když si jde koupit krabicák nebo pivo. Máte-li na mysli toliko daň z příjmu, dlužno podotknout, že nemalá část podnikatelské veřejnosti, po odečtení nákladů na všechny ty nákladní Cayenny či X5, vykazuje zisk blízký nule, ba i ztrátu. A tudíž platí daň z příjmu malou či vůbec žádnou. Ale asi by se Vám nelíbilo, kdyby byli zrovna tito volebního práva zbaveni. Což takhle váhu hlasu podle výše odvedené daně?

zajíček8 27.10.2008 10:45

Re: Hrdý volič ČSSD

Váha hlasu podle výše odvedené daně - přímé nebo nepřímé nebo i jiné?

Vocílka 27.10.2008 8:33

Re: Hrdý volič ČSSD

Nic si z toho,že pár blbů volilo sociální demokraty, nedělejte. Většina lidí je pro pravici, pouze nepřišla k volbám. Uvidíte,že v parlamentních volbách to bude jiné.

trial 27.10.2008 8:37

Re: Hrdý volič ČSSD

Nedělej si iluze. V tomto státě je většina socanská. Bohužel. Už 150 let.

27.10.2008 8:16

k článku

Ta teze autora o tom, že ODS dělá politiku západních sociálních demokracií je zcela vedle. Možná, že až se autor zamyslí a bude pátrat po sociálně demokratické vládě v západní Evropě, tak zjistí, že těžko by si některá z nich dovedla vůbec jen představit rovnou daň například. Myslím, že česká pravice je naopak jednou z posledních bašt mírného neoliberalismu. Autor by se občas mohl i zamyslet, než se pokusí sepsat článek.

Větší vlastenec 27.10.2008 8:15

Astonův první dobrý článek. Labutí píseň nebo bod obratu ?

Aston, tedy buržoasní synek Neff, píše po své přirozenosti. Tedy buržoasně, protilidově, protisocialisticky. Pan Neff získal svým protisocialistickým psaním "věhlas" mezi určitým typem čtenářů. Mezi příslušníky reakce, mezi zaprodanci a samozvanci, zbytky zrádné buržoasie, oportunisty, zrádci všemi.  (Y)

Tento "věhlas" mu přinesl i tzv "úspěch", to jest, v mluvě chamtivých kapitalistů, peníze. Ano, pan Neff se obohatil svými penězi na náš úkor, plácal se radostně po naditém měšci i plném břiše. Byl spokojen sám se sebou, se svými články, i se situací v naší vlasti.  :-/

Panu Neffovi nevadí bída, útlak a vykořisťování pracujících, protože se pohybuje ve světě přepychu, okázalé spotřeby.  A teď přišlo probuzení. Pracující již hlad zhnět, teď duní právo v jícnu temně, chví se páně Neffova světa základ vratký.

Pan Neff pochopil, že byl vším, brzy bude ničím. A napsal svůj první dobrý článek. Napsal prostou pravdu : český lid chce socialismus. Napsal to právě včas. Příští rok náš parlament, plný našich přátel a přítelkyň, přijme balík zákonů na ochranu republiky. Štvavá protilidová média budou zrušena, Neviditelný pes skončí.  ;-D

Napíše-li do té doby pan Neff více pravdivých článků, změní-li svůj protisocialistický postoj, provede-li hlubokou sebekritiku, bude mu umožněno vstoupit do Svazu spisovatelů. Což je základní podmínka pro případné vydání tvorby jakéhokoli autora krásné literatury v naší krásné socialistické vlasti.  V >-

Beda 27.10.2008 8:12

Když vám vadí Paroubek ,

tak choďte modrobolševici volit . Jak jednoduché .

kotaz 27.10.2008 8:09

Je to výpraska za radar

jenže se o tom nesmí mluvit. Americký radar a Mašínové...a Topol se klasifikoval jako vlastizradce. Vždyť přece na vojně taky přísahal, či ne?! Jiný plán než radar tahle vláda nikdy neměla - pořad chodíte kolem h. ovn. a o kterým všichni vědí že je v květináči. Reformy nikomu nevaděj.

Petr hmm 27.10.2008 8:11

Re: Je to výpraska za radar

Naprostý souhlas !!!! Já vždy dříve volil ODS ale po té vlastizradě už je nikdy volit nebudu ! Ale s poplatkama u lekařů souhlasim aspoň tam nejni narváno

eTony 27.10.2008 8:14

Re: Je to výpraska za radar

kecáte, nejste volič ODS....... a ani nikdy nebyl.

Ladik53 27.10.2008 8:16

Re: Je to výpraska za radar

Proč není tedy poplatek třeba 1000 korun, to by tam nebyl vůbec nikdo.

Pavla B. 27.10.2008 8:19

Re: Je to výpraska za radar

Ale byl. Ti, co zdravotní péči oravdu potřebují, doplácejí desetitisíce. Vy jste fakt trubkaRv

Martin Vlk 27.10.2008 8:22

Re: Je to výpraska za radar

Kecáš blbiny.

Proč si myslíš, že je stanovený ten pětitisícový limit?

Pavla B. 27.10.2008 8:31

Re: Je to výpraska za radar

Proč si myslíte, že za dceru platíme za zardvotní péči 20.000Kč ročně bez ohledu na limit?

Byla bych tak šťastná, kdyby o zdravotní reformě plkali jen ti, kterých se týká. Bohužel....;-(

Martin Vlk 27.10.2008 8:45

Re: Je to výpraska za radar

Tady něco není dobře...

V příbuzenstvu máme epileptika a celá rodina si změny ve zdravotnictví nemůže vynachválit, protože ty léky byly fakt drahé a doplácely se nehorázné částky. Pojišťovna sice některé plně hradila, ale ty zase nesnášel ten kluk. Až dneska se to změnilo.

Takže buď jste nějaký opravdu exotický případ, nebo neříkáte pravdu.

Pavla B. 27.10.2008 8:49

Re: Je to výpraska za radar

Vidím, že jste se ozval - díky, Ne, nejsme exotický případ. Stejnou dg. jako dcera má 50.000 lidí v ČR. Opravdu si přečtěte ten zákon a třeba vám něco dojde..... (například, že k léčení některých nemocí nestačí jen léky)

kotaz 27.10.2008 8:21

přesně tak

ať reformujou, rozumně. Ale ať sem netahají cizí vojáky - to neznamená, že tu chci ruský vojáky! Nechci žádný cizí vojáky - je dobrý každý rok, kdy tu nejsou cizí vojáci. President Novotný, když ho sesadili říkal prý v hospodě "Ať jsem byl jakej chtěl, ale za mě tu ruský vojáci nebyli!" A takhle je Topolánek horší než Novotný!

Tomáš FUK 27.10.2008 8:45

Re: přesně tak

Správně,rozumně reformovat-tj pomalu nebo vůbec,regulovat nájemné stále , z\vyšovat důchody co nejvíc,neplatit poplatky u doktora,zubař musí být u nás nejlevnější v Evropě a předseda vládybude ten kterej to slíbí i na dluh.Vše se musí dělat podle nás.Hlas lidu-hlas boží.Jak to funguje ve světě-to mi je jedno.A žádný vojáky,žádnej radar.Hlavně ať se mám líp!

eTony 27.10.2008 8:13

Re: Je to výpraska za radar

reformy nikomu nevaděj ? Opravdu ???????

Defurak 27.10.2008 8:07

Je to viděno optikou Prahy, skutečnost je jiná

Ono právě hodně lidí maká od rána do večera a k tomu v sobotu i neděli a jen kouká no to, jak ti co sebou mrskají zejména na golfových hřištích, jezdí v bavoráku a telefon mají za uchem i v posteli na ně dělají dlouhý nos. Pro toto poznání je ovšem třeba slézt z vily na Černém vrchu a zajet do hospody v Horažďovicích, Plánici, Chomutově či třeba v Tachově.

Reformy jsou třeba jako sůl. Nikdo ovšem nedokázal jasně, srozumitelně a přesvědčivě vysvětlit v jaké situaci jsme, kam se chceme dostat a co proto musíme udělat. Pár poslanců pidistran způsobuje, že místo přímou cestou se jde oklikou a nikdo vlastně neví kam, kdy a v jakém stavu se má dorazit.

Říkat REFORMA kosmetické úpravě daní pro běžné lidi ale podstatnou slevou těm z golfových hřišťa začít reformu zdravotnictví zavedením poplatků a změnou statutu nemocnic včetně snahy o rušení špičkových ústavů mohl jen diletant či sebevrah. To navíc v období, kdy roste nájemné, ceny elektřiny, plynu, inflace je dvojnásobná.

Prostě ono se to všechno sčítá a účet za arogantní, silový, lidi přehlížející postup byl nemilosrdně vystaven. A to si představte, jak by to dopadlo, kdyby šlo volit třeba 70% lidí. Možná je tam za dva roky nějaký Kožený v červené kamizole dostane slibem, že každý, kdo vyjde z volební místnosti obdrží 1.000.- Kč.

Od voleb jsem přesvědčen, že ODS neměla dělat koalici s pidistranami, ale měla vládnout menšinově s podporou napříč politickým spektrem. Další chybou bylo druhé jmenování Topolánka do čela vlády. Tam měl být takový rozvážný a konsenzuální Tošenovský. A mohlo toprobíhat jinak.  Toto nemastné neslané prohlášení gremia nevěští nic dobrého - a ještě nezačal hon na Čunka u Lidovců, Bursík to též nebude mít moc pod kontrolou. Paroubek  bude blahosklonně vše pozorovat  a systematicky rozkládat koalici, Zemam mu v tom si pomůže. Filip se může smát na celé kolo - opět krůček k podílu na exekutivě..

Pavla B. 27.10.2008 8:17

Re: Je to viděno optikou Prahy, skutečnost je jiná

Zajet do hospody? Zubožení, ODSkou oškubaní chudáci maji dost peněz na to, aby vysedávali v hospodě? Si děláte srandu......8-o

Clairvaux 27.10.2008 8:07

Opakovaný vtip není vtipem

"Samotná ODS je strana, která si počíná jako západní sociálně demokratické strany. Naši sociální demokraté jsou na pozici západních komunistů a naši komunistů jsou na pozici východních komunistů."

Jen bych si dovolil připomenout, že zápasní soc.dem nechtějí mít s ODS nic společného a i v Europarlamentu byly doposud v pravicové frakci  Evropské strany lidové a nyní chtějí s bristkými konzervativci zakládat nové pravicové seskupení......

Takže přirovnávat ODS k západním soc.dem může buď patlogoický lhář nebo mentálně slabší jedinec.;-)

vajan 27.10.2008 8:06

Jak jednoduché.

ODS po Sarajevu rezignovala na změnu, protože jí to prošlo. A procházelo až do voleb.

Pavla B. 27.10.2008 8:02

Astone, už vás taky dostali

Jak jsou prokrindáčka bohatí daňově zvýhodněni - tím, že platí 15 % z příjmů jako všichni ostatní? Nebyli by zvýhodněni a při skutečné rovné dani (terpve tehdy by přestali být znevýhodněni). Jinak souhlas;-(