4.7.2024 | Svátek má Prokop


Diskuse k článku

O čem vypovídá výsledek voleb

Výsledek 23:3 je výprask, který přesahuje meze realistické představivosti. Jiří Paroubek ho komentoval slovy, že byla překreslena politická mapa. Má i nemá pravdu. Mapa byla překreslena v tom smyslu, že nyní je jasně vidět to, co tu bylo už před tím. Stojíme před realitou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kajan 27.10.2008 9:38

Když nemají být drtivě až směšně prohrané volby důvodem k odstoupení předsedy příslušné politické strany, co pak tedy jím je ? Dzp.

Ivan Nový 27.10.2008 9:40

Re: Když nemají být drtivě až směšně prohrané volby důvodem k odstoupení předsedy příslušné politické strany, co pak tedy jím je ? Dzp.

Kajane volby prohráli hejtmani, myslí si, že jsou z krajů a že nejsou z ODS.

franta 27.10.2008 9:44

Ivane, Vy jste proti Klausovi ?

Že byste už prohlédl ? To je mi novina, on totiž říkal, že hejtmani jsou v tom nevinně.

Ivan Nový 27.10.2008 9:52

franto,

nejsem proti Klausovi, protože vždy jsem si uvědomoval, že si neumí vybrat spolupracovníky, vybírá si falešné premianty.

franta 27.10.2008 9:58

Re: franto,

Takže jste pro Klause protože "si neumí vybrat spolupracovníky, vybírá si falešné premianty" ? Takže tomu už vůbec nerozumím. Já mám s modrou logikou vždycky problémy.

Ivan Nový 27.10.2008 10:11

franto,

jsem pro Klause protože je proti Lisabonské smlouvě, protože on sám je osobnost a má některé stejné názory jako já. Teď, ale podporuji Topolánka. Po Topolánkovi bych ale chtěl vlažnější přístup k Lisabonské smlouvě. Ovšem pokud není naděje na její zablokování,  tak je třeba do soukolí EU sypat písek jinak. třeba tím, že nebudeme  uznávat emisní povolenky a nebudeme dodržovat limity, vydáme si povolenek, kolik budeme potřebovat, abychom proti EU ochránili naše firmy.

Kajan 27.10.2008 9:45

Re: Když nemají být drtivě až směšně prohrané volby důvodem k odstoupení předsedy příslušné politické strany, co pak tedy jím je ? Dzp.

Nehlásili se k Topolánkovi, já se jim nedivím.  A co Senát ? Dzp.

vlasta 27.10.2008 9:51

Re: Když nemají být drtivě až směšně prohrané volby důvodem k odstoupení předsedy příslušné politické strany, co pak tedy jím je ? Dzp.

Kajane, jestli příčiny volebního výsledku vidíte pouze v osobě M. Topolánka, tak uvažujete dosti primitivně.

PETR 27.10.2008 9:37

Není to jediné vysvětlení

Pravicoví voliči opravdu zůstali doma. Volila necelá polovina voličů - přes polovině voličů nestálo za to, se vyjadřovat. A polovina těch, co šla k volbám, byla nadirigovaná befelem svých partají, tedy KSČM a KSČ (ČSSD). Vláda musí pokračovat v reformách a pokračovat razantně. A musí o 100 % vylepšit propagaci a srozumitelnost. Co tak - pomoci jí v tom ? Myslim, že by se mělo dát pár chytrých novinářů do kopy a nabídnout služby, nemyslíte ?

Kajan 27.10.2008 9:39

Re: Není to jediné vysvětlení

Zůstali doma, neboť nejsou voliči Mirka Topolánka !!! Dzp.

Ivan Nový 27.10.2008 9:44

Kajane,

Topolánek měl cit pro myšlení ulice, v Praze ho ztratil, protože se přizpůsobil pražské ODS. Měl by se vrátit ke kořenům.

Kajan 27.10.2008 9:47

Re: Kajane,

Topolánek žádné politické kořeny nemá. Přidal se až 4 roky po založení ODS a to z pragmatických důvodů !!! Dzp.

Nevolič Jan 27.10.2008 9:41

Re: Není to jediné vysvětlení

p. Neff už začal. Kde jsou ti další?  Obhajovat neobhajitelné je opravdu těžké.

Ivan Nový 27.10.2008 9:42

Re: Není to jediné vysvětlení

Platit za léky je normální, za jídlo se taky platí.

vlasta 27.10.2008 9:48

Re: Není to jediné vysvětlení

Jenomže v hlavách voličů ČSSD sídlí názor, že zdraví není statek jako cokoliv jiného, o co se musíme starat, na co si musíme přinejmenším připlatit, ale něco, co nám zadarmo musí stát garantovat v maximálním rozsahu, v maximální dostupné kvalitě.

Petr 27.10.2008 9:56

Re: Není to jediné vysvětlení

No já si myslím že zdravotnictví nikdy zadarmo nebylo a ze svého platu na něj platím dost,vy mudrci.

Janda 27.10.2008 10:09

Re: Pane Nový...

... nemáte snad pocit, že do zdravotního pojištění platíme už tak nehorázné částky, které nám stát nez ohledu na náš názor, bere? Co jsou, ne-li platbou mj. také za léky? Pane Nový, normální je také před veřejným projevem (např. v internetové debatě) myslet.

Aby bylo jasno - já pro poplatky jsem, ale pak musí být nižší odvody! A je nutné už konečně zapomenout na ten nesmysl s nediditelnou rukou trhu - jak už za ta léta můžeme potvrdit, je skutečně neviditená. Proto je nutné zavést regulaci, zejména tam, kde bezhlavá privatizace zapříčinila vznik nových monopolů - zdravotní péče, energetika (elektřina, plyn), atd. Je nějaký rozumný důvod, abychom se skládali ročně na zisky kolem 40 mld. Kč polostátnímu ČEZu? Je nějaký rozumný důvod pro to, abychom z peněz násilám nám odebraným (= odvod do zdrav. pojištění) živili akcionáře zprivatizovaných zdr. pojišťoven?

Pane Nový, za jídlo se platí - rozdíl je v tom, že si já sám vyberu kde a jaké jídlo si koupím, jaká cena je pro mě únosná, jaké kvalitě a obsluze dám přednost. To v systému naší zdr. péče nemohu, protože nejdřív mi stát peníze sebere, a pak vede debatu o tom, co mi vlastně za ně dá. To Vám, jako člověku smýšlejícímu pravicově, připadá normální? Připadá Vám normální, že ze zákonem zabavených finančních prostředků (zdr.pojištění) má profitovat jakási nespecifikovaná vrstva vyvolených (=akcionářů zprivatizovaných zdr. pojišťoven)? A co nastane při krachu takové pojišťovny - to pojištěncům bude zase nějaký hlupák vysvětlovat, že máme lépe investovat?

trial 27.10.2008 9:45

Re: Není to jediné vysvětlení

690 tisic letos, 750 tisíc minule. Pravicový volič nerozhodl. Rozhodla masa zblblých levicových voličů.

franta 27.10.2008 9:53

Na Vás, triale, se mi líbí

jak jste zapálen pro demokracii, ale každý volič, který vás nevolí musí být automaticky "zblblý". Zase mi připomínáte komunisty, kteří dokonce tvrdili, že každý kdo nechce socialismus, musí být duševně nemocn a dokonce takové lidi i zavírali do blázinců. Ten komunista ve Vás se nazapře !

Petr 27.10.2008 10:12

Re: Na Vás, triale, se mi líbí

souhlas

Nevolič Jan 27.10.2008 10:24

Re: Na Vás, triale, se mi líbí

Trial je přesně ten typ, který Ods prohrál volby. Arogantní bez argumentů a k tomu chování rudého komisaře.

Jar Jar Binks 27.10.2008 10:20

Re: Není to jediné vysvětlení

A v minulých senátních volbách 2006, kdy vyhrála ODS, přišlo MÉNĚ voličů, než letos. Nezaměňujte přání a víru za argumenty.

Niky 27.10.2008 9:37

Až na pár vzácných vyjímek,je to tady samý politický debil!

 Topolánek,Paroubek,Bursík,Čunek a mnoho dalších souhlasí z Lisabonskou smlouvou,tedy souhlasí z likvidací Českého státu,stejně tak souhlasí z klimatickým balíčkem,jehož přijetí bude znamenat,že budeme platit ročně řádově mliardy,především Francii,nejenom tito politici a jejich strany,ale i jejich voliči jsou politicky debilní,nebo jsou to vlastizrádný zločinci!

Jozef Šátek 27.10.2008 9:31

Pozor na prílišnú vychytralosť.

Na politickú scénu v Čechách sa pozerám spoza Moravy. Výborným postrehom v článku je, že v Čechách ľudia majú radi "socializmus". To isté inak platí aj u nás. Možno preto, že sme tak dlho žili spolu. Mnohé vlastnosti Čechov obdivujem a chcel by som, aby sme sa ich my Slováci od Vás naučili. No niektoré nie sú vhodné pre nikoho, ani pre Čechov. Dúfam, že to nebude vyznievať urážlivo, ale niekedy až príliš "cítiť" tzv. českú vychytralosť, prešpekulovanosť, ktorá nakoniec končí ničnerobením, čo sa zakrýva tvrdením o premyslenosti a vysokej racionalite. Nehovorím, že poznám do detailov všetky "reformy" Topolánkovej vlády, ale zdá sa mi, že doteraz skôr ako niečo skutočne zreformovala len rozprávala. Týka sa to zdravotníctva, dôchodkov, daňovej oblasti, či bezpečnosti. Zdá sa mi, že to boli reformy behajúce len po povrchu. Česi by chceli aj dobre žiť aj robiť reformy a "utiahnuť si opasok". To bohužiaľ nejde. Prichádza čas, že Česi prídu nato, že vychytralosťou neriešia podstatu problémov, ale ich riešenie len odďalujú a pripravujú budúcu veľkú dezilúziu. Nie je to pre mňa potešenie, práve naopak, lebo tak isto sa k tomu viac či menej začína prikláňať i Slovensko. Jedno čo však Čechom závidím je prezident Klaus. Nie žeby na ňom bolo všetko OK a nie žeby som so všetkým súhlasil, ale má vysoko racionálny a pragmatický pohľad, teraz po druhom zvolení i potrebný nadhľad a nadstraníckosť, takže by jeho postoje mali viac zvažovať tí, ktorí to s Českom myslia dobre.

PS : pozdravujem.

Ladislav N :-))) 27.10.2008 9:37

Re: Pozor na prílišnú vychytralosť.

My Česi nie sme "jednotní" ako Slováci. Jeden ťahá dopredu a druhý dozadu. ;-P A tak sa nič podstatného nedeje... ;-)

franta 27.10.2008 9:41

Re: Pozor na prílišnú vychytralosť.

Tak toho Klause bychom vám rádi věnovali, ale asi to nepůjde !

strejda 27.10.2008 9:43

Re: Pozor na prílišnú vychytralosť.

R^

Jozef Šátek 27.10.2008 10:31

Re: Pozor na prílišnú vychytralosť.

Môžme si to vymeniť, k Vám Gašparovič a k nám Klaus. Myslím si, že by ste si veľmi skoro uvedomili hodnotu "svojho". My o našom to už vieme.

Pekný deň

strejda 27.10.2008 9:27

Proč ODS prohrála

Takto to vidí Václav Klaus jr. Nějak se s Astonem neshoduje.

Obsahem mezivolebního týdne byl jeho souhlas evropskému klimatickému balíčku, ubezpečil německou kancléřku Angelu Merkelovou, že český parlament ratifikuje Lisabonskou smlouvu do konce letošního roku. Tyto kroky opravdu neženou k volbám pravicové voliče, jakým jsem i já. Odrazují je. Pravice se těchto voleb vlastně ani neúčastnila.

Dovedete si představit, jaký výprask by zažila ČSSD, kdyby ODS zamítla klimatické změny i Lisabonskou smlouvu? Z toho by se již nikdy, nikdy, nevzpamatovala.

Myslím, že pravice (tedy jakápak pravice, ODS je podle VK jr.  soc. dem. strana) se již nikdy nepoučí a sázet na ni nemá smysl.

Ladislav N 27.10.2008 9:31

Re: strejda IP: 89.103.78.xxx

Strejdo, ty tady pořád žvaníš paroubkoviny, co je ti po ODS? Vyhráli jste? Vyhráli! Tak už konečně přestaň plácat blbostě. ;-P