7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

Neviditelnost pirátů

Na Ostravsku se objevil omamný prášek, který už způsobil jedno úmrtí. Policie prostřednictvím médií varuje, že droga může mít smrtící účinky zejména ve spojení s alkoholem – právě tato kombinace byla příčinou onoho jednoho úmrtí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Kellner 16.9.2018 21:02

Re: Malé výročí

Čí kámoši ji unesli nyní?

M. Mařák 16.9.2018 21:02

Re: Na žádných negativech žádný stát,

Nechápu přesně, co co jste napsal. Mohl byste to přeložit do češtiny?

K. Janyška 16.9.2018 21:01

Re: Spolupráce prvků spontánního řádu je brzdou vývoje.

Ano. V organizaci, tedy například ve firmách a v armádě je dokonce hlavním a prvním a největším předpokladem úspěchu. Ale lidský svět organizací není a nikdy být nemůže. Prostě proto, že jen spontánní řád, tato supersložitá struktura vzniklá evolucí, v případě lidském kulturní, umožňuje jednolivcům sledovat nekonečné množství svých zájmů a účelů jednání tak, aby do sebe nenaraželi. A organizace jsou jen prvky spontánního řádu lidského světa, nemůže jí být on sám z právě posaných důvodů. A také, že není... Dzp.

M. Prokop 16.9.2018 21:01

Re: Na žádných negativech žádný stát,

Ano.

M. Prokop 16.9.2018 21:00

Re: Na žádných negativech žádný stát,

No, není. To si ve svém svatém zápalu EUrosvazáků maluješ (nebo provokuješ).

EU žije z podstaty dob, kdy její státy, tehdy si konkurující, neblbly sybaritismem a vládly světu. Politicky směřuje do průseru, protože při každé zátěži propuknou staré národní reminiscence, usilovně zametané pod koberec a i tak živené nekompetentním bruselním socialismem (s nádechem do zelena). Stejná pravidla pro kdysi protestantský sever a rozevlátý katolický jih prostě nebudou fungovat, zato při tvrdém vnucování pohoršovat.

O migrantech ani nemluvím, to je tikající bomba.

Perspektivnější je jakákoliv společnost, která v sebe věří. I třeba surovější a zatím méně svobodná (ty svobody v EU ubývají).

J. Schořík 16.9.2018 20:59

Re: Na žádných negativech žádný stát,

Myslím, že je to jinak.

Pokud bychom se podívali na základní postuláty moderního právního státu, jsou to přesně ty "negativa" pana Janyšky. Hayek dost často jen přepisoval zásady a zákonitosti dávno objevené vlastními slovy.

Konečně ono základní "každý může činit co zákon nezakazuje", "stát činí pouze to co mu zákon přímo ukládá", "povinnosti lze uložit jen zákonem" je v podstatě negativní zákazový rámec..

K. Janyška 16.9.2018 20:55

Re: Na žádných negativech žádný stát,

Poslyšte, vy vážně nevíte, že R-U a SSSR už nejsou a že není Hitlerova Evropa a Německo ní a že není ani Jugoslávie a ČSSR ? Dzp.

M. Prokop 16.9.2018 20:53

Re: God Save the EU!

Máte pravdu. Některým euroskeptikům se přímo vyhýbám. Ovšem, EUroHujeři je víc než vyvažují.

Takže nakonec je to stejně zase na mně a na tom, co si o tom celém myslím já.

M. Mařák 16.9.2018 20:53

Na žádných negativech žádný stát,

či soustátí v historii lidstva nebyl postaven, neexistoval a existovat nebude. Jen hromada frází kabinetního filosofa jakéhosi, prostě bláboly odtržené od reálného světa lidí.

EU je to nejlepší, co momentálně reálně funguje a existuje.

J. Schořík 16.9.2018 20:52

Re: God Save The EU?

Vandas se tady o svých názorech a svém přesvědčení že "jeho" Bůh s nimi nemá problém rezepisoval pro takové hodnocení dostatečně. Křesřtanský Bůh to rozhodně není, možná ten starozákonní.

J. Schořík 16.9.2018 20:50

Re: God Save The EU?

Ale houby pane Prokope. Jde o mé osobní stanovisko.

Pokud bych si měl vybrat (čistě já) mezi Bohem pana Vandase (to není křesťanský bůh, ale někdo, kdo uznává "roztomilé" názory a náhledy pana architekta) a Alláhem, volím Alláha. Z mé skutečnosti bude milosrdnější a méně na penízky..

Samozřejmě se mohu mýlit..

K. Janyška 16.9.2018 20:50

Re: God Save the EU!

J.V. jste v pořádku ? Vy si vážně myslíte, že na kostrukci lidského světa člověk má ? Kde by na to vzal. Je produktem je vývoje, ne autorem... Dzp.

M. Prokop 16.9.2018 20:50

"Pokazit to můžeme jen sami."

Už se stalo.

A denně pracujete na tom, jak to ještě zhoršit.

M. Prokop 16.9.2018 20:48

Re: God Save The EU?

Pán je religionista?

M. Mařák 16.9.2018 20:48

Re: God Save The EU?

Přirozeně, Alláh je jen arabské slovo, jehož český překlad je Bůh.

M. Prokop 16.9.2018 20:47

Re: Malé výročí

Podstatné je to, kde není. Unesena vašimi kamoši.

M. Prokop 16.9.2018 20:46

Re: God Save The EU?

No, teď vás náhodou vyhmátl přesně. Radši ten Alláh, jeho vyznavači "správně" volí.

https://zpravy.idnes.cz/svedsko-volby-reportaz-stockholm-imigrace-fkc-/zahranicni.aspx?c=A180909_110219_zahranicni_ane

Nepřekvapilo, že nejsevernější volební obvod byl klasicky rudý, kde sociální demokraté a komunisté dostali více jak 80 %, ale volební obvod Rinkeby ve Stockholmu, který je téměř 100 % obydlený přistěhovalci, dostali sociální demokraté 77 % a komunisté 17 %. Takže, tam bych hledal ty hlasy navážené od dob Palmeho do Švédska, hlasující pro Rudo-zelenou koalici.

https://www.eportal.cz/Articles/10164-drsny-komentar-k-vysledku-svedskych-voleb-ktery-by-v-ceske-televizi-neprosel.aspx

M. Mařák 16.9.2018 20:45

Re: God Save The EU?

Jo, pohoda, každý to má nastavené jinak.

J. Anděl 16.9.2018 20:45

Re: Spolupráce prvků spontánního řádu je brzdou vývoje.

No, přesto je spolupráce častým jevem. Většinou však bývá účelová. Účelová ve smyslu, že je nějaký společný cíl, jehož dosažením (nebo vyčerpáním sil před dosažením) spolupráce končí, neb vyvanul její účel.

K. Janyška 16.9.2018 20:45

Re: Lidský svět se vyvíjí účinky z obchodu, které z divochů

Na to ovšeem nemáte, magore... Dzp.

K. Janyška 16.9.2018 20:43

Re: SOCIALISMUS EU NIČÍ ŠANCE EVROPANŮ A OHROŽUJE JE NA ŽIVOTĚ.

Cožpak to nevidíte ? Cožpak jste všichni slepí ? EU na LS je silou anticivilizační, tedy brutálně socialistickou !!!

Pokud EU má být, musí stát na stejném principu, jako lidský svět, tedy na negativní smlouvě, umožňující respektování základního principu svobodného lidského světa, principu já pán-ty pán.

3 velká negativa jsou: mír, svoboda a spravedlnost. Stojí a rostou výhradně na negativních, tedy zákazových, pravidlech chování. Musíme tento postulát respektovat !!! Jinak si budeme škodit, zabíjet se a ubližovat si donekonečna. Dzp.

K. Janyška 16.9.2018 20:43

SOCIALISMUS EU NIČÍ ŠANCE EVROPANŮ A OHROŽUJE JE NA ŽIVOTĚ.

Lidský svět na evropském kontinentu vznikl tak, jak vznikl a uspořádal se tak, jak se uspořádal. Tedy jako kontinent národních států. Kdyby to mohlo být jinak, bylo by to jinak. Ale ono to je tak a nedá se s tím hnout.

Spontánní síly, které v čase a v prostoru neosobně tvarovaly lidský svět v Evropě se nikoho na nic neptaly, čím také, když neumějí mluvit, a jen a jen upospořádávaly a uspořádávají. To ony, ne člověk !!!

Tohle když slyší moralisté všeho druhu a konstruktivističtí racionalisté, kterých je ovšem na světě drtivá většina, jsou k němu bohužel vedeni v ujetých neomarxistických školách, se cítí uraženi. Nechtějí připustit, že podléhají plně obřím neosobním mechanismům, jejichž pravidla tvoří jejich mysli a člověk je jimi zcela řízen.

Civilizace je dělením a osamostatňováním a konkurencí, ne spojováním, ne kolektivizací a ne spoluprací. To každý, kdo má alespoň elementární přehled jasně vidí. Starobylé říše, R-U, SSSR a jeho tzv. světová socialistická oustava, pokusy Německa za Hitlera, Jugoslávie, ČSSR a tak dále jsou toho důkazem. Jsou důkazem toho, že civilizovaní lidé nechtějí a nepotřebují nad sebou žádný dohled a preferují svoje národní státy. Katalánsko, Skotsko, Bavorsko, Belgie, Texas a tak dále jsou dalšími ohlasy téhož.

A do toho Evropská unie se zcela obrácenými záměry.

K. Berka 16.9.2018 20:43

Re: Malé výročí

Kalousek mu zapomněl věnovat dýku, jako Savčenkové, ta jí pomohla taky vydržet hladovku a ještě přibrat na váze.

Kde je Savčenková?

J. Anděl 16.9.2018 20:41

Re: God Save the EU!

Asi jo.

Větší účast ve volbách by aspoň znamenala, že na tom lidem nějak víc opravdu záleží. Na "tom", nebo na opačném "tom", to už je jedno.

K. Berka 16.9.2018 20:41

Re: God Save The EU?

A nepožádáš ženu bližního svého!

M. Prokop 16.9.2018 20:40

Re: Malé výročí

Já taky. Tyhle ruské sviňárny jsou mi nějak nesympatické.

K. Janyška 16.9.2018 20:40

Re: God Save The EU?

Té ovšem šéfují rudočerní společně. A přirozeně. Jsou ve svém racionalistickokonstruktivistickém myšlení, tedy úctou k řídící autoritě, stejní... Dzp.

J. Schořík 16.9.2018 20:38

Re: God Save The EU?

Jsem překvapem, že jste si schopen ještě nečeho všimnout. Gratuluji.

K. Janyška 16.9.2018 20:38

Re: God Save The EU?

Moje cesta k Bohu neexistuje. Pokud Bůh je, ať si mě najde on. Do té doby se budu vždy chovat jako doteď. Jako člověk... Dzp.

J. Schořík 16.9.2018 20:37

Re: God Save The EU?

Ja to vifim dost podobne. Ja jen neberu Vandasova boha, ten mema s tim krestanskym moc spolecneho..