Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Neviditelné téma
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F. Doušek 25.8.2021 14:35Díky matičce dobrotivé, EU, máme zase kousíček zmodernizované tratě: Rychlostí až 160 kilometrů za hodinu jezdí nově vlaky mezi Hustopečemi nad Bečvou na Přerovsku a Valašským Meziříčím na Vsetínsku. Umožňuje jim to dnes ukončená rekonstrukce železniční trati. Práce trvaly téměř dva roky, řekl dnes ČTK ve Lhotce nad Bečvou, místní části Lešné na Vsetínsku, ředitel Stavební správy východ Správy železnic Miroslav Bocák. Modernizace trati přišla zhruba na 1,67 miliardy korun, asi 1,25 miliardy korun pokryje evropská dotace. |
J. Fridrich 25.8.2021 14:43To neříkejte, pane Doušek, to naši mudrlanti neradi slyší. Dle nich se dotace z Bruselu používají výhradně na cyklostezky vedoucí odnikud nikam.. Maximálně připustí, že se vybudovalo něco, co vlastně nikdo nepotřebuje a nikdo ani nechtěl... |
I. Kellner 25.8.2021 14:58Výborně. Teď jsme místo cyklostezky odnikud nikam položili koleje odnikud nikam. |
J. Fridrich 25.8.2021 15:06Pijete-chlastáte ? Nebo to tak máte od narození ? |
I. Kellner 25.8.2021 15:16Jasně, zkuste si taky něco dobrýho koupit, až přijde penze. |
D. Mach 25.8.2021 15:23Číšníkovi se nezavděčíte, ten vlakem nejezdí. |
P. Spáčil 25.8.2021 15:54Někteří mudrlanti tady si myslí, že všechny dotace z EÚ dostává Babiš. |
V. Novák 25.8.2021 17:09Ta trať není jeho? Nepovídejte, to není možný! |
J. Fridrich 25.8.2021 17:14Přesně tak, pane Spáčil.. Oni by nejraději, aby to bylo naopak, tedy aby všichni dotace brali, jen Babiš NIC.. Potom by u nich teprve zavládla maximální spokojenost.. |
V. Zadák 25.8.2021 15:09"Železnici budeme udržovat ve stavu trvalého chátrání" Ministr dopravy Stráský (ODS) |
F. Doušek 25.8.2021 15:22A odkaz na zdroj slavného citátu by nebyl? |
V. Zadák 25.8.2021 15:27"Železnice je relikt 19. století, budoucnost patří silnici" Ministr dopravy Říman (ODS) |
F. Doušek 25.8.2021 15:29A odkaz na první i druhý citát by nebyl? Takhle ... |
V. Zadák 25.8.2021 15:39Najdete to v archivu novin z 90. let. P.S. něco tak pitomého si nelze nezapamatovat. |
F. Doušek 25.8.2021 15:42Ha, ha, ha... Takových "citátů" už tu bylo. Zkreslených, překroucených a vytržených z kontextu. S tím jděte do zádele. |
V. Zadák 25.8.2021 15:44Hledej šmudlo. Vaše pochybnosti na faktech nic nezmění. |
F. Doušek 25.8.2021 15:52Proč bych to měl dělat? Mně ty vaše lži nezajímají. |
V. Zadák 25.8.2021 15:54Tak proč o tom kvákáte? |
F. Doušek 25.8.2021 15:31Mimochodem - železnice v Libereckém kraji, ty, co zbyly v provozu, jsou opravdu reliktem 19. století. |
V. Zadák 25.8.2021 15:35Hejtmanu Půtovi se velmi zalíbily motorové ojetiny z Germanistánu. Takže modernizace netřeba. Kromě toho německé elektroojetiny českou elektriku nepapají. |
F. Doušek 25.8.2021 15:38Děláte, jako kdyby České dráhy nemodernizovaly 40 let staré motoráčky včetně v cizině vyřazených |
V. Zadák 25.8.2021 15:50ČD nakoupily nová vozidle. Najdete je na trati do Harrachova a Os vlacích Děčín - Liberec. Zde však budou jezdit pouze do konce roku. Půta se rozhodl, že je nahradí německým šrotem. |
D. Mach 25.8.2021 15:52České dráhy žádné ojetiny z Německa nenakupují. To ne, to ani náhodou! https://zdopravy.cz/obrazem-ceske-drahy-privezly-z-nemecka-motorove-vozy-stadler-rs1-68940/ |
F. Doušek 25.8.2021 15:54Teď slavnostně České dráhy uvedly do provozu rekonstruovaný motoráček typu 310 ze 70-tých let!!! Další budou následovat. |
V. Zadák 25.8.2021 15:57Nikoliv 310, ale 810, Doušku. Rekonstrukci si vyžádal Moravskoslezský kraj, Doušku. Náš zákazník, náš pán, Doušku. |
V. Zadák 25.8.2021 16:02Dle přání Ústeckého kraje na trať 114. Náš zákazník, náš pán! |
F. Doušek 25.8.2021 15:39A ty odkazy máte kde? Nebo zase lžete, jako obvykle? |
V. Zadák 25.8.2021 15:46Doušku i kdybyste se na hlavu stavěl, tak citáty jsou pravdivé. |
D. Mach 25.8.2021 15:49Motorové německé ojetiny jsou technicky na vyšší úrovni, než moderní české 20 let staré soupravy (tím myslím Rakve s přípojnými vozy). No a české elektroojetiny zase "nepapají" německou elektriku s výjimkou myslím že 5 ks Peršingů vyrobených pro trať Děčín - Drážďany. Na tratích ve Frýdlantském výběžku, do Harrachova a Sklarske Poreby ale jezdí moderní RegioSpidery (tedy 840) a v barvách ČD. Že je nepochválíte? To přece můžete. Jinak v Libereckém kraji není elektrifikován ani kilometr železnice. |
V. Zadák 25.8.2021 15:53Machu, Machu, Škoda jich vyrobila 20 ks. A říká se jim "Bastard" Příště lépe. |