1.5.2024 | Svátek práce


Diskuse k článku

Neviditelné téma

Kolem předvolební kampaně ze všech možných koutů slyšíme nářky a v nich se skloňuje ve všech pádech slovo téma. Nejčastější nářek: téma těchto voleb určuje Babiš. Všichni ostatní jen koukají, co Babiš zase vybalí, a pak na to reagují a rozčilují se, že je to pí ár Marka Prchala a lživý hnojomet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Doušek 25.8.2021 14:35

Díky matičce dobrotivé, EU, máme zase kousíček zmodernizované tratě:

Rychlostí až 160 kilometrů za hodinu jezdí nově vlaky mezi Hustopečemi nad Bečvou na Přerovsku a Valašským Meziříčím na Vsetínsku. Umožňuje jim to dnes ukončená rekonstrukce železniční trati. Práce trvaly téměř dva roky, řekl dnes ČTK ve Lhotce nad Bečvou, místní části Lešné na Vsetínsku, ředitel Stavební správy východ Správy železnic Miroslav Bocák. Modernizace trati přišla zhruba na 1,67 miliardy korun, asi 1,25 miliardy korun pokryje evropská dotace.

J. Fridrich 25.8.2021 14:43

To neříkejte, pane Doušek, to naši mudrlanti neradi slyší. Dle nich se dotace z Bruselu používají výhradně na cyklostezky vedoucí odnikud nikam.. Maximálně připustí, že se vybudovalo něco, co vlastně nikdo nepotřebuje a nikdo ani nechtěl...

I. Kellner 25.8.2021 14:58

Výborně. Teď jsme místo cyklostezky odnikud nikam položili koleje odnikud nikam.

J. Fridrich 25.8.2021 15:06

Pijete-chlastáte ? Nebo to tak máte od narození ?

I. Kellner 25.8.2021 15:16

Jasně, zkuste si taky něco dobrýho koupit, až přijde penze.

D. Mach 25.8.2021 15:23

Číšníkovi se nezavděčíte, ten vlakem nejezdí.

P. Spáčil 25.8.2021 15:54

Někteří mudrlanti tady si myslí, že všechny dotace z EÚ dostává Babiš. :-P

V. Novák 25.8.2021 17:09

Ta trať není jeho?

Nepovídejte, to není možný!

J. Fridrich 25.8.2021 17:14

Přesně tak, pane Spáčil.. Oni by nejraději, aby to bylo naopak, tedy aby všichni dotace brali, jen Babiš NIC.. Potom by u nich teprve zavládla maximální spokojenost..

V. Zadák 25.8.2021 15:09

"Železnici budeme udržovat ve stavu trvalého chátrání"

Ministr dopravy Stráský (ODS)

F. Doušek 25.8.2021 15:22

A odkaz na zdroj slavného citátu by nebyl?

V. Zadák 25.8.2021 15:27

"Železnice je relikt 19. století, budoucnost patří silnici"

Ministr dopravy Říman (ODS)

F. Doušek 25.8.2021 15:29

A odkaz na první i druhý citát by nebyl?

Takhle ...Rv

V. Zadák 25.8.2021 15:39

Najdete to v archivu novin z 90. let.

P.S. něco tak pitomého si nelze nezapamatovat.

F. Doušek 25.8.2021 15:42

Ha, ha, ha...

Takových "citátů" už tu bylo. Zkreslených, překroucených a vytržených z kontextu.

S tím jděte do zádele.

V. Zadák 25.8.2021 15:44

Hledej šmudlo. Vaše pochybnosti na faktech nic nezmění.

F. Doušek 25.8.2021 15:52

Proč bych to měl dělat? Mně ty vaše lži nezajímají.

V. Zadák 25.8.2021 15:54

Tak proč o tom kvákáte?

F. Doušek 25.8.2021 15:31

Mimochodem - železnice v Libereckém kraji, ty, co zbyly v provozu, jsou opravdu reliktem 19. století.

V. Zadák 25.8.2021 15:35

Hejtmanu Půtovi se velmi zalíbily motorové ojetiny z Germanistánu. Takže modernizace netřeba.

Kromě toho německé elektroojetiny českou elektriku nepapají.

F. Doušek 25.8.2021 15:38

Děláte, jako kdyby České dráhy nemodernizovaly 40 let staré motoráčky včetně v cizině vyřazenýchRv

V. Zadák 25.8.2021 15:50

ČD nakoupily nová vozidle. Najdete je na trati do Harrachova a Os vlacích Děčín - Liberec. Zde však budou jezdit pouze do konce roku. Půta se rozhodl, že je nahradí německým šrotem.

D. Mach 25.8.2021 15:52

České dráhy žádné ojetiny z Německa nenakupují. To ne, to ani náhodou! :-)

https://zdopravy.cz/obrazem-ceske-drahy-privezly-z-nemecka-motorove-vozy-stadler-rs1-68940/

F. Doušek 25.8.2021 15:54

Teď slavnostně České dráhy uvedly do provozu rekonstruovaný motoráček typu 310 ze 70-tých let!!!;-D;-D;-D

Další budou následovat.

V. Zadák 25.8.2021 15:57

Nikoliv 310, ale 810, Doušku. Rekonstrukci si vyžádal Moravskoslezský kraj, Doušku. Náš zákazník, náš pán, Doušku.

V. Zadák 25.8.2021 16:02

Dle přání Ústeckého kraje na trať 114. Náš zákazník, náš pán!

F. Doušek 25.8.2021 15:39

A ty odkazy máte kde? Nebo zase lžete, jako obvykle?

V. Zadák 25.8.2021 15:46

Doušku i kdybyste se na hlavu stavěl, tak citáty jsou pravdivé.

D. Mach 25.8.2021 15:49

Motorové německé ojetiny jsou technicky na vyšší úrovni, než moderní české 20 let staré soupravy (tím myslím Rakve s přípojnými vozy). No a české elektroojetiny zase "nepapají" německou elektriku s výjimkou myslím že 5 ks Peršingů vyrobených pro trať Děčín - Drážďany.

Na tratích ve Frýdlantském výběžku, do Harrachova a Sklarske Poreby ale jezdí moderní RegioSpidery (tedy 840) a v barvách ČD. Že je nepochválíte? To přece můžete. Jinak v Libereckém kraji není elektrifikován ani kilometr železnice.

V. Zadák 25.8.2021 15:53

Machu, Machu, Škoda jich vyrobila 20 ks. A říká se jim "Bastard"

Příště lépe.