1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Nestabilní, nespolehlivá

Andrej Babiš a jeho poradci mají teď plnou hlavu úvah o tom, zdali jít do jakéhokoli spolku se sociální demokracií. Bohumil Sobotka sedí na časované bombě a netuší, kdy mu vybuchne pod zadkem. Spolčením s ním může ANO přijít o kredit politického útvaru, který "to bude dělat jinak".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Spáčil 9.11.2013 11:02

Re: Je to tady zase a opakuje se to celkem pravidelně .....

Ano, Hitler by z Vás měl radost.

Taková drobná, nenásilná selekce, my rozhodneme, kdo může jít volit, jak demokratické.

Já bych z voleb vyloučil všechny státní zaměstnance, hlavně učitele na vysokých školách, taky nic státu ve skutečnosti neodvádí. A ať zaplatí eventuálně poplatek za právo volit podle svého příjmu.

P. Boublíková 9.11.2013 11:25

Re: Je to tady zase a opakuje se to celkem pravidelně .....

Co to melete? Vy jste fakt tupec.

Každý by se rozhodl sám za sebe, jestli mu volby stojí za pár korun - státní kasu stojí každé volby kolem miliardy, tak co je na tom špatného?

Ostatní jsou kecy zamindrákovaného chudáka, které nestojí ani za psí exkrement.

P. Spáčil 9.11.2013 12:23

Re: Je to tady zase a opakuje se to celkem pravidelně .....

Děkuji za krásný rozbor, bývalá vědkyně.

Co třeba dát vstupní příspěvek 500 - 10000, jak se Vám to bude hodit, že?

P. Spáčil 9.11.2013 12:30

Re: Je to tady zase a opakuje se to celkem pravidelně .....

na právo vhodit hlas do urny samozřejmě.

K. Drobková 9.11.2013 10:35

Re: Je to tady zase a opakuje se to celkem pravidelně .....

Já bych pro to nebyla. Časem se snad vždy jakýkoli poplatek zvrhne a pravidelně se zvyšuje, protože všechno se časem zdražuje. Vezměte např. dálniční známky. Na jaké ceně se začínalo a kde je nyní. Kolik stály volby v roce 1995 a kolik stojí nyní  .....

P. Spáčil 9.11.2013 10:36

Re: Je to tady zase a opakuje se to celkem pravidelně .....

Jo, podobné nápady již tady byly. K volbám může jen ten, co odvádí daně. Takže místní důchodci, nazdar.

J. Kombercová 9.11.2013 10:40

Re: Je to tady zase a opakuje se to celkem pravidelně .....

Protože tohle téma tu není poprvé, tak vím, že místní důchodci podporující selekci by pro sebe měli výjimku, a to takovou, že oni před důchodem daně platili. Jak vidíte, není to tak jednoduché, jak by se na první pohled zdálo. :))

P. Spáčil 9.11.2013 10:50

Re: Je to tady zase a opakuje se to celkem pravidelně .....

Ano, týká se to všech ostatních, jen jich ne. (:-))

P. Boublíková 9.11.2013 10:46

Re: Je to tady zase a opakuje se to celkem pravidelně .....

I to by možná fungovalo, protože důchodcem bude každý (dožije li-se), takže daňoví poplatníci by zajisté při volbách mysleli i na svou důchodcovskou budoucnost.

Ale to co jsem navrhla je něco jiného.

J. Kombercová 9.11.2013 11:04

Re: Je to tady zase a opakuje se to celkem pravidelně .....

Je. Něco do sebe to má... ona by pak možná byla i jiná nabídka, o kterou hlavně ve volbách jde.

Z. Rychlý 9.11.2013 11:22

Re: Je to tady zase a opakuje se to celkem pravidelně .....

Pane Spáčile, je to trochu jinak. Měřítko daňových odvodů není správné, Správné měřítko je to, zda od státu něco pobíráte - dávky, případně mzdu, či děláte něco pro stát. Takže přesnější je -státní úředníci, pobírači dávek a podnikatelé ze státního nazdar. Řádný důchod by něměl být v rozumných nesocialistických zemích sociální dávkou, ale výplatou renty z důchodového fondu, který by neměl mít se státem nic společného. Ale pohybujeme se stále v oblasti sci-fi.

Lepší nápad měli přspěvatelé dávno přede mnou, kteří propagovali u volební komise vydání volební obálky se stokorunou. Volební obálka z urny, která by tu stokorunu neobsahovala by byla neplatná. Bylo by to pravda trochu dražší, ale za dokonalé vyčištění politické scény by to stálo.

J. Kombercová 9.11.2013 11:32

Re: Je to tady zase a opakuje se to celkem pravidelně .....

Vy to stále berete jen z té jedné strany... tedy protřídit voliče. Já bych byla pro i nějak jinak motivovat politiky. Zamyslete se i nad touto druhou stranou, co nabídnou politici svým voličům. To, co navrhujete, je jen další kšeft - nákup voličů. Ale podle všeho, neuvedl jste podrobnosti, kupovat za státní by mohl kdokoli. Nebo si zájemci o politickou funkci budou platit vlastními penězi? To by mohlo být zajímavé, komu se vložené peníze vrátí a komu nikoli.

Z. Rychlý 9.11.2013 13:18

Re: Je to tady zase a opakuje se to celkem pravidelně .....

Asi jste tu metodu nepromyslela, paní Kombercová, Pokud volič z obálky tu stovku vytáhne, a zneplatní svou volbu, jasně tím říká, na čem mu záleží víc, jestli na blahu státu, či pár pivech. Pokušení vzít si stovku, či nechat je ideální třídíci mechanismus zájmů voliče. Nechat a tím pádem volit, nebo nechat svůj hlas propadnout za mrzký peníz ? Podle mě výborná zkouška charakteru.

Proto nechápu to vaše nakupování. Jediný, kdo tu kšeftuje se svým hlasem je volič. Politici jsou motivovaní až moc, ale pouze jediným - slibovat nesplnitelné jednoduchým. Kdybyste ve volbách slibovala krev, pot a slzy s cílem dosažení obyčejného, normálního, svobodného života - dostanete pár hlasů od přemýšlivých. Slibovat ráj na zemi už přece dělá většina politiků, s čím atraktivnějším mají přijít ?

Je to volič, který by měl rozeznat šarlatána - a oddělení těch jednodušších by tomu pomohlo.

J. Kombercová 9.11.2013 13:42

Re: Je to tady zase a opakuje se to celkem pravidelně .....

No, jen abyste ty s vyšší inteligencí nepřecenil. :))

Z. Rychlý 9.11.2013 14:04

Re: Je to tady zase a opakuje se to celkem pravidelně .....

No to máte pravdu, že někdy nad názory enteligentů žasnu. Ale jsou to spíš výjimky. To když jdu na mariáš do hospody, to slýchám u štamgastů věci ! A většina z nich by šla k volbám pro tu stovku, nikoli kvůli prosazení nějakého názoru, či slibu.

M. Procházka 9.11.2013 10:00

Nestabilní........

ASTONE,napsal jste,že ODS má pověst zločinecké organizace.Kdysi jste   s ní sympatizoval,jste taky zločinec?Vždy jste se mýlil a sázel na špatného koně a přesto velmi dobře víte,že jediná zločinecká organizace v této zemi jsou bolševici.ODS může být maximálně strana zlodějů,ale nikdy se nedopustila zločinů,jako komunisté.Proto považují vaše komentáře za ubohé tlachání a hloupě zákeřnou propagandu.

J. Šimek 9.11.2013 10:45

Re: Nestabilní........

Pardon, propaganda někoho propaguje. Pro koho dělá propagandu ASTON ?

V. Hajková 9.11.2013 9:45

2 roky starý článek- dnes hlavního poradce BABIŠE

http://ekonomika.idnes.cz/komentar-proc-neni-reseni-odpustit-dluh-recku-f4e-/eko_euro.aspx?c=A111103_1678914_eko_euro_vem                                                              Na  tomto  článku   nemusí  dnes  p. ing  MICHL   -  měnit  jediné  slovo!

J. Kombercová 9.11.2013 9:46

Re: 2 roky starý článek- dnes hlavního poradce BABIŠE

Vy nás ale zásobujete, pane Karfík.

S. Lazárek 9.11.2013 9:49

Re: 2 roky starý článek- dnes hlavního poradce BABIŠE

TO- je opravdu UŽASNA-  reakce TETKO z ""horni dolni". Nechte si svoje TUPE -slinty ""inteligente", vite, co mi MUŽETE....-)))))))))))))))))))))))))))))))))))

V. Hajková 9.11.2013 9:59

Re: 2 roky starý článek- dnes hlavního poradce BABIŠE

Jako  vždy-  výživná  reakce! :-)

J. Kombercová 9.11.2013 10:01

Re: 2 roky starý článek- dnes hlavního poradce BABIŠE

Paní Hajková, Vy sem, krom jiného, pastujete i článek, který je na titulní stránce Neviditelného psa. Zamyslete se nad sebou.

S. Netzer 9.11.2013 10:01

Re: 2 roky starý článek- dnes hlavního poradce BABIŠE

Zato ty reakce pod Sulíkovým článkem, ty jsou podle vašeho gusta, že?

J. Václavíková 9.11.2013 10:07

Re: 2 roky starý článek- dnes hlavního poradce BABIŠE

Víte, že mívám pocit, že tihle přispěvatelé by nemuseli projít panem Boleslavem navrhovanými testy inteligence?

S. Lazárek 9.11.2013 10:09

Re: 2 roky starý článek- dnes hlavního poradce BABIŠE

Paní Hajková je určitě v pohodě, ta by možná seděla i v té hodnotící komisi......

J. Kombercová 9.11.2013 10:13

Re: 2 roky starý článek- dnes hlavního poradce BABIŠE

Jj. to by byl hukot. :))

J. Václavíková 9.11.2013 10:17

Re: 2 roky starý článek- dnes hlavního poradce BABIŠE

Jsou tu ovšem ideově mnohem pevnější, co narozdíl od ní nikdy nezakolísaly.

S. Netzer 9.11.2013 10:13

Re: 2 roky starý článek- dnes hlavního poradce BABIŠE

Třeba by se našly nějaké polehčující okolnosti.

"Pravicový volič" by mohla být taková polehčující okolnost. Nebo nenávist vůči "multikultipolitkorektíkům". Tak jako vůči "bojovníkům za mír".

U havlistů si nejsem tak jistá.

J. Barto 9.11.2013 10:09

Re: 2 roky starý článek- dnes hlavního poradce BABIŠE

Ach, nechte je snít ten jejich krásný sen a rozpadu EU na národní státy,krachu eura a zavedení starých měn a postupnému návratu ke kapitalismu 19. století.

O. Slavík 9.11.2013 10:22

Re: 2 roky starý článek- dnes hlavního poradce BABIŠE

*U*ň*