2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

Nestabilní, nespolehlivá

Andrej Babiš a jeho poradci mají teď plnou hlavu úvah o tom, zdali jít do jakéhokoli spolku se sociální demokracií. Bohumil Sobotka sedí na časované bombě a netuší, kdy mu vybuchne pod zadkem. Spolčením s ním může ANO přijít o kredit politického útvaru, který "to bude dělat jinak".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Luňák 10.11.2013 22:10

Dnes tady není pořádná junda

Příjde bolšán a vy sním diskutujete. Já nemám o čem. Ještě nedávno jsem po nich pořvával. Tejdě jsem dostal po hubě, zažaloval jsem je, a pokoj.

Měl jsem to udělat dávno, a ne si ničit nervy.

Tak dobrou, ráno musím brzo z kanafasu :o(

J. Václavíková 10.11.2013 22:12

Re: Dnes tady není pořádná junda

Zase jdete dát někomu přes hubu?

Č. Milota 10.11.2013 22:41

Re: Dnes tady není pořádná junda

Každé ráno si dá před zrcadlem do rypáku a jde žalovat a žebrat o socku.

P. Vandas 10.11.2013 22:12

Re: Dnes tady není pořádná junda

Tož Dobrou noc. :-)

M. Prokop 10.11.2013 22:13

Re: Dnes tady není pořádná junda

Dobrou .....

J. Tolman 10.11.2013 21:55

Panu Lazárkovi, který právě čte Briana Greena

Život v kvantovém světě

Kvantová mechanika se netýká pouze mikrosvěta. Ovlivňuje věci všech velikostí: ptáky, rostliny a zřejmě i lidi. V posledních několika letech vědci experimentálně potvrdili kvantové jevy v rostoucím počtu makroskopických systémů.   Fyzik Brian Green píše na první straně své úspěšné knihy Elegantní vesmír, že kvantová mechanika „poskytuje teoretický rámec pro porozumění vesmírů v mikroskopickém měřítku“.Klasická fyzika, která zahrnuje všechny teorie které nejsou kvantové, včetně teorie relativity, se týká větších měřítek.  

Ukazuje se, že toto rozdělení světa je mýtus. Až do minulého desetiletí  nemohli fyzikové experimentálně potvrdit kvantové chování v makroskopickém světě. Dnes to rutinně provádějí. Tyto efekty pronikají makrosvětem mnohem vice, než mohl kdokoli předpokládat. Kvantové jevy zřejmě využívají i živé buňky.

Podle článku v Scientific American

P. Vandas 10.11.2013 22:01

Re: Panu Lazárkovi, který právě čte Briana Greena

Že kvantová mechanika ovlivňuje zrovinka ptáky. To mne zaskočilo. A vědí to v té ODS? :-):-)

J. Tolman 10.11.2013 22:10

Re: Panu Lazárkovi, který právě čte Briana Greena

U těch ptáků byl prokázan vliv kvantotvé mechaniky na orientaci. Vzhledem k tomu, že modří ptáci jsou očividně deozorientováni, přičetl bych to kvantově-mechanickým vlivům.

A. Goldbergová 10.11.2013 22:14

Re: Panu Lazárkovi, který právě čte Briana Greena

Vědí! Dříve měla ODS kvanta ptáků, poté, co mnohé pokáleli, nastal rychlý úlet.

S. Lazárek 10.11.2013 22:13

Re: Panu Lazárkovi, který právě čte Briana Greena

Pane Tolmane, díky za odkaz, Brina Greenea mám doma kompletního. O Hawkingovi nemluvím, ale v knihovně mám ještě třeba Timothy Ferrise, Lisu Randall, Igora Novikova a pár dalších exotů, ale čím víc ty lidi čtu, tím míň toho vím. Třeba taková sympatická Lisa se mi ve svém Tajemství skrytých dimenzí vesmíru, snažila odhalit ono tajemství, ale to jsem fakt nedal, na tuhle ženskou prostě nemám. Třeba později.......

P. Vítek 10.11.2013 23:46

Re: Panu Lazárkovi, který právě čte Briana Greena

Mate podobnou vlastnost,jako spousta jinych intelektualu-maji toho v hlave tolik,ze uz nevi ani to zakladni:ze nektere veci slusny clovek proste nedela!

J. Láníček 10.11.2013 21:45

Jéžišikriste,

tak Prokop mě chce učit kapitalisticky pracovat, abych mohl socialisticky žít. Komsomolče Prokope, mě nemusí nikdo učit pracovat, to už mě naučili rodiče. A když je někdo zvyklý pracovat, pracuje za každého režimu. To akorát vy jste tak kapitalisticky uvědomnělí, že za komunistů jste se flákali a sypali jim leda písek do soukolí, byste přivodili co nejrychlejší pád onoho nenáviděného režimu. Za kapitalismu jste pak začali makat na 350 %. Nikde to ale není vidět. Dnes už tady jen přiblble omíláte ty pravičácké mantry, přitom nemáte ánunk, co se tady děje a jakým směrem se to ubírá. Kalouskovi skočíte na každý špek a ještě pěkně poděkujete.

M. Prokop 10.11.2013 21:49

Re: Jéžišikriste,

Kdyby vás soudruzi rodiče víc řezali, věděl byste, že slušným lidem se nenadává do komsomolců, jich byla zřejmě vaše rodina plná.

Zbylý blábol nestojí ani za komentář.

P. Vandas 10.11.2013 21:51

Re: Jéžišikriste,

:-):-):-):-) Málo jej třískali. :-)

L. Novák 10.11.2013 23:35

Re: Jéžišikriste,

:-D

J. Václavíková 10.11.2013 21:52

Re: Jéžišikriste,

A co slovo sockomouš? Je volně použitelné?

M. Prokop 10.11.2013 21:57

Re: Jéžišikriste,

Záleží na koho. Věděl bych o pár takových, kde je velmi přiléhavé.

Míníte-li jarouška, neměl bych s užitím tohoto slova nějaké problémy.

J. Václavíková 10.11.2013 21:59

Re: Jéžišikriste,

Jak na koho. Jistě, pro Vás typické.

M. Prokop 10.11.2013 22:03

Re: Jéžišikriste,

Pokud jste si nestačila všimnout, že lidé jsou různé, tak tomu skutečně je.

J. Václavíková 10.11.2013 22:07

Re: Jéžišikriste,

Všimla. Ten Váš druh, a pak ti druzí.

M. Prokop 10.11.2013 22:10

Re: Jéžišikriste,

I tak to lze říci.

Vypovídá to hlavně o vás.

Já mám tu škálu trochu širší, možná tím, že si nepotrpím na klapky.

J. Václavíková 10.11.2013 22:13

Re: Jéžišikriste,

A vo tom to je!

M. Prokop 10.11.2013 22:14

Re: Jéžišikriste,

Třeba časem pochopíte, neztrácejte naději.

J. Václavíková 10.11.2013 22:17

Re: Jéžišikriste,

Já myslím, že do Vás už celkem vidím :-)

M. Prokop 10.11.2013 22:22

Re: Jéžišikriste,

To je známé úsloví, jak jeden myslel .....

Výsledky naštěstí tajíte.

V. Váňa 10.11.2013 21:19

Autor: J. Jílek Datum: 10.11.2013 17:03

Vážený pane Jílku, myslím, že se mýlíte.

Polonium má sice poločas rozpadu 102 roky, ale některé jeho izotopy také jen 3.5 min, 164 mikrosekund nebo 138 dní.

Obávám se, že o tom, co event. bylo nebo nebylo pužito proti Arafatovi, mnoho nevíme. Ani Vy ne.

Nebo víte, jaký izotop Po tam údajně našli?

S. Lazárek 10.11.2013 21:22

Re: Autor: J. Jílek Datum: 10.11.2013 17:03

Pokud ho chtěli zprovodit ze světa, muselo to být p210, tedy pr 138 dní. Jiný jeho izotop takový "killing comfort" nenabízí.

V. Váňa 10.11.2013 21:28

Re: Autor: J. Jílek Datum: 10.11.2013 17:03

Vážený pane Lazárku,

samozřejmě nevím, neb tak dalece tomu nerozumím, jakého izotopu mohli použít, ale máte pravdu, izotop Po 210 má poločas rozpadu 138,4 dní.

Zdá se mi úžasné i Vámi užité spojení "killing comfort".

Mám naplánováno, že v důchodu napíšu nějaký detektivní román (případně romány). Takový výraz by se mi mohl hodit. Díky. V.

O. Uživatel 10.11.2013 21:39

Uživatel požádal o vymazání
S. Lazárek 10.11.2013 21:39

Re: Autor: J. Jílek Datum: 10.11.2013 17:03

Vážený pane Váňo,

máte moje oficiální svolení použít mého duševního vlastnictví ve spojení slov "killing komfort" ve svém románu a za adekvátní odměnu za svůj copyright považuji jeden výtisk tohoto románu pro mou maličkost zdarma. Detalily domluvíme po uvedení Vaší knihy na trh.....:-)

Taktéž díky, SL.