2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Není to legrace

Když jsem chtěl otevřít stránku českého rozhlasu z Firefoxu, dostal jsem hlášku, že jde o podezřelý server, že je to "útočná stránka", která se mi pokouší ukrást důvěrná data. Teprve když jsem kliknul na maličký odkaz "ignorovat", dostal jsem se na rozhlasovou stránku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Fritscher 23.10.2013 10:05

Logicky když přišel DUKA do přadu Rozhlasu, měl se řídit podmínkami a připomínkami jeji redaktorky ... :o))

........ protože v opačném případě je to to samé, jako by redaktorka v kostele při jeho kázání začala vykřikovat, že hrozí teror a nadvláda pod praporem s křížem  :o))

J. Ryba 23.10.2013 10:04

Re: Cituji p J.Schwarze-takto to je vy poloblbove,slouzici svym pasakum:

já s J. Schwarzem souhlasím často, zejména s jeho hodnocením transformace. Tedy i zde. Jen bych dodal, kdo ty ředitele, náměstky, kádrové rezervy, zaměstnance PZO, STB, potomky vyšších stranických pohlavárů nebo lidi z jejich okolí vtáhl do politiky, když za ně položil na kongresu ODS hlavu na špalek, když si je vybral mezi své spolupracovníky a poradce...

A. Fritscher 23.10.2013 10:03

Re: DUKA si nebude pouštět hubu na špacír !!

..... protože ON přišel do JEJÍHO pořadu a ne obráceně, když bude duka kázat v kostele taky mu nebudete skákat do řeči, že je to pitomost a že hrozí teror pod vlajkou s křížem :o))

J. Kombercová 23.10.2013 10:02

Re: ČSSD si ve volební finiši

...mamut mamut.

Spočítat to půjde až podle skutečných výsledků, ale přijde mi, že odliv voličů od ČSSD působí příliv u KSČM. :)

P. Vítek 23.10.2013 9:59

Re: Stručně

A ja platim tobe duchod-ty neplatis nic zmet.u-tak budes poslouchat MNE!

J. Ryba 23.10.2013 9:57

Re: HOFMAN by měl vědět,že podzákonné normy nesmí být v rozporu se zákonem.

vaše hovadskost je kontraproduktivní

P. Vítek 23.10.2013 9:57

Cituji p J.Schwarze-takto to je vy poloblbove,slouzici svym pasakum:

Jenom že většina "Lidu" si jaksi nechce uvědomit, že pokud je údajně "všechno rozkradeno" tak kdo to "všechno" vlastně rozkradl. Čím ti zloději byli za blahých časů reálného socialism. Tipl bych si že řediteli, náměstky, kádrovými rezervami, zaměstnanci PZO, STB, potomky vyšších stranických pohlavárů  nebo lidmi z jejich okolí... Ti všichni dostali, díky světem obdivovanému "sametu" příležitost využít svých kontaktů a známostí k transformaci svého politického vlivu v ekonomický. Takže trochu škodolibě je možné konstatovat, že "všelidový majetek" zůstal v rukou stejného "všeholidu" jako předtím - nad čím se tedy levice čílí? Jakoukoli  spravedlivější verzi privatizace znemožnila levice svým hysterickým křikem o výprodeji rodinného stříbra cizákům - takže to "stříbro"  shrábli domácí šíbři a prodali "cizákům"  se ziskem sami. Nebo to zůstalo státu a tam se balili různí "přátelé přátel", co si rozdělovali lukrativní posty a přihrávali si lukrativní, neveřejné a nevypověditelné smlouvy. Ale základ byl v onom sametu, kdy bolševičcké kádry byly pardonovány a transformovány v "nepostradatelné odborníky" se souhlasem dnes naštvané veřejnosti. Jak bylo možné, že člověk, který ještě pár dní před listopadem 1989 druhého málem vyhazoval z práce za použití termínu "správní rada" se za půl roku stal "managerem" a odborníkem na ekonomiku v tržním hospodářství? Kamarádi  si privatizovali lukrativní činnosti I obchodní kontakty a pokud měl "lid" taky co krást, byl spokojen a díval se bokem. Teprve když je rozkradeno a "Lid" kouká, že jinni kradli lépe a efektivněji je rozhořčen.

Č. Urban 23.10.2013 9:56

Re: HOFMAN by měl vědět,že podzákonné normy nesmí být v rozporu se zákonem.

:-)

J. Ryba 23.10.2013 9:55

Re: Stručně

rozhlas nemá poslouchat skrze filtr žádné ze zde zúčastněných stran, má hájit svobodu slova, přičemž nepoškozovat oprávněná práva druhých jim postavená na roveň. Tím právem ale není právo na zamlčení politických a kriminálních zločinů, byť jejich zmiňování "poškozuje" účastníka volebního klání...

O. Prochazka 23.10.2013 9:52

Re: Stručně

které slabiny?

O. Prochazka 23.10.2013 9:52

Re: HOFMAN by měl vědět,že podzákonné normy nesmí být v rozporu se zákonem.

Hofman je bolševické hovado a tak neví nic.

J. Ryba 23.10.2013 9:47

Re: Stručně

pokud jde o rozhovor s Machem, tak ten měl z její strany jedinou chybu, měl být veden ostřeji. Machovi se podařilo největší slabiny jeho argumentace stran zdravotního pojištění ututlat, ačkoliv se stěžejní otázka přímo vnucovala...

...ale že by nebylo jasné, o čem je řeč, to si nemyslím, to je otázka přijímače

B. Graf 23.10.2013 9:43

Re: ČR není žádná výjimka.

Radiožurnál jsem (trpě při poslechu většiny vysílané "hudby") poslouchal až do předvčerejška. Od té doby si užívám ticha. Vřele doporučuji.

J. Ryba 23.10.2013 9:41

Re: HOFMAN by měl vědět,že podzákonné normy nesmí být v rozporu se zákonem.

celkem polopatické...započteno

J. Franke 23.10.2013 9:38

Bravo...

Ad 1) tady nevím, nesleduji tu dámu

Ad 2) Nádherně formulováno. Přesně tak to cítím.

J. Ryba 23.10.2013 9:35

Re: ČSSD si ve volební finiši

umíte počítat, ne? Jedna, dvě, tři, moc, moc, moc...

O. Slavík 23.10.2013 9:31

Re: HOFMAN by měl vědět,že podzákonné normy nesmí být v rozporu se zákonem.

Na veřejných pissoirech nelze tvrdit, že Cikáni tam chcát nesmí, páč je to v rozporu s hygienickým řádem !   Tu-ááá.

O. Slavík 23.10.2013 9:27

HOFMAN by měl vědět,že podzákonné normy nesmí být v rozporu se zákonem.

Salus populi suprema lex !!

M. Moravcová 23.10.2013 9:25

Re: Stručně

pěkně shrnuto. Díky paní Petrová.

J. Forman 23.10.2013 9:22

Re: Vidíte, to je úhel pohledu.

Jak jste přišel na takovou blbost? Vám asi vadí, že nepochlebuje představitelům vámi preferované strabny a a i od nich vyžaduje nekompromisně konkrétní odpověď, které většinou nejsou schopni ( jako představitelé všech stávajících politikých stran).

Veselovský je jediný profesionální moderátor napříč všemi rozhlasovými stanicemi. Nefandí veřejně nikomu. Na jeho 20 minut se vždy těším, protože  je většinou obsahově na české špici a mohl by směle být používán jako pozitivní výukový  materiál pro budoucí novináře.

O. Slavík 23.10.2013 9:21

Paní PETROVÁ, děkuji. Napsáno pregnantně.

P. Hofman 23.10.2013 9:21

Re: ČR není žádná výjimka.

Souhlasím.

Hudba je otázkou peněz a ty ČRO vydává raději na jiné věci. Což kvituji a tu hudbu přetrpím.

P. Rajman 23.10.2013 9:20

Re: ČSSD si ve volební finiši

Tak to hej.

O. Slavík 23.10.2013 9:20

JEDINĚ HOFMANA !!! A jeho diplomky : Socialistická zákonnost a její dodržování ve světle závěrů XV.sjezdu KSČ.

Tu-ááá.

O. Prochazka 23.10.2013 9:18

Re: Když ono to veřejnorávně páteřové stojí za ....!

A co byste tak chtěl vědět o programu KSČM?

P. Hofman 23.10.2013 9:17

Re: ČSSD si ve volební finiši

Hodně, veľa, velmi, velice, moc, spoustu...

O. Slavík 23.10.2013 9:15

Re: Svoboda slova je ústavou zaručena,ale musí se řídit pravidly ČRo

Ale vždyť to říkám .... HRANICE NENÍ KORZO !!!   Tu-ááá.

J. Forman 23.10.2013 9:14

Re: ČR není žádná výjimka.

Tady musím nesouhlasit. Radiožurnál je jediná rozhlasová stanice, ketrou jsem schopen poslouchat, protože na rozdíl od ostatních tam moderátoři správně vyslovují, mají poměrně širokou slovní zásobu, informace jsou většinou k věci a bulvární informace jsem tam neslyšel opravdu ani nepamatuji. Vypínám ho pouze  před jednou hodinou, kdy jde něco jako Zavolejte nám, odpovězte na otázku a třeba vyhrajete. Vypínám nikoliv kvůli moderátorům, ale kvůli neskutečným blbům, kteří tam volají, ovládají asi 500 slov a předvádí vrchol posluchačské trapnosti.

Pokud ovšem posloucháte komerční rádia a domníváte se, že stejný obsah má i Radiožurnál, pak je diskuze těžká. Co je na RŽ tradičně špatné, to je hudba. Ta zamrzla někdy v roce 1975 a zřejmě není síla, která by ji pošoupla do tohoto století.

P. Hofman 23.10.2013 9:14

Re: Stručně

Ovšem já na tu televizi a rozhlas platím taky. A jsem zcela opačného názoru, než vy. Tak koho by měl ten rozhlas poslouchat?!