16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Diskuse k článku

Nemusíme rozumět všemu

Abdullaha Zadeha pustili na kauci a hned ho zase zavřeli. Je to nepochopitelné, ale přiznám, že mě to nerozhněvalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Veselý 2.2.2016 16:23

Tohle chce v Česku mít Nový-Jílek

http://1url.cz/6tLJz

blbec jeden sluníčkářskej

A. Trick 2.2.2016 16:20

To jste špatně pochopil,

jí se těším na růst Růstu. Ale Vy se raději starejte o Žlutého Spasitele. Ztráty na železnici kompenzuje zisky ze žlutobusů. A na kuří oka mu začíná šlapat ekonomicky silný německý autobusový dopravce. Snad mu nenechá ochutnat medicíny, kterou Žlutý Spasitel tak rád ordinoval českým dopravcům. Toho bych se obával.

V. Karda 2.2.2016 16:19

Už aby bylo 17.20.

J. Anděl 2.2.2016 16:15

Re: Tohle jste zavinili

Dotkla. Jsou tady mnozí lidé, zařazovaní mezi sluníčkáře, s mnohými tu více, tu méně souzním. Jsou zde i tací, kteří bývají zařazováni mezi xenofoby. A i s některými z nich tu více, tu méně souzním. Cítím se tedy částečně sluníčkářem. S panem Veselým už jsem párkrát debatoval o islámu a tehdy jsme se dost neshodli. Z toho plyne můj dojem, že taková výtka je cílena i mně. A tak jsem chtěl odmítnout takové obvinění, protože ne, kulturu, ve které je normální hromadně v ulicích padat na kolena a modlit se, nechci. Nechci žádnou davovou povinnost, davové uctívání. Není to v souladu s mou vírou v Boha.

S tím, co byste doplnil, souhlasím. Na ohledy nárok nemají. Na druhou stranu nám nic nebrání vyjít jim vstříc, pokud už jsme je přijali. Mně pocitově nepřijde špatné vyjít někomu vstříc a třeba mu nevařit vepřové. Záleží dost na podání, na jemných nuancích. Velice rád vycházím vstříc, ovšem šprajcnu se, když někdo něco kategoricky požaduje.

A co se týče toho islámského práva a vztahů mezi muži a ženami - tady vidím jeden problém: já jsem rád, když stát do vztahů mužů a žen a dalších občanských záležitostí zasahuje co nejméně. Zákoník v tomto směru chápu jako směrnici, o kterou se lze opřít, když si někdo přijde stěžovat, že mu byla způsobena újma - posoudí se podle ní, zda k újmě skutečně došlo, k jak velké, jaká má být náprava, jaký trest. Pokud si však nikdo stěžovat nepřijde, pak ať se ti lidé klidně řídí pravidly špagetového božstva. Pokud ovšem nenarazíme na trestní právo, na věci jako krádež, vražda, znásilnění atd., kde má i v mých očích naše legislativa naprostou přednost. Nejsem právník, tak jsem možná napsal z hlediska práva blbost, nicméně tak to cítím.

O. Uživatel 2.2.2016 16:08

Uživatel požádal o vymazání
P. Klouda 2.2.2016 16:06

Re: Ano, Astone, nemusíte rozumět všemu, to ani nejde, ale

Ano. Někdo by to mohl nazvat i zázrak... 8)

P. Klouda 2.2.2016 16:03

Re: Tohle jste zavinili

Taky souhlas... 8) ....... Což ve mně evokovalo vzpomínku na nedávno zveřejněný článek o nějakých manželích z UK, kteří podali stížnost či žalobu k nějaké insituci, protože jim byl odmítnut nárok na registrované partnerství. Přičemž argumentovali tím, že homosexuální menšina nejen že může uzavírat registrovaná partnerstí, ale i "manželství", tkž. proč by tomu nemohlo být opačně u heterosexuální většiny, která je nyní de facto i de jure znerovnoprávněá!.. 8)

A. Trick 2.2.2016 16:03

A hospodářský růst

na sebe nenechá dlouho čekat.

Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) v pondělí informoval, že berlínská radnice si chce pronajmout 10 000 hotelových lůžek od hotelového řetězce Grand City Hotels pro dlouhodobé ubytování běženců. Náklady by měly činit zhruba 18 000 eur za lůžko ročně (490 000 Kč). Do Berlína loni dorazilo téměř 80 000 běženců a letos jich radnice očekává dalších 30 000. Klasické ubytovací kapacity přitom jsou už dlouho vyčerpány a vedení města muselo zabrat pro ubytovací účely 50 sportovních hal. Improvizovaný uprchlický tábor vznikl také v hangárech zrušeného letiště Tempelhof, kde nyní žije na 7000 běženců.

P. Klouda 2.2.2016 15:59

Re: Tohle jste zavinili

Nu, na tomto ~ nejspíš všem ~ se patrně shodneme. Nenapadlo mě, že se Vás ona výzva ke "sluníčkářům" dotkla ~ domníval jsem se, že jste někde mezi ~ jakýsi "hledač"... 8)

Zvláště souhlasím s tímto Vaším textem: »Dokonce by se můj postoj dal shrnout tak, že si zde může dělat každý, co chce, dodržuje-li zákony naší sekulární společnosti. Toto vztahuji i na muslimy. A budu proti každé snaze na tomto sekulárním základě cokoliv měnit. Budu i proti snahám měnit mé zvyky, abych se nedotkl citů jiných věřících.« Zvlášť ta poslední věta mi souzní s čímsi ve mně.

Já za sebe bych to pak asi doplnil o zhruba toto: JEN proto, že sem přicestovali (v tomto kontextu lhostejno z jakého důvodu), nemají nárok na ohledy vůči svým zvyklostem, a už vůbec ne na tolerování svého barbarství, počínaje vztahem mužů k ženám a konče uplatňováním islámského práva, byť "jen" mezi svými.

J. Anděl 2.2.2016 15:56

Re: Tohle jste zavinili

Ještě k tomu "neumějí si poradit". Nechci uvedené stohy papíru rozmnožovat nadbytečně, tak jen krátce - v rámci emancipačních hnutí toho či onoho směru jsme se do jisté míry oslabili. Tolik si všichni stěžovali, že na jejich specifická práva není brán ohled, až už se neví, kde jsou hranice. Ale vidím to optimisticky - teď je ideální příležitost si to znovu oživit.

H. Balzám 2.2.2016 15:54

Re: Ano, Astone, nemusíte rozumět všemu, to ani nejde, ale

U jedněch se někdo nutí psát, u druhých není chuť číst :-)

F. Šimek 2.2.2016 15:51

Re: jakejsi prokope

pokud vím, tak komoušům- kostelním socialistům a ožralům mi nadáváš ty ! Navíc nevím, co to znamená. Jak se má podle tebe bránit blbec, kterej je třeba na stejnej lodi jako ty ???

P. Klouda 2.2.2016 15:51

Re: Ten nový trestný čin. " Poškozování ekonomických zájmů EU"

Tak on je asi hlavní problém v tom, že ty manýry EU jsou dost podobné manýrům RVHP. Centralizace, příkaznictví, etc. Nějak mi to ale přijde ještě horší než tehdy ~ jestli je to tím, že jsem o 26 a víc let starší než tehdy...?...

K. Janyška 2.2.2016 15:50

Re: Tady to zase vypadá...... Chcete porazit

Vy už jste je svojí volovinou právě porazil... Dzp.

O. Uživatel 2.2.2016 15:50

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 2.2.2016 15:49

Uživatel požádal o vymazání
P. Klouda 2.2.2016 15:49

Re: Ten nový trestný čin. " Poškozování ekonomických zájmů EU"

Vpodstatě ani nedrbali. Já okomentoval nějaký článek, ona "nejízlivě" okomentovala můj komentář, načež jsem se jí optal, zda aspoň někdy i ona nepracuje s premisami, na což se už ona odmlčela (díky Bohu), a pak přišli ~ v rozpětí několika hodin ~ dva docela vtipné komenty k té mé výzvě pro ni. Pohoda. Dneska mi to ovšem "dala vyžrat" jiná otevřená hlava ~ kdybych jí jakkoli odpověděl na její jen dnes v pořadí třetí nehoráznost, s tím, ať už mě neobtěžuje, znova by si vedla svou. To bylo o dost horší. Prostě: další, koho musím 100%ně ignorovat ~ jak píšete ~, aby nás to tu nezabilo... 8)

J. Fridrich 2.2.2016 15:49

Tady to zase vypadá...... Chcete porazit

Tady to zase vypadá...... Chcete porazit Novinky na Seznamu ?

K. Janyška 2.2.2016 15:48

Re: Ano, Astone, nemusíte rozumět všemu, to ani nejde, ale

Ano, jsou. Nic a nikdo mě nenutí. Jen zázrak poznání a moje neschopnost si ho nechat pro sebe. Považoval bych to za hřích 50 na 50... Dzp.

O. Uživatel 2.2.2016 15:47

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 2.2.2016 15:46

Uživatel požádal o vymazání
L. Novák 2.2.2016 15:44

Re: Bilionový tunel OZE - Zák. 180/2005 Sb. o podpoře OZE

No jo, ale to nemělo rozhodující vliv (v ODS v senátu byl "zelený trojský kůň", bývalý ministr ŽP). Rozhoduje hlasováni ve Sněmovně. A taky by převálcovalo jakýkoliv odpor... včetně prezidentského veta.

M. Prokop 2.2.2016 15:42

Re: jakejsi prokope

Jo, mlaskněte si z každé strany jednu.

Kdo slušným lidem do komoušů nadává je blbec zaručeně a k tomu buďto komouš nebo ožralý kostelní socialista.

J. Anděl 2.2.2016 15:41

Re: Tohle jste zavinili

Ok. O tom ovšem byla moje poznámka, že pan Veselý ví, kdo za to může. Z některých mých názorů, jako třeba z toho, že si nemyslím, že islám je apriori zlo a měl by být zakázán a vymýcen, mohu mít pocit, že si myslí, že za to mohu i já, natolik jsem vztahovačný. Přitom jsem si jistý, že bych nesouhlasil s žádnou nepovolenou akcí, která ohromí chod města, ať je islámská, motorkářská nebo pravdoláskařská. Až tak jsem sekulární. Dokonce by se můj postoj dal shrnout tak, že si zde může dělat každý, co chce, dodržuje-li zákony naší sekulární společnosti. Toto vztahuji i na muslimy. A budu proti každé snaze na tomto sekulárním základě cokoliv měnit. Budu i proti snahám měnit mé zvyky, abych se nedotkl citů jiných věřících. Sekularita je mj. náboženská svoboda a ta platí i pro mě.

Pokud ovšem je hromadná modlitba povolená, tak mě nedělá a nepovažuji ji za zvěrstvo. Na rozdíl třeba od řezání hlav co teroristických útoků (nejen) na dětech, které nebudu a ani nemohu omlouvat nějakým spravedlivým bojem za nezávislost, náboženskou svobodu, ba ani bojem proti okupantovi.

M. Prokop 2.2.2016 15:40

Re: Ten nový trestný čin. " Poškozování ekonomických zájmů EU"

Mně docela těší, když nějakého toho příliš rozežraného "čerpače" zavřou. Ale mnohem víc mi vadí samotná existence podobné lumpárny a proto se mi nijak nepříčí si z ní dělat legraci a přirovnávat to k byvšímu socíku sovětského typu.

H. Balzám 2.2.2016 15:39

Re: Ten nový trestný čin. " Poškozování ekonomických zájmů EU"

To je možné, ale i když je nějaká nenulová pravděpodobnost, že v drogérii koupíte vynikající šunku od kosti, přesto nemám pnutí ji tam hledat :-) Koho jste zase drbali? Já už bych to nechal bejt, nebo nás to tu všechny zabije :-)

F. Šimek 2.2.2016 15:39

Re: jakejsi prokope

tys opravdu k smíchu ! Už sem ti několkrát radil : přečti si knihu Akce "K", tam se fakt dozvíš, zda naše rodina byl komunistická ! Nikdá sme nevolili-natož KNF !!! Tys určitě volil-navoněnej pitralonem- v nových tesilkách. Navíc ti k tomu zpívali pionýři společně se souškou učitelkou, před volební místností. Kurwa, ta by sedla !

P. Klouda 2.2.2016 15:38

Re: Ano, Astone, nemusíte rozumět všemu, to ani nejde, ale

Čímž se ovšem ony úvodníky od Kajanových příspěvků zásadně liší: ty jsou ttž. všechny bez výjimky vytvářeny s chutí a bez nucení se... 8)

K. Janyška 2.2.2016 15:37

Re: Ano, Astone, nemusíte rozumět všemu, to ani nejde, ale

Také ho za to obdivuji, že má tu sílu a posedlost sem něco každý den dát. Stejně ho lidi nečtou, jen já a pár dalších, a diskuze jsou osobní a mimo úvodník... Dzp.

P. Klouda 2.2.2016 15:36

Re: Ten nový trestný čin. " Poškozování ekonomických zájmů EU"

Že změním žánr ~ já možná spíš na Červivce. Ale jak mi dneska napsal v mikrodialogu na téma jedné "dámy" nějaký pán: »I slepá slepice občas najde zrno!« 8)