5.6.2024 | Svátek má Dobroslav


Diskuse k článku

Nekonečný tanec

Další kolo nekonečného tance kolem budoucího vládního uspořádání se konalo v pondělí s jediným výsledkem, že bude pokračovat ve středu. Ve středu se dozvíme... ne, tenhle tanec nebude nekonečný, protože Topolánek má nůž na krku a musí prezidentovi předložit rozumný návrh vlády, která bude mít podporu aspoň sto a jednoho hlasu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Lea 25.7.2006 18:09

Re: Re: Re: Zážitek z víkendové četby :

Bédo,makal u Plynostavu. A když poslouchám,jak se za socialismu nedělalo a kradlo,věřte,že věřím,ale náš případ to nebyl. Jinak, teprve dnes je možné,že každá stavební firma  nechá  načerno vařit kdekoho,bez zkoušek,bez znalostí. Šetří se.  To  nebylo ani za těch komoušů.

Mysch 25.7.2006 18:14

nojo, roury

o prumeru 150 cm na stavburodinneho domku potreboval malo kdo.

ale ja vam tech 8000 zacinam verit, to bylo s odlucnym, dietama, prescasama a ja nevim cim vsim jeste.

Béda, medvěd vulgární 25.7.2006 18:15

Re: Re: Re: Re: Zážitek z víkendové četby :

To souhlasí. Takový elektrikář-silnoproudař u Metrostavu taky bral podobný plat. Ale bezpečnost práce byla taky dodržovaná daleko více, než dnes. I s tím souhlas.

Mysch 25.7.2006 18:07

no a fakt, ja mel

kdysi kosili, na ty byla vzadu takhle pod limeckem nasita takova visacka s napisem partizanka beograd. a ta byla skutecne kvalitni, a na tehdejsi pomery svinsky draha. a pak byly taky svyho casu svinsky drahy dederonsky potitka.

Xaver X.X. 25.7.2006 18:12

...no on to byl akový přenosný bazének,

napájený vlastním potem. Bez tílka sebevražda.

Šedovous 25.7.2006 17:20

Když on Klaus taky svoje výstupy prokládá Jak každý ví...

----Klaus o těch 20 000 měsíčně mluvil v souvislosti s výší inflace a pokud by tím tempem pokračovala, mohly by mzdy.... ---

Tak inflace se pánovi zachtělo ? Že by z Klause padalo něco jako : Při nynější inflaci a platech 5000 a ceně mléka 5 a piva 7, jak každý ví, lze očekávat platy 20000, cenu mléka 20 a piva 28, jak každý ví !?

Že jsem si nějak nevšim,takových prohlášení ale třeba si všiml někdo jiný, Béda je hodně všímavý...

Ale všiml jsem si prohlášení Ta nezaměstnanost je užitečná a vítaná bez ní produktivita neporoste....Takhle svého času hajlovala celá ODS....

Béda, medvěd vulgární 25.7.2006 17:25

Re: Když on Klaus taky svoje výstupy prokládá Jak každý ví...

Ono to bylo přesně naopak. Klaus možná odhadoval, že při výši inflace ty průměry v roce 2000 klidně 20 tisíc být můžou. Ale řekl jen tu jednu část, tedy že mzdy a platy budou 20. O inflaci tehdá nepadlo ani slovo. Já sem sice medvěd, ale paměť mám jak slon. Někdy.

www racek 25.7.2006 17:47

Re: Re: Když on Klaus taky svoje výstupy prokládá Jak každý ví...

ne, tu inflaci tam tvořivě rozvíjeli vládní novináři a ekonomové, jinak by to nevyšlo, jaksi ... ale pak nějak ta inflace nebyla ... to ten lump zeman.

Ladislav N. 25.7.2006 17:51

Re: Rudá parta a spol. s r. o.

Nemám čas takže krátce:

Vy rudí idioti, když někoho chcete citovat, tak si najděte původní zdroj, v němž byl onen Klausův údajný výrok zveřejněn a odvolávejte se na něj. Jinak tady můžete blábolit blbosti do alelůja.... ;-)

www racek 25.7.2006 17:57

Re: Re: Rudá parta a spol. s r. o.

ládíčku, nedaří se, co? :-D 

Šedovous 25.7.2006 18:09

Ladíku, starej sporáku

já zde nikoho necituji já jen reaguji na to jak TY koho vykládáš.....

Ladislav N. :-))) 25.7.2006 17:18

Zlepšíme, zajistíme, stabilizujeme, zvýšíme, vytvoříme, přesuneme, upevníme, zkrátíme, snížíme, učiníme vše potřebné, ubráníme, dokončíme, zlepšíme....

5. Ubráníme sociální stát a citlivým způsobem dokončíme modernizaci sociálního, zdravotního a důchodového systému s cílem zvýšit jejich efektivnost, motivační působení a dlouhodobou udržitelnost. ;-P

Ratha koalice určitě přibere do party... Rv;-D

hodne neRath 25.7.2006 17:25

Re: Zlepšíme, zajistíme, stabilizujeme, zvýšíme, vytvoříme, přesuneme, upevníme, zkrátíme, snížíme, učiníme vše potřebné, ubráníme, dokončíme, zlepšíme....

no, krome terminu "socialni stat", na posouzeni jeho plneni bude treba mnoha (EUro)komisi, je to z cela v poradku.

Soukrome zdrav a soc pojisteni je beze sporu efektivni a soucasne motivace jako remen....

www racek 25.7.2006 17:49

Re: Re: Zlepšíme, zajistíme, stabilizujeme, zvýšíme, vytvoříme, přesuneme, upevníme, zkrátíme, snížíme, učiníme vše potřebné, ubráníme, dokončíme, zlepšíme....

soukromé pojištění bohužel není efektivní ... bohužel, pojištěnec je vždy ten slabší partner. bez regulace to prostě nikde na světě nefunguje. ale možná že budeme první ...

Modrý pták 25.7.2006 16:47

A už je tam ten Klaus, co slibovat.

Bédo, nechci být příkrý, ale hrozně žvaníte. Děsivě. Já to viděl na vlastní oči a nic nesliboval. Vůbec nic. Na dotaz, jaká bude ta mzda, tak pronesl, že za současných ekonomických veličin a jejich atakdále. by mohla dosáhnout dvojnásobku současné průměrné mzdy (ta byla tehdy cca 8 500). Pokud se dramaticky nezmění atakdále. Víte Bédo, ať už je pan Klaus jakýkoli, tak ekonomii rozhodně rozumí. A v každém ekonomickém prohlášení byl vždy velmi obezřetný. U politických tomu tak nebylo, ale v otázkách ekonomických pokaždé. Když už chcete vystupovat jako ekonom, tak si takhle blbě (měl jsem původně ještě ostřejší termín) nevymýšlejte.

www racek 25.7.2006 16:50

Re: A už je tam ten Klaus, co slibovat.

klaus je spíš politik a ne ekonom, ptáku. to snad už vědí všichni, kromě klause ... tenkrát toho byly plné noviny, a novináři se předháněli v dokazování, že to je zcela reálné. no a pak přišel zeman a vše zkazil.

rezy 25.7.2006 16:52

kdyby Zeman nevyhlásil program Spálená zem

mohlo být všechno jinak.;-)

Béda, medvěd vulgární 25.7.2006 16:53

Re: A už je tam ten Klaus, co slibovat.

Jo, rozumí ekonomii. Té teoretické. V praxi jeho řízení to došlo k měnové krizi v roce 1997.

Modrý pták 25.7.2006 17:01

Bédo, přestaňte mě vytáčet!!!!!!!!

Co to melete o měnové krizi????????????? On snad seděl v křesle guvernéra centrální banky nebo co????????? Když tomu nerozumíte, tak o tom nemelte. Nejspíš jste úplně poslední v téhle zemi, kdo se tváří jako ekonom a neví nebo nechce vidět, že celá měnová krize začala už dávno před tím naprosto diletantskou politikou tehdejší centrální banky. Tím prvním krokem bylo předčasné uvolnění kapitálového účtu platební bilance.

Béda, medvěd vulgární 25.7.2006 17:06

Re: Bédo, přestaňte mě vytáčet!!!!!!!!

No, tuším tu takových debat proběhlo už několik. Naposledy počátkem tohoto týdne. Tím prvním krokem byla kupónovka /i přímé privatizace na úvěry/. Vše probráno. Nějak ztrácíte glanc.

Ladislav N. :-))) 25.7.2006 17:07

Re: Bédo, přestaňte mě vytáčet!!!!!!!!

Klídek!!;-)  ... Béďa má pár "krizových kliček" z příručky propagandisty ČSSD, ke kterým se utíká, když mu argumentačně teče do bot... Rv;-D

Béda, medvěd vulgární 25.7.2006 17:10

Re: Re: Bédo, přestaňte mě vytáčet!!!!!!!!

Laďo, Vy zase čerpáte z Poučení z krizového vývoje. Jen Vám postačí vyměnit hráče. Ale nejvíce čerpáte z příručky pro začínající pomocníky Stb.

Modrý pták 25.7.2006 17:16

Viděl jste to o kousek výše????????

Kupónovka a přímé prodeje na úvěr byly počátkem měnové krize. No to se teda picnu. Už jsem slyšel a četl různé krkolomné konstrukce. Zatím jsem za "nejzdařilejší" verzi považoval "absenci právního rámce". Tohle je ale bomba. Bezkonkurenční :-))))))))))

Béda, medvěd vulgární 25.7.2006 17:22

Re: Viděl jste to o kousek výše????????

Tak se picněte. Kupónovka a prodeje státních firem jejich managementu /kádrovým rezervám ÚV KSČ/ byly prvotním důvodem podkapitalizace NH. Jelikož důsledkem bylo masívní nesplácení úvěrů a tudíž chybějící hotovosti v bankách. Bezkonkurenční je, že nepoužíváte žádné protiargumenty. Jste vůbec ten, za koho se vydáváte?

Ladislav N. :-))) 25.7.2006 17:31

Re: ... prvotním důvodem podkapitalizace NH

Béďo, prvotním důvodem podkapitalizace NH bylo 40 leté vládnutí komunistů a před nimi II. světová válka. Kapitál byl pro komunisty sprosté slovo a socialismus cestou, jak jeho vzniku v soukromých rukách zabránit. Troubo jeden! Rv;-D

Béda, medvěd vulgární 25.7.2006 17:35

Re: Re: ... prvotním důvodem podkapitalizace NH

Takže proč končit u druhej světovej. V tom případě já tvrdím, že prvotní příčinou podkapitalizace bylo rozdělení majetku české protestantské šlechty Habsburkům po Bílé hoře. A můžou za to fráterníci, dnešní KDÚ-ČSL. Troubo Ladislavovitá! :-)

jonáš 25.7.2006 17:39

Re: Re: Re: ... prvotním důvodem podkapitalizace NH

A ještě předtim se nějakej jinej Praotec nechal nachytat na mléko a strdí /jiné prameny hovoří o bier und speck/ a vůbec si nefšim, že kapitálu kolem Řípu roste pomálu 8-o

Béda, medvěd vulgární 25.7.2006 17:43

Re: Re: Re: Re: ... prvotním důvodem podkapitalizace NH

To nám někdy v 8. století ukraď kapitál nějakej kupec Sámo, či jak se sám jmenoval. Zlato, stříbro a drahé kamení za dnes skoro bezcenné pazourky, gauner jeden. :-)

www racek 25.7.2006 17:51

Re: Re: Re: Re: Re: ... prvotním důvodem podkapitalizace NH

a pak jsem vyváželi 500 hřiven stříbra a 120 volů ročně do němec za to, že jsme směli to dodávat ... ale nějak jsme neplnili plán, jak koukám ... už tenkrát.

www racek 25.7.2006 17:45

Re: Re: Re: Re: ... prvotním důvodem podkapitalizace NH

hmm, ptáku, ale béda má pravdu. na počátku byla podkapitalizace podniků a bank ... víte co to byl bankovní socialismus, ne, a pak zběsilá a nepřiměřená reakce národní banky. bohužel, to bylo za klause.