26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

Nejen Klaus si ťuká na čelo

Angela Merkelová s Barackem H. Obamou se včera poplácávali po zádech a vzájemně se ujišťovali, jak báječně své země vyvádějí z ekonomické krize. Německá kancléřka dostala od amerického prezidenta dokonce Medaili svobody, placku, která se skutečně na potkání nerozdává.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Tolman 8.6.2011 21:28

Re: To pí.Brabencová, p.Hofman

V Opeře by to mělo jít přímo.

R. Sedláček 8.6.2011 21:26

To pí.Brabencová, p.Hofman

Zaujalo mne vaše nepolitické téma internetových prohlížečů a provedl jsem malou zkoušku. IE vynechávám. Jednak byl první a jednak už je dnes k ničemu. Ale co se hypertextových odkazů týče, fungoval snadno. Mozzila je ve všech ohledech lepší. V google Chrome skutečně nejde dát odkaz do diskuze NP ani přes word, ani stažený z netu. Opera je na tom podobně

J. Anděl 8.6.2011 21:25

Re: Nejen Anděl si ťuká na čelo

Globální oteplovači nejsou na výsluní popularity odjakživa.

Ale jinak s vámi souhlasím v tom, že teď na výsluní jsou. Byl to jeden příklad za jiné. Chtěl jsem jen napsat, že agitka jsou mooreovky či algorovky a tohle je agitka taky, jen obrácená. A jako ve všech agitkách, i tady je směs logických věcí, pravdivých věcí, domněnek, neověřitelných informací a demagogie, pokroucené za určitým účelem.

Souhlasím s tím, že by se (třeba) panely prosadily později samy a takhle to někomu vyhovuje. Stejně tak u žárovek by mi přišlo lepší, kdyby se prosadily jiné tržně. Nedomnívám se ale, že to je celosvětové spiknutí, které je někým naočkované. Nemyslím, že existují "oni" a "my". Myslím, že blbost (také) vyplývá z psychologické podstaty člověka. Že věříme, čemu věříme, protože tomu ve většině věřit chceme.

Ohledně televize - já nevidím tu evidentní pravdoláskovost, ale také nevím, proč si musím ze zákona vydržovat televizi. Svým způsobem bych byl radši, kdyby to byla televize s jasným majitelem a filosofií, která by dělala agitky očekávatelné, takhle se to má tendenci tvářit jako oficiální a objektivní názor.

P. Hofman 8.6.2011 21:20

Re: Pane Hofmane,

Otázkou je, jestli ta kritika je zapšklá, jak píšete, či naprosto oprávněná. Klaus je zlo, a Pehe to cítí. Je jeho povinností, stejně tak jako všech ostatních, kteří si to uvědomují, na Klause neustále ukazovat. Zlu se nesmí ustupovat, ani dělat, že ho nevidím.

M. Trhlík 8.6.2011 21:14

Re: Prezident to tak nenechá !

Pane Sedláčku,ale lidé se chovají přesně tak jako Klaus.Ten.když se mu něco nelíbí tak se ozve.Tak proč by se  lidé neměli ozvat se svým názorem i na prezidenta.Do Havla si "kopne" ráda řada lidí,ale veřejnosti už to tolik nevadí,protože je na vedlejší koleji.

M. Trhlík 8.6.2011 21:09

Re: to: p- VANDAS

K tomu je třeba větší znalost,než diskuse na NP.Odporný křivák je poměrně dost velká urážka.P.Hajková prostě p.Hofman se chová tak,jak se chová.Stejně tak jako já,nebo Vy.

M. Prokop 8.6.2011 21:07

Re: V.Hajková

Možná že to ani tak není v jiném názoru, jako ve (ne)způsobu jeho vyjadřování.

R. Sedláček 8.6.2011 21:06

Re: Přání k 70. narozeninám Václava Klause

IE je k ničemu. Je úplně mimo všechny ostatní systémy a dělá jen problémy. Při tvorbě webu je dobré ho ani nespouštět, ale zobrazuje jinak bloky a tak se musí dolaďovat výsledek. Mozzila Firefox 4.01 je fakt dobrá a propracovaná. Podobně pracuje Opera. Je spolehlivá, ale pomalá. Google Chrome je nejrychlejší, ale často natahuje chyby a spadává, Pro mne je jednička Mozzila. Přiznávám, že způsoby hyxpertextových odkazů ve jedn. prohlížečích jsem nezkoumal.

M. Trhlík 8.6.2011 21:05

Re: to: paní LIDKA

Z toho paní Hajková vidíte,že v každé společnosti se dají"nahrabat" peníze.Bohužel,kritika těchto i jiných lidí,se   často nese v duchu"bolševické" závisti.Podstatné je,že p.Hušákovi,ale i jiným je tato činnost umožněna..No a není to závažnější téma nž globální oteplování? Ono je potřeba se dívat i na takové věci objektivně a ne si vybírat to co se někomu hodí.Myslím,že i naši nejvyšší představitelé,by se měli víc zajímat o dění  v naší republice a teprve jinde ve světě.

P. Hofman 8.6.2011 21:03

V.Hajková

Vážená paní(?).

Snažíte se být velkou manipulátorkou, ale na to nemáte a tak z toho vychází jen trapné pomluvy a osočování.

Já jsem vám nikdy nic neudělal, kromě toho, že mám jiný názor. Vy mně přesto nazýváte těmi nejodpornějšími názvy, kdy slovo drzost je to nejmenší, co ve vztahu k vašemu jednání vůči mně mohu použít. Nikdy jsem ženu neuhodil a ani na tom nehodlám nic měnit. Ale občas jsem nějaký řekl, co si o ni opravdu myslím. Kdybych to samé měl učinit vůči vám, tak by mi to Admin nepustil. Ne proto, že bych byl sprostý jako vy, na to nemám, ale kvůli délce svého vyjádření, neb několika slovy by to vylíčení vaši osoby bylo příliš zjednodušené.

Tak to nebudu natahovat. Dřív mi vás bylo líto. Teď mohu říct, že mi vás už líto není, nýbrž je mi vás strašně líto. Žijte si ve své nenávisti k světu a lidem blaze.

M. Prokop 8.6.2011 20:59

Re: Pane Hofmane,

Pehe je fanatik. A z Klause má pupínky leta.

M. Prokop 8.6.2011 20:57

Re: Pane Hofmane,

Nemůžete, ovšem, ale to není jeho chyba, nýbrž vaše.

M. Prokop 8.6.2011 20:56

Re: Pane Hofmane,

Levicový  liberál je oxymoron.

Doprava mohl být možná od komunistů, určitě ne od středu. Posunul se od P&L vyloženě doleva.

Bělohradský koketoval s liberalismem, dnes blázní mezi oranžovou a zelenou levicí.

Napravo jurodivých netřeba.

R. Sedláček 8.6.2011 20:55

Re: Prezident to tak nenechá !

To je jedno, hlavně napatlat něco na Klause

P. Boublíková 8.6.2011 20:53

Re: Prezident to tak nenechá !

Ostatně podle toho článku spustil uvolňování metanu ze dnamoří - zase metan...

M. Prokop 8.6.2011 20:52

Re: Prezident to tak nenechá !

On? Přemýšlet?

Ještě že tam je ten smajlík.

P. Boublíková 8.6.2011 20:50

Re: Prezident to tak nenechá !

"uhlíkové emise se během termálního maxima před necelým 60 milióny let pohybovaly mezi 0,3 až 1,7 miliardy tun ročně, což mnohem méně než dnes. Jen vloni bylo do ovzduší uvolněno rekordních 30,6 miliardy tun" a furt nic, metan se neuvolňuje. Je možné, že ho tehdy uvolnily řádově 10 x menší emise?

P. Vandas 8.6.2011 20:50

Re: Pane Hofmane,

 Já zase pojímám značnou nedůvěru ke každému, kdo si neustále potřebuje vyvracet svou bezvýznamnost okopávání kotníků známých osobností. Věřte, že mi to vadí nejen při zapšklé kritice Klause, ale vadilo mi to i v případě Zemana, a toho jsem rád opravdu neměl. Vadí mi to i u blbečků, kteří si neodpustí kopnutí do Havla.

R. Tesařík 8.6.2011 20:48

Re: Pane Hofmane,

jaké chcete argumenty proti výrokům, klaus není dobrý prezident, klaus přichází s bizarními postoji, Klaus se nechal zvolit pomocí komunistů(mimochodem je to lež) a tak pokračuje celý článek. Nedělejte si z nás srandu.

L. Brabencová 8.6.2011 20:47

Re: Prezident to tak nenechá !

p-Vízek, kdo je to ten Harding, že mu tak věříte?

J. Václavíková 8.6.2011 20:46

Re: Prezident to tak nenechá !

Jedna teorie říká, že oteplení může uvolnit CH4 z permafrostu, takže jedno přechází v druhé.

P. Vandas 8.6.2011 20:46

Re: Prezident to tak nenechá !

 Mne to nerozhází, já emise rád. Třeba nových známek.

P. Boublíková 8.6.2011 20:44

Re: Pane Hofmane,

Tam se zabývá minulým Klausem, ne tím současným. A dokonce se celý článek nese v tom duchu, že Klaus není to, co býval kdysi. Je to sice pravda, ale... viz výše.

P. Hofman 8.6.2011 20:44

Re: Pane Hofmane,

Vidíte, a přesně to, co píšete o Pehe, si já myslím o Kurasovi. Roman Joch je novodobý Hayek, toho nemůžu brát vážně.

P. Vandas 8.6.2011 20:44

Re: to: p- VANDAS

Že Vy mne , paní Hájková jen tak zkoušíte? Natolik jsem starý, abych věděl, že plést se do sporu druhých, může mít jediný viditelný efekt a to , že dostanu přes čuni s jistotou ode všech. Rád se toho potěšení zřeknu.

L. Brabencová 8.6.2011 20:42

Re: Pane Hofmane,

Nevím,  jestli u Klause převažují negativa, ale jinak s Vámi souhlasím. Pehe je fanatik.

P. Boublíková 8.6.2011 20:42

Re: Prezident to tak nenechá !

No, v tom článku na Novinkách je dohromady lehce zmatlán metan (mnohem účinnější skleníkový plyn než CO2) a oxid uhličitý. Nyní žádná katastrofa ještě nenastala, přestože emise CO2 jsou mnohem vyšší než před onou katastrofou - právě proto, že tehdejší katastrofu způsobil metan:-)

Zkuste přemýšlet a Klause ani nebudete potřřebovat:-)

M. Franková 8.6.2011 20:41

Re: Přání k 70. narozeninám Václava Klause

Jo, a jsem zrozenec 13ctého dne v měsíci a jednou za čtyři roky slavím v pátek. Ale jinak jsem normální, zdráva a bez zjevné vady.))

J. Václavíková 8.6.2011 20:40

Re: Pane Hofmane,

Paní Boublíková, přečtěte si ještě jednou začátek, kde píše o jeho odkazu.

P. Boublíková 8.6.2011 20:36

Re: Pane Hofmane,

I to největší pako mívá nějakou pozitivní vlastnost. Pehe na současném Klausovi nic pozitivního nenašel. Je možné, že u Klause převažují negativa, ale že by neměl ani jedno plus, že by se mýlil úplně ve všem a byl dokonalé budižkničemu? To není moc pravděpodobné. Z toho to důvodu považuju článek za předpojatý - takto píšou fanatici...