Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Ne v OSN globálnímu paktu
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
V. Klepetko 18.12.2018 22:27Re: Václav Havel... To je tak trochu protimluv. Když na někoho vzpomínám v dobrém, jakási "činnost" je jen nepodstatným fragmentem celku. A ty ten fragment ještě amputuješ... |
![]() |
M. Prokop 18.12.2018 22:33Re: Václav Havel... Ale vůbec ne. Když na někoho vzpomínám v dobrém, znamená to pouze, že souhrn jeho činění je kladný. U Havla tu kladnou část vidím do roku 1990, pak už tolik ne, ale tu kladnou to nepřeváží. |
![]() |
V. Klepetko 18.12.2018 23:07Re: Václav Havel... Milane, jsou ale i lidi s velmi kladnou životní bilancí - napáchali během svého života hory dobra... A přesto na ně vzpomínám neláskyplně. Někteří z nich mě doslova serou :-))) Což se o VH říci nedá. |
![]() |
M. Prokop 18.12.2018 23:19Re: Václav Havel... Asi to máme každý jinak. Mně V.H. prakticky nikdy nenasral fest. Jen se domnívám, že tak asi po roce 1990 už byl mimo a sloužil jen co velmi přitažlivá ikonka pro zahraničí. Serou mně škůdci typu Bureš. |
![]() |
V. Klepetko 18.12.2018 23:29Re: Václav Havel... V tom bude ten rozdíl. Se přiznám, že mě vlastně sere málokdo :-)) Fakt už jdu spát. Neprozřetelně jsem slíbil paní Boublíkové že ráno zplodím jakýsi dotaz, takže to ještě budu muset vymyslet :-) |
![]() |
P. Forejt 18.12.2018 21:52Evropo ... přihořívá, přihořívá ...hoří už se to asi nedá zastavit ....půjdou od válu všichni po Michelovi Macron, po Merkel Rutte atd. atd. ....že by měl ten Marx pravdu ?? |
![]() |
I. Kellner 18.12.2018 21:58Re: Evropo ... přihořívá, přihořívá ...hoří půjdou..pan Venc mi na předchzí straně vysvětlil, že to si myslíme jen my, ve své malé bublině.. -) |
![]() |
S. Lazárek 18.12.2018 22:02Re: Evropo ... přihořívá, přihořívá ...hoří To půjdeme všichni kuckyne. Už se na ten volksturm se sousedem vykašlete, nechte to na mladejch, my už jsme out. |
![]() |
P. Forejt 18.12.2018 22:04Re: Evropo ... přihořívá, přihořívá ...hoří asi máte pravdu ....ale znáte ten pocit, když vás něco svědí ?? |
![]() |
S. Lazárek 18.12.2018 22:18Re: Evropo ... přihořívá, přihořívá ...hoří Jo, to znám, ale soused mi to neškrabe. |
![]() |
R. Brzák 18.12.2018 21:36Pro pana Mařáka a pana Vence - být otec neznamená nutně být pokrevním otcem. Jde o zkušenost s výchovou potomka a zkušenost s přijetím odpovědnosti nad jiné závažné. A neméně důležité jsou v tomto případě souvislosti s motivací člověka jeho bytostným puzením zanechat své pokračování. Toto může být v podstatě dvojí - genetické a memetické. Kdo zanechává za sebou založený rod, nemá až tak velké puzení zanechat nějaký jiný typ odkazu. Pracuje spíše na "přízemním" budování hmotné základny pro jistotu v budoucích krizích. Zatímco člověk bez dětí také má puzení zanechat za sebou něco, co jej přesahuje. Jeho cestou je mem. Ať už myšlenkové, nebo jiné dílo. Díky takové motivaci máme spoustu výdobytků civilizace. Ale také strašné úseky dějin. Tato cesta je prostě jiná. A s otcovstvím nemá společného nic. Člověk v takovém případě nemá ten "korektiv" daný odpovědností za prosté přežití a obyčejný vývoj dítěte. Hledí více do výše, do dáli - a jeho ambice je býti spíše bohem, než otcem... Neznamená to nutně zlo. Ale rozhodně to nezmaná tatíčkovství... |
![]() |
R. Brzák 18.12.2018 21:37Re: Pro pana Mařáka a pana Vence - být otec neznamená nutně neznamená |
![]() |
K. Janyška 18.12.2018 21:40Re: Pro pana Mařáka a pana Vence - být otec neznamená nutně Bez vlastních genů to ku "rva nejde... Dzp. |
![]() |
R. Brzák 18.12.2018 21:44Re: Pro pana Mařáka a pana Vence - být otec neznamená nutně Ale jistěže to jde. Jen je to možná těžší. Kdo nezanechá geny ani nevychová dítě jiné krve jako své vlastní, ten "staví citadelu". |
![]() |
R. Neveselý 18.12.2018 21:54Re: Pro pana Mařáka a pana Vence - být otec neznamená nutně Jdi už chrnět. |
![]() |
J. Venc 18.12.2018 21:47Katarze k ničemu, pane Brzáku neb kupříkladu Stalin, Pol Pot, Idi Amin a mnozí další biologickými otci byli. A "tatíčky" přesto nikoli. A to jsem onen výběr sakra zúžil, neb naprosto nefunkčních fotrů jsou plné paneláky, rodinné domy, honosné vily i u nás. Plivejte si ovšem po památce Havla (v souladu se zdejšími frustráty) jak libo. Problém žádný. Psí archetyp. :-) |
![]() |
R. Brzák 18.12.2018 21:56Re: Katarze k ničemu, pane Brzáku A byly to otcové? Jen proto, že si zplodili potomky, ještě nebyly otcové - nanejvýš zploditelé. A u lidí, jako byl Stalin (u Pol Pota či Idi Amina nevím, ty jsem nestudoval) se dá s velkým úspěchem vyvracet jeho dobré otcovství. Na Havla neplivu. Udělal hodně pro konec totality, udělal dost pro vznik ČR. Udělal dost dobrého - a jako člověk i dost omylů. Ale nebyl tatíčkem, prostě budoval citadelu, duchovní odkaz. A to se děje jinak, než výchova dětí. |
![]() |
R. Brzák 18.12.2018 21:57Re: Katarze k ničemu, pane Brzáku byli...do prčic...otcové? |
![]() |
J. Venc 18.12.2018 22:13Re: Katarze k ničemu, pane Brzáku Budoval citadelu? Vážně jste pamětníkem a vážně jste si nevšiml, kterak jste (snad nevědomě) převzal obskurní "závěry" zdejších antihavloidních frustrátů? Původní Váš koment byl o tom, že nemohl býti "tatíčkem", neb nebyl otcem. Nestál zjevně ani o jedno z toho, tak co už s tím. Absurdní. |
![]() |
M. Prokop 18.12.2018 22:27Re: Katarze k ničemu, pane Brzáku No, IMHO budoval. A neúspěšně. Boření mu šlo lépe a za to jsem mu vděčen. |
![]() |
M. Mařák 18.12.2018 22:05Re: Pro pana Mařáka a pana Vence - být otec neznamená nutně Mně o žádné pokračování nejde, až vytuhnu, tak budu coby M.M. definitivně on-line pokračování-nepokračování. Mám děti, které vychovávám ke slušnosti, pracovitosti a poctivosti, no a také různá ta Vaše puzení, nahrál jsem desku, napsal jsem román, jsem vlastně důkaz, že ta Vaše geno-memetická "teorie" je blábolení o ničem, sorry... :-) |
![]() |
M. Mařák 18.12.2018 22:37off line... Sorry za překlep :-) |
![]() |
M. Prokop 18.12.2018 22:53Re: off line... On to pan Brzák píše dost přesně, spadáš do té kategorie otců. Já konec konců také. |
![]() |
M. Prokop 18.12.2018 22:24Re: Pro pana Mařáka a pana Vence - být otec neznamená nutně Dost přesné, souhlas. |
![]() |
J. Václavíková 18.12.2018 21:23Hodně inspirativní pohled na transgender: http://www.christnet.eu/clanky/6142/kazani_o_transgenderu.url?fbclid=IwAR38qsZQLEcNXc4Ah7iVJH3TSs-KaeVGQbr0iGf9aC2NRrckTDt8q5rhgI0 „Podivuhodně jsem utvořen... Tobě nezůstala skryta jediná z mých kostí, když jsem byl v skrytosti tvořen a hněten v nejhlubších útrobách země. Tvé oči mě viděly v zárodku, Všechno bylo zapsáno v tvé knize.“ (Ž 139,14-16) Transgender je ten, kdo rozpozná, že byl takto stvořen a podle poznané pravdy začne jednat. A „začne jednat“ znamená, že se vydá na nesmírně obtížnou cestu tranzice, která obnáší množství bolesti fyzické i duševní, změnu jména, velmi často ztrátu rodiny, riziko celoživotní ostrakizace, hrozbu fyzické agrese ze strany ožralých primitivů na ulici i duchovní agrese ze strany farizejů a zákoníků z leckteré kazatelny. Tato cesta obnáší bolest, změnu a riziko, kterou si my ostatní vůbec nedokážeme představit. Opravdu si někdo myslí, že se na tuto cestu někdo vydá jen tak z plezíru, z „nevím-co-bych-ještě zkusil“, nebo z popletení nějakou akademickou teorií? Opravdu si někdo myslí, že definovat se, vyoutovat se jako transgender, je nějaká „svévole“? |
![]() |
S. Lazárek 18.12.2018 21:26Re: Hodně inspirativní pohled na transgender: To nikdo ze zdejších kvantových psychologů nepochopí, o to víc tu ovšem na téma rozumují. Njn. |
![]() |
J. Václavíková 18.12.2018 21:30Re: Hodně inspirativní pohled na transgender: Přečetl jsi to? Dobré, ne? |
![]() |
J. Venc 18.12.2018 21:48Re: Hodně inspirativní pohled na transgender: Inspirativní v čem? Souboj s osobním životem svádí kdekdo. :-) |
![]() |
J. Václavíková 18.12.2018 21:54Re: Hodně inspirativní pohled na transgender: Nemyslím, jen tu citaci, ale celý článek. |
![]() |
J. Václavíková 18.12.2018 21:57Re: Hodně inspirativní pohled na transgender: Nemám ponětí, kde se tam vzala ta čárka za prvním slovem :-) |
![](http://1gr.cz/u/IWEB32.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=FRV4lFTNlDvFJ4a&p=10yIfJLP%7cNm3STj5rFH%7cZDfFS-X5pF%7cQyGdE2Pm5fUHBzMg92%7cZ5nAFFh9p%7c20WDeAEGgS&x=_qNV1u)