30.6.2024 | Svátek má Šárka


Diskuse k článku

Ne v dubnu, ale později

Elektronické pokladny se odsouvají, Babišovo ministerstvo financí muselo přišlápnout na brzdu, ale nezašláplo ji, natož aby zařadilo zpátečku. Tiskový mluvčí ministerstva jen konstatoval, že se to stalo kvůli útokům nevládních stran a kvůli zpolitizování věcné i technické roviny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Šimek 28.8.2015 8:56

Re: Elektronické nebezpečí ;-))

Jaká paměť? Bureš u Moravce předváděl tisk paragonu z mobilu :o)

J. Anděl 28.8.2015 8:55

Re: Elektronické nebezpečí ;-))

Jako nápad to zní hezky. Kniha by mohla být zajímavá, i přes dramatický název :)

F. Šimek 28.8.2015 8:53

Re: Gustáv Babiš je katastrofou pro Českou republiku.

kominíku-budou nový volby a ten Gustáv Babiš to vyhraje na celou čáru. Jediná vaše záchrana je,že bude  kandidovat rodina Nagyjůůů sopečně s tím jejím tajtrdlíkem.....:-)))

K. Janyška 28.8.2015 8:48

Gustáv Babiš je katastrofou pro Českou republiku.

Nevim proč se pořád pletu to jeho křestní  jméno... Dzp.

P. Hlosta 28.8.2015 8:47

Re: Elektronické nebezpečí ;-))

Omyl! Sociální a zdravotní, nechť každému je povinnost pod sankcemi. Jinak vím moc dobře, že tohle by bylo hódně revoluční v ekonomice státu. A potom, co by dělaly ta armáda úředníků, co daně z mezd zpracovávají, žejo.

Jinak, nemám to ze své hlavy, ale z knihy Globální válka o blahobyt. V ní to všechno je a pořádně rozpracované a zdůvodněné. Nemalá přínos takové revoluce v daních by znamenalo přínos od asijských destinací, protože jejich zboží by fakticky přinášelo státu enormní zisky. Každý prodej totiž by byl pro stát ziskem a v objemu levného asijského zboží by to byl výnos obrovský. Zcela automaticky by se začala uplatňovat návratnost v pracovním trhu, snižovala by se byrokracie a pokud by se jednalo o uplatnění takové změny v rámci celé EU, pak by se stala velmui brzy nejvíc konkurenční hospodářskou mocností ve světě. Zatím ji hrozí jen úpadek.

J. Anděl 28.8.2015 8:42

Re: Můj názor:

Proč by měla? Možná dělá (některé) věci špatně, ale není důvod propadat se kvůli tomu hanbou.

J. Hejna 28.8.2015 8:40

"ovládnutí evropského území bez použití zbraní"

Oni to ti muslimové zřejmě opisují od Andělky.

M. Prokop 28.8.2015 8:38

Re: Elektronické nebezpečí ;-))

A nejsou ty daně moc vysoké? A moc "buzerace"?

Babiš zaručeně je mizera. Jen se liší důvody, u různých skupin (i názorových).

P. Hofman 28.8.2015 8:24

Re: Můj názor:

Pokud je to všechno ovšem pravda !!!

P. Hofman 28.8.2015 8:22

Re: Velice nesouhlasím

S těmi vojáky je to totální zhovadilost. Nemá cenu vůbec komentovat !!!

J. Anděl 28.8.2015 8:22

Re: Elektronické nebezpečí ;-))

Chápu argument, že něco je potřeba udělat, už z principu. Jsem trochu skeptik, to je profesionální deformace ;-)

Ale je možné, že by mě osobně bavilo se na projektu podílet.

P. Kmoníček 28.8.2015 8:21

Re: Velice nesouhlasím

A abych nezapomněl,musíte také umět plavat.

P. Hofman 28.8.2015 8:20

Re: Elektronické nebezpečí ;-))

Redukovat daně není zas takový problém. Pak byste jste si ale musel uvědomit, že nedostanete důchod, nemocenskou, či až půjdete na operaci, tak ten půlmeloun budete muset zaplatit ze svého. Jinak se budete moci jenom modlit (atheista ani to) !!!

P. Kmoníček 28.8.2015 8:19

Re: Velice nesouhlasím

Váňo,vezměte si metr a změřte si hranice členských států nebo to navrhněte Blesku,aby to udělal za Vás.

P. Hofman 28.8.2015 8:16

Re: Elektronické nebezpečí ;-))

To je totiž kruciální problém. Lidé si, celkem logicky, říkají, proč poctivě odvádět daně, když to ti lumpové tam nahoře stejně rozkradou !!!

P. Hofman 28.8.2015 8:15

Re: Elektronické nebezpečí ;-))

Zkušenosti z minulého čtvrt století tak hovoří. Já však věřím, že i my se posouváme a leccos funkčního dohromady dáme. Zda to bude zrovna tento projekt, netuším !!!

J. Václavíková 28.8.2015 8:15

Re: Elektronické nebezpečí ;-))

On je ten stát tady okrádán z obou stran. Kromě neodevzdání přiměřené částky je pak i to odevzdané rozkrádáno.

P. Kmoníček 28.8.2015 8:14

Můj názor:

Že se ta herečka hanbou nepropadá!

P. Hlosta 28.8.2015 8:13

Re: Elektronické nebezpečí ;-))

Všichni si zvyknou! Pokud ne, pak nebude podnikat podnikatel. Jak dlouho vydrží ekonomicky? Nezaměstní na černo pracující budou nezaměstnaní? No to se tedy mnoho pro ně nezmění. Zdražení bude tak jako tak! Každým rokem stoupá inflace, uměle se snižuje cena koruny, rostou veškeré ceny služeb. Kdo schudne fakticky, ač papírově na tom bude u státu stejně, ne-li líp, to budou samozřejmě podnikatelé. To se pochopitelně nelíbí nikomu, když mu ubude. Holt krize! Spodek má krizi už hodně dlouho. Teď ji skutečnou bude mít i střed.

Horujte pro odstranění daní za práci. Potom se jen vybere v DPH. Danit prodané zboží a služby a nedanit práci. Pak se je možné bavit o spravedlivém rozvrstvení v daních. Spotřební daň mi určí, jestli mám jen na chleba za svou práci, nebo i na zábavu. Potom si i zaměstnanec může určit, že chce za práci víc. Zatím mu za ten požadavek hrozí akorát to, že se z něj stane načerno pracující, protože nezaměstnaný. Nemůže odejít z firmy, protože musí na pracák a tam ho sejmou. Musí makat za to, co mu dají. Takhle bez danění práce by se sebral a odešel třeba něco máknout tam či onde, docela svobodný a pokud pracovitý, pak.....

Fiskální pokladna je samozřejmě nebezpečí. Pro poctivě účtující.......?

J. Anděl 28.8.2015 8:13

Re: Elektronické nebezpečí ;-))

Nebo se podělá vždy a všude. Úspěch je, když se očekávání naplní z osmdesáti procent a politické sliby alespoň z deseti. :)

P. Hofman 28.8.2015 8:12

Re: Elektronické nebezpečí ;-))

Pardon, zisky byly nepodstatné...

P. Gabriel st. 28.8.2015 8:12

Babiš podléhá

Lobbyingu a vnějším tlakům a zpronevěřuje se původním záměrům a proklamací. Pro komunistu a donašeče STB nijak překvapivé. Doufám, že mu to povrchní a naivní voliči ANO přece jenom náležitě spočítají.

J. Václavíková 28.8.2015 8:11

Re: Velice nesouhlasím

Jak říkám. Nemůžu si pomoct, vidím lidi. Většina ostatních vidí vojáky.

P. Hofman 28.8.2015 8:11

Re: Elektronické nebezpečí ;-))

Pokud jsem se o tento problém (únik daní u živnostníků) kdysi zabýval, tak všechny vlády na západ od Aše tento projekt stoply proto, že náklady na jeho úspěšný provoz převyšovaly zisky z něj, či byly nepodstatné.

Třeba je ale dnes už všechno jinak. Nechám se překvapit. Nicméně u nás v Česku je okrádání státu občany na tak vysoké úrovni, že něco udělat asi potřeba je. Už z principu !!!

J. Anděl 28.8.2015 8:06

Re: Elektronické nebezpečí ;-))

Ano. A podle mě navíc ani není od věci upozornit, že IT projekty tohoto typu (zejména) ve státní správě se s největší pravděpodobností prodraží a nabalí se na něj nějaké korupční praktiky, budou realizovány po termínu, výnos může být reálně menší než plánovaný a nasazení a provoz budou provázet problémy a ty budou více či méně komplikovat život tam, kteří ho budou muset že zákona používat. Není to pro mě důvod ke kategorickému odmítání, ale je vhodné mít to na zřeteli a do rozhodování to započítat.

P. Hofman 28.8.2015 8:04

Re: Velice nesouhlasím

Debata se tady ale už dávno nevede o tom, že ne všichni, nýbrž nikdo. A je jedno, co za hrůzy ti lidé doma zažili, že se zatím nemají kam vrátit, či jaká rizika podstupují cestou, když jsou vydáni na pospas převaděčům - regulérním zločincům !!!

J. Václavíková 28.8.2015 8:02

Re: Elektronické nebezpečí ;-))

No, uvidíme. Jak známo, u nás cokoli, co je možno podělat, to také poděláno bude.

P. Hlosta 28.8.2015 8:01

Re: Velice nesouhlasím

Třeba si uvědomit, že díky problematice s imigranty bude nutné omezit svobody občanů v EU. Už se objevují z Německa požadavky pro kontrolu a zákaz xenofobních hlasů. Nebude dlouho a bude očesána možnost diskuzí netu, zvýší se trestnost za nekonformní názory, může být brzy, že shromažďovací svoboda nebude tak jednoduchá, natož konání demonstrací. Za prvními omezeními se pochopitelně přihrnou další, které už nebudou vnímány tak citlivě občany. Zcela logicky demokracie ustoupí diktátu. Že bude ekonomický problém s imigrací? Ale kdež! Fronty na práci se stanou zcela normálním jevem. Zaměstnaný radši skloní hlavu, než by se měl ozvat proti bezpráví. Spokojenost bude i s nízkými platy, protože by mohlo být zaměstnanému ještě hůř. Sociální zabezpečení bude sníženo až pod hranice svého smyslu. Nikomu ani nepřijde divné, že musí makat jakkoliv ještě v sedmdesáti. Vždyť jinak peníze na živobytí nebudou.

Vidím to černě? Já to nemám ze své hlavy. Vysvětlil to Robejšek. Ten dal tři alternativy možností, jak se EU může zachovat. Ta první je o tom, že EU by uzavřela totálně hranice pro imigranty a třeba i vojensky a jen výběrově by si pustila nějaké imigranty ve svůj prospěch. Tu druhou variantu jsem napsal a ta je o očesání svobod občanů EU v zájmu udržení pořádku a běhu únie. Třetí varianta je o tom, že se neudělá naprosto nic. A to je varianta likvidační. Prostě nejen konec EU, ale i konec Evropské civilizace. Tu Robejšek uznává jako nejmíň pravděpodobnou, ale nejděsivější.

Co vy radši z těch třech variant? Já bych tu první o uzavření hranic EU. Za to jsem ale oficiálně xenofob. ;-))

J. Václavíková 28.8.2015 8:01

Re: Velice nesouhlasím

Přesně. Je mi z toho fakt na nic! Jasně, že nejde pustit sem všechny, i ty sociální dávky je sem zbytečně tahají, ale postoj, že to jsou nepřátelští vojáci, mně vyráží dech. A to jsem si myslela, že se lidstvo někam posunulo.

P. Hofman 28.8.2015 7:59

Re: Elektronické nebezpečí ;-))

To samozřejmě nebude, ale problém řeší paměť, která informace do centra odešle až v momentě, kdy je signál. Podstatné je, že během té doby do onoho přístroje nelze zasáhnout.

V tom problém opravdu není !!!