5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

Nápad za všechny peníze

Přednedávnem získala velkou publicitu jedna na první pohled sympatická, recesistická akce – Zachraňte Ježíška. V době psaní tohoto komentáře bylo pod peticí na internetových stránkách už 26 922 podpisů. Úctyhodné číslo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Anton 24.12.2008 16:54

Re: Pokud si vzpomínám...

Antonín Zápotocký was sent to Sachsenhausen concentration camp, in which he became a Kapo. form;1] He was released in 1945, but the Netherlands demanded his extradition for crimes against humanity.

V češtině jsem to nenašel, místo Belgie to bylo Holandsko.

S.T.K. 24.12.2008 16:54

Re: Je-li tomu tak,

Zabrala. Inu kdo umí, umí.;-(  Jan Mydlář byl taky profík ve svém oboru...  :-/

jirka.s. 24.12.2008 16:52

Re: Proč se zase pleteš Dědu Mráze, Astone?! O něm v petici není ani slovo! Asi ti petice vadí,

Jsou sice ty svátky, ale řekl sis o to, ty sviňský, odporný, hnusný,rudý vřede na krajině kolem Budějovic! Kdyby se totiž našel někdo s mocí, ale hlavně s vůlí Zgarbu a podobné sv/ině jako ty zavřít, nejenže bych mu fandil, ale milerád bych řídil toho antona, do kterého by vás všechny sbíral! :-(

jirka.s. 24.12.2008 16:47

Re: Ono to bylo, francku trošku jinak, nežiješ ve vzduchoprázdnu!!!

Autor: zloch IP: 213.226.248.xxx Datum: 26.11.2008 11:18

Vízku, tak starej a stále tak prolhanej. Když vás Bilakova parta sesadila z funkce Městského tajemníka KSČ v Jablonci a žádné koryto pro "Dubčekovce" Vízka se nenašlo, šel jste normálně pracovat rukama (!!!!) do ČMPK n. p. Liberec. Chápu, že vy, odvyklý manuální práci jste toto chápal jako nucené práce v lágrech, které měli tolik v oblibě vaši spoluzločinci 50-tých let. Nikdo po váš vy šašku nešel, protože to byste nemohl být ani členem ROH na Kamenickém učilišti v Lipnici n.S. odkud vás znormoalizovaní soudruzi doporučili ke studiu na Střední průmyslové škole kamenické v Hořicích. Potom jste jako "nepřítel státu" studoval i Vysokou školu, kde jste se velmi aktivně zapojil do práce v SSM,vy doktore matematiky! Tak stále nelžete, jak vás bolšáni likvidovali. Proti jiným, skutečně postihovaným, jste si žil jako prase v žitě, vy hrdino před bukem! Vaše kecy O hrdinovi Vízkovi, si laskavě vetkněte za klobouk. Jste dle zákona spoluviník všech komunistických zločinů.

jirka.s. 24.12.2008 16:41

Re: Se moc nesměj vopruzáku a mazej pro nové pemprs.

Jo jo! Ty ses fotrovi taky vyvedl! To má z toho, že se nezajímal o adhezní koeficient svého antikoncepčního surfaktantu. Přesáhl totiž nejméně 0,4 promile, tudíž imminence jeho disrupce byla velmi vysoká ! Bohužel k té disrupci pak došlo a my tady teď máme tu pochybnou čest se seznamovat s tvými originálními gangliovými pochody! :-(

Pepa 24.12.2008 16:38

Re: Německý symbol katolické církve

S tou komercí bych si být tebou tak zase moc nezahrával. Ještě jsem nikdo neslyšel terminus "bohatého Santa Klause". Zato bohatého Ježíška si přeje každý. Nebo jsi snad někdy slyšel například o mírumilovném Ježíškovi, přátelském Ježíškovi, laskavém Ježíškovi nebo podobně. Ani náznak. Pořád jenom bohatý............

Mislead 24.12.2008 16:37

Re: Za chvíli půjdu pašovat dárky pod stromeček...

a vice versa:-)

Mistr Jan Hus 24.12.2008 16:35

Re: Proč se zase pleteš Dědu Mráze, Astone?! O něm v petici není ani slovo! Asi ti petice vadí,

No tak Zgarbu zavřít, ne? Kdyby zde nebyl tento modrý systém podporující darebáky, tak by to šlo. ;-€;-O A Zgarba není soudruh, neboť naší socani si od doby křišťálověčistého říkají přátelé. A vůbec, zalez do nory, modrý ftáku. :-)

jirka.s. 24.12.2008 16:32

Re: Proč se zase pleteš Dědu Mráze, Astone?! O něm v petici není ani slovo! Asi ti petice vadí,

Nuž, hnuse, vyčísli nám, o kolipak jsi přišel konkrétně ty, díky těm vrahounům z volstrýtu? Duševní ztráty samozřejmě vynech, kde nic není ani amík nebere! ;-)

BTW: Odpovídáš totiž jako soudruh Zgarba, když se ho novináři ptali, kolik vydělal na té šmelině se státními pozemky! :-/

F.VÍZEK 88.100.57 24.12.2008 16:32

ANO...

Ale já jsem - na rozdíl od 99,9% nestraníků -  veřejně, otevřeně a nahlas řekl totalitě NE už za vlády KSČ, kterou jsem neuměl "reformovat", když i Dubček padl...  (Takových  nás bylo na dva tisíce dospělých občanů - jen jeden !)  Rozhodl jsem se pro to  už jako 29 letý mladík a po zralé úvaze a vědom si toho, že jsem jako VŠ nadosmrti ztracen, z pracovní kariéry vyřazen, že dokonce mohu ohrozit i svoje potomky...  

Proto můj závěr:  Nemusela trvat totalita 40 let, kdyby se podobně jako já zachovalo  aspoň to jedno jediné procento občanů !   Nikdo z nás není "lejno", všichni jsme si také strůjci svého osudu.  Jsme obdařeni právy i povinnostmi.  Cítil jsem povinnost nedat se zotročit a setrval v tom až do sametu 1989, kdy mi bylo bezmála 50 let.  Já jsem se tedy demokracie dočkal, stovky mých přátel nikoli...

Pepa 24.12.2008 16:29

Re: Německý symbol katolické církve

Neprovokuji - ale začínám mít pocit, že kdo "nehopsá" Ježíška, není Čech. Ať si každý zvolí symbol Vánoc jaký chce, kdo chce mít Santa Klause, ať ho má, kdo zase Ježíška, ať má jeho. A když už se otíráš o USA, oni vám Santa Klause necpou, ono ji to je totiž naprosto jedno, kdo v Praze roznáší dětem dárky. A kdybys v Americe někde v obchodech propagoval jako symbol vánoc třeba i toho Ježíška, bylo by jim to taky jedno. Oni jsou totiž na rozdíl od Čechů poměrně tolerantní a nedělají ze všeho hned hysterickou aféru. 

Mistr Jan Hus 24.12.2008 16:28

Re: Německý symbol katolické církve

Raději zalez modré prase.;-€;-O

Mistr Jan Hus 24.12.2008 16:27

Re: Proč se zase pleteš Dědu Mráze, Astone?! O něm v petici není ani slovo! Asi ti petice vadí,

Celý svět doplácí na tvé idoly z USA, ať se to týká válek, krizí či čehokoliv jiného. Není mnoho živočichů milujících USA, protože většinou mají lidé rozum, alespoň na západ od nás. Jsi jen modré východní prasátko, nic jiného a nyní se budeš dívat na fiasko tvé strátostrany spolu s Wágneren, Neffem a jiným hnusem.

jirka.s. 24.12.2008 16:25

Re: Německý symbol katolické církve

Až na ty hrubky nejstřízlivější názor dne!!! R^Rv

Hrabekrzan 24.12.2008 16:23

Re: Německý symbol katolické církve

no já ovládat češtinu jako Vy,tak se raději hlásím k Santovi.Ten je také "furt nalitej".

jirka.s. 24.12.2008 16:21

Re: Proč se zase pleteš Dědu Mráze, Astone?! O něm v petici není ani slovo! Asi ti petice vadí,

Nuž, hnuse, vyčísli nám, o kolipak jsi přišel konkrétně ty, díky těm vrahounům z volstrýtu? Duševní ztráty samozřejmě vynech, kde nic není ani amík nebere! ;-)

Stanley 24.12.2008 16:20

Re: Statečný anonym Real 89 je "slušňák"

Trapné je pane Vízku, že se domníváte, že zrovna Vy jste vybojoval naši zemi svobodu! Vy jste v tom boji byl platný asi jako "lejno u soudu" ( asi tak jako já)! TO MUSELI PŘIJI'T JINI' A JINE' UDA'LOSTI !!!

AndyO 24.12.2008 16:19

Re: Za chvíli půjdu pašovat dárky pod stromeček...

neměj péči, Duchu.

mene tekel ufarsin 24.12.2008 16:15

Re: Za chvíli půjdu pašovat dárky pod stromeček...

Nikoliv, založení jsou na sobovstvi. Hradní Santa Klaus soby vypřáh a oni pádí po Sjezdu z Jánského vršku do p....ryč.

MK 24.12.2008 16:13

Re: Jagu, kdybyste nekoukal jen na to co je za zavináčem

R^R^R^R^

Petr 24.12.2008 16:12

Re: Německý symbol katolické církve

provokuješ? Jako dospělí víme , že zadnej Santa,Ježišek neexistuje, ale k vůli malím dětem hrajeme tu hru. A vůbec není důležite jestli Ježišek je cirkevní a Santa ne. Ježíšek patří k českým váncům. a Santa ne. Jak by se asi v USA a jinde kde je Santa jejich symbol vánoc, dívali na to kdyby  jsem jim tam cpaly svůj symbol vánoc

F.VÍZEK 88.100.57 24.12.2008 16:12

Pokud si vzpomínám...

Antonín Zápotocký jako politický vězeň strávil hodně roků v Mauthausenu jako vězeň a podle fotografií  z let 1945 - 1946 byl na kost vyhublý a zubožený, tedy je k neuvěření, že by se jako vězeň - kápo mohl chovat tak, že by to zakládalo důvod ho po válce stíhat.  Takže vaše tvrzení o Zápotockého zločinech v koncentráku - zpochybňuji!  Mohlo jít i o shodu jmen, pokud je těch Belgičanech něco pravdy...

Koncentráčnický vězeň se jen těžko mohl stát válečným zločincem, byť mnozí z nich jistě museli pod hrozbou smrti nacistům i jako vězni - "sloužit", obsluhovat krematoria,  smývat krev po ubitých a asistovat u šibenic, organizovat život na barácích, na "buzerplace" atd...   

Nechte si vyprávět - máte-li možnost -, jak rafinovaně se nacisté dokázali zhostit  např. i v židovských ghetech úkolu - koho vybrat na transport, do plynu atd...  Často donutili Židy vybírat k likvidaci Židy - a tvářili se, že jsou potom "čistí"...  

Kdo byl skutečným zločincem - je snad jasné každému, kdo přemýšlí !

Mistr Jan Hus 24.12.2008 16:11

Re: Proč se zase pleteš Dědu Mráze, Astone?! O něm v petici není ani slovo! Asi ti petice vadí,

:-)

mene tekel ufarsin 24.12.2008 16:10

Re: Proč se zase pleteš Dědu Mráze, Astone?! O něm v petici není ani slovo! Asi ti petice vadí,

Mistře Huso, napsal to střelený Wágner. Psát to Neff, vytře si ústní koutek Santa Klausem z Hradu.

Stanley 24.12.2008 16:09

Re: Německý symbol katolické církve

Davy je opravdu možno oblbnout čímkoliv! Ale tak krásný symbol vánoc, na který jsme po staletí zvyklí, nahrazovat jiným , komerčním symbolem dědka Mráze,nebo jakéhosi Santy Klause ? Proč ?

baranka 24.12.2008 16:08

Re: Za chvíli půjdu pašovat dárky pod stromeček...

to neva, mé přání je i pro vás;-)

Karel 24.12.2008 16:04

Re: Proč se zase pleteš Dědu Mráze, Astone?! O něm v petici není ani slovo! Asi ti petice vadí,

Protože jste na ní až do teďtka báječně vydělávali - proto.

Mistr Jan Hus 24.12.2008 16:03

Re: Za chvíli půjdu pašovat dárky pod stromeček...

Modří nejsou lidé dobré vůle, jsou založeni na sobectví.

Stanley 24.12.2008 16:02

Re: IMHO

Dárky jistě nenosí kojenec ! Ale, člověče, Vy v dospělém věku nejste schopen abstraktního myšlení ? Víte co je to symbol ?

Mistr Jan Hus 24.12.2008 16:01

Proč se zase pleteš Dědu Mráze, Astone?! O něm v petici není ani slovo! Asi ti petice vadí,

tobě, jako propagátorovi USA, ve všech jejích formách. Měl by jsi se zeptal svých bohů v USA, proč máme doplácet na jejich krizi? ;-€;-O