3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

Nacionalismus naruby a Dejvice bez stěhováků

Alexandr Mitrofanov soudí ve svém komentáři na Novinkách, že Kreml se poté, co se velvyslanec Pivoňka zúčastnil přehlídky na Rudém náměstí v Moskvě, může uklidnit a zařadit Česko zpět mezi uřvané trpaslíky s lokajskou povahou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Pilny 11.5.2021 5:43

Trapná štěkna Mitrofanov je schopný Rusku a Putinovi vyčítat i to, že tam slunko vychází dříve než v EU. Právě on disponuje povahou, kterou Rusům tak vyčítá.

V. Hájková 11.5.2021 6:04

HNUS RvRvRvRvRv

Č. Rohlík 11.5.2021 6:08

Ano,

je ruského původu

J. Vobr 11.5.2021 6:14

JE TO RUS !!!!!!

J. Vobr 11.5.2021 6:12

MITROFANOV JE RUS . RUS ZŮSTANE RUSEM !!!

_______________________________

Do Československa se přistěhoval ze CCCP v r.1979, když mu bylo 22 let, po vystudování žurnalistiky v Rostovu na Donu. Jeho charakter byl zformován .

;-O;-O!!

F. Šimek 11.5.2021 6:25

ty voe-v CCCP, sem jakživ nebyl, ale tu MÁÁTŮŮRIITU mám z RUŠTINY!!Stejně, jako ministrant KALOUSEK...atd...atd ;-(EU!!

J. Pankovic 11.5.2021 7:07

Mitrofanoff je hlavne bezcharakterne prase, ktere misto źurnalistiky dela propagandu ve starem politrukovskem duchu !!

Kyda na Rusy stejne, jako na Čechy, konec koncu, za 30 stŕibrnych je pravda elasickà:-P

J. Strakoš 11.5.2021 5:39

...Kroupa, když naskočil - zřejmě – na provokaci ruských mistrů informační války...

Před časem jsme si tady dělali srandu, že za vše špatné automaticky může Putin (tak jako kdysi Američané a předtím Židé a předtím další a další vyvolení). No a dneska to Aston už uvádí bez jakékoliv ironie, Předpokládám, že zítra se vypustí zřejmě.

Nebo jsem minul nějaké zásadní zjištění, že Kroupu Rusové nějak ovlivňovali? Nebo máme silné podezření?

V. Církva 11.5.2021 5:46

Tak Kroupa je buď věčně nalitý, nebo blbý od přírody, nebo někomu skočil na špek (jetsli Rusům nebo nějakým jiným pletichářům je celkem jedno).

Tak jako tak, dělat vlastizrádce z někoho jen proto, že chtěl nějak jednat s Rusy, ani se neví přesně jak, je celkem hysterie.

J. Strakoš 11.5.2021 6:03

Síla Kroupových argumentů a "důkazů" se ještě ukáže - souhlasím, že to, co (si) teď navařil je opravdu silné a jsem dost zvědav, jak to skončí. Navíc předpokládám, že to definuje budoucí vztah politiků a novinářů v podobných kauzách.

Nicméně nelíbí se mi uvádění ruských dezinformátorů jen proto, že se jim to asi hodí do krámu - připomíná mi to až moc volání "Pozor vlk! Nebo přemnožení mandelinky bramborové - tu prý vysadili zlí Američané.

P. Hatina 11.5.2021 2:43

Ale jistě že ".Česko zpět mezi uřvané trpaslíky s lokajskou povahou", ono totiž připomenout, že jsme i v takovém případu jako vojenský? útok na sklad zbraní ničehož víc než odvolání pár ruských diplomatů nedosáhli. A že by asi hrdý stát měl reagovat nějak jinak, a mnohem razantněji Tedy, pokud si je na 100 procent jist informacemi svých bezpečnostních složek o útočníkovi - a i toto dokáže zcela veřejně i mezinárodně obhájit (a nikoliv se jen náhle vymlouvat, že jest to vyšetřování tajné :))))

No a pak tedy druhá poznámka, ono je sice hezké Rusům vyčítat, že si dvakrát nezvolili tu "správnou demokracii", jenomže pořád to byli jejich vlastní politici, kterým se podřídili. Zatímco v případě zahraniční agrese, doslova "nesklonili hřbet" před nikým, ani před Hitlerem, ani před Napoleonem. Což je i v evropských měřítkách jev poměrně vzácný, srovnatelný tak snad jedině s Anglií - možná se pletu, ale ta se podrobila cizí invazi naposled roku 1066 ...

Č. Rohlík 11.5.2021 6:15

Ano,

hrdá Anglie je plná nájezdníků

J. Lukavsky 11.5.2021 7:05

"v případě zahraniční agrese, doslova "nesklonili hřbet" před nikým, ani před Hitlerem" kterému předtím ovšem pomohli se vyzbrojit a dosti dlouho se bratříčkovali (Ribbentrop-Molotov pakt), ba i o Polsko se bratrsky rozdělili. Inu to už tak bývá, v rodině se to nejvíc škorpí. J.L. end

J. Pankovic 11.5.2021 7:19

Technicka poznamka: jisty Uljanov byl take zaplacen nemeckym kaisrem ;-)

P. Hatina 11.5.2021 9:19

No to víte, Rusko uzavřelo s Německem Ribbentrop-Molotov pakt, a západní mocnosti uzavřeli se stejným Německem Mnichovský pakt a ponechali mu celé Československo, ani se nechtěli dělit, úplně zadarmo ..:-)

Podstatné je co se dělo potom, než se Frantíci vzpamatovali, Hitler byl i v Paříži..

J. Jurax 11.5.2021 2:00

No jo, kouzlo nechtěného k těm kýženým stěhovákům v Dejvicích - v plné verzi Psa se vpravo ukazuje propagace článků Lidovek.

A tam je článek, kde je psáno - EU nechce dále zvyšovat napětí ve vztazích s Moskvou vyhošťováním dalších ruských diplomatů. Po pondělním jednání ministrů zahraničí členských zemí bloku to novinářům řekl šéf unijní diplomacie Josep Borrell. EU podle něho nadále jednoznačně stojí za Českem v jeho sporu s Ruskem vyvolaném kauzou Vrbětice.

No, potěší, že za námi někdo jednoznačně stojí. Možná stojí i solidárně semknutej. Ale nic nedělá, aby nepopudil. Jak EUropské!

Maně si vzpomínám na víza uštědřená nám kdysi Kanadou. Už si nepamatuju, zda EU za námi stála, natož jednoznačně, každopádně neudělala ani mrť.

J. Strakoš 11.5.2021 5:48

No, on je ten EU ukecaný spolek jen do dobrého počasí, v podstatě se nic jiného ani nedalo čekat. Popravdě se ostatním zemím v kauze Vrbětice moc nedivím - netuším, zda mají přístup k důkazním materiálům, ale buď je nepřesvědčily materiály nebo naší politici.

V každém případě je zajímavé srovnat Polsko - to se na stranu USA s vyhošťováním přidalo na základě podezření při ovlivňování (ale nikoliv ovlivnění - to se nehodí) voleb.

A s Kanadou si to pamatuji taky - pro mne to byla jasná známka, že stejně hraje každý sám za sebe (byť to byl od Kanady logický a rozumný krok)

J. Vaněček 11.5.2021 1:08

Omlouvám se - trochu z jiného soudku: v nejnovějším Newsletteru Institutu VK píše Jan Mládek (bývalý ministr průmyslu) k tématu české energetiky jednu věc, která se mně jeví jako nesmysl, ale přesto bych se zeptal, zda by o tom někdo z vás nevěděl něco víc. Mládek píše, že korejská KHNP by k výstavbě jaderné elektrárny v Česku potřebovala souhlas Francie a podporu USA, a že nejspíš nedostane ani jedno, ani druhé. Blíže to nevysvětluje.

P. Dvořák 11.5.2021 3:53

A co potřebujete vysvětlit? ;-D

Já to chápu tak, " . . . že korejská KHNP by k výstavbě jaderné elektrárny v Česku potřebovala souhlas Francie a podporu USA, a že nejspíš nedostane ani jedno, ani druhé."

;-D

R. Langer 11.5.2021 5:29

Ano, já to chápu úplně stejně. ;-D

V. Zadák 11.5.2021 4:23

O tom je již rozhodnuto. Zakázku dostane "politicky korektní" dodavatel Westinghouse.

Že mu to tak dobře nejde? No a co. Hlavně, že posílíme transatlantickou vazbu.

J. Vobr 11.5.2021 0:52

NEJPODSTATNĚJŠÍ Z ÚVODNÍKU JE TOTO :

Tady jde o to vládu spíše podržet než podrážet nesmyslnými útoky na téma vlastizrada – aby skutečně vypakovala zbytek špiónského hnízda z ruské ambasády v Praze. Nějak se o tom přestalo mluvit, žvaní se o vlastizradě, ale já bych raději viděl v Dejvicích stěhovací vozy.

;-O;-O;-OR^R^R^

Č. Rohlík 11.5.2021 6:24

Ano,

ale ty mediální útoky chtěly hlavně položit Babiše. Hamáček nikoho nezajímá

J. Kašpárek 11.5.2021 0:50

mám si snad myslet, že Aston se celkem klidně usmiřuje s " novými pořádky" které tu zavádí babiš se zemanem. Tedy se sprostotou, lhaním, buranismem a bouráním demokratických pravidel? Aston mne zvláště v poslední době velmi nemile překvapuje. Jestli někdo začíná mít lokajskou duši, kterou podstrkuje ostatním, tak to je Aston. Vyhodili do povětří zmíněným statům, které se oslav zúčastnily ruští agenti sklady zbraní a zabili 2 lidi? Účast našeho velvyslance je krajně nevhodná a lokajská a Aston to podporuje. Tfuj! Pan Mitrofanov má samozřejmě pravdu a Aston ryze v duchu zamlžení celé události už rozvíjí další teorii o podstrčení informací Seznamu ruskými agenty.. Co se ještě od Astona dozvíme??8-o

T. Kohout 11.5.2021 1:57

Ostatně soudím, že pan Janek Kroupa je dostatečně "hloupý/chytrý" na to, aby si to vymyslel sám. Na to nepotřebuje ruské "služby". To je ostatně podobný konstrukt, jako že Hamáček chtěl směnit Vrbětice za Sputniky. Podobně jako aféra ricin. Základem špionážních her je 10% faktů a 90% výmyslů.

M. Ih 11.5.2021 3:25

Ach pane Kašpárku, Kašpárku,... Je to opravdu překlep, že? Přiznejte se, že místo /s " novými pořádky" které tu zavádí babiš se zemanem/ mělo být "Kroupa se Seznamem". A mimochodem, vás neučili ve třetí obecné psát vlastní jména na začátku velkými písmeny? Zkuste se se do školy vrátit a učte se pilně. Třeba pak budete psát slušně a navíc ne takové pitomosti. Přeji hezký den.

V. Církva 11.5.2021 5:59

Co se týká nových pořádků zavedených Zemanem a Babišem. Asi máte na mysli vytunelování Liberty, pochybných akcí s Rittigem, Rathovy "kšefty", nebo Islamizaci Západu, svatby homosexuálů ve většině států EU. Ono totiž v těchto věcech Zeman s Babišem buď nejeli, vůbec, nebo jsou spíš proti. Sprostý a buranský je víc ten co tyhle darebárny zavádí, než ten co jim nadává.

Jinak ve Vrběticích se minimálně chystali zbraně pro Ukrajinu, i když jedna z tezí je, že museli zakrýt pochybné kšefty kdy jim nevycházelo kam vůbec zbraně dodávali.

Věřím, že důkazy BIS o pohybu GRU v době výbuchu Vrbětic jsou pravdivé a že i když tu byli zbraně pro Ukrajinu, nemají co dělat Rusové na území poměrně přátelského země výbuchy. Ale 100 ní důkazy nemáme. Tak jako tak, s Rusy bychom nějak jednat měli, a možná jsme měli před vyhozením ambasády aby bylo jasné proč to děláme. Rusové to zdá se totiž nepochopili.

S. Sedlák 11.5.2021 0:48

Takže jsme si nakonec zvykli, že?

Lokajství je jasné. Přítomností velvyslance jsme jasně vyslali signál, že dnešní Rusko si může u nás dělat, co se mu zlíbí. Dílem proto, co pro nás vykonalo při osvobození od Německa, dílem proto, že je velké a dělá si, co chce.

S tím Kroupou to přeháníte. Pochopitelně, že má pravdu a role Hamáčka a teď už i Pivoňky pěkně zapadá. Nedá se dokonce použít to okřídlené Nixonovo: "Je to sice haj.., ale náš." To první sice sedí, ale to druhé zcela jistě ne.

Antibabiš si vymyslel ten gauner sám. Všechny možné lumpárny, které tenhle vejlupek za svůj život vykonal nejsou porovnatelné s faktickými či zdánlivými lumpárnami všech ostatních, kdo se v politice kdy za posledních 30 let u nás vyskytli. K tomu nám zůstanou státní finance na desítky let v rozvratu.

J. Kašpárek 11.5.2021 0:52

R^

P. Spáčil 11.5.2021 1:53

To je fakt, ty Andrejovy lumpárny nejsou porovnatelné s lumpárnami ostatních, jsou nicotné. ;-D;-D;-D