9.7.2024 | Svátek má Drahoslava


Diskuse k článku

Na Oslo, tuhle vojnu vyhrajeme!

Kauza Evy Michalákové vzbudila hodně velkou pozornost. Norské úřady jí zabavily syny a z posledního rozhodnutí už o jednoho přijde definitivně, protože ho pěstouni budou adoptovat. Ta norská služba Barnevernet je zřejmě pěkně vykutálený podnik.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Franke 7.10.2015 7:48

Tak tak...

Ani dokonalý nejste... Celý já!!!

P. Hofman 7.10.2015 7:51

Re: Tak tak...

Tak to by mi tak ještě scházelo !!!

J. Franke 7.10.2015 8:01

Že jo?

M. Růžička 7.10.2015 7:29

Re: Good morning Böhmen und Mähren

Možná kdyby se to stalo vám asi by jste psala jinak.I když je kolem toho tajností hodně bylo by potřeba zveřejnit vše bez ohledu na požadavky těch Norských úřadů aby konečně nějaká pravda vyšla najevo.

P. Hofman 7.10.2015 7:40

Re: Good morning Böhmen und Mähren

No, ono se to ale asi každému stát nemůže. Pominu, zda mně ano či ne, to sem nepatří.

Soudy to určitě nezveřejní, to bude jenom na paní Michalákové. Někdo jí věří, někdo zatím moc ne. Já patřím k těm druhým. Vím o tom ale nejspíš stejné prd, jako vy a jiní tady !!!

A. Ruščák 7.10.2015 8:38

Re: Good morning Böhmen und Mähren

Může. Viz http://andrejruscak.blog.idnes.cz/c/478489/psycholog-znalec-odkryl-co-se-v-norsku-deje-na-krajskych-radach.html

J. Jurax 7.10.2015 14:36

Re: Good morning Böhmen und Mähren

Poněkud děsivé. Ale je z toho je patrno, že zdeúřední Evropa je jenom jedna. A že ouřad není pro lidi, ale lidi jsou pro ouřad něco jako krmivo.

Ještě že u nás jsme se - doufám - nedostali tak daleko. Holt jsme ještě vyspělý Západ nedohnali.

D. Polanský 7.10.2015 6:42

Myslím, že ve Švédsku si muslimové dělají

co chtějí, jinak to nebude s dalšími přistěhovalci ze současné vlny a určitě si na ně nikdo nedovolí vyskakovat. To, co si dovolují na Michálkou, třebaže by k zneužívání dětí docházelo, si vůči přistěhovalcům nedovolí, ani pomyslet. naopak polezou jim do zadku, protože se jich bojí. Michálkové se nebojí. Takže není pravda, že každý se musí přizpůsobit. Ne, zlo se nemusí přizpůsobit, to jenom slušný člověk.

P. Hofman 7.10.2015 6:51

Re: Myslím, že ve Švédsku si muslimové dělají

Děkuji za informaci o Švédsku.

Vždy mám nejraději, když mi někdo, kdo tam léta žije a má přehled o tamějších reáliích, problém vysvětlí !!!

J. Jurax 7.10.2015 14:42

Re: Myslím, že ve Švédsku si muslimové dělají

Ono totiž paní Michaláková nezpůsobí pouliční násilnosti aniž nebude zapalovat auta, rabovat obchody a vrhat šutry po policistech. Moslemíni by tak s nadšením učinili i v případě mnohem malichernějším a křivd toliko údajných. Takže s nimi v rukavičkách, aby te nebyla diskriminace, rasismus či urážka islámu, kdežto na bělošku islám nevyznávající je možno si dovolovat.

Z. Baldova 7.10.2015 5:04

Podle me ma zde nejlepsi

komentar pan Zurek Plne s Vami souhlasim pisi jen sama za sebe

S. Sedlák 7.10.2015 4:37

Norové se ukazují jako dobří pokračovatelé

národního socialismu.

Aston plácá nesmysly. Michaláková nedostala šanci. Měla mít minimálně šanci vycestovat i se syny nebo zůstat bez nich. Takhle to připomíná nacistický lebensborn.

P. Boublíková 7.10.2015 5:53

Re: Norové se ukazují jako dobří pokračovatelé

Paní Michalakova mohla odcestovat kdykoliv (coz take delala - jezdila i s detmi na nsvstevu k rodicum a sestre na moravu) a mohla odcestovat i v době, kdy se o její syny začala zajímat socialka - viz odkaz níže.

P. Boublíková 7.10.2015 4:15

Jiný kraj, jiný mrav

Naprostý souhlas s Astonem. Jinak se žije na severu, jinak na jihu, jinak na východě a jinak na západě. A úplně jinak v Česku:-)

Přizpůsobit se musí přistěhovalci!

J. Bořický 7.10.2015 5:35

Re: Jiný kraj, jiný mrav

Ano,přizpůsobit se přistěhovalec musí.Ale pokud se má stát majetkem státu,který si s ním může dělat cokoliv,to už není úplně v pořádku.Budu-li vycházet z Vaší poslední věty, tak je to podle zákona, a tak s rozhodnutím úřadů souhlasíte. Pokud bych přistoupíl na Vaší filozofii,tak i Norimberské zákony byly v pořádku.

P. Boublíková 7.10.2015 5:49

Re: Jiný kraj, jiný mrav

Norimberské zákony se nevztahovaly na přistěhovalce, ale zpětně vzaly říšské občanství "rasové méněcenným" osobám. Rovněž byly uplatňovány na územích, které Německo okupovalo. Následně tedy platila jiná pravidla pro různé skupiny osob.

Srovnáváte nesrovnatelné. Norské zákony platí v Norsku a to pro všechny.

Samozřejmě souhlasím s tím, aby zákony daného státu platily pro všechny a aby se přistěhovalci nemohli chovat v rozporu se zákonem podle svých zvyklostí (v čemž byla paní Michalakova naprosto typicky případ http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/302843/eva-michalakova-otevrene-o-udajnem-biti-synu-deti-jsem-placala-jen-kdyz-neposlechly.html).

F. Žůrek 7.10.2015 3:20

Astone, velmi správně uvažuješ

Paní Michaláková se odtěhovala do Norska. Takže: proč do toho zatahuje Česko? Má se přece snažit žít v Norsku a tím to přece končí, ale přebíhat z Noraka do Česka a zase zpět a stěžovat si, že něco jiného je v Norsku a něco jiného je v Česku - nu je tomu tak.

Česko není Norsko a naopak, Norsko není Česko. Doposud tomu tak je.

Podobné je to s Evropskou unií. EU není jeden celek. Pořád máme Francii, Německo a podobně. Pokud nezrušíme takové všechny státy, tak bude Evropská unie paskvil a budeme se stále přehadovat: někdo bude chválit Brusel (má se z toho dobře) a někdo na Bresel nadávat (nemá z Bruselu žádný efekt).

Tož tak to chodí na světě. Chytračení (a také byrokracie) se nikdy asi nezbavíme a to vše poškozuje demokracii. Ale není (prý) nic lepšího, že ano. (lepší je slušnost, ale na to každý z vysoka ... jako třeba Mynář, Kalousek apod.). Tož tak potom politika vyypadá (a do toho teď ti migranti).

M. Varadinková 7.10.2015 1:15

Je to terorismus norského státu

páchaný na českých dětech.

Nejlepším a nejrychlejším řešením by bylo vyslat tam ozbrojené komando, které by ty děti dopravilo do Česka. A protestní nóty mohou pak podávat Norové a my na ně uděláme akorát dlouhý nos.

Kdyby ty děti byly uneseny například v Pákistánu, tak by se přece nikdo nad oprávněností takového řešení nepozastavoval.

A norský stát si počíná stejně svévolně a necivilizovaně, jako nějací pákistánští únosci.

J. Bruner 7.10.2015 3:12

Re: Je to terorismus norského státu

ti chlapci jsou norští státní příslušníci a česká republika se tam nemá do ničeho plést. Jiná věc je, jak plní paní M.své mateřské povinnosti a zda se neprohřešila proti místním tedy norským zákonům. K tomu má celou škálu možností a ty nechť využívá, což zatím neudělala.

Samostatným úsekem je norská sociální soustava. S tou paní M. souhlasila a ji využívala.

S. Sedlák 7.10.2015 4:30

Re: Je to terorismus norského státu

Ti chlapci mají český pas, tak neplácej kraviny.

J. Bruner 7.10.2015 7:44

Re: Je to terorismus norského státu

husy jsme spolu nepásli, tak zůstaňme u vykání. A nepsal jsem nic o pasech, ale o občanství. To se neřídí pasy, ale naopak, přičemž můžeme mít i více občanství. Děti jsou po otci norského občanství, zda mají i pasy (jakékoliv) není pro věc podstatné.

J. Fialová 7.10.2015 8:18

stačilo by zagůglit

"David a Denis mají výhradně české občanství, ani oni, ani jejich rodiče nikdy nebyli a nejsou občany Norska ... I pokud by nějak získali ať už dobrovolně či proti své vůli norské občanství, neznamenalo by to, že přijdou o české státní občanství. Toho nemohou být norským státem nijak zbaveni, protože o české státní příslušnosti Norsko nerozhoduje a rozhodovat nesmí. Tak jednoduše to nefunguje, že ziskem jednoho občanství automaticky ztratíte dosavadní... Kdyby kluci měli norské občanství, Norsko by nepotřebovalo jejich české pasy, ale prostě by jim vydalo norské... Norské občanství by získali jen tak, že by o pasy za ně požádali jejich zákonní zástupci a bylo jim uděleno. Zákonným zástupcem je stále ještě matka. Proto ty hrozby zbavením matky rodičovských práv". (Zdroje: právník a poslanec.)  J. Fialová

A. Ruščák 7.10.2015 8:31

Re: Je to terorismus norského státu

Nemají norské občanství, nikdy ho neměly. Ani otec ne.

V. Kún 7.10.2015 0:48

To není o levici nebo o pravici, ale o slušnosti.

Ano, jednou ten syn bude plnoletý s matka si s ním bude smět popovídat (tedy pokud ten zákaz i jen ho spatřit v Norsku neplatí do konce života).

Ale to už ji nebude říkat Maminko, Mámo.