1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Musíme spolufinancovat zabíjení?

Ve středu 16. února jsme se mohli ze zpráv dovědět, že v přestřelkách mezi Fatáhem a Hamásem zahynulo nejméně 27 Palestinců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
oto 18.5.2007 15:04

Re: Co by Evropa dělala,když má tolik prachů?

Palestinci valci, protoze chteji Izrael vymazat, pak prijdou na radu krestani, hinduisti, budhisti, a vsichni kdo neveri v jejich kult Mohameda, ktery podle muslimskych pramenu a podle evropskych meritek byl schizofrenik, vrah, zlodej a pedofil. Pokud nekdo uznava takove monstrum za proroka Boziho, pak je mi zle pri pomysleni na to, jaky je ten jejich Buh.

George 18.5.2007 14:53

Dost dobrý komentář pane Drápal...

R^

janoryna 18.5.2007 14:50

Re: racku, to

spojení moc nefunguje. křesťané jedí na rozdíl od židů a muslimů vepřové. jinak otordoxní žid má blíže k muslimským fundamentalistům než k bigotním křesťanům.

Historik 18.5.2007 14:49

Re: Takže znovu, sionističtí budovatelé světlých zítřků,

Směšujete dvě věci. Ti pánové nebyli ani tak sioniosté, jako hlavně komunisté (a mezi těmi byla Židů spousta, to je fakt). Izrael ČSR podporovala z rozhodnutím samotného Generalissima, který si myslel, že Izrael bude jeho loutkou na světové šachovnici.

Když k tomu nedošlo, zbavil se Slánského a Reicina stejně, jako předtítm Trockého, Zinověva a Kameněva (ti ale byli Leninovými lidmi, ne Stalinovými, jako třeba Kaganovič).  

VL 18.5.2007 14:48

Re: Re: Re: Co by Evropa dělala,když má tolik prachů?

To jsou odrodilci a kolaboranti :-)

brabus 18.5.2007 14:46

Re: Nevážený, tím chci říci že ti vaši hlavouni chtějí to co Zeman postavil na nohy (blbě chápu)Re: Re: Sohlasím nemám rád cokoli anti v době kdy je nutno makat proti zlodějnám všeho druhu: Re: Geronte, co máte konkrétně proti Nečasovi, kromě toho ž

Socani nasedli do rozjetého vlaku v roce 98, ale to Vy při své rudé inteligenci nepochopíte.  Ale socani místo toho, aby stav udržovali, tak přidali na rychlosti, ale né zvýšením produktivity práce, ale zvýšením půjček ze všech možných evropských a  světových fondů. Takže ty vaše pastelky, důchody, nemocenské, sociální dávky jsou na dluh. A až příjde na placení, tak pak soudruhu nastane bída, ale to Vy už budete se svojí generací pod drnem.R^ ČSSD tady totiž nastavila hru alá pyramida nebo letadlo. Jen doufám, že Vašim dětem v závěti vysvětlíte, že jste jim prožral budoucnot. Ale asi ne, protože Vás Paroubek naučil, že dluhy se platit nemusíRv(Y)

janoryna 18.5.2007 14:46

Re: Re: Co by Evropa dělala,když má tolik prachů?

pat a mat toho za ten izrael moc nenapracují. ale třeba by mohli makat aspoň na "nepřizpůsobivé". patří k nim i palestinci. ono to jejich bojování je totiž docela dobrý adrenalin. stačí sledovat TV a ty spokojené usměvavé tváře "mučedníků". 

dulcibelka 18.5.2007 14:42

Re: Re: Re: Co by Evropa dělala,když má tolik prachů?

Ano, kolikrát se s tím pracovním nářadím dost nadřou a ještě jim i vybouchne předčasně ;-(

Historik 18.5.2007 14:41

Jenže většina těch "sionistických Židů" jaksi na samém počátku

50 let zmizela, popel některých byl rozptýlen někde na silnici. A ten vývoj vydržel pokračovat dost dlouho i bez nich.

A v jaké "agresi" Izrael pokračuje, pokud pojem "agrese" neznamená to, že Židé nechtějí disciplinovaně napochodovat do moře?

Malý Aston 18.5.2007 14:40

Re: Re: Co by Evropa dělala,když má tolik prachů?

Ano,to je ten problém.Válčení nebo obchod.A tak válčí a obchodují a obchodují za prachy,které se jim tam cpou.Ano máte pravdu,dělají jen to co umí.:-D

Wabi. 18.5.2007 14:40

Re: Re: Pane Polanský, nikdy v dějinách lidstva se lidi nezabíjeli z důvodů víry v

A pak to dělali naopak!!8-o;-D

Šedovous 18.5.2007 14:39

Takže navrhujete :

neobchodovat a neválčit. Hlad je naučí........;-DNo jo ale co ten oceán nafty pod exkrementy jejich velbloudů !?

anonym 18.5.2007 14:39

Re: Re: Co by Evropa dělala,když má tolik prachů?

... a možná ještě umění - pokud se ta jejich produkce tak dá nazvat...

Wabi. 18.5.2007 14:39

Re: Re: Co by Evropa dělala,když má tolik prachů?

Svatá prostoto! A co ty desetitísíce co denně překračují hranice, aby mohli u Žida pracovat?

anonym 18.5.2007 14:35

Re: Takže znovu, sionističtí budovatelé světlých zítřků,

... je to možný, 50 let po procesech ? Člověče, vy jste magor.

anonym 18.5.2007 14:33

Re: Co by Evropa dělala,když má tolik prachů?

Ač jinak s příspěvkem vcelku souhlasím, v jednom musím oponovat - Arabové NIKDY nebudou pracovat, nemají to v genech. Z osobní zkušenosti vím, že jediná důstojná činnost pro čistokrevného Araba je obchod nebo válka. Nic jiného dělat nechtějí a neumějí. Veškerá práce v jejich zemích ve vykonávána jinými národy.

Historik 18.5.2007 14:28

Křeťané byli vražděni, protože jejich víra rozvracela přádek Římské říše,

on třeba cisař neviděl rád, když například někdo vybízel jeho vojáky k dezerci a někteří (docela dost) z toho důvodu opravdu dezertovali. Křesťanství bylo přijato v době, když se před bitvou mohl "objevit" na nebi text "V tom znamení zvítězíš."

V minulosti tomu ovšem bylo s válkami podobně jako ve sportu - nedáš gól = dostaneš gól. A vítěz měl samozřejmně pravdu. Neválčilo se jen o peníze, ale také o moc a vliv.

NoName 18.5.2007 14:23

Re: Re: Co by Evropa dělala,když má tolik prachů?

Copak, Izrael nepracuje za svoje ? Co to přesně znamená, "pracovat  ne za svoje" ?8-o

Cicero 18.5.2007 14:21

Re: Takže znovu, sionističtí budovatelé světlých zítřků,

Kdyby byli Vámi jmenovaní pánové sionisté, pak by šli do Izraele, nebo už dříve do mandátního území Palestiny. Jinak je Váš příspěvek mimo mísu.

pat a mat 18.5.2007 14:13

Re: Co by Evropa dělala,když má tolik prachů?

no kdyby mel izrael pracovat a bojovat za svoje, byl by na jeho miste uz davno poradnej krater, maly blboune ;-D

Haf 18.5.2007 14:08

Re: Re: Re: Re: Musíme spolufinancovat zabíjení? Dneska už je pozdě ? Nikdy není pozdě !

A nebo máš taky jako já pocit, že ti, kdo nechali střílet na hranicích, ti, co intrikovali u soudů a odsuzovali politické, rozbíjeli rodiny a likvidovali "kulaky" si nic jinýho nezasloužej ?

eTony 18.5.2007 14:05

Re: Pane Polanský, nikdy v dějinách lidstva se lidi nezabíjeli z důvodů víry v

a proto byli stíháni a vražděni první křesťané stylem - zřekni se víry a budeš žít.......

Haf 18.5.2007 14:04

Re: Re: Re: Musíme spolufinancovat zabíjení? Dneska už je pozdě ? Nikdy není pozdě !

Nebo lepší komouš - přímo StBák ?

Malý Aston 18.5.2007 14:04

Co by Evropa dělala,když má tolik prachů?

Palestinci válčí proto,že mají prachy na zbraně.Ne že by pracovali a bojovali za svoje,oni pěkně válčí za naše prachy.Když jim nedáme,tak vytáhnou kvéry,když jim dáme ,vysunou jen zásobníky ale zbraně si ponechají,až prachy nebudou zase je zasunou a tak to jde pořád dokola.Něco jim zaplatí televizní štáby páč záběry z válečných akcí se tak hned někde nenajdou a žijí si svým životem.A já se domnívám pokud jim nebude Evropská Unie a USA a Rusko cpát prachy,nebudou mít na střelivo a začnou pracovat.Ale je také možné,že ty státní peníze neboli daně vybrané v Evropské Unii,USA a Rusku se napřed vyplatí palestincům,palestinci objednají a zaplatí zbraně v Evropské Unii,USA a Rusku a koloběh tedy perpetum mobile funguje.Pokud to tak je,budou válčit na věčné časy.:-D

Haf 18.5.2007 14:04

Re: Re: Musíme spolufinancovat zabíjení? Dneska už je pozdě ? Nikdy není pozdě !

Komouš ? Bejvalej ? Von komouš zůstane komoušem i kdyby trakaře padaly.

Sekac 18.5.2007 14:03

Stanely Fischer, který kdysi pracoval pro Mezinárodní měnový fond a nyní pracuje pro Bank of Israel.

Stanely Fischer, který kdysi pracoval pro Mezinárodní měnový fond a nyní pracuje pro Bank of Israel.

Jak take jinak, ze?

http://lidovky.zpravy.cz/wolfowitz-odejde-z-cela-svetove-banky-d8y-/ln_zahranici.asp?c=A070518_084514_ln_zahranici_svo

jakovy 18.5.2007 14:00

Re: Re: V nové francouzské vládě usedne levicový ministr.....

R^ R^ R^ ;-(

AndyO 18.5.2007 13:53

Re: Re: Už chápete proč se k vám lidi chovají tak jak se chovají?Re: obávám se, že na odstranění jeho "dámy" ze šachovnice

:-D:-D:-D:-D

AndyO/X 18.5.2007 13:53

Pane Polanský, nikdy v dějinách lidstva se lidi nezabíjeli z důvodů víry v

toho či onoho BOHA, důvod byl, je a bude jen jeden:Majetek těch druhých.Náboženství s tím nikdy nemělo co do činění.

AndyO 18.5.2007 13:50

Ivane

Dan je jen vystudovaný farář, tak jak by tomu mohl rozumět, že ?