3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

Mraveniště ještě více rozhrabané

O situaci, jaká nastala po referendu v Británii, si lze udělat obrázek jen hodně nejasný. Na mysli vytanou dva citáty, jeden vychází z druhého. Nejdřív řekl Clemencau, že válka je příliš vážná věc, než aby se přenechala vojákům, a od něho to převzal de Gaulle a řekl, že politika je příliš vážná věc, než aby mohla být přenechána jen politikům. Kdo by to tedy měl vzít do rukou, když události těchto dnů ukazují, že to mají v ruce idioti?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Mertl 27.6.2016 13:39

Re: Obrácení Ferdiše Pištory?

Milý pane Mayere, skutečně jde svým způsobem o obrácení Ferdyše Pištory - tento Astonův úvodník není pro Psa ani O. Neffa typický. Jeho úvodníky, celkové zaměření webu i tím více diskuze jsou v posledních dvou letech výrazně antievropské. Tentokrát se však pan Neff, stejně jako řada přispěvatelů Psa povedeného brexitu trochu zalekl a tak drobátko lavíruje: "Nezašli jsme trochu daleko?" Ale nemylte se, Pes je Váš a ne kavárny! (Jak ten Zeman je inspirující, co?)

Z. Čábelka 27.6.2016 13:42

Re: Obrácení Ferdiše Pištory?

:o)

O. Mayer 28.6.2016 12:30

Re: Obrácení Ferdiše Pištory?

.. já se bohužel velmi trapně upsal- chtěl jsem říct že celkové zaměření Psa je v posledním roce silně protievropské a opačný názor aby s lucernou hledal.

M. Moravcová 27.6.2016 13:00

Dobře to popsal Hájek

Souboje „kavárna versus lid“, neboli podstaty „voličské kontrarevoluce“, která se zažíhá napříč Západem. Charakterizuje jej vyjádření jakéhosi Davida z londýnské City, centra světového finančnictví: „Londýn na tuto zemi vydělává a teď musí čelit obrovským ekonomickým důsledkům rozhodnutí lidí někde z polí.“

Nemohl to soudruh vyjádřit lépe. Opovržení obyčejnými lidmi ve své zemi, kteří svou prací vydělávají na to, aby „manažeři“ s nemravnými příjmy mohli spekulacemi v bankách a na burzách jejich tvrdě vydělané peníze znehodnocovat, či přes státní kasy přesouvat do privátních trezorů, je nyní přímo hysterické.

S. Lazárek 27.6.2016 13:08

Re: Dobře to popsal Hájek

Takhle nějak to začalo v roce 48 u nás? Nevím, ptám se, ale tahle rétorika mi to silně připomíná

M. Moravcová 27.6.2016 13:17

Re: Dobře to popsal Hájek

rétorika koho? Já jsem v roce 48 byla na houbách, nemohu sloužit.

F. Netopil 27.6.2016 13:17

Re: Dobře to popsal Hájek

Jaképak připomíná ! Je úplně stejná. Nové hodnoty přece vytváří jen dělnická třída.

I. Semrád 27.6.2016 13:20

Re: Dobře to popsal Hájek

S "dělnickou třídou" a "vobyčejnejma lidma" si takoví nakonec vždycky vytřou p*del.

Ale někdy se jim hodí!

S. Lazárek 27.6.2016 13:21

Re: Dobře to popsal Hájek

Ano, je stejná, proč chodit kolem horké kaše.

Z. Čábelka 27.6.2016 13:37

Re: Dobře to popsal Hájek

Mně ty mainstreamové kecy o tom, co si ta zlotřilá VB dovolila proti soudruhům z EK, připomínají Rudé právo sedmdesátých let neuvěřitelně :o). Intelektuálské kecy o negramotných venkovanech a senilních důchocích od pohunků levičáckých, rádoby "demokratů" jsou mi bez legrace přímo odporné!

Vám ne?:o)))

M. Moravcová 27.6.2016 13:46

Re: Dobře to popsal Hájek

přesně tak, zrovna tak když soudruzi připomínají slovník 48 roku :-)

S. Lazárek 27.6.2016 13:57

Re: Dobře to popsal Hájek

Jako soudružka tu spíš píšete Vy sama, dělnice nebo rolnice nebo Bůh ví, co vlastně jste....:-)

M. Moravcová 27.6.2016 14:03

Re: Dobře to popsal Hájek

:-) většinou to všichni říkají o vás :-)

S. Lazárek 27.6.2016 14:10

Re: Dobře to popsal Hájek

To klidně můžou milá Marcelo, od nich (ani od Vás) mě to neuráží, vzhledem o tomu, co tu sami jste schopni vyplodit za komunistické manifesty.

M. Moravcová 27.6.2016 15:09

Re: Dobře to popsal Hájek

komunistické manifesty? Tak s tím zkušenosti nemám. Mám zkušenosti s manipulací, nátlakem, politickým vyhrožováním. A když tvrdím, že černá je černá, to ze mě soudružku neudělá.

S. Lazárek 27.6.2016 14:06

Re: Dobře to popsal Hájek

Já jsem Rudý Právo nikdy nečet, takže nevím. Britové odvolili a odchází. Tečka. Jestli proto, že pro odchod volili hlavně red necks, to už je vedlejší.

Z. Čábelka 27.6.2016 14:58

Re: Dobře to popsal Hájek

Kolik Vám je? Míň jak 35? Jinak Vám nevěřím! Osobně jsem za RP koruny neutrácel ale tvrdit, že jsem jej nečet, to bych považoval za hloupou lež. Na vojně ostatně nic jiného ke čtení nebylo :o) a u rádia jsem kvůli tomu uši si nezacpával :o). Osobně mne mrzí, že jsem už nesehnal RP s výročím Ferdinanda Vaňka a číslo článkem Kdo je Václav Havel?.

Občané VB si zvolili svobodně a slušně. Kvůli tomu nebudu z nich najednou dělat rasisty debilními články o štvanici na cizince. Je to opravdu nechutná propaganda, která jen myslící lidi popuzuje a vede k otázce, proč tak zoufale někdo agituje. Ten pocit zoufalství zářícího z autora vnucované lži by ste mohl i nečtením RP znát a cítit i sám.

S. Lazárek 27.6.2016 15:09

Re: Dobře to popsal Hájek

Věřte si čemu chcete, ale RP jsme nečetl, proč bych to měl pro boha dělat, když mi tehdy bylo náct. K debilním článkům o některých debilních Angličanech, kteří si teď zkouší svoje kung-fu na debilních Polácích, se oficiálně zabývá už i debilní polská ambasáda v UK. Jestli se Vám tyhle debilní věci nehodí do krámu, tak to prostě ignorujte, jako já to debilní a bolševické RP.

Z. Čábelka 27.6.2016 15:45

Re: Dobře to popsal Hájek

:o)))))) No vidíte, s tím RP Vám opravdu asi budu závidět :o))))

Jinak, já mám a budu mít UK za úspěšného tvůrce parlamentní demokracie, kde většinově fungovala, funguje a bude fungovat. Nemám o ni obavu a držím ji palce. Jsem přesvědčen, že tam žijí stále stejní lidé jako u nás, tzn. dobří a špatní. Určitě se nezměnili ze dne na den jen referendem. Že zrovna dnes nějaký Polák nějakého troubu naštve a ten jej pošle do pryč, tak nějak nevím co s tím :o). Příznivcem rowdies, nácků ani antify a bordelu co provozují, nejsem. Že se to hodí nějakému Tuskovi, aby mu koryto vydrželo, tomu rozumím :o). Že se silně zastoupené názory, které se nehodí do krámu EU státní mocí překrucují, zatajují a kriminalizují i dnes jako za komunistů to mne slušně řečeno pohoršuje!

PS: Já krám na štěstí jako sociální inženýři nevedu a laciné cetky toho druhu s papouškem neprodávám!

R. Veselý 27.6.2016 12:53

Skvělý ministr spravedlnosti!

"Tak já myslím, že to je nějaký papír na kterém je nějaké datum, a nevidím problém v tom napsat jiný papír kde bude jiné datum."

Robert Pelikán k podpisu reorganizace od 1.7.2016.

M. Moravcová 27.6.2016 13:05

Re: Skvělý ministr spravedlnosti!

jo, to je taky dobrý "elitní mimoň" a jak se u toho vždycky důležitě tváří :-)

M. Prokop 27.6.2016 13:37

Re: Skvělý ministr spravedlnosti!

Vizuálně celá maminka, politicky asi tatínek.

Z. Čábelka 27.6.2016 13:46

Re: Skvělý ministr spravedlnosti!

Typický reprezentat strany ANO bude líp, ... nám, .... brzy.

M. Moravcová 27.6.2016 12:53

Jeden diskutující

napsal, že Britové se měli řídit heslem "dvakrát měř a jednou řež". Proč se ale tímto heslem neřídí pomazané hlavy v Bruselu a elity EU a neustále jen "řežou", aniž by měřili, natož všem stejným metrem.

Z. Čábelka 27.6.2016 13:05

Re: Jeden diskutující

Dobroserové jsou ukřivdění! :o)

V. Kraus 27.6.2016 12:44

Teď není o čem jednat

"Evropská unie s Británií nepovede žádné neformální rozhovory o odchodu z osmadvacítky, dokud Londýn oficiálně nepožádá o vystoupení z unie, uvedl mluvčí německé vlády Steffen Seibert."

Mají pravdu, teď není o čem jednat.

O. Uživatel 27.6.2016 12:50

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 27.6.2016 13:38

Re: Teď není o čem jednat

Tak ona ani teď nejsou nějak příliš podrobná. A ta dvouletá lhůta nejspíš nebude stačit.

J. Růžička 27.6.2016 12:29

Tvrdé mocenské jádro EU se zapouzdří

země V4 se více sblíží s Británií, žádné velké třesky nenastanou, spíše jenom plesky zpovykaných novinářů.

O. Uživatel 27.6.2016 12:32

Uživatel požádal o vymazání