3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

Moskva zuří

Reakce Moskvy na Nikulinovo vydání do Ameriky je do té míry neadekvátní, že je až pozoruhodné. My jsme ho vydali do USA na základě mezinárodního zatykače – na této bázi naše policie Nikuina zatkla

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 3.4.2018 21:29

Re: "Uvidíme co to jednání a rozhodnutí EU přinese."

Maximálně "bude přijat záměr". :-P

M. Prokop 3.4.2018 21:28

Re: Na čt. 24

Jo, přesně.

A nejen televize, ČRo není jiný. Tam si občas pro jistotu nepřipustí vůbec žádnou oponenturu.

M. Prokop 3.4.2018 21:25

Re: Z těch modrobolševiků by se jeden

Pokud nevíte jak se v tom vyznat (dlouhodobě tak působíte) tak se jukněte na imigraci do USA a do Ruska. :-P

J. Franke 3.4.2018 21:23

Re: Na čt. 24

Ale zase se víc pobavíte...

K. Janyška 3.4.2018 21:17

Re: Z těch modrobolševiků by se jeden

Modrobolševici. Kdo je to ? Aha, ti co prosazují svobodu. Ta má modrou barvu. Ještě, kdyby tomu rozuměli. Jsou v tomto smyslu skoro stejně hloupí, jako vy, rudí bolševici. Mám to zjištěno vlastní zkušeností... Dzp.

R. Brzák 3.4.2018 21:17

Re: Z těch modrobolševiků by se jeden

Jistotu máme v životě jen jednu jedinou...

Pokud Vám jde o bezpečí dětí v USA, nezbude Vám, než schválit Trumpovu iniciativu ozbrojení učitelů palnými zbraněmi...

R. Brzák 3.4.2018 21:15

Re: Na čt. 24

No jo, to je osvědčená taktika veřejnoprávní televize - jako oponenturu současnému mainstreamu si pozvou nějakého totálního idiota nebo jinak velmi nesympatického člověka. Tím potvrdí platnost mainstreamových řešení - neb nikdo není takový idiot, aby se stavěl na stranu stalinistického blba...

Celkově se jedná o manipulaci veřejným míněním.

L. Kolman 3.4.2018 21:14

Re: Na čt. 24

A proč na něho furt čučíte? Já, starý bolševik, ani nevím, jak nějaký Skála vypadá. Natož abych ho poslouchal. Vy budete zřejmě zakuklení bolševici.

J. Václavíková 3.4.2018 21:13

Re: Z těch modrobolševiků by se jeden

V Rusku je zase nesmíte pouštět do kina.

L. Kolman 3.4.2018 21:11

Z těch modrobolševiků by se jeden

potečkoval. Poslouchat tady dnes Janyšku, Ovara-Omara a Hajkovou, to je zase zážitek. Janyška tady furt mele, jak Amerikastán je vrchol civilizace a jak tu civilizaci musí hlídat a šířit po světě, přitom v některých jeho státech ještě platí pomalu středověké právo, černochy tam střílejí jako na honu na zajíce a když ráno rodiče vypraví děti do školy, nemají jistotu, že se jim odpoledne vrátí.

K. Janyška 3.4.2018 21:11

BEZRADNOST LIDSTVA.

Lidé jsou obecně velmi bezradní z nevědění. Technologie kolem nich jsou velmi složité, řeči společenskovědních a tzv. sociálních a politických apologetů zmatečné a výsledky vědy prezentovány jen pro zasvěcené. A to ještě vědecké špičkové poznatky pouze pro velmi inteligentní zasvěcené. U mnohých to vede k frustraci a revoltě, která má mnoho podob.

Lidská mysl je prezentována jako řídící autorita lidského světa a organizující ho odkudsi shůry a ovládající ho. Jenže tak to není.

Lidský svět vznikl nekoordinovanou lidskou aktivitou a tak to pokračuje a bude pokračovat navždy. Lidská mysl je produktem tohoto procesu stejně, jako lidský rozum a oba mají hranice svých možností stanoveny právě vývojem a interakcí spontánních sil, které lidský svět modelují. Je to zejména civilizace obchodem a neustále se od civilizovaných více k civilizovaným méně rozšiřující spontánní řád lidské interakce a lidského světa, který nás svými pravidly ovládá a která jsou obsahem právě našich myslí. Lidská mysl je tedy vnitřním informačním a adaptačním uzlem a nástrojem lidského jedince k adaptaci na prostředí, na situaci a budoucí neznámé.

Za nerozšiřování tohoto fundamentu lidského vědění mohou konstruktivističtí racionalisté všemožného druhu, zejména rudí a černí socialisté, tedy náboženští fanatici všech druhů. Naházelo je totiž do jednoho pytle a má pravdu. Oni se prostě bez řídící autority ve svých představách, které bohužel realizují, neobejdou. To je jádro zla v lidském světě. Lidský svět je totiž člověkem neřididitelný.

No a u lidí toto zmatení vede ke zmateným krokům, u mnohých k velmi tragickým... Dzp.

J. Václavíková 3.4.2018 21:09

Re: Na čt. 24

Tohle člověka taky napadá, ale je to mimořádně odporný demagog.

K. Janyška 3.4.2018 21:04

Re: Nemohu se dočkat až bude považováno za jeden

Já ho znám a vždy mně sr "al. Pravdaláskař jeden ujetý eurofilní... Dzp.

K. Janyška 3.4.2018 21:02

Re: Nemohu se dočkat až bude považováno za jeden

To vám vzkazuje Hayek.

Všechny ostatní eseje jsou jen a jen moje a nikde jinde je nenajdete... Dzp.

V. Hájková 3.4.2018 21:02

Re: Nemohu se dočkat až bude považováno za jeden

Přečtěte si kdo to je pan PETR KOLÁŘ- NECHCI VÁS URÁŽET- ale přestanťe ze sebe dělat pana chytrého, když se tomuto člověku nerovná

te ani po opatky jeho bot!

https://cs.wikipedia.org/wiki/Petr_Kol%C3%A1%C5%99_(diplomat)

K. Janyška 3.4.2018 21:00

Re: Nemohu se dočkat až bude považováno za jeden

Poslyšte. Vaše vyjádřování jsou strašně zmatečná. A žádné skutečně vzdělané lidi tady ani jinde nevidím. Jen lépe nebo hůře vyučené v oborech. To je hrozně málo. To není ucelené vzdělání... Dzp.

-------------------------------------------------------------------

Nejvážnějším důsledkem rozštěpení toho, co bylo druhdy společnou oblastí zkoumání, na úzké specializace je, že to zanechalo zemi nikoho, nejasný předmět, někdy nazývaný "sociální filosofie". Některé z hlavních sporů uvnitř těchto speciálních disciplín mají ve skutečnosti příčinu v rozdílných názorech na problémy, které nejsou vlastní žádné z nich a nejsou tudíž žádnou z nich systematicky studovány, a které jsou proto považovány za "filosofické". Slouží to často za omluvu mlčenlivého zaujetí postoje, o kterém se předpokládá, že buď nevyžaduje racionální odůvodnění nebo ho ani není schopen. A přece jsou tyto zásadní problémy, na kterých zcela závisejí nejenom interpretace faktů, nýbrž také politické postoje, otázkami, které mohou a musejí být zodpovězeny na základě faktů a logiky. Jsou "filosofické" jen v tom smyslu, že jistá široce, avšak mylně zastávaná, přesvědčení jsou dána vlivem filosofické tradice, která předpokládá falešné odpovědi na otázky schopné přesného vědeckého pojednání...

K. Janyška 3.4.2018 20:57

Re: KDYŽ SE NEPROKÁŽE,KDO TU PIŠTOL VYROBIL

Socialisté podpořili socailisty. To je normální. Stalin nebo Hitler... Dzp.

V. Hájková 3.4.2018 20:55

Re: Nemohu se dočkat až bude považováno za jeden

Víte co mně na vás strašně mrzí- že urážíte slušné a vzdělané lidi - a melete po komouších tu jejich mantru o pravdoláskařích! Někdy mně připdá, že máte místo mozku "" segedínský guláš"" a ztrapňujete se !

K. Janyška 3.4.2018 20:55

Re: Ano, Petr Kolář to vidí zcela správně:

A hlavně profesionálním manažerem OF... Dzp.

M. Prokop 3.4.2018 20:54

Re: A to znáte?

On spíš Čuka a Geka.

K. Janyška 3.4.2018 20:54

Re: Ano, Petr Kolář to vidí zcela správně:

Hlavně eupopleta a pravdaláskař... Dzp.

J. Urban 3.4.2018 20:53

Re: Na čt. 24

No tak to by mohla ta komoušská squadra z Hradu vzít ČT na milost. Nebo je to taktika ČT, aby se před mocným gosudarem Ovarem zachránila? :-)))

M. Prokop 3.4.2018 20:53

Re: KDYŽ SE NEPROKÁŽE,KDO TU PIŠTOL VYROBIL

Jo, to už asi nepamatujete, jak Rusové chytili luft a pomohli Ádovi s Polskem, Francií a GB. Akorát tu kořist jim Áda nenechal dlouho.

K. Janyška 3.4.2018 20:53

Re: Ano, Petr Kolář to vidí zcela správně:

Vy to chcete vědět ? A co s tím máim dělat ?

To já jem byl 18 roků profesionáloním manažerem ODS, ne vy, uklízečko. Mám přehled o udílostech a olidech, jako málo kdo... Dzp.

L. Kolman 3.4.2018 20:52

Re: Na čt. 24

Šoupněte sem svůj portrait, ať si spravíme chuť.

L. Kolman 3.4.2018 20:50

Re: MILS,ZAČÍNÁ FOTBAL !!!

Už je tam, pane řediteli? Už dávno. Sákryš, to je ale macek. Ten Ronaldo.

M. Prokop 3.4.2018 20:50

"Uvidíme co to jednání a rozhodnutí EU přinese."

Nic.

A to zcela bez vztahu k novičoku, Nikulinovi ani jiným rusárnám.

To by soudruzi z Brusele i národní soudruzi museli přiznat chybu, aby se něco hnulo.

V. Hájková 3.4.2018 20:50

Re: Ano, Petr Kolář to vidí zcela správně:

Chci vědět - čím vám pije krev a na jakých postech pracuje- i pracoval!

V. Hájková 3.4.2018 20:48

Na čt. 24

Je v krátké době už po třetí zasebou ten ODPORNÝ STALINISTA SKÁLA- to by i náš pes mezi zvracením blil nad touto stvurou!

K. Janyška 3.4.2018 20:48

Re: Ano, Petr Kolář to vidí zcela správně:

Vím co to je za pravdaláskařského vola... Dzp