28.5.2024 | Svátek má Vilém


Diskuse k článku

Miloš Zeman vypuštěn z klece

V období mediálního hladu vypustil týdeník Reflex z klece Miloše Zemana, aby předvedl pár povedených kousků pro pobavení publika. Představení se povedlo, potlesk je zaručen. Myšlenka na téma, že "Němci svého času podlehli Hitlerovi a docela upřímně vyznávali nacionální socialismus. Proč by teď nepodlehli daleko měkčí a méně nenápadné zelené ideologii?" se bude citovat, stejně jako slogan o umírněném muslimovi, který je roven umírněnému nacistovi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Václav 8.8.2011 18:38

Panuá Astonovi

 TAk teď, pane Astone, jste to po...... , některé vaše připomínky sedí, ale jsem přesvědčen, že žádný z politiků nesahá Miloši Zemanovi ani po tkaničky od bot, jak pokud se týče rozhledu, vzdělání i vize cesty ven z tohoto smrdutého bahna, i přes to, že podle novinářů nebo opozičních politiků něco zbabnral. Co vy, nebo kdokoli z nás o tom ví? Jste snad muška jenom zlatá? je smutné, že v tomto marazmu nemů žeme věřit nikomu a ničemu, ale jsem přesvědčen, že viníka musíte hledat jinde, než Miloše Zemana. . Pro něho hovoří i to, že si dokáže udělat srandu nejen z jiných,ale i ze sebe. NA to nemá každý, zrovna tak, jako každý nemá na to přijímat sarkastické bonmoty sám na sebe. Na to už musí být formát.

M. Varadinková 6.8.2011 16:42

A co na to ochránci zvířat?

http://zpravy.idnes.cz/nato-spalilo-karavanu-velbloudu-z-cadu-vezla-zbrane-pro-kaddafiho-p93-/zahranicni.aspx?c=A110806_153917_zahranicni_stf

Možná měli generálové NATO zaručenou informaci od tajných služeb, že velbloudi pili Redbull, a jak je známo z reklamy, "Redbull vám dává křídla". Takže v rámci té bezletové zóny pro jistotu rozstříleli a spálili i ty ubohé vebloudy.

J. Anděl 6.8.2011 0:22

Re: Pane Anděli

P.S.: (na rozloučenou): takto podle mě revoluce požírá své rodiče a volný trh ty, kteří ho propagují. Možná malý špek :-))

J. Anděl 6.8.2011 0:20

Re: Hodina duchů uhodila

Též jdu spát a též přeji dobrou noc. Dnešní diskuze byla velice zajímavá a pro mě poučná, tak děkuji. Zítra uvidím, zda měla Hájkova slova nějaký vliv na houby. Ano. I já, poté, co jste si na ně vyrazili už úplně všichni, se chystám. Zdalipak nějaké zbyly?

Mějte se sladce.

F. Doušek 6.8.2011 0:14

Re: Nějak mi to hlava nebere

deviace je odchylka. Je homosexualita v konformní společnosti odchylkou neboli deviací? Je. S tím nikdo nic nenadělá, pokud si neplete ono slůvko se zaběhlým výrazem "úchylka".

M. Varadinková 6.8.2011 0:13

Re: Pane Jílku

A to je přesně Váš případ, paní Franková! Hluchá, slepá, zmanipulovaná. Nebo snad prolhaná?

M. Varadinková 6.8.2011 0:12

Re: Nějak mi to hlava nebere

Paní Franková, původně jsme myslela, že jste jen čerpala z nějakého manipulativního zdroje, ale teď vidím, že úmyslně lžete. Já jsem Vám podala jasný důkaz, že to prohlášení 13 ambasád nebylo reakcí na Hájka : "Britské velvyslanectví na dotaz upřesnilo, že společné stanovisko nesouvisí s postojem Klause a jeho vicekancléře Petra Hájka. "

A Vy na své lži přesto dál trváte a ještě mně urážíte. Styďte se hodně, ale sama za sebe a za to, co jste tady právě předvedla.

J. Václavíková 6.8.2011 0:05

Re: Hodina duchů uhodila

Dobrou noc.

J. Anděl 6.8.2011 0:05

Re: Pane Anděli

Aha, špatně jsem to pochopil. Tak ještě jinak. Tohle je podobné, jako když se dneska paní Varadinková rozčiluje, že pravdolásková média se snaží Hrad poškodit. I pan Klaus měl tehdy zřejmě dojem, že se ho média snaží poškodit uvedením zmíněné souvislosti.

No... není to jednoduché. Koho nepoškodí, být zmíněn v souvislosti s gaunery. Myslím, že jsem si právě uvědomil, že jsem unavený, abych to rozlouskl :-).

J. Tolman 6.8.2011 0:05

Re: Hodina duchů uhodila

Dobrou noc.

M. Franková 6.8.2011 0:03

Hodina duchů uhodila

Jdu se oddat náruči Morfea.Přeji všem klidné spaní a barevno sny. Dobrou.

J. Václavíková 6.8.2011 0:01

Re: Nějak mi to hlava nebere

Svatá Pravda opět promluvila! Slyšte, slyšte!

J. Václavíková 6.8.2011 0:00

Re: Pane Anděli

Než tady někoho úmyslně lživě obviníte, nejdřív se mu pokuste dokázat, že se mýlí.

M. Franková 5.8.2011 23:59

Re: Nějak mi to hlava nebere

Paní kolegyně, bavit se s opilým je nemožné a iracionální. Lhostejno, zda dotyčný, ve Vašem případě dotyčná, se opil alkoholem, penězi či mocí. Ve Vašem případě bych tipovala na variantu čtvrtou, ...vlastní názor nemám, proto kopíruji, seč mi síly stačí a klábosnice dovolí.

J. Václavíková 5.8.2011 23:58

Re: Nějak mi to hlava nebere

Paní Varadinková, Vaše duševní zdraví je asi už ve vážném ohrožení, soudíc podle Vašich irelevantních reakcí. Všimla jsem si, že máte vážné problémy s pochopením psaného textu, tak Vám to napíšu polopaticky- I JÁ SE ZA SVÉ PŘEDSTAVITELE OPĚT STYDÍM.

M. Varadinková 5.8.2011 23:58

Re: Nějak mi to hlava nebere

S paní Frankovou nemanipuluje třináct ambasád, pane Tolmane. S ní manipuluje zdroj, ze kterého ona čerpá své nepravdivé informace.

J. Anděl 5.8.2011 23:57

Re: Pane Anděli

Začnu od konce - jednak to byla ode mě trochu zábavná provokace, jednak si nemyslím, že by Hájek byl natolik nevědomý, že by netušil, co mohou jeho slova vyvolat. I já vím, že když napíšu některé věci, ozvete se tu Vy, tu madam Lukešová. Stejně tak Vy můžete předpokládat, že napíšete-li určité věci o pravdolásce, ozvu se já nebo paní Václavíková. To jsem v tom příspěvku nazval skokem na špek. Nemyslím si, že bychom to kdokoliv z nás psali jenom jako špek, abychom se na druhých uspokojili, ale špekovosti příspěvku jsme si myslím vědomi.

Máte pravdu, že mnohé si opravdu vysvětluji senzacechtivostí. Klišé v tom sice je (to považuji za další nedělitelnou součást čím dál tím bulvárnějších médií), ovšem přesto ho nevnímám jako cíleně manipulující k cíli likvidace či poškození politických protivníků. Považuji ho za cíleně manipulující k cíli vlastního zisku. Vám snad přijde, že v tomhle médiím nadržuji?

Nicméně třeba máte pravdu. Co si o tom myslím, není tak důležité.

Co se manipulace s titulky týče, to je dlouhodobě strašné. Opět tam ovšem vidím trochu jiné motivy. Podle mě horší. A co je právě ten paradox (a rozumím, že proto si nerozumíme) - já tam vidím motivy, které jsou důsledkem názoru, že trh sám o sobě je dostatečným garantem přiměřené férovosti soužití. Protože tohle je podle mě čirý trh, vedoucí k zisku. Bez skrupulí, soudnosti a vkusu. Vkus, soudnost a ohleduplnost podle mě volný trh negeneruje. Ačkoliv vím, že se domníváte opak. Nemusíme se ale shodnout ve všem. Musí Vám stačit, že nehodlám uzákonit předpis, který by Vás nutěl vidět svět tak, jak ho vidím já.

M. Franková 5.8.2011 23:55

Re: Pane Jílku

Vždycky to má smysl pane kolego. Do bodu, kdy Vám dojde, že příjemce ohluchl a oslepl.

M. Varadinková 5.8.2011 23:55

Re: Pane Anděli

A pražský primátor? Ten by neměl svoji podporu tomu pochodu vyřvávat doma pod duchnou? A Vy sám byste své chorobné klausofobní bláboly neměl vyřvávat raději doma pod duchnou?

M. Franková 5.8.2011 23:54

Re: Nějak mi to hlava nebere

O to víc je mi jí líto, ale to je tak všechno , co s tím můžu dělat. Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.

J. Tolman 5.8.2011 23:54

Pane Jílku

máte pocit, že dává smysl zkoušet to u pana Vandase s argumenty?

M. Varadinková 5.8.2011 23:53

Re: Nějak mi to hlava nebere

Jenže těch 13 ambasád se neohradilo proti jeho prohlášení, paní Franková. To jste si prostudovala špatně. Jejich podpora tomu pochodu nemá totiž s Hájkovou kritikou pražského primátora nic společného. Viz:

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/204661.aspx

Proto taky tvrdím, že jste zmanipulovaná. Nebo snad úmyslně lžete?

J. Václavíková 5.8.2011 23:52

Re: Pane Anděli

Tak jsem to myslela.

J. Václavíková 5.8.2011 23:52

Re: Nějak mi to hlava nebere

No vidíte, a na paní Varadinkovou stačí manipulace ruské ideové centrály.

J. Tolman 5.8.2011 23:51

Re: Pane Anděli

Ve své funkci to nemá vyřvávat vůbec nikde. Možná večer doma pod duchnou.

M. Varadinková 5.8.2011 23:50

Re: Nějak mi to hlava nebere

U Vás mně to nepřekvapuje, paní Václavíková. Vy za to  ani nemůžete, nebylo Vám totiž shůry dáno.

JInak skutečnost je taková, že " Velvyslanectví 13 států podpořila průvod homosexuálů v Praze.   Britské

velvyslanectví na dotaz upřesnilo, že společné stanovisko nesouvisí s postojem

Klause a jeho vicekancléře Petra Hájka. " viz http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/204661.aspx

Vidíte tam to slovo "nesouvisí"? Ale ono Vám stejně nebude bránit dál  v této věci lhát, že?Proč by Hájek neměl mít právo kritizovat pražského primátora a jeho kroky? Vy přece taky kritizujete prezidenta a jeho kroky, že? A to dokonce nejen ty skutečné, ale i ty, které se urodí jen ve Vaší nemocné klausofobní hlavě.

J. Tolman 5.8.2011 23:49

Re: Pane Anděli

Proboha, nikdo nemluvil o přímém napojení někoho z vlády na Orlík. Pouze že se někdo pohyboval v jisté společnosti. Navíc si to již přesně nepamatuji a na netu to nelze vyhledat. 

J. Anděl 5.8.2011 23:47

Re: Pane Anděli

Máte pravdu. A nejen byly, ony stále jsou. A to je vážné.

Ovšem to nesouvisí s průchodem rámem či s obhajobou Hájkova nešikovného (a nebo možná taky šikovného) vyjádření o Prague Pride.

Nebo možná souvisí, protože to možná má stejnou příčinu, ale stejně se raději budu soustředit na ty mantinely, které zvýhodňují lumpy, než na to, jestli se Klaus považuje či nepovažuje za důležitějšího, než skupinka dětí, které před ním čekají na průchod rámem. Protože i kdyby tento Klausův postoj vystihoval jeho přístup k životu, z něhož vyplynuly dříve ty zákony, je minimálně plýtváním času se tím zabývat. Tak to alespoň vnímám.

Příhody, které ukazují spolčení lumpů (nejen tak explicitní, jako v Sametových vrazích), které postihly mnohé mé známé, se kterými se dnes a denně setkávám, různé byznys podvody a lumpárny, falešné exekuce, šikovné smlouvy okrádající nezkušené lidi, to vše mi přijde velice tristní. Tady vidím souvislost s tím, co říká pan Klaus, když věří na harmonizující moc trhu. S tím nesouhlasím a toto chápu jako důsledky. Budeme-li hovořit o tomhle, budu se vyjadřovat jinak, než se vyjadřuji v souvislosti s kauzou rám nebo kauzou Hájek (těch bylo více).

Je ovšem možné, že přehlížím (u těch homosexuálů, u toho rámu si to opravdu nemyslím) vážnější podtóny, hrozící poškozováním těchto menšinových skupin. Nepřijde mi to tak, ale už jsem se v životě mýlil.

M. Franková 5.8.2011 23:44

Re: Nějak mi to hlava nebere

Vidím, pane kolego a kaji se.))

J. Tolman 5.8.2011 23:42

Re: Nějak mi to hlava nebere

Paní Franková, vidíte, jak paní Varadinková správně odhadla, že s vámi těch 13 ambasád manipuluje a vy se necháte. To je ostuda.