18.6.2024 | Svátek má Milan


Diskuse k článku

Meč na stole

Smysl pondělního jednání V4 a přizvané Makedonie a Bulharska popsal v Romeovi a Julii Shakespearův Mercutio svou charakteristikou muže, který přijde do krčmy, hodí meč na stůl a zvolá: „Dej bůh, abych tě nepotřeboval.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Lepew 16.2.2016 12:15

Re: Poučte mne

Takže prostě nechat všechny přijít a pokusit se o co nejlepší intagraci. Ano?

O. Kadlec 16.2.2016 12:24

Re: Poučte mne

Ještě jednou: úkolem těch lodí v Egejském moři je a) napadnout převaděčské gangy, a b) zpomalit nástup uprchlíků - ideální by bylo ovládnout ty síly, co je uvádí do pohybu.

Pokud se sem ale někdo dostane - a se teda tutově dostane ať se vám to líbí nebo ne (Amíci maj plot na hranicích a asi 10 milionů lidí v USA nelegálně...) - pak je potřeba ty lidi vytřídit a kdo nebude vyhozen rovnou, tomu umožnit integraci. Jsme otevřená společnost a já trvám na tom, že jí zůstaneme.

P. Lepew 16.2.2016 12:28

Re: Poučte mne

Ano (nepředpokládám 100% účinnost). A jediný rozdíl je ten, že mořský plot nestačí a vlna není pod kontrolou (jde si kam chce bez jakékoliv kontroly jakmile dosáhne pevniny), u plotu by se z větší části zastavila a umožnila své zkontrolování.

Vyhozen je spíše takový ten sen.

O. Kadlec 16.2.2016 12:40

Re: Poučte mne

Neumíte si ani představit co by se dělo před tím plotem. Je tam Řecko a Itálie.

Celé je to stupidní nápad několika politiků s provinčním rozhledem, kteří tím bohužel zahazují šanci být součástí hlavního proudu, kde se hledá dlouhodobější řešení. Ještě ho nikdo nemá, ale buď budeme u toho, nebo v ofsajdu.

A Sobotka si hraje na prostředníka, aniž by ho o to někdo žádal. Dost riskuje.

P. Lepew 16.2.2016 12:46

Re: Poučte mne

Dělo by se tam něco mnohem strašnějšího než teď v Turecku? Proč? Byly by tam hotspoty, zajištěné, zásobované..

O Vaší myšlence s hlavním proudem vážně pochybuji - podle mého jsou Němci v podstatě už sami, ale to se docela brzy ukáže.

Sobotku požádalo před několika týdny jako prostředníka lucemburské předsednictví - přijeli kvůli tomu, aby dělal jakýsi můstek mezi nimi a východem. Mýlím se?

O. Kadlec 16.2.2016 12:48

Re: Poučte mne

O tom nevím, ale vysvětlovalo by to komentář jejich ministra zahraničí k tomu, že V4 jde špatnou cestou.

V. Novák 16.2.2016 12:21

Re: Poučte mne

Lodě v Egejském moři nevyřeší vůbec nic.

1) Pašerácké gangy klidně mohou na těch pár kilometrů mořské úžiny mezi tureckým pobřežím a řeckými ostrovy poslat migranty v gumových člunech samotné a 2) už jim stejně radí, aby v případě dopadení hlídkou, člun zneschopnili pro další plavbu, čímž se z ilegálních imigrantů stanou trosečníci. A trosečníky je podle námořního práva třeba nejen zachránit, ale také dopravit do přístavu, kam má záchranná loď namířeno - což jsou v případě lodí NATO nebo EU přístavy zemí NATO nebo EU.

Turci by je mohli vozit zpět do svých přístavů - ovšem nemají k tomu motivaci. A tu EU, která je tak dlouho ojebávala přísliby a cukáním, s chutí nechají se vycukat.

O. Kadlec 16.2.2016 12:34

Re: Poučte mne

Nemáte asi tak docela pravdu: vtip je v tom, že dohoda s Tureckem spočívá v tom, že trosečníky mohou vracet do Turecka.

Námořní právo totiž říká to, co jste uvedl, ale to je v tomto případě turecký přístav! To je ta novinka.

V. Novák 16.2.2016 12:47

Re: Poučte mne

Ony budou pendlovat mezi Řeckyem a Tureckem, s tím, že na hlídce jsou jenom y do Turecka, zatímco z Turecka nevidí a neslyší, zejména imigranty? Ajajaj! - a jak to dopadne, když ubozí imigranti spatří hlídkovou lod, vytvoří ze sebe trosečníky - a kruť babo nohou! - ona tu bude špatná loď?

O. Kadlec 16.2.2016 12:50

Re: Poučte mne

Sorry, jste nesrozumitelný.

P. Lepew 16.2.2016 12:41

Re: Poučte mne

Ano. Při dohodě s Tureckem mohou mít všechny lodě namířeno do Turecka. Dohoda o mořském právu je mezi státy, nemůže být použita jednotlivcem vůči státu, neobssahuje ani negarantuje žádná práva jednotlivce.

M. Prokop 16.2.2016 12:20

Re: Poučte mne

Zásadní rozdíl žádný, na zajištění "mořského plotu" nikdo moc nevěří, zajištění plotu na hranicích za Řeckem se eurosoudruzi ani Andělína prostě neodvažují uvažovat.

Žádný plán, chaos.

V. Novák 16.2.2016 12:24

Re: Poučte mne

Ostatně viděli jsme reakci na zajištění plotu na vnější schengenské hranici Maďarskem...

P. Lepew 16.2.2016 12:35

Re: Poučte mne

Pravda , ael to byl hnusný maďarský fašounský Orbánův plot..

K. Wágner 16.2.2016 11:46

Co Berlín vymyslel

"Zatím dobře nedopadlo nic, co Berlín vymyslel."

Svatá pravda.

J. Vobr 16.2.2016 11:42

JANYŠKA tak dlouho honil bolševiky

.... až ho bolševici vyhnali z ODS !!!

_____________________________________________

Tu-ááá.

H. Balzám 16.2.2016 11:48

Re: JANYŠKA tak dlouho honil bolševiky

K bolševikům ho nechtěli vzít pro duševní insuficienci, tak si založil vlastní stranu, ze které ho nakonec vylili taky :-)

H. Balzám 16.2.2016 11:42

Ostudné nepochopení Shengenu

Každý, kdo tu brečí jak želva nad ostrahou vnějších hranic Shengenu, je nevzdělanec a nechápe ani základy. Dohoda o zřízení a funkci jasně mluví o prostupnosti vnitřních státních hranic Shengenského prostoru, o zvýhodnění obyvatel tohoto prostoru volným pohybem zboží a osob po celém území za předem dohodnutých podmínek. Nikdy nikde nepadlo ani slovo o poskytnutí této výhody lidem vně tohoto prostoru, o prostupnosti vnější hranice. Tuto vnější hranici je naopak potřeba kontrolovat co nejlépe. Je to základní funkce státu nebo soustátí, bez ní jsou ostatní funkce narušeny. Jako kdyby si někdo nechal odstranit kus kůže na zadku, protože ho prý nepotřebuje.

O. Uživatel 16.2.2016 11:47

Uživatel požádal o vymazání
A. Trick 16.2.2016 11:49

Re: Ostudné nepochopení Shengenu

Spíše jásá, že se to nedaří a že je to nemožné, ekonomisto.

O. Uživatel 16.2.2016 11:52

Uživatel požádal o vymazání
A. Trick 16.2.2016 11:54

Re: Ostudné nepochopení Shengenu

Kašpárkova typická reakce. Ostatně co jsem mohl čekat, že?

J. Vobr 16.2.2016 11:48

To není nepochopení,ale záměr !!!

Navíc bych dodal,že význam Řecka pro Schengen je tentýž jako Islandu !!!

:-)))

O. Kadlec 16.2.2016 11:29

Všiml jsem si,

že většina toho sviňstva, co spojeno s komunisty, s komunismem nemá přímou souvislost. Souvislost je tady s lidma kolem. To byla věc našich otců a dědů. A jestli byl zrovna protektorát anebo socialismus - to je nahodilost. Oni se přizpůsobili, ale to sviňstvo, zločiny - to bylo jejich dílo, a ne nějakého komunismu.

A teď je to zrovna dobře vyhřezlý: když tady čtu, kolik lidí se enjoyuje nad tím, že by zas mohly na hranicích vyrůst neprůchodné zátarasy...nikdo z těch lidí tady nemá nic společnýho s komunisty, ale to se dědí. I ty komunistický lži jak to odůvodnit, co je tu ventiluje Balžám a spol., nejsou komunistický, ale prostě lidský.

H. Balzám 16.2.2016 11:31

Re: Všiml jsem si,

Ty čuráku, kde jsem tady napsal něco o plotech na hranicích? Komoušský móresy tu máš hlavně ty, zastydlej pankáči.

J. Vobr 16.2.2016 11:34

KADLEC JE BOLŠEVIK,kterého vyučil Ransdorf !!!

To zde sám přiznal !!!

H. Balzám 16.2.2016 11:36

Re: KADLEC JE BOLŠEVIK,kterého vyučil Ransdorf !!!

Na svý zastydlý pankáčský kecy loví někde školačky, tak si myslí, že tím někoho oslní i tady.

M. Berka 16.2.2016 11:59

Re: KADLEC JE BOLŠEVIK,kterého vyučil Ransdorf !!!

Pan Kadlec krásně popsal sám sebe a svoji duši... Poděkujme mu za to, že k tomu našel odvahu si to přiznat...

P. Lepew 16.2.2016 11:33

Re: Všiml jsem si,

A jaké tedy máte praktické řešení migrační vlny?

Pokud tedy nemyslíte že je vhodné nechat přijít kohokoliv kdo se rozhodne. Díky za reakci.

J. Vobr 16.2.2016 11:36

LINIE BULHARSKO-MAKEDONIE

... to je bubák !!! Z toho mají v Moskvě lufta !!!