26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Matka gilotiny

Tak tentokrát se ta propagandistická exhibice povedla: "světoví vědci" se "shodli", že člověk může za globální oteplování. Co bude dál? Politici se ocitnou "pod tlakem", aby "něco dělali".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
AeroKarel 4.2.2007 16:39

Re: neco pro AndyO

Je ta kniha dobrá nebo špatná? IMHO dobrá, ale četl jsem ji ve slovenštině kdysi dávno.

Tak o co jde? Že v době studené války připlatila (zaplatila) vydání dobré knihy? No a?

BIS 4.2.2007 16:39

Re: Mluvčí CIA ovšem odmítl závěry Tolstého knihy komentovat s tím, že archívy obsahující svazky o kulturné diverzi zůstávají uzavřeny až do roku 2009.

Pasternak byl následně vyloučen ze svazu spisovatelů a bylo mu odebráno sovětské občanství. Přesto vedl tajná jednání s italským komunistickým nakladatelem Giangiacomem Feltrinellim o zahraničním vydání knihy.

BIS 4.2.2007 16:38

Mluvčí CIA ovšem odmítl závěry Tolstého knihy komentovat s tím, že archívy obsahující svazky o kulturné diverzi zůstávají uzavřeny až do roku 2009.

Mluvčí CIA ovšem odmítl závěry Tolstého knihy komentovat s tím, že archívy obsahující svazky o kulturní diverzi zůstávají uzavřeny až do roku 2009.

http://www.rozhlas.cz/cro6/internet/_zprava/316089

josef 4.2.2007 16:37

Antarktida

Největší nebezpečí z oteplování by přineslo tání Antarktického ledovce - zvýšení hladiny moří až o 45 m. Tam jsou ovšem zimní teploty pod -60 a v létě -10 až -40 stupňů. I kdyby se teplota zvýšila o 10 stupňů, čemuž nevěřím ani za mák, tak ten ledovec neroztaje. Stahujeme kalhoty, když brod je ještě daleko.

AAA 4.2.2007 16:37

Re: Re: Re: Re: Re: Ano, potvrdilo se, že socanská vláda jednala s Američany čtyři roky o základně!!!

Pravda, jedinou rozumnou vec co kdy kdo provedl ve vztahu k panu Rathovi provedl pan Macek a na to se Julinek (zatim :) nezmohl...

BIS 4.2.2007 16:36

Re: neco pro AndyO

Odhalení nenadchlo ani Pasternakovu rodinu, zejména 84letého spisovatelova syna Jevgenije, který obvinil autora knihy, ostatně vnuka slavného spisovatele Alexeje Tolstého, ze snahy o lacinou senzaci. "Můj otec by Nobelovu cenu dostal tak jako tak," řekl deníku.

Šumavák 4.2.2007 16:33

Re: Modrý ptáku

Zkus to znova a nebo mi , prosím, napiš

BIS 4.2.2007 16:33

neco pro AndyO

Stála CIA za ruským vydáním Doktora Živaga?http://www.rozhlas.cz/cro6/internet/_zprava/316089

arch.JJ 4.2.2007 16:32

....po relativně dlouhé době jsem se díval...

na oba diskusní pořady na ČT 1 a Primu a měl jsem docela dobrý pocit z obou. Je to dlouho, co jsem naposledy slyšel mluvit ministry vlády otevřeně a vstřícně. Jenom doufat, aby jm to dlouho vydrželo. Paní Parkanové jsem fandil a ode dneška ji fandím ještě více. Dokázala zázrak. Pár naprosto věcných slov a bylo jasno. Myslím, že i Zaorálkovi. V osmdesátých letech jsem byl na vojně u silničního vojska. Dost jsem toho za tu dobu najezdil a také vím, co všechno se u nás v té době proti Západu budovalo. Zrovna Jince nejsou v tomto směru vyjímkou. ČSSD vytvořila pro lidi dalšího bubáka. Jako by nestačil její největší bubák Paroubek. Předposranost byla vždy velkým lákadlem pro agresora. Zpohodlněli jsme jako národ. Zastáváme jinačí hodnoty. Docela příkladně stačilo, jakým způsobem jsme se vyrovnali s válečnými hrdiny, kteří bojovali ve druhé světové války. To nemluvím o těch dnešních, kteří také bojují za nás. Je hodně povolaných , ale málo vyvolených. Ten, kdo neumí dát jasně na jevo, že je schopen bránit svobodný život svůj a svých blízkých, nemá právo na život. Slovní ekvilibristika v tomto ohledu nemá co dělat. Dost možná, že podobně dojeli jinačí kultury, jiné národy a tady, v Evropě. dosud se např. mluví o " barbarství", co  špatnost a nekulturnost přináší. Lidé se nemění. Spoléhat na to, že na druhé straně zeměkoule budou lidé myslet stejným způsobem, jako my, je naivní a utopické. Evropa je pro ně docela přitažlivým místem. Ne náhodou zažíváme v posledních letech velkou invazi lidí z východu. Zastám osobně názor, že můžeme být slušní, ale přitom silní. Jsem pro radarovou stanici.Jsem si vědom toho, že je naší povinností konečně vrátit Evropě to, co ji dlužíme. Ostatně pochybuji, že projednávání umístění tohoto zařízení u nás je bez jejího vědomí. Souhlasím s tím názorem, který paní Parkanová dnes odpoledne řekla : " Amerika pomohla Evropě v první a druhé světové válce". Není důvod, jí nevěřit. Hezký večer všem, kteří žijí malichernými problémy v malé ČR.

BIS 4.2.2007 16:31

Re: Re: Re: Bezpochyby podplacená PR agenturou CIA.

O tom je ten text.

Bokonon 4.2.2007 16:31

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: První vydání románu Doktor Živago v ruštině zaplatila z vlastních fondů americká CIA, což pomohlo tomu, aby jeho autor Boris Pasternak obdržel v roce 1958 Nobelovu cenu za literaturu. Jen pár dní nato spisovatel ale cenu o

Ano, to je přesné. je zajímavé jak se na "podstatných" věcech dokáží dohodnout.

Honza™ 4.2.2007 16:27

Já už nemůžu :-) Halladinova bolševická trojčlenka ,aneb zubař s maršálskou holí:-)))

"Zaorálek  dával rovnítko mezi obranné a útočné systémy "

Autor: Halladin IP: 88.208.94.xxx Datum: 04.02.2007 15:53Ono to rovnítko platí .Pokud máte dejme tomu 10 stoprocentně spolehlivých antiraket (i když samozřejmě nic není stoprocentní) je to jako byste při rovnosti počtů raket útočných jich měl o deset víc.

Cesta do hlubin komunistovi duše,začínám Vás mít rád Halladine,otvíráte mi nové obzory,už jsem se bál že umřu aniž bych pochopil komunistickou logiku,díky Vám už se nebudu bát soudruha Paroubka "chlapíka jako Vy";-DS touto logikou kdy vydáte prevenci za útok,musíte slavit ve svém oboru úspěchy;-D

AeroKarel 4.2.2007 16:20

Re: Re: Re: Re: Re: Re: První vydání románu Doktor Živago v ruštině zaplatila z vlastních fondů americká CIA, což pomohlo tomu, aby jeho autor Boris Pasternak obdržel v roce 1958 Nobelovu cenu za literaturu. Jen pár dní nato spisovatel ale cenu odmít

To by je ovšem někdo z poslanců musel chtít. A v tomhle se moc neliší, strana nestrana.

AeroKarel 4.2.2007 16:19

Re: Re: Re: ano základně

Jako kdybyste při rovnosti počtů........ Obě velké strany, možná i Číňani, mají takový overkill, že o nějakých deset rachejtlích vůbec nejde. Zato jedna nebo několik raket takhle z Iránu nebo nějakého podvraťáka, kterým to prodali, předali, přenechali, kteří to ukradli, tam deset antiraket roli hraje.

Bokonon 4.2.2007 16:16

Re: Re: Re: Re: Re: První vydání románu Doktor Živago v ruštině zaplatila z vlastních fondů americká CIA, což pomohlo tomu, aby jeho autor Boris Pasternak obdržel v roce 1958 Nobelovu cenu za literaturu. Jen pár dní nato spisovatel ale cenu odmítl, p

Tak s tímhle souhlasím. Bránit ČT zpravodajství opravdu nechci ;-) ale na druhou stranu je Paroubek šéfem druhé největší strany - je. S tím se teď nedá nic dělat.

Ovšem kdyby byly předčasné volby ..............

AeroKarel 4.2.2007 16:16

Re: Re: Re: ano základně

Hra se slovíčky. Obranný, čistě obranný, útočný, čistě útočný, neútočný, neobranný ...... Chvíli si to opakujte a budete z toho mít větší guláš než chudák Zaorálek. Ten je z toho úplně vyblázněn.

huhu 4.2.2007 16:14

Re: Matka príroda kasle na vsechny, fcetne ekologistu ,

zelení jako většina politických stran a uskupení jen zastupují zájmy. Sice nejvíce vystrkují ty idealistické, ale velice si nad jejich činností mnou ruce projektantské, stavební firmy, různí výrobci jinak neprodejných třeba větrníků, atd.atd....platí to daňový poplatník. Docela by mi zajímalo jaké emise má život např. Bursíka v jeho paláci v porovnání s někým, kdo žije v paneláku v 3+1 na sídlišti...

AeroKarel 4.2.2007 16:13

Re: Re: Re: nějak se vám to useklo:)

To bude posedlost, tomu je těžké odolat. Měl by absťák.

AndyO 4.2.2007 16:12

Re: Re: Re: Re: ano základně

on má samozřejmě pravdu, Honzo. Je to ale z ranku " Dluhy se nemusí platit" a uchylovali se k tomu zpravidla pánové, které si vybral do týmu AH.

huhu 4.2.2007 16:10

Re: Re: Re: Re: ano základně

ano máte pravdu, prostě je dobrý být silný  - "silného se bojí, slabého bijí". Jestli silný obranně nebo útočně je vedlejší.

huhu 4.2.2007 16:08

Re: Re: Re: Re: První vydání románu Doktor Živago v ruštině zaplatila z vlastních fondů americká CIA, což pomohlo tomu, aby jeho autor Boris Pasternak obdržel v roce 1958 Nobelovu cenu za literaturu. Jen pár dní nato spisovatel ale cenu odmítl, proto

demokracie by to byla, kdyby stejně intenzivně vysílali tiskovky všech politických stran....

QSECOFR 4.2.2007 16:04

Matka príroda kasle na vsechny, fcetne ekologistu ,

a nikdy tomu nebylo jinak. Dnesni ekologiste jsou ve sve podstate soviniste, snazici se lidskou cinnost povysit na hybnou silu vesmiru. I rusko-sovetsti vedci nedavno nazvali praveho viníka celym jmenem: je to SLUNCE, jehoz aktivita se v prubehu casu (nemeritelneho delkou jednoho lidskeho zivita) meni, jednou je vyssi, jindy se snizi (doba ledova). Je to od Slunce teda sproste, ze se nechova podle predstav zelenych, ekologistu a ochrancu ohrozenych druhu zvirat. Ze se chova jinak ,nez jak to oni znaji z televize a z kina, ze zaberu z prirody, a jak si to sami predstavuji..

AndyO 4.2.2007 16:04

Re: Re: Re: Re: ano základně

existují jedinci, kteří už samotný fakt, že se někdo brání pokládají za útok. ;-)

huhu 4.2.2007 16:04

Re: Re: ano základně

70 let technologicky starej radar ?? 8-o8-o to o vás vypovídá hodně...:-D

Honza™ 4.2.2007 15:59

Re: Re: Re: Re: První vydání románu Doktor Živago v ruštině zaplatila z vlastních fondů americká CIA, což pomohlo tomu, aby jeho autor Boris Pasternak obdržel v roce 1958 Nobelovu cenu za literaturu. Jen pár dní nato spisovatel ale cenu odmítl, proto

Děkuji za poučení soudruhu ;-DTeď už jen ten "zákon všech zákonů" a demokratický diktátor ;-D

Honza™ 4.2.2007 15:57

Re: Re: Re: ano základně

Díky za info dentisto,už vím kdo ty píčoviny Zaorálkovi radí ;-D;-D;-D

Bokonon 4.2.2007 15:56

Re: Re: Re: První vydání románu Doktor Živago v ruštině zaplatila z vlastních fondů americká CIA, což pomohlo tomu, aby jeho autor Boris Pasternak obdržel v roce 1958 Nobelovu cenu za literaturu. Jen pár dní nato spisovatel ale cenu odmítl, protože m

Ne. Tomu se říká demokracie, i když mi ten pán nemusí být bůhvíjak sympatický.

Honza™ 4.2.2007 15:55

Re: Re: Re: ano základně

Rakety SS-20 na našem území byly obranné a mírové,ne?;-D US radar je proti tomu neškodnej chudáček;-D

AndyO 4.2.2007 15:55

Re: Re: nějak se vám to useklo:)

tak to doplníme: ...protože mu hrozila deportace.

Již před cenou ale byl za román Doktor Živago  vyloučen ze svazu spisovatelů, bylo mu odebráno sovětské občanství . Na jeho obranu vystoupila světová inteligence. Bezpochyby podplacená PR agenturou CIA.

Jděte do háje, BIS, se svými manipulativními odkazy tu o světovém židovstvu, onde o CIA. Už jste s tím dost profláklej.

Halladin 4.2.2007 15:53

Re: Re: ano základně

Ono to rovnítko platí .Pokud máte dejme tomu 10 stoprocentně spolehlivých antiraket (i když samozřejmě nic není stoprocentní) je to jako byste při rovnosti počtů raket útočných jich měl o deset víc.