16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

Malá domů

Případ Taťány Malé je natolik bizarní, že glosátor má problém se jím vážně zabývat. To, že rezignovala, je potěšující potvrzení takových zásad, jako že teče voda s kopce a že po noci přijde den. S takovou kaňkou na kabátě nelze dělat ministra spravedlnosti. Nicméně celá věc vyvolala tolik rozruchu, že nad ní nelze jen tak mávnou rukou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hlosta 10.7.2018 9:16

Re: Opisovat se nemá, jistě.

To vám chválím. Musíme se nějak lišit. Vy jste kupříkladu levičák jak noha a já pravičák zásadní. Jinak vám vůbec nezávidím, protože až prozřete, budete mít stres z toho, že ač pravicový názor budete mít, nebudete chtít ztratit tvář. ;-))

J. Schořík 10.7.2018 9:18

Re: Opisovat se nemá, jistě.

Věnujte se něčwmu čemu rozumíte - třeba diplomovým pracem nebo "pravici" :)).

M. Prokop 10.7.2018 9:27

Re: Opisovat se nemá, jistě.

No pak to tu má k něčemu vypadat, s takovými "pravičáky zásadními", tak někde těsně vpravo od středu.

M. Těhanová 10.7.2018 10:53

Re: Opisovat se nemá, jistě.

Jak vy jste chytrej! Že to není poznat na vašich příspěvcích zde na Psu.

J. Schořík 10.7.2018 11:25

Re: Opisovat se nemá, jistě.

Chyba bude v příjímači paní Těhanová :)).

R. John 10.7.2018 8:50

Já bych "zdroje "potřeboval...

.. jako Andrej...bral bych i naturálie..člověče, pozoruji na sobě, že se ze mne stává pravověrnej socan... hned bych se šel obětovat pro lid ..nemusí to bejt hned vláda, stačilo by pro začátek dělat posluhu, třeba na ministerstvu .."přines, přerozděl ,pomluv, vychval.." klidně bych si udělal i VUML.. abych zapadl do kolektivu...

P. Hlosta 10.7.2018 8:59

Re: Já bych "zdroje "potřeboval...

Začněte tím, že někoho prásknete. Taky jít na pohřeb kmotrovi se oplatí, že se ukáže věrnost až za hrob, což není na překážku v práskání. Morální veličinou se stanovte sám, jiný to za vás neudělá totiž. V současnosti je dobré si i změnit pohlaví, případně se sám uznat jiným etnikem, než jste a barva pleti není v tom překážkou. Začali s tím v USA a k nám to určitě taky přijde. Na VUMLu se diplomka nedělá, tak to budete mít o to lehčí, že nebude tlak na to, kde jste co opsal.

Přeji hodně úspěchů a těším se na vaše sliby v politice. ;-))

M. Prokop 10.7.2018 9:17

Re: Opisovat se nemá, jistě.

Ano, ale dá se rozeznat schopný opisovač od neschopného/é.

J. Chaloupka 10.7.2018 9:36

A většinou náhody. Jestlipak někdo ví, že pouze 2% příjmů

akademie vyprodukovali jiní, než ten chemik Holý? A to ještě náhodou?

F. Doušek 10.7.2018 8:24

Poche se zasloužil o Hamáčka,

podobně jako Šlouf o Zemana.

Ty vazby si jsou podobné. Budou i konce?

M. Šejna 10.7.2018 8:26

Re: Poche se zasloužil o Hamáčka,

Šlouf byl tehdejším premiérem Zemanem navržen prezidentovi na post ministra?

Kdy, prosím?

F. Doušek 10.7.2018 8:29

Re: Poche se zasloužil o Hamáčka,

Chápete psaný text?

M. Šejna 10.7.2018 8:43

pane Doušku,

zdá se, že Váš psaný text chápete jen Vy.

F. Doušek 10.7.2018 8:49

Re: pane Doušku,

Tak kde jste vyčetl, že bych se jen zmínil o navržení Šloufa Zemanem na ministra?

R. John 10.7.2018 8:52

"Semínkovej král"...

... asi pozřel trošku námelu.. to je pěkný swinstvo.. i na koštěti se dá lítat...

J. Schořík 10.7.2018 8:27

Re: Poche se zasloužil o Hamáčka,

Ne. Hlasy Prahy způsobily ze vyhrál ve druhém kole Hamáček nad Zimolou. Tato podpora byla otevřené deklarovana - žádný podraz. Souvislost se Sloufem mi skutečně uniká.

F. Doušek 10.7.2018 8:32

Re: Poche se zasloužil o Hamáčka,

Reakce na: "Pan Poche je významný člen sociálnědemokratického souručenství v Praze a hodně se zasloužil o to, že se jakýsi pan Hamáček stal předsedou strany".

Podobně se Šlouf hodně zasloužil o to, že se jakýsi důchodce z Vysočiny stal prezidentem. Alespoň se to svého času tvrdívalo, než se stal Zemanovi přítěží. Dnes je tou přítěží Hamáčkovi Poche.

J. Schořík 10.7.2018 8:36

Re: Poche se zasloužil o Hamáčka,

Není žádnou přítěží. Je to cenný spojenec. Jistě jste zaznamenal ze včera se za Pocheho opět postavilo grémium.

Vážně nerozumím proč si myslíte (nejen Vy) ze Poche jakkoliv vadí Hamáčkovi. Proste se zatím nepodařilo prosadit rozhodnutí vedeni o ministrech.

F. Doušek 10.7.2018 9:01

Re: Poche se zasloužil o Hamáčka,

Měli byste se ve straně soustředit i na názory "venkova". Ubírá vám to body, a to, myslím, docela dost.

J. Schořík 10.7.2018 9:03

Re: Poche se zasloužil o Hamáčka,

Nejspíš máte pravdu. Ale zase nemusíme lézt Milošovi do z... ve všem ;). Vedení to tento měsíc rozsekne.

R. Meišner 10.7.2018 8:15

myslím

že za časů jistých Karolín ( Kočí, Peak,--pamatujete?) to byl cirkus daleko větší, Astone..tohle je jen slabý čajíček, nehroutil bych se z toho a neměl neklidný spánek.

M. Vondráček 10.7.2018 9:16

Re: myslím

Vy opravdu myslíte ?? Po tom co jste napsal, bych tomu moc nevěřil.

J. Franke 10.7.2018 8:15

Dobrý den z oblačné Svobodné Republiky Králický Sněžník

A nezaprší a nezaprší...

Ale aspoň že kape. Malá kapka taky kapka.

P. Hlosta 10.7.2018 8:30

Re: Dobrý den z oblačné Svobodné Republiky Králický Sněžník

Ne že by u nás už nebylo v půdě vlaho, ale stejně by to chtělo každý den v noci nějaký ten déšť, ať se vrátí podzemní voda do normálu. Obavy větší mám z dlouhodobého politického vývoje, že totiž přijde den, kdy nám zdaní studniční vodu, aby "zachránili přírodu". ;-))

D. Stirský 10.7.2018 8:12

Poche je - no, pro mne odporný.

Není to chlap. Pokud mne někde nechtějí, tak odejdu se vztyčenou hlavou. A necpu se tam komínem. Dám mu radu: Objednat se k Zemanovi, svalit se na zem, kopat nohama a ječet na celý Hrad: "Já chci být ministr!" Třeba to zabere.

J. Schořík 10.7.2018 8:19

Re: Poche je - no, pro mne odporný.

To není o Pochem jako chlapovi. Socdem ho tam nominovala a stále ho tam chce. President do toho nemá co kecat.

Takže to máte celé postavené nějak divně. Podle mne chlap když si jde pro svoje vážně nemá couvat před na kým nátlakem.

M. Šejna 10.7.2018 8:25

pane Schoříku

prezident di toho musí kecat, protože mu to nařizuje Ústava. Prezident jmenuje podle ústavy ministry na návrh premiéra. Problém je, že to není jeho povinnost, ale je to jeho ústavní právo.

Babiš Pocheho navrhnul, takže prezident má právo Pocheho jmenovat. Nemá ale povinnost ho jmenovat. Takže z tohoto plyne, že prezident má právo do jmenování ministrů kecat, nemá ale povinnost jmenovat zrovna toho, koho si premiér nebo nějaká pražská socanská mafie vybere.

J. Schořík 10.7.2018 8:29

Re: pane Schoříku

Se vší úctou píšete nesmysly. Není sporné ze jde o povinnost jmenovat - nejmenoval president může pouze v extrémních případech. Názory ministra k nim nepatří. To že mu Babis pomohl se vyhnout střetu alternativním návrhem je jiná věc.

V. Církva 10.7.2018 9:15

Re: pane Schoříku

Toto je extrémní případ. EU i svět se otřásá jakkoliv naše ekonomika celkem šlape. Největším problémem EU je migrační krize. Poche jednoznačně není tím kdo by podporoval něco jiného než to co svět a vztahy mezi státy EU ničí.

Jako prezident bych jednoznačně odmítl jmenovat Pocheho, ledaže by mi to nařídil ústavní soud, pak bych se asi musel podvolit. Jinak souhlasím, že pokud by šlo o malichernosti typu Poche je zrzavý, není to závažný problém a prezident se má podřídit.

Pokud někomu připadá že prezident musí jmenovat Pocheho tak ať změní zákony aby prezident nejmenoval vládu. Třeba může dát do ústavy - funkce prezidenta - povoleno jen mávání a úsměvy!

A. Trick 10.7.2018 8:34

Re: Poche je - no, pro mne odporný.

Čím déle bude Hamáčkovi trvat, že Poche "nemá nárok", tím horší budou výsledky socanů v podzimních volbách.