26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Maďaři raus, pravil Holanďan

Exekutivě Evropské unie se podařilo vypudit ze společenství Velkou Británii, pořád ještě ekonomickou, politickou i vojenskou mocnost. Ideová čistota převládla před potřebou udržet sdružení sdílející společné hodnoty a předivo zájmů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Těhanová 29.6.2021 15:47

Tak tuhle zrovna ne. A doufám, že brzy zmizí!!!

A. Šír 28.6.2021 15:22

R^

A. Šír 28.6.2021 15:18

Představa, že Viktor Orbán, jenž pilně leze do zadku jak sovětčíkovi Putinovi, tak komoušům z Číny, se staví se samopalem v ruce na odpor proti totalitním sovětčíkům v r. 1956, je skutečně jiskřivým důkazem Neffovy zamotané inteligence.

A. Šír 28.6.2021 15:11

Aston zřejmě už ničím nepřekvapí, poté, co zaperlil se svými "brýlemi zapatlanými antibabišismem", a že "oprávněné zájmy Ruska je nutno respektovat", atd. atd., těch perel už byla slušná řada. Nyní tedy se dozvídáme, že EU vykopla V. Británii - ono se tedy vlastně nekonalo žádné referendum, v němž se občané V. Británie svobodně rozhodli, že nechtějí být členem EU.

Z. Müller 28.6.2021 13:15

Předseda holandské vlády není ženatý a nemá děti. Dívá se na tu rodičovskou výchovu dětí jinak.

Svou extrémní politickou reakcí a papežskou nadřazeností nad ostatními možná veřejnosti o sobě řekl více, než sám chtěl.

J. Sedlář 28.6.2021 9:32

Psát umíte, porozumět psanému, to už vám nejde. Vy jste opravdový mimoň. Jsem rád že jsem Vás potkal. Vzácný úkaz. Chránit a opečovávat.

J. Anděl 28.6.2021 6:35

Ano, vědět, komu či čemu ten zdroj fandí, to mi připadá pro orientaci prospěšné. A máte pravdu, že veřejnoprávní médium by z podstaty mělo k tomu ideálu směřovat.

Jenomže je otázka, jestli vůbec přírodní zákonitosti (včetně zákonitostí psychologie člověka a dynamiky lidského světa) umožňují existenci instituce (jakéhokoliv lidského společenství či společnosti ve smyslu kolektivu), která časem nesklouzne k nějakým preferencím a výběrové slepotě a zachová si otevřenost a objektivitu.

Alternativou je náš politický systém, kdy se různé barvy střídají po těch čtyřech letech.

E. Novotny 27.6.2021 23:49

https://www.lidovky.cz/relax/lide/lekar-etiopskeho-cisare-bohdan-hejduk-byl-jednou-z-vyraznych-osobnosti-povalecne-lekarske-vedy.A210625_120718_lide_ape?zdroj=vybava_recombee

P. Jirkovský 27.6.2021 23:36

Na to jste přece velikej machr jen vy, jen vy přece rozhodujete o tom, co je názor a co ne, co stojí za polemiku a co ne. V tom jste úplně stejnej, jako Klaus, použitelnej jen jako nástroj, ale ducha málo.

M. Ilsner 27.6.2021 23:35

M. Ilsner 27.6.2021 21:00

a nyní uděláme co?

nyní vyřadíme portugalce ;-D

S. Lazárek 27.6.2021 23:34

Myslíte to vaše poučování? Ne, to osobně neberu a Klause jsem vzpoměl jen jako vašeho gurukotvu, ten je cokoliv, ale není liberál, proto mi to bylo divné.

To ad hominem vám připomenu. Brzy, už se nějaký pátek známe...:-P

P. Jirkovský 27.6.2021 23:33

A kolik vás je? Nevzdělanejch utrápenejch troubů, pro který je eštébáckej udavač dobrá náhrážka za poučky marxismu-leninismu?

P. Milan 27.6.2021 23:32

Ano, nedokázal.

Protože kážete pěkně, ale nedebatujete.

P. Milan 27.6.2021 23:30

Ten Klaus vám nedá pokoj a přitom on není zrovna liberál. Zřejmě máte utkvělou myšlenku, že pokud občas hájím něco z jím učiněného proti očividným nesmyslům, tak se s ním názorově shoduji. No nic, to už jsem psal mockrát, to je váš problém.

Podobně jako ta neschopnost polemiky bez pocitu "poučování".

Slabost v kramflecích vidím spíš v argumentaci "ad hominem".

P. Jirkovský 27.6.2021 23:30

Přesněji bych to nedokázal, myslím definovat váš způsob debaty. Teda debaty asi ne, spíš reakce na cokoli, co je mimo váš obzor.

J. Sedlář 27.6.2021 23:29

Nikdo. Bílej heterák s manželkou, dětima, barákem, splacenou hypo, OSVČ /oba/, Ing. ze škol a dob, kdy to něco znamenalo. Tudíž jak říkám, nikdo.

P. Milan 27.6.2021 23:25

Pan Jirkovský ustrnul u onoho 2 nohy/4 nohy.

Případně černá a bílá. Složitější záležitosti raději nechce vidět,

S. Lazárek 27.6.2021 23:24

Pokud je vaše pojetí liberalismu a la Klaus, tak z principu, s tím souhlasím.

Nikoliv, jen asi nejste schopen postřehnout hranu mezi diskuzí a něčím co by se už dalo nazvat poučováním, na to totiž vždycky potřebujete nějakou zpětnou vazbu a pokud jí z nějakého důvodu nemáte, docházíte pak nutně k závěrům, že jsem vaši oponenti třeba "slabí v kramflecích", protože i já mám svojí svobodu v tom chápat slovo svoboda po svém, ten pojem totiž není žádné dané dogma jak by se vám možná zdálo....:-P

Dobrou.

P. Milan 27.6.2021 23:20

Nedomnívám se, že vy byste se dostal dále, než k marxleninismu naruby.

Na polemiku se tu občas ještě někdo najde, ale ubývá jich. Škoda, ale i to je celkem přirozený vývoj.

L. Kolman 27.6.2021 23:19

To je furt řečí o návratu ke kořenům, světu založenému na křesťansko-židovské víře a kultuře, zatím tady máme čím dál víc tatínků Marcel a maminek Lucií. Navíc kde ty děti budete brát, když každý druhý chlap je neplodný? Budete si pro ně muset jezdit na Blízký východ nebo do Afriky. Úspornější bude, když se sem dopraví sami, jak už se děje. Kořeny už začínají být na dohled.

J. Sedlář 27.6.2021 23:18

"Opakovaně jsme upozornili,..." Vy jako Mach nebo jak?

P. Milan 27.6.2021 23:17

Asi tak.

V chápání pojmu svoboda nebo liberalismus se prostě neshodneme.

Jen nevím, proč diskusi či polemiku chápete jako poučování. "Slabý v kramflecích"?

P. Jirkovský 27.6.2021 23:16

A vy, do kterejch se podle vás seru, jste kdo?

J. Sedlář 27.6.2021 23:15

Ve Vašem případě berte kde dávají. Snad to stihnete.

P. Milan 27.6.2021 23:14

Jistěže je, ale na to je na podrobnější debatu a za chvíli už budu moc ospalý.

Mezi experty a "experty" si člověk musel vybírat vždy, ale možnosti internetu a hlavně poměr mezi skutečně tvořícími lidmi (technicky i humanitně) a kecálisty se dost posunul, vlivem efektivity současné ekonomiky. Uživí příliš mnoho darmožroutů a darmožroutek.

Zase jen konstatování a ne nářek.

P. Jirkovský 27.6.2021 23:13

Až vy někdy se alespoň pokusíte o něco víc, než jsou vaše obecný žvásty o svobodě, třeba se dočkáte i polemiky. Do tý doby jste jen k smíchu stejně, jako učitelé marxismu-leninismu.

E. Novotny 27.6.2021 23:13

Neni to reklama, ale na NC je dilema, jak nas roztomile zelvusky nauci prezit ve vesmiru. Mne by ale daleko urgentneji zajimalo, jak prezit tady. Vesmir mne je zatim nekde...

J. Sedlář 27.6.2021 23:13

Áno. Ámen. Svět je tak pestrobarevný /duhový/. Jak to máte Vy? Co máte mezi líbí-nelíbí. To abychom mi jednodušší duchem věděli a zkusili se inspirovat.

S. Lazárek 27.6.2021 23:12

Jo, to si pamatuju, co to znamená slovo svoboda jste mi tu skutečně párkrát vysvětloval s tím, že jeho význam nechápu a na tom jsme se pokud si vzpomínám i rozloučili. Školu už mám dávno za sebou a na poučování tohoto druhu jsem asi už taky dosti starej. Máte pocit že nynejší liberálové vám jako osobě uzmuli význam toho slova, ale já si spíš myslím, že je to naopak.

P. Milan 27.6.2021 23:10

To máte pravdu. Polemizovat s někým, kdo se nevzmůže na konkrétnější námitku, než "Klausovy floskule", případně " Probohaživýho, čtete to někdy po sobě? Takhle bezobsažný pindy se snad ani nesměj." je ztráta času.