17.6.2024 | Svátek má Adolf


Diskuse k článku

Lišáctví narazilo

Tak to je skvělý úspěch na téma "aby se vlk nažral a koza zůstala celá"! Ústavní soud odmítl metodu Nečasovy vlády, která sociální škrty schválila v režimu legislativní nouze, ale dala vládě čas, aby vše legitimizovala do konce roku. Chytrá horákyně by to nevymyslela líp.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Rey 15.3.2011 7:24

Včera jsem poslouchal na Radiožurnálu

rozhlasovou recenzi na ten biják"Odcházení" od paní Machalické.Až jsem se musel smát,jak opatrně"hodnotila"toto dílko pana exprezidenta.Neviděl jsem ho a tak nebudu soudit,ale o lístky asi rvačka nebude.Pan Havel dělá vše pro to,aby začal být lidem pro smích.

P. Boublíková 15.3.2011 7:28

Re: Včera jsem poslouchal na Radiožurnálu

A co říkala o Klausově knize "Rok osmý"?

J. Franke 15.3.2011 7:43

Re: Včera jsem poslouchal na Radiožurnálu

Patrně nesebrala sílu k jejímu přečtení jako já.

V. Hajková 15.3.2011 7:48

Re: Včera jsem poslouchal na Radiožurnálu

A Vaše  hodnocení??

J. Franke 15.3.2011 7:51

Re: Včera jsem poslouchal na Radiožurnálu

Moje hodnocení? Není žádné, jelikož film neuvidím a knihu čist nebudu.

L. Zlobil 15.3.2011 8:00

Re: Včera jsem poslouchal na Radiožurnálu

Brněnské svěží poupátko,že vy budete usilovat o místo ve světoznámé Havlově knihovně ?Máte fakt přehled o knižních bestselerech :-)))

K. Janyška 15.3.2011 8:46

Re: Včera jsem poslouchal na Radiožurnálu

To jsou knihy, na které nemáte, BB, tam se nepouštějte ... Dzp.

P. Boublíková 15.3.2011 9:21

Re: Včera jsem poslouchal na Radiožurnálu

Ne, tolik času opravdu nemám:-)

D. Polanský 15.3.2011 7:01

Soud rozhodl správně

Prosadit tak důležité změny v stave legislativní nouze je darebáctví. Ale nic jiného nelze od pravicových stran očekávat pokud se jedná o peníze těch druhých.

Určitě jsou i horší filmy než natočil Havel. Problém je ale jinde. Někteří lidé i když napíšou hovadinu a natočí blbost se i tak velebí, ze slušnosti a jakési úcty. Pro dotyčného je to ale malá umělecká tragédie. Lidštější by bylo, kdyby mu opravdový kámoš řekl: Hele Vašku, za moc to nestojí, ale nic si  z toho nedělej, i tak Tě budou poklepávat po ramenou, že jsi dobrý.  A on by se upřímně hořce usmál.  

I. Schlägel 15.3.2011 7:47

Vážně?

Co si takhle pane Polanský zjistit, kolikrát a za jakým účelem vyhlašovaly legislativní nouzi tehdejší levicové vlády. Možná budete nepříjemně překvapen, co lze čekat od levicových stran, pokud se jedná o peníze těch druhých. Pěkný den.

F. Vízek 15.3.2011 9:12

Nikdy se nestalo...

Nestalo se, aby byl v minulosti režim legislativní nouze zpochybněn.  Vítali jeho použití všichni, resp. neměli námitky. Vyhovoval.

Až nyní byl použit , aby  znemožnil diskuzi i případné úpravy, změny, doplňky -  a byl protlačen silou.  Právo parlamentní menšiny UPLATNIT SE bylo negováno.

Demokracie není pouhá vláda většiny, ale právě ono právo menšiny uplatnit se.  Ústavní soud to pochopil.

F. Doušek 15.3.2011 11:08

Re: Nikdy se nestalo...

Vízku, vy manipulátore, režim legislativní nouze použila nejednou i vláda ČSSD. Kritizován opozicí byl, ale opozice nikdy nešla žalovat Ústavnímu soudu, jako tihle rudooranžová sígři.

I. Schlägel 15.3.2011 11:55

Re: Nikdy se nestalo...

Děkuji, možná pan Vízek pochopí, spíše ale ne. Uvidíme.

P. Boublíková 15.3.2011 6:58

Odcházení

Přispěla jsem coby daňový poplatník na produkci toho filmu? Jestli ne, tak je mi úplně jedno, zda se tam Abrhám oddává zoofilním hrátkám se Sugar.

J. Němec 15.3.2011 7:52

Re: Odcházení

Na tento snímek jste, stejně jako my ostatní, přidala i Vy.

J. Stejskal 15.3.2011 10:36

Re: Odcházení

To nevím jak?

L. Zlobil 15.3.2011 7:53

Re: Odcházení

Když se na to podíváte třídně,tak došlo k sociální nespravedlnosti,ono nevšední intelektuální dílo je natočeno primárně pro vaší vzdělanostní kategorii,tedy intoše,napovídají tomu i vaše očekávané "zoofilní hrátky",ono home video je ale za peníze z nájmů za" hornické byty".které prodala sociálně slabá Smějící se ozubená pleš,sociálně slabým hornickým vysloužilcům,přímo nad hlavou,uhlobaronovi !!! Jak jistě víte uhlobaroni jsou viděni prizmatem dělnického hnutí,ta neodpornější kateorie vykořisťovatelů pracujícího lidu !!!

Přeji krásné ráno do Brna :-))) Kdybyste náhodou dnes u PyjOrloje potkala Rychetského,nakopněte ho prosím za mě pořádně do koulí,on už bude vědět za co :-)))

P. Boublíková 15.3.2011 7:59

Re: Odcházení

Děkuji za vysvětlení - také mám totiž dojem, že dílko je zafinancováno ze soukromých zdrojů a nikoliv z veřejných rozpočtů... aneb chabá náplast na svědomí vykořisťovatelovo:-)

Co se týče požadavku na nakopnutí - mileráda ve vašem zadstupení nakopnu kohokoliv, ale jak to bude s následnou brachiální odplatou - také ji mám přijmout ve vašem zastoupení? :-)

L. Zlobil 15.3.2011 8:04

Re: Odcházení

Když trefíte přesně,žádná odplata nebude,navíc bejvalí černoši nejsou mstiví :-)))

O. Kadlec 15.3.2011 9:44

Re: Odcházení

Madam - občas se snažíte mermomocí vyzařovat postoje a la neandrtálec. Je to tím v jaké společnosti zde na Psu pohybujete, nebo to myslíte vážně?

P. Boublíková 15.3.2011 9:49

Re: Odcházení

Myslím to vážně - za svoje nebo za sponzorské peníze ať si každý plodí, co uzná za vhodné.

O. Kadlec 15.3.2011 9:59

Re: Odcházení

Tak za vaše peníze to nebylo určitě. Na to nemáte. Daně, které jste byla POVINNA svému domicilu platiti, NEJSOU vaše peníze. Ani ty drobném za které jste si koupila třeba dnes ráno housky, již nejsou vaše peníze. Pokud tedy nějaká státní instituce se rozhodne podporovat produkci nějakého filmu, je to její věc.

Hodnotit nebo nehodnotit film podle toho kdo ho platí je vaše nelichotivá vizitka.

P. Boublíková 15.3.2011 10:07

Re: Odcházení

Vy myslím nakonec dojdete k tomu, že nikdo nemá vlastní peníze a že je všechno všech.

V tom případě už je tedy otázka financování Havlova filmu opravdu bezpředmětná:-)

Vzhledem k tomu, že jsem nikdy žádný film nenatočila, bych si opravdu netroufla hodnotit umělecké kvality jakéhokoliv filmu. Jestli nerozumíte tomu - že pokud byl Havlův film natočen za peníze, které mu někdo daroval - tak je nám všem po celém filmu dočista kulový, je mi líto...

O. Kadlec 15.3.2011 10:42

Re: Odcházení

Já tom u rozumím. Racionálně. Proto jsem napsal, že je to postoj jakéhosi neandrtálce. Kulturního barbara.

"nikdo nemá vlastní peníze" - to je docela přesný, i když tomu nerozumíte. Ale vezměte prosím do ruky libovolnou bankovku a čtěte co je na ní psáno. Z textů, které tam jsou, vyplývá, že "to" není vaše. Česká republika (to je prosim osoba) vymyslela, že můžete vydělávat tyto peníze a jimi platit, a Česká národní banka (to je taky osoba) ve službách zmíněné republiky zajistila abyste to mohla prakticky používat. Peníze jsou pak vaše vlastnictví pouze po dobu, po kterou jimi disponujete. Něco prodáte - dostanete peníze, něco koupíte - odevzdáte peníze. V každém okamžiku máte pouze tolik peněz kolik právě máte. A protože česká republika vám umožnila s tímto zařízením zacházet, musíte jí každoročně v rozličných formách odevzdávat daně. Rozumějte tomu stejně, jako když užíváte cizí věc a platíte nájem, anebo máte úvěr a platíte úroky. Máte peníze a PLATÍTE ZA NĚ daněmi.

My můžeme pěstovat na poli česenek, můžeme šít šaty nebo programovat, ale vy ani já nemůžeme vyrobit peníze a dát je do oběhu, aby měly CENU. To umí jen STÁT.

osobně mi přijde legrační, že lidé kteří tyto základní věci nejsou schopni pochopit, si dnes říkají pravičáci. To je jedna jazykových absurdit. Ale je to tak, no, člověk s reziduem autentického pravicového smýšlení aby se na Psu styděl k tomu vůbec přihlásit.

R. Langer 15.3.2011 13:23

Re: Odcházení

To jsou ale kidy... :-P

O. Malstoka 15.3.2011 6:56

Klaus má opět pravdu

Nejsem fandou prezidenta, ale musím se přidat k názoru, že Ústavní soud si hraje na třetí komoru, a navíc chce vykládat něco co vůbec by nemělo být jeho posláním. Posledním rozsudkem, který vynesl usnesení v podobě "nahé - oblečené" s převahou jednoho hlasu, jasně ukazuje, že se jedná o politickém rozhodnutí, které US v zásadě nepřísluší. Buď byl a Ústava porušena nebo ne. Na druhou stranu co může člověk čekat od p. Rychetského (bývalého člena KSČ, ČSSD).

V. Hajková 15.3.2011 7:14

Re: Klaus má opět pravdu

Souhlasím.  Včera v událostech  a komentářích  jsem  poslouchala vyjádření  k rozsudku US  od   docenta JUDr  Kysely-  jednoho z nejlepších vysokoškolských  učitelu práva  na  UK!  Též jako  o jeden hlas méně  soudcu US-  nesouhlasil s  rozsudkem , že byla porušena  Ustava  země!  A připomínám-  jak je možné, že  nikdo ani nemukl, když FIŠEROVA  vláda  projednávala pod  nátlakem  ODBORU  ve stejném  řízení  zachování  pitomých stravenek!!!

I. Schlägel 15.3.2011 7:48

Re: Klaus má opět pravdu

Zeptejte se pana Polanského.

E. Dadák 15.3.2011 7:59

Re: Klaus má opět pravdu

Jsem fandou pana prezidenta, ale jinak s článkem naprostý souhlas.