18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

Lidský rozměr

Události takzvané dějinné jsou vytvářené lidmi. V despociích závislých na jednom člověku se projevuje lidský rozměr víc než ve státech demokratických. Tam je rozhodovací proces jaksi rozředěný, rozložený do prostoru a času, distribuovaný do většího počtu osob.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Láníček 15.8.2014 16:48

A Jílku, když tak všechno víte,

a zásadně jen nejlépe, už jste se dopátral, kdo jak zbrojí a kolik za to utrácí, resp. kdo a za kolik těch zbraní vyváží a prodává? Když jsem se vás ptal, kde všichni berou ty zbraně, když se tak hojně ve světě bojuje. A nesnažte se tady zas šermovat HDP, za to se zbraně nenakupují. Za zbraně buď utratím 600 miliard dolarů, nebo 40 miliard dolarů. A buď jich vyvezu a prodám trojnásobek než zbytek světa dohromady, nebo je to trochu jinak. A podle čeho se posuzuje ta imperialistická agresivita někoho, to bych také rád věděl. A třeba byste sem mohl hodit i přehled o počtu vojenských základen, kde jsou a podobně. Že bychom si to všechno nějak přebrali.

J. Boleslav 15.8.2014 16:54

Re: A Jílku, když tak všechno víte,

Vycházíte z mylného předpokladu, že lze ivany srovnávat s USA. Bipolární rozdělení světa už dávno skončilo. Za to, že amíci dělají světového četníka, aby si kdejaký gauner nemohl beztrestně pískat jako v poslední době KGBácká swině, jim patří velký dík všech zastánců svobody a demokracie ve světě.

O. Slavík 15.8.2014 16:57

Re: A Jílku, když tak všechno víte,

Asi tak !!!!

E. Heusinger 15.8.2014 17:08

Re: A Jílku, když tak všechno víte,

A kdo bude chránit svět před četníkem až četník zmagoří?

J. Slanina 15.8.2014 17:14

Re: A Jílku, když tak všechno víte,

Nu, zavře se do Beřkovic jako tebe, Šoustale.

M. Varadinková 15.8.2014 17:15

Re: A Jílku, když tak všechno víte,

Bohužel už zmagořil.

J. Boleslav 15.8.2014 16:48

Tak mně napadlo

jestli ta rusácká humanitární kolona není spíš kolona pátá. Nic bych za to nedal, že je.

J. Tolman 15.8.2014 16:47

Ukrajinská armáda zahájila operaci v Doněcku a Luhansku

Ukrajinská armáda dnes oznámila, že zahájila osvobozovací boje v Doněcku a Luhansku. Podle mluvčího protiteroristické operace Andrije Lysenka byla dokončena příprava likvidace separatistů. Zahájená operace ale podle něj neskončí v řádu jednoho nebo dvou dnů.

Snad ten humanitární materiál stačí distribuovat.

E. Heusinger 15.8.2014 17:09

Re: Ukrajinská armáda zahájila operaci v Doněcku a Luhansku

Co přesně znamená "likvidace separatistů"?

J. Tolman 15.8.2014 16:45

Peníze pasažérů zmizelého malajsijského boeingu

Peníze pasažérů zmizelého malajsijského boeingu vybírala bankovní úřednice

Kvůli výběru 111 000 malajsijských ringgitů (zhruba 725 000 korun) z účtů tří pasažérů zmizelého Boeingu 777 Malaysia Airlines zatkla malajsijská policie bankovní úřednici a jejího manžela. Informovala o tom v pátek agentura DPA.

J. Láníček 15.8.2014 16:33

O jednom jsem přesvědčen

a nikdo mi to nevymluví. Když poslouchám řeči a znám názory nejen některých zdejších neokomsomolců, jsem na sto procent přesvědčen, že mít oni ty možnosti co komunisti v padesátých a pozdějších letech, budou mnohem horší než ti komunisti. Viděl jsem to v roce 1989, tedy v "nové době" - v porovnání s padesátými lety. Čím připosranější slouha komunistického režimu, tím větší geroj po sametovce. Aby ukázali, jací jsou hrdinové, chtěli hned horlivě věšet komunisty. U nás byli takoví geroji dva. Nikdo o nich do té doby neslyšel, drželi hubu a krok, aby nikdo ani neslyšel, že vůbec dýchají, po revoluci okamžitě běhali po ulici a hrdinsky vyřvávali, ať si komunističtí funkcionáři vyberou, na kterém kandelábru chtějí viset. A kdo se je snažil zklidnit, byl bolševik a estébák. Něco podobného jako tady. Když takové kretény začali pak tahat do OF, dal jsem novým "soudruhům" rychle sbohem a s revolucí jsem byl vyrovnán jako s náboženstvím.

J. Slanina 15.8.2014 16:36

Re: O jednom jsem přesvědčen

Ano, lžidimitriji. Když jsi poznal, že se žádné věšení konat nebude, rychle jsi zase rekonvertoval ke své původní bolševické víře, viď?

J. Boleslav 15.8.2014 16:45

Re: O jednom jsem přesvědčen

Vaše srovnání je zcela nesmyslné. Kolik komančů bylo u nás po 89 pověšeno, a že by si to pár největších swiní jistě zasloužilo? Kolik jich zastřelili pohraničníci při jejich útěku na východ? Kolik lidí zařvalo nebo ztratilo zdraví ve vězeních, kolik jich emigrovalo na východ? Kolik lidí přišlo o svůj právoplatný majetek? Atd. atd. Už těch Vašich propagandistických keců nechejte.

P. Novák 15.8.2014 16:18

Láníčku,

nekecejte. Vás nejvíce dojímá váše charitativní povaha.

J. Slanina 15.8.2014 16:23

Re: Láníčku,

Jó, to von zase jó, lžidimitrij, to je charita sama. Ten zaslzí i nad opuštěnou kočkou.

Autor: J. Láníček Datum: 23.10.2011 17:10

Tak blb Tesařík mě tady nazývá lumpem, který je ochoten si vymyslet cokoliv, přizvukuje mu dvojnásobný blb Slanina. Tak mě to nasralo, že jsem to šel říct manželce (o tom, že jsme ještě nedali na charitu ani korunu). Ta mi v první řadě vynadala, že jsem vůbec ochoten diskutovat s takovými debily jako jsou ti dva, pak mi řekla, na co posledně posílala peníze (je to nějaký týden). Na Konto Bariéry 250 korun, stejně tolik na Fond ohrožených dětí, před tím 1000 korun na Sdružení Azylek u Ludmily ve Velkých Pavlovicích na Břeclavsku, protože si někde v novinách přečetla, že nějaká paní se stará o opuštěná zvířata ve vlastním domě za své vlastní peníze a město jí na tuto bohulibou činnost nechce přispívat.

J. Láníček 15.8.2014 16:17

Povinná četba pro majdance

Materiály WikiLeaks a teď od Snowdena. Ten druhý toho prý má ještě hodně k prostudování a dají se čekat velice zajímavé věci. A když se třeba v Británii studují ty materiály KGB, jak jsem dneska četl, což tak studovat a zveřejňovat materiály z kuchyně CIA. Komentáře k tomu by mohl psát Jílek, ten je pro takové věci nejfundovanější. Ty zatím zveřejněné materiály, to je jen malý vzorek pro představu. Zabrousit tak do těch padesátých let, které pravičáci tak často vzpomínají, to by bylo počteníčko. Žádná tehdejší levárna včetně státních převratů, vražd politiků i obyčejných lidí stojících na "nesprávné straně", se neodehrála bez větší nebo menší účasti CIA. Američani nemuseli dělat špinavou práci, na tu se vždycky někdo našel. Oni měli za úkol především zmanipulovat a rozeštvat.

J. Jílek 15.8.2014 16:25

Re: Povinná četba pro majdance

co takhle vysvětlit své pindy z 15:50, komoušku?

J. Slanina 15.8.2014 16:27

Re: Povinná četba pro majdance

Ty debile, tady se soudruzi vraždili navzájem (zaplať pánbůh) a CIA si do toho nemusela smočit ani malíček. Jó, že to odsrala taky spousta nevinných, to ti už, ty rudý knechte, žíly evidentně netrhá.

J. Láníček 15.8.2014 15:50

Majdanci, i toto jste v PŠM brali?

Já se s vámi chci udobřit, tak se snažím různé věci si prostudovat. Abych se též stal tím nepozorovaně změněným. A možná se ve mně probudí i ty nejnižší pudy, jak to říkal ten americký soudruh. Třeba hodně mě v té vaší čítance zaujalo toto: Za svůj úkol považuji podporu všeho, co povede k lepšímu postavení dětí, starých lidí, žen, nemocných, těžce pracujících, příslušníků národních menšin a vůbec všech občanů, kteří jsou na tom z jakýchkoliv důvodů hůře než ostatní. Všichni chceme republiku, která bude starostlivě pečovat o to, aby zmizely všechny ponižující přehrady mezi různými společenskými vrstvami, republiku, v níž se nebudeme dělit na otroky a pány. Náš stát už by nikdy neměl být přívažkem nebo chudým příbuzným kohokoliv jiného. Jsou lidé, kteří kalí vodu a panikaří, že se bude zdražovat. Dávejte si na ně pozor! Žádné gigantické zdražování nebo dokonce nezaměstnanost, jak to panikáři systematicky šíří, nic takového nepřipravujeme. Již do žádného paktu nepůjdeme .... Už nemůžu pokračovat, pro slzy dojetí nevidím na klávesnici.

J. Jílek 15.8.2014 15:54

Re: Majdanci, i toto jste v PŠM brali?

http://vaclavhavel.cz/showtrans.php?cat=projevy&val=327_projevy.html&typ=HTML

zkuste zde najít slovo "paktu" a vysvětlete

J. Jílek 15.8.2014 15:56

Re: Majdanci, i toto jste v PŠM brali?

http://vaclavhavel.cz/showtrans.php?cat=projevy&val=327_projevy.html&typ=HTML

zkuste zde najít slovo "pozor" a vysvětlete

J. Jílek 15.8.2014 15:57

Re: Majdanci, i toto jste v PŠM brali?

http://vaclavhavel.cz/showtrans.php?cat=projevy&val=327_projevy.html&typ=HTML

zkuste zde najít slovo "nezaměstnanost" a vysvětlete

J. Jílek 15.8.2014 15:41

proč je náš komoušek Heusinger tak citlivej na hladomor

Z depeší zveřejněných serverem WikiLeaks vyplývá, že ruský prezident Dmitrij Medveděv upozornil ázerbájdžánského prezidenta Ilhama Alijeva, že když prohlásí hladomor za genocidu, zpochybní Rusko nároky Ázerbájdžánu na Náhorní Karabach

J. Jílek 15.8.2014 15:44

Re: proč je náš komoušek Heusinger tak citlivej na hladomor

Ukrajina: 17 milionů mrtvých za století - počty a důvody násilné smrti obyvatel Ukrajiny ve 20. století dle ruského demografa Vadima Viktoroviče Erlichmana

http://www.horydoly.cz/slovnik/ukrajina-17-milionu-mrtvych-za-stoleti.html

Kolektivizace, hladomor a kanibalismus

1929–1933: 5 200 000 obětí

Stalin vyhlásil program "likvidace kulaků jako třídy" a uskutečnil to tak, že uměle způsobil hladomor, který zhusta vedl ke kanibalismu a to dokonce i v rodinách. Předcházel tomu hladomor 1921-1923 v době banditismu a následoval ho hladomor 1946-1947, kdy Stalin vyvezl z Ukrajiny obilí do satelitních zemí, které chtěl odradit od Marshallova plánu, včetně Československa.

J. Jílek 15.8.2014 15:45

Re: proč je náš komoušek Heusinger tak citlivej na hladomor

Stalinský sovětský teror

1923–1953: 1 670 000 obětí

Tři sta tisíc Ukrajinců bylo z moci úřední popraveno, milion jich zemřelo ve vězení (kam jich bylo odvlečeno pět milionů) a dvě stě tisíc zahynulo během přesunů (dva miliony byly vypovězeny). Kromě Stalina měl největší vinu na hladomoru Nikita Chruščov, dosazený šéf Ukrajinské sovětské republiky a pozdější nástupce Stalina v čele Sovětského svazu.

K. Janyška 15.8.2014 15:47

Re: proč je náš komoušek Heusinger tak citlivej na hladomor

Totéž bylo s Rusy... Dzp.

J. Jílek 15.8.2014 16:31

Re: proč je náš komoušek Heusinger tak citlivej na hladomor

Rusům to zřejmě nevadí...

http://nd06.jxs.cz/560/966/e170b0a453_97460137_o2.jpg

http://rt.com/files/news/23/ab/20/00/cb-1.jpg

J. Václavíková 15.8.2014 15:45

Re: proč je náš komoušek Heusinger tak citlivej na hladomor

:-))))

Tak dvojí metr vadí. Hlavně, že nevadí popírání reality. Např. i Gulag.

J. Jílek 15.8.2014 15:49

Re: proč je náš komoušek Heusinger tak citlivej na hladomor

stejně popírali stejné svině i Katyň

K. Janyška 15.8.2014 15:52

Re: proč je náš komoušek Heusinger tak citlivej na hladomor

Ano, sovětští komunisté jsou svině. Není to však otázka stranické legitimace. Ale 80 leté výchovy k sovětismu... Dzp.