1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Lidovci nechtějí Dienstbiera

Důvod Petra Pitharta k odchodu z prezidentské soutěže je odhadnutelný - nechutenství k politickému obchodu, který je nevyhnutelný (a byl nevyhnutelný i při poslední volbě).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Poklop 19.9.2007 12:48

Re: Čeští komouši by vlastně měli Brežněvovi posmrtně umýt nohy

Před Wonkou,Palachem a Zajícem smekám,ale před Mašínama ani náhodou.O Hučínovi mám smíšené pocity,protože nevím kde je pravda.Je vidět,že jste h....o prožil a podle toho tady denně slintáte bláboly.

Bzuk 19.9.2007 12:47

Jaroušku, Jaroušku - závist není pěkná vlastnost

proč byste těm poslancům a senátorům nepřidal? Není náhodou tak trochu cílem zastupitelské demokracie, aby za lid rozhodovali ti opravdu velmi dobří, ne-li nejlepší? Toho chcete dosáhnout, když je příjem poslance na pouhém trojnásobku průměrného platu nebo spíše dvojnásobku platu v Praze? Jaký je poměr platů zastupitelů a pracujících v EU? neměli bychom spíše než osobní závist používat tento pohled na věc? Současný příjem poslanců je pod platem průměrného manažera. To je správně?

Psí vrah Čumil 19.9.2007 12:47

Re: Čeští komouši by vlastně měli Brežněvovi posmrtně umýt nohy

Sakra sakra, tolik význmaných hrdinů - a duban místo toho na čundru v lese...;-D

Clay Deschamps 19.9.2007 12:47

Re: Jo, Hloupý Žako, allias Žakokot, jer vzteklý vypatlaný kverulant !!! Dzp.

Copak, taky trpis komplexem menecennosti z toho ze jsi byl quasikomunisticky prizdisrac?

Clay Deschamps 19.9.2007 12:46

Re: a ty vzteklý vypatlanec ...

Chapu te bzukopitscho.

Proste nemuzes prekousnot to ze jsem clovek ktery nesdili tvou zbabeleckou minulost ani tvou pracne vytvorenou fabulaci ze jsi vlastne zbabely prizdisrac nebyl.

Popravde receno, v podstate by mi bylo uplne jedno zes byl quasikomunisticke howno kdybys ze sebe nedelal pravy opak.

jarda 19.9.2007 12:46

Re: Re: dochtore :-))

ale to je to neporozumění - Vy to posuzujete jen z toho pohledu, zda jste byl na koni nebo v prachu :-))   ... ono totiž  ti co byli dříve na koni dnes jen vyměnili koně ...

Psí vrah Čumil 19.9.2007 12:45

Re: Re: "A za všechno může americký imperialismus, a v nejhorším studená válka...."

Mohu tedy tohle stanovisko nadále citovat jako vaše. Děkuji.

Clay Deschamps 19.9.2007 12:44

Re: Příteli žakouši

Nejsem tvuj pritel. Nepratelim se s howny ktere nekdo/neco wysere na chodnik. Prekrocim je a upozornim ostatni aby do nich neslapli. Necham je dal smrdet a pockam az je smyje dest.

jarda 19.9.2007 12:44

Re: Re: Bzuku

jo, v pohodě ... jen prostě nemusím ... postarám se o sebe v jakékoliv situaci - prostě věřím si :-))  ... jistěže některé strany jsou mi "ideově" bližší, ale zatím ta jejich ideologie není promítnuta v reálu - takže zase nic ... nejsem pesimista, ale nemám pocit, že se to nějak zlepší v tom smyslu, že strany budou dělat to, co mají v programu ... a ty věčné výmluvy na koaliční partnery - to prostě není můj styl - buď umím a dělám nebo jdu od toho ...

dr Turnovský 19.9.2007 12:44

Re: Re: Re: Re: ano Čumile.....samozřejmě

...zlatý žluny.....a Broukovo rozhodnutí  o dobrovolné abstinenci se nedivím. Všechny nás to postupně čeká ;-)

Pešek 19.9.2007 12:42

Re: Re: Jardo......

Jardo, když chcete brousit do historie, tak bruste pořádně. Mašínové nezačali s úmyslem utéct na západ, ale probudit lidi z letargie a začít bojovat proti bolševikovi. Útěk vyplynul ze situace, kdy byli nahánění komunistickým SNB a jejich přisluhovači. 

oakman 19.9.2007 12:42

Příliš horký brambor pro socana - pravice nemá problém se svým kandidátem, to levice"nemá koně" tak hledá Honzu a slibuje půlkrálovství k tomu.

AndyO 19.9.2007 12:42

Re: Re: Re: ano Čumile.....samozřejmě

víte, s odstupem, z pohledu prince Drsoně- Broukovo označení místního ansáblu jako Pepkové Vyskočové je více než laskavé.

Kajan 19.9.2007 12:41

Jo, Hloupý Žako, allias Žakokot, jer vzteklý vypatlaný kverulant !!! Dzp.

JJ 19.9.2007 12:40

Vacla Paces

ma ty nejlepsi predpoklady. Jmenuje se prece jenom Vaclav.

oakman 19.9.2007 12:40

Příteli žakouši

Ano máš pravdu - jsem vše, co říkáš.......pokud ti to uleví...začínám mít obavu o tvé zažívání. Doba oběda se blíží, žlučí je třeba šetřit.

Dej si kefír, sice budeš prdět, ale uleví se ti.;-)

dr Turnovský 19.9.2007 12:40

Re: "A za všechno může americký imperialismus, a v nejhorším studená válka...."

tak to jsem rád

Císař 19.9.2007 12:40

Ty někomu vyčítej stokrát ohřívanou vystydlou kaši, trumbero!

Pořád tady dokola meleš, Astone, téma výběru kandidátů do již zřejmě ostudné volby hlavy státu (tato země prý údajně zase není schopna vyprodukovat ani jednu vhodnou osobnost, která by nahradila toho morálního mrzáka) a tak zase jednou jedna ideologie si zaslouží vládnout na věčné časy. Jako za komunistů, kdy se tomu říkalo "vedoucí úloha strany ve státě". Že ji tady máme de facto dnes zase Tobě, ostatním novinářům, ba snad ani postkomunistické veřejnosti nevadí.

Neboť o tom to je! Pokud bude mít kohorta zideologizovaných poslanců a senátorů, ochotných bezpodmínečně poslouchat bič svého vůdce (viz Tlustého lapálie kolem jeho cti a vládního batohu), většinu v parlamentu, pak svého Vůdce prosadí, byť by proti němu stál sám Ježíš Kristus. Pak jsou všechny pokusy o změnu zbytečné. A je jedno, jestli ta zbolševizovaná masa má většinu 99,9% nebo 51 %. Neboť o tom to není, i když čím nižší procento, tím větší masážotroků.

A co takhle raději zapřemýšlet nad morálností návrhu senátora ODS Kubery na čtyřnásobné zvýšení platů poslanců a senátorů, aby se vyrovnaly plyaům europoslanců?  V duchu všeobecného šetření prosazovaného Kalouskem a Topolánkem? To není zrada politiky ODS?

dr Turnovský 19.9.2007 12:39

Re: Re: ano Čumile.....samozřejmě

asi za to může globální oteplování, nebo tak něco .....;-)

Bzuk 19.9.2007 12:39

a ty vzteklý vypatlanec ...

dr Turnovský 19.9.2007 12:38

Re: dochtore :-))

pro mne ten třídní boj byl až do roku 89. Neuznávám to ..bylo to trochu lepší...nebylo. Tedy pro někoho asi ano, ale pro mne a moji rodinu ne. Takže chápu, že někdo vzal flintu a šel střílet do ulice politických vězňů. On diktátor by měl počítat s tím, že jeho diktatura někoho nasejří. Takové řeči, že když byli banány je svoboda mne moc neberou.

Bzuk 19.9.2007 12:38

Re: Bzuku

to patříte do té skupiny, co popisuju níže. Nevoliči, voliči pidistran ... Já je nekritizuju, jsem jen jiný. Já vždy chtěl, aby můj hlas měl cenu. A když jsem se toho dočkal, tak ho nehodlám zahazovat a parcelovat stranám, které v parlamentu vůbec nechci!

AndyO 19.9.2007 12:37

Re: ano Čumile.....samozřejmě

že vás to tu ještě baví,doktore8-o

oakman 19.9.2007 12:37

Čeští komouši by vlastně měli Brežněvovi posmrtně umýt nohy

bez něj by stále byli bandou uzurpujících vrahů. Díky němu jsou z nich "lidoví poškození".

Jarda a jemu podobní ukazují ten Pavlovův reflex na "klíčová slova" - jsou jsté termíny, které z nich vyženou automatickou odpověď.

Jednou ze signifikantních reakcí je hysterie kolem jakéhokoliv příkladu nestandardního chování - Mašíni, , Wonka, Palach, Zajíc, Hučín, to všechno jsou/byli  lidé s poněkud zvláštním vyjadřováním, myšlením, životní realitou. Většinu lidí u nás prostě nenapadne, že si svou řeholi nevybrali, že ten režim, který jim poskytoval ten celoživotní pionýrák, plný falešného pocitu rovnosti a veselých zážitků s kolektivním kalením a soudružským sexem - fenomény chování za normalizace - měl j druhou tvář pro ty, kteří byli určeni pro mlýnek na maso.

Bzuk 19.9.2007 12:36

souhlas

každá doba měla jiné podmínky a důvody emigrace, u každého člověka se mohly lišit motivace i daň, kterou musel za emigraci zaplatit a kolik lidí opustit a uvést do nebezpečí dlouhodobého postihu ze strany rudovlády. Odsoudit šmahem emigranty je stejně primitivní jako odsoudit ty, co zůstali, za zbabělost .....

Ty osobní příběhy z mého okolí, které mohu aspoň částečně posoudit, mají něco společného. Ti jedinci neměli příliš silné pouto k rodinám. Nebo jinak - ty důvody proč odejít, byli silnější než to pouto. A to už je zase závislé na době, jak správně píšeš ty. Pro mě emigrace byla aktuální někdy v 2.pol 80. let a to se nechci chlubit, už jsem trochu tušil, že se dočkám ....

čulibrk 19.9.2007 12:34

Re: Re: Re: Jarda tu maluje čerta na zeď a nevšiml si, že to je autoportrét!!

To má bejt VUMLovskej překlad bible? Tam to ,ale není o zrcadle,ale podle SKUTKU poznáte je...Tož,vlku máš pořád hlubokej hlas-to není maminka a my neotevřeme....:-D:-D:-D

jarda 19.9.2007 12:34

Re: tak rozhodně to není "třídní boj"

třídní boj sem přitáhl dochtor :-)) - jen pro pořádek v argumentaci ...

Clay Deschamps 19.9.2007 12:34

Jste skutecne pateticka hovada - hlavne ty oakmane nebo bzuku

Pamatuju si na vas zamlada, queekali jste u piva ze Husak je vul a ze az vas to tu nasere tak prasknete do bot, ale druhej den rano jste pekne zase nabehli do skoly/fabriky/stranicke bunky a poskakovali jak Husak piskal.

Jste neuveritelne fantaskni figurky - zvanite to o emigraci bez toho abyste o tom cokoli vedeli, krome toho co jste si mozna precetli v nejake knizce. Tak je to mimochodem u vas se vsim. Jste bohapusti zvanilove.

Ty jses oakmane k tomu jeste komunista a ty jsi k tomu jeste bzuku perspektivni komunisticky kadr.

:-) 19.9.2007 12:33

Re: Re: Re: Re: Jarda tu maluje čerta na zeď a nevšiml si, že to je autoportrét!!

teda, člověče, jak to děláte?  Za vás píše komentáře Klaus? A bez diktátu? 8-o8-o8-o:-D:-D:-D

Psí vrah Čumil 19.9.2007 12:32

"A za všechno může americký imperialismus, a v nejhorším studená válka...."

To je ovšem váš názor. Já s ním nemám nic společného.