19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

Lidovci a STAN

Ústup lidovců od společného projektu STAn pochopitelně vyvolal nevrlou reakci starostenské strany. V komentářích se objevily i obvyklé hlášky o podlosti lidovců. Reakce Starostů je racionální, ovšem i krok lidovců má rozumné důvody.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Novák 20.7.2017 9:24

Re: Na burkina testu nic překvapivého

Jak jsem už psal, v Austrálii, kde je výrazně zvýšená incidence rakoviny kůže, jednoznačně spojená se slunečním zářením a ozonovou dírou, jsou burkiny preventivní opatření. Viděl jsem fotky Číňanek, které měly oblečené cosi podobného, ale i s obličejovou maskou. Ne kvůli rakovině, ale kvůli opálení - čím bělejší pleť, tím je pro Číňany krásnější. Rozhodně je to zdravější než evropské "zdravé opálení".

A konečně - pro pravověrné, hlavně salafistické muslimy je jedno, zda je žena v burkinách nebo bez - je to stejně nepřípustné, protože burkiny s lycrou obtahují a zvýrazňují její tvary. A to je stejně nepřípustné jako by byla na veřejnosti nahá.

P. Vandas 20.7.2017 9:22

Re: Zážitek pro racionální pohled na svět

Způsob je relevantní a použitelnost a zachování zásadní bezpečnosti je naprosto nulové. :-):-) Co tam máte dalšího? :-):-):-)

I. Mertl 20.7.2017 9:22

Re: Zážitek pro racionální pohled na svět

Nic, díky.

V. Hájková 20.7.2017 9:20

Re: Škoda rozpadu,mohli zmizet z politiky

:-)))))))))))))))))))))))))))

I. Mertl 20.7.2017 9:18

Re: Zážitek pro racionální pohled na svět

Jistě, tam a zpátky, ale s aktivním saldem skoro 3/4 biliónu. Způsob cesty migrantů není relevantní, důležitá je použitelnost a zachování zásadní bezpečnosti.

R. Tesařík 20.7.2017 9:16

Re: Zážitek pro racionální pohled na svět

No a co?

M. Prokop 20.7.2017 9:15

Re: Pojem abrahámovská náboženství je umělý konstrukt...

Já vám ho nezávidím.

J. Anděl 20.7.2017 9:14

Ano, příklad se střevíci, nebo takového jsem měl na mysli.

M. Prokop 20.7.2017 9:12

Re: Zážitek pro racionální pohled na svět

S tím příspěvkem, ano, naše peníze jdou do Brusele a odtamtud zase zpět, když pěkně poprosíme a soudruzi v Bruseli na nás milostivě shlédnou.

Co se Syřana týče, tady na bývalém středisku je Jemenec a Libanonec. Česky umí, žádný problém. Ovšem nepřiskákali teď ilegálně v houfu mlaďasů schopných akorát tak běhat s kalašnikovem. Ani nejsou členy nějakého gangu, viz článek níže.

V. Hájková 20.7.2017 9:09

Re:

Ano souhlasím s tím co píšete! A přemýšlel jste nad tím, čím to je , že jsme takoví jací jsme? Dám vám příklad - na konci 80 let jsem dostala deviz. příslib a byla jsem ve Francii - z toho 4 dny v Paříži - po návratu jediné co moje vzdělané kolegyně zajímalo - jaké byly obchody z modním zbožím - co se nosí :-) Bohužel jsem je musela zklamat - protože ani jeden ochod s tímto zbožím jsem nenavštívila- protože 4 dny v Paříži byly málo na toto užasné město - a to jsem jim ani neřekla, že jsem Paříž prochodila ve střevících které mám doma na přebíhánim k popelnicím - a které jsem si do auta dala pro jejich pohodlnost na řízení auta. :-) Závěr - ani v duchu jsem nemyslela na to, že by mě pařížané sledovali - pro mé střevíce :-))) Vím, že to je vzdálené od burkin ale i to o něčem vypovídá!

M. Prokop 20.7.2017 9:08

Re: Škoda rozpadu,mohli zmizet z politiky

Schodit, to jako chodil po schodech nahoru a dolu?

J. Mrázek 20.7.2017 9:07

Škoda rozpadu,mohli zmizet z politiky

A pokud chcete ztratit trochu důvěry v politiku, je hezký a nekonspirační článek na z vedavec.org s člověkem, co pomáhal schodit "dvojčata" a mluví, protože to má "za pár"....

J. Anděl 20.7.2017 9:03

Plagiátů (a plagiátů předchozích plagiátů) vzniká každou chvíli spousta. Jen pár z nich vůbec získá příznivce, minimum přežije svého zakladatele. I tak mohou být "z rodiny". Holt černá ovce :-)

I. Mertl 20.7.2017 8:57

Zážitek pro racionální pohled na svět

Byl jsem minulý týden na návštěvě v parádní severočeské nemocnici. Náklady na velkorysou rekonstrukci budov byly z 86% hrazeny z příspěvku EU. Vstřícný a usměvavý lékař interny byl Syřan s téměř dokonalou češtinou.

J. Jelínek 20.7.2017 8:54

Vzpomínám

jak jedna žurnalistka nalila do sklenice vodu, aby ukázala nám prosťáčkům, že při mínus patnácti , světe div se, voda přejde do pevného skupenství. A tahleta paní co se producírovala v burkonách je na tom asi podobně, jen použila princip skryté kamery. Voda nezmrzla - tj. nikdo jí nezlynčoval a tak v experimentu pokračovala dále. Jenže to už byl experiment myšlenkový - co by, kdyby a jak to vidím já. Co udělá příště? Zkusí měsíc žít se stovkou na den? Na ulici?

I. Mertl 20.7.2017 8:50

Re: Pojem abrahámovská náboženství je umělý konstrukt...

Není nad jednoduchý pohled na svět, co?

P. Vandas 20.7.2017 8:50

Re: Zklamání majitelů "jediné pravdy" ;-))

Na burkinách mi nevadiní z hlediska estetiky vcelku nic, nicméně jejich demonstrativní nošení na veřejnosti má politikký kontext a ten mi vadí. Je to, jako v době okupace sovětskými vojsky jít na veřejnost v ruské uniformě. :-):-):-)

J. Vlačiha 20.7.2017 8:49

Re: Jaký je v tom rozdíl?

Ptal jsem se na něco jiného.

Kandidátka se starosty podaná za lidovce potřebuje pravděpodobných 5%.

Tatáž kandidátka podaná za koalici potřebuje nepravděpodobných 10%.

Proč na tu druhou variantu STAN tak tlačí?

J. Anděl 20.7.2017 8:47

Na to určitě kouknu, mívá zajímavý pohled na tyto věci.

V. Hájková 20.7.2017 8:47

Re: Na burkina testu nic překvapivého

Zajímavý článek-

F. Navrátil 20.7.2017 8:46

To byla rychlost, jako když si čert přijde pro hříškou duši

Gazdí je pro lidovce spojenec na jedno použití. Dost dobrý na to, aby šaškoval na pražském náměstí kolem strýčka Bradyho, ale ne dost dobrý, aby se stal rovnocenným spojencem. Nabídka, aby byli Gazdíkovi stánkaři jako stafáž na kandidátkách je další podraz. Voliči lidovců je prostě vykroužkují. Doufám jen, že si starosta ze Suché Lozi už uvědomuje, že si s ním Bělobrádek a Herman vytřeli...

J. Anděl 20.7.2017 8:46

Ale je tam i ta druhá část mého příspěvku - co si k tomu ta reportérka sama vytvořila v hlavě. Náš postoj a myšlenky mají velký vliv na naše vnímání reality. A když něco očekáváte, je o něco pravděpodobnější, že budete mít dojem, že se to děje. U fyzikálního experimentu ten vliv není takový, jako v sociální interakci. Na dojem, jak mě asi vnímají ostatní, může mít vliv rozhodující.

P. Vandas 20.7.2017 8:43

Re: Pojem abrahámovská náboženství je umělý konstrukt...

Co se týče blízkosti , tak určitě si byl blíže ranný abrahámův Judaismus s Babylónskými kulty, s kulty Sumerskými a uctívači kultu měsíce, který byl v Uru Chaldejském, domovině Abrahámově místním náboženstvím. Určitě je blíže Abrahámův protojudaismus bližší egyptským Bohům, neb Mojžíš, jak známo vyvedl Izraelce z otroctví egyptského a určitě po vzoru uctívání egyptských bohů vytvořil náboženství Izraelské. Dokonce si troufám tvrdit, že Bůh izraelský se velmi podobá kultu Atona , Boha Re, který zavedl Achnaton a Tutanchamón zrušil. Co se křesťanské ideologie týče, ta má nejspíše kořeny v Persii a to v učení Zarathustrově. Islám vznikl 600let po Kristu a 2000let po Mojžíšovi a je to jen účelový, ubohý a násilí hlásající plagiát bez hlubších kořenů. :-):-):-)

J. Anděl 20.7.2017 8:39

Ano, pokud je někde něco rozšířené, tak to nebudí takovou pozornost. Bílý blonďák v Tibetu před sto lety taky budil pozornost. Možná i dnes.

A. Trick 20.7.2017 8:38

Re: Pojem abrahámovská náboženství je umělý konstrukt...

Pravoslavní nemají celibát. Přesněji kněží. Mniši ano.

O. Uživatel 20.7.2017 8:37

Uživatel požádal o vymazání
P. Vandas 20.7.2017 8:32

Re: Pojem abrahámovská náboženství je umělý konstrukt...

Probůh proč bych měl obhajovat nějaké cancy různých magorů z Církve svaté. V Bibli se nic o děloze nepíše, natož k čemu ji ženy smí, či nesmí použít. Též v Bibli nic o nějakém celibátu není, a pokud vím tak v různých společenstvích křesťanů jsou ženy i kazatelky a biskupky. Že to u Římských katolíků a Pravoslavných je jinak, mne nechává v klidu. :-):-):-)

V. Hájková 20.7.2017 8:29

Re: Na burkina testu nic překvapivého

Víte pane ANDĚLI- kdo tyto plavky vymyslel? Byla to už před delší dobou jedna modní muslimská návrhářka, která žije v Sydney !

Kupodivu - se tyto plavky ujaly i u nemuslimských žen! Takže na ustralských plážích byste těžko odhadoval kdo v těch plavkách je:-)))))))))))))))

Rozdíl mezi námi a australany je pouze v tom , že o tom nepřemýšlejí :-))))))))))))))))))))))

S. Lazárek 20.7.2017 8:17

Re: Zklamání majitelů "jediné pravdy" ;-))

Že by u nás Vietnamci museli místo polévky pho vařit svíčkovou nebo si nechat opravit šikmý oči? Tak tvrdý bych na ně já nebyl.

Mrkněte se někdy v Londýně do čínské čtvrti, nikoho neuráží, ba naopak.

J. Anděl 20.7.2017 8:13

Re: Pojem abrahámovská náboženství je umělý konstrukt...

Asi je to od každého kousek. Asi jsou si svými kořeny blíž, než třeba s hinduismem, ne? Ostatně každá kategorizace jevů je umělý konstrukt. Ba co víc - každé lidské dílo je umělý konstrukt.

I představa podřízeného postavení žen je umělý konstrukt :-)