5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Diskuse k článku

Kupujte jen české banány!

K bojkotu zahraničních výrobků vyzvala instituce i občany sociální demokracie. Měla by ke svému návrhu přidat manuál neboli příručku. Automobil Škoda je český nebo německý?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
libero 15.1.2009 14:30

"Kdo "pípá" jinak, než je právě módní, je nikoli oponent, ale nepřítel a "hnusák" první kategorie: nutno ho umlčet, zadupat, zakázat, zničit... "

Když se vám to Vízku nelíbí, tak to nedělejte, podobně jako by si to mohl odpustit soudruh paroubek, DRáth, Sobotka Hašek a jiní jim podobní.

Pluralitní systém vadí zřejmě jen vám.

Že jste se nepoučil předvádíte denně, to nemusíte zdůrazňovat. Pokud to "my" znamená levičáci, pak souhlasím, čest nečetným vyjímkám.

hulwat 15.1.2009 14:31

Re: Z dějin plyne jediné poučení: Lidé si neberou z dějin poučení!

Soudruh Vízku, tvůj popis bude přesný, když zaměníš slova *některých pisatelů* za Vízek.

Herakleitos 15.1.2009 14:35

Re: Z dějin plyne jediné poučení: Lidé si neberou z dějin poučení!

Nedivte se pane Vízku! Ti o kterých mluvíte, chtějí přehlušit své špatné svědomí z doby před 20 léty. Tenkrát kolaborovali, donášeli na sousedy, cpali děti do pionýra, hlídali zda se vyvěšovaly vlajky, volili kandidátku NF, podepisovali antichartu, byli iniciativní v BSP....atd. Proto tak vyvádějí a věřím, že kdyby takových trotlů bylo více, tak tady máme znovu totalitu!:-)

libero 15.1.2009 14:39

Re: Z dějin plyne jediné poučení: Lidé si neberou z dějin poučení!

Popsal jste se pěkně, ale na jiné to neházejte, to je váš problém.

Malý Aston 15.1.2009 14:44

Re: Z dějin plyne jediné poučení: Lidé si neberou z dějin poučení!

Normální obhajoba komoušů.Měli jste nás vyhnat vidlemi ale Vy jste drželi huby,takže za naši zločineckou vládu můžete Vy a ne My.A tak soudruhu Vízku aby se to neopakovalo vezme vidle a počínaje Filipem a konče Paroubkem Vás nahrneme do Vltavy aby jste nám to za 40 let zase nevyčítali.:-D

hulwat 15.1.2009 14:41

Re: Z dějin plyne jediné poučení: Lidé si neberou z dějin poučení!

Popisuješ svou minulost stejně, jak to dělá Vizek.

westík 15.1.2009 14:43

Re: Z dějin plyne jediné poučení: Lidé si neberou z dějin poučení!

nemusíte nám tady odhalovat svoje" hříchy"z mládí , Herakleite !  Nikdo z nás -byť jste se nám vyzpovídal,  nemáme zmocnění k odpouštění hříchů - nejsouce zástupci Boha na zemi :-/

Snowy White 15.1.2009 17:41

Re: Z dějin plyne jediné poučení: Lidé si neberou z dějin poučení!

rudej fosile, přestaň prskat a táhni už do (Y)

Petr H 15.1.2009 14:20

Kapitalismus - to je férová soutež

není férovou soutěží,když tebe stát trestá za neplnění zákonů typu minimální mzda,8-hodinový pracovní den,détská práce...etc,ale ve stejné chvíli umožňuje přístup na trh firmám,které toto také nedodržují a mají to zvesela na háku.To není kapitalismus,to je šaškárna.

Madoff 15.1.2009 14:22

Re: Kapitalismus - to je férová soutež

a neni k tomu treba ani penize ...

PROKOP BUBEN 15.1.2009 14:24

Re: Kapitalismus - to je férová soutež

Vývoj se nedá zastavit a doby, kdy platil stisk ruky a dané slovo jsou dávno pryč....,...

libero 15.1.2009 14:32

Re: Kapitalismus - to je férová soutež

JKak u koho, vám bych nevěřil ani "berana" s IČem

PROKOP BUBEN 15.1.2009 14:38

Re: Kapitalismus - to je férová soutež

Asi po vaších zkušenostech s kLauskapitalismem založeným na bolševickém právu a morálce a SLOGANEM na rtech - PO NÁS POTOPA.....

libero 15.1.2009 14:45

Re: Kapitalismus - to je férová soutež

Ne, po zkušenostech s momotematickými fanatiky. Obvykle nemají na zaplacení.

hadesxx 15.1.2009 14:25

Re: Kapitalismus - to je férová soutež

To ale právě je jediný možný kapitalismus. Protože je založen na spontánní interakci individualit, z nichž většina jsou sobečtí hajzlové. Pokud očekáváte od kapitalismu něco jiného jste nepoučitelný naiva.

libero 15.1.2009 14:34

Re: Kapitalismus - to je férová soutež

Jo. a v jiných -ismech mají ti hajzlové ještě podstaně větší pole působnosti.

hadesxx 15.1.2009 14:36

Re: Kapitalismus - to je férová soutež

Ti hajzlové si ty systémy vytvářejí na míru. Jen naivové jako vy jim žerou ty -ismy, a nakonec to tak nebo onak odse*ou.

libero 15.1.2009 14:47

Re: Kapitalismus - to je férová soutež

Ano, vytvářejí.

Proto já raději ten kapitalismus, při všech jeho chybách.

Co vy? Z existujícího ......

westík 15.1.2009 14:50

Re: Kapitalismus - to je férová soutež

no, a to si vážně, hade(sxxi) ,myslíte , že za socialismu většina lidí "sobečtí hajzlové" nebyli ??8-o Ó Adonai !

Pavel Kořenský 15.1.2009 14:26

Re: Kapitalismus - to je férová soutež

No, šaškárna, těžko říct. Hlavně je to trik jak udržovat zdání úspěšného sociálního státu a zachovat sociální jistoty.

Když začnete vyrábět boty zpět v EU, bude pár stát 5.000 nebo víc a pracující lid na něj nebude mít. A ti nepracující a žijící na dávkách už na ně nebudou mít tuplem.

hadesxx 15.1.2009 14:29

Re: Kapitalismus - to je férová soutež

To není o sociálních jistotách, ale o zisku dovozců. Na sociální jistoty vám se*re pes, dokud ovšem nepohrozí socky stávkou. Pak Kalous poněkud zacouvá, aby měl klid na vyřizování žádostí svých kamarádů dovozců.

Pavel Kořenský 15.1.2009 14:31

Re: Kapitalismus - to je férová soutež

Ehm, Vy se opravdu domníváte, že v EU by se daly vyrábět boty v ceně 200-400 Kč za pár jako jsou ty asijské ?

hadesxx 15.1.2009 14:32

Re: Kapitalismus - to je férová soutež

Proč bych se to měl domnívat? Jistěže ne. Ale jak to souvisí s tím, co jsem napsal?

Pavel Kořenský 15.1.2009 14:35

Re: Kapitalismus - to je férová soutež

Pak to tedy není o zisku dovozců, ale hlavně o tom, aby byl na trhu dostatek levných výrobků.

A levné výrobky prostě při těch minimálních mzdách a dalších omezeních vyrábět nelze. Proto se výroba stěhovala do Asie a státy EU nemají příliš chuť se tomu levnému dovozu bránit. Kdyby se tomu dovozu bránily, životní úroveň většiny lidí rapidně poklesne a bude po chiméře sociálního státu.

hadesxx 15.1.2009 14:38

Re: Kapitalismus - to je férová soutež

Nemyslím. Primárním cílem výrobců a obchodníků je výhradně zisk - to přeci plyne ze všech momentálně uznávaných ekonomických teorií. Levné výrobky na trhu jsou až druhotná záležitost, a to i pro dnešní "demokratické státy", které jsou dnes jen servisními organizacemi čím dál více globalizovaných výrobců, obchodníků a finančníků.

libero 15.1.2009 14:35

Re: Kapitalismus - to je férová soutež

Co prosím vám vadí na dovozcích? Chcete si jezdit pro kedsky do Číny osobně?

hadesxx 15.1.2009 14:40

Re: Kapitalismus - to je férová soutež

Mně nic. To pan Petr H se rozčiloval. Ale pokud nejste schopen sledovat nit o více než třech příspěvcích, raději se do diskuze nemotejte.

libero 15.1.2009 14:55

Re: Kapitalismus - to je férová soutež

PetrH si stěžoval na něco jiného, což jste zřejmě jako obvykle nepochopil.

Kelner 15.1.2009 16:57

Re: Kapitalismus - to je férová soutež

Lituji, ale pokud nepochopíte co to jsou sociální jistoty, je ztráta času se s Vámi  bavit. Asi nejste schopen pochopit, že kálením na soc. jistoty sám sebe likvidujete. Takhle žvanit můžete na setkání Vašich souvěrců, ale je to cesta k nástupu socdem a komunistů. Platí žij a nech žít.

Větší vlastenec 15.1.2009 14:18

Občani, splňte rozkaz naší moudré Strany!

Naše Strana našla řešení krize. Inu, předvoj dělnické třídy je opravdu moudřejší než celé sbory pravičáckých vědců.  ;-D  Takže, co z toho plyne pro náš lid ? Povinnost splnit rozkazy.

Češi, nekupujte zahraniční výrobky ! Ani jeden jediný ! Nekupujte pomeranče, banány atd. - rostou v cizině ! Nekupujte kávu, čaj - plody musíme dovážet ! Nekupujte benzín a naftu - ropu musíme dovážet ! Okamžitě vypněte své plynové kotle - plyn dovážíme !

Jestli nemáte doma provaz, při nákupu požadujte po prodejci záruku českého původu použitého konopí ! Buďte vlastenci, pověšte se na ryze českém provazu !

>- Vláda ČSSD zaručí návrat socialistických jistot a prosperity ! >-