26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Kubera opět o svobodě

Obavy o osud politické svobody vyjádřil předseda senátu Jaroslav Kubera v novoročním projevu. Od toho dne se zvýšila frekvence drobných, leč jasně cílených útoků proti člověku, který si dovoluje vybočit z linie. V pondělí využil další příležitosti a v podstatě opakoval myšlenky z novoročního projevu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kříž 26.2.2019 8:52

Karol Polák z nebe:

bodaj bysme mali viac takýchto Kuberov...

B. Mráz 26.2.2019 8:49

Znám pana Kubru velmi dobře

a myslím si dvě věci: a/nikdy si nezadal s mafiány - kdysi členy ODS, jinak by mu to v Teplicích už dávno spočítali

b/ má problém s vedením své strany, je totiž konzervativec/v Teplicích říkají škudlil a lakota/, spíš "klausovec" a s liberalismem a láskou současného vedení k EU se nztotožňuje, chce však spíše spojovat a tak v tom zatím trochu lítá..

P. Hlosta 26.2.2019 8:57

Re: Znám pana Kubru velmi dobře

Obtížně se zařazuje do jakési škatulky. Nemyslím si že v tom lítá, jen se špatně uchopuje podstata jeho současné práce. Nestojí za ním plně strana a proto není přesně definovatelný. To si myslím je ale jeho výhoda.

Práce v senátu je ve výsledcích špatně mediálně zobrazovaná, takže se lze nadít, že Kubera bude pro svou "neviditelnost" příště voliči zavržen. Myslím že média jsou mediálně zobrazovaná špatně tuplovaně. ;-)

P. Hlosta 26.2.2019 8:15

Co se svou averzí?

Znám pár lidí, se kterými jsem kamarád, ovšem lišíme se názorem jak na Zemana, Babiše, tak i na Kuberu. Přemýšlel jsem proč mají až takovou averzi k těmto třem politikům. To co jde napříč jejich záporným postojem k těm třem, je způsob vyjadřování těch tří. Ono už je to tak, že provokuje jejich zemitost a každému 'pochopitelný humor bez ohledu na míru inteligence' a provokuje právě ty, co si zakládají na výši nejen svého vzdělání, ale i na výši svého sociálního postavení ve společnosti. Jakoby humor a způsob vyjádření srozumitelný všem, bylo cosi nepatřičného.

Tito pak zdůrazňují mediálně nesené "vady na kráse" u jednotlivě každého z těch tří, protože osobně je pochopitelně nikdy ani nepotkali, ale zdůvodnit se musí ta averze přeci. Já taky musím zavřít oči, když sleduji Zemana a koncentruji se radši na to co říká, než bych vnímal jeho vzhled a pohyby. Stejně tak musím přizpůsobit kvůli objektivitě své vnímání u Babiše. Kubera na mně působí uvolněněji, ale chápu, že nevyhoví svým projevem všem. Ty mediální 'vady na kráse' jsou hodně podstatné pro volby. Kauzy, politická osočení, konkurenční boj politiků - po volbách ale já vítěze vnímám smířlivě a počítám si pro sebe záporné výsledky jeho práce, abych to mohl při dalších volbách použít jako vodítko. Kladné výsledky jeho práce považuji za samozřejmost jeho povinnosti vůči mně jako občanu.

Takže předvolební kampaň nonstop odmítám po volbách. Stejně tak svou možnou osobní averzi, v podstatě neodůvodnitelnou, protože je to reakce na mediální nátěr. Usiluji vlastně neustále u sebe o objektivitu. Zároveň chápu, že ne každý má tohle jako primární potřebu u sebe. To si ale pak musí uvědomit, že většina lidí má potřebu objektivity a podle toho i volby dopadají.

A "není na světě člověk ten, který by vyhověl lidem všem!".

M. Prokop 26.2.2019 8:34

Re: Co se svou averzí?

Podstatný je obsah. Takže i kdyby Zeman a Bureš hovořili hlasem andělským, vypínám. Kubera zatím dobrý.

J. Franke 26.2.2019 9:33

Re: Co se svou averzí?

Nebude to tím, že všichni tři jsou bývalí komouši?

J. Sýkora 26.2.2019 8:03

Proč by to nemělo vyjít Kuberovi?

No třeba proto, že jeho segment voličský segment bohužel často vlastní mozek a pokud chce vytěžovat segment bezmozků, tak tam už je neskutečná konkurence.

M. Prokop 26.2.2019 8:35

Re: Proč by to nemělo vyjít Kuberovi?

Mimo to, zatím kandidovat nechtěl.

M. Zikmund 26.2.2019 7:52

Na ČT ani zmínka

Však taky hlavní mediální jednotka nastupující "liberálně demokratické" totality, tedy ČT, si ve svých včerejších hlavních zprávách nenašla ani vteřinu pro informaci o projevu druhé hlavy ČR k výročí komunistického puče, v kterém varoval před přiškrcováním politické svobody. Zato se deset munit věnovala seriálu Most, což jak jistě uznáte je veledůležité téma. Asi novodobí soudruzi v ČT správně tuší, že ta slova mířila i na ně.

J. Sýkora 26.2.2019 8:06

Re: Na ČT ani zmínka

Přemýšlím jak ve státě vedeném stbáckým oligarchou, kgbáckým prezidentem shlížícím se v čínské totalitě, s vládou drženou starostalinisty z KSČ a Kuberou v Senátu, ve státě ve kterém rozhodující média vlastní spřátelení oligarchové, odkud se tam jenom ta "liberálně demokratická totalita" furt jenom bere.

:DDD

S. Donát 26.2.2019 8:13

Re: Na ČT ani zmínka

"kgbáckým prezidentem"? Utekla mi nějaká novinka?

T. Kohout 26.2.2019 8:36

Re: Na ČT ani zmínka

No přece "to je blbý, to se bude líbit". Někteří lidé, ve své fanatické zamanutosti, jsou nesmírně kreativní. Vymýšlet si nesmysly patří k symptomatickém koloritu dnešní doby.

S. Donát 26.2.2019 8:38

Re: Na ČT ani zmínka

A jak se těm vlastním nesmyslům ještě umí zasmát. :)

M. Zikmund 26.2.2019 8:39

Re: Na ČT ani zmínka

Kteráže média jsou ta rozhodující, protože mají největší sledovanost? No z pohledu politické masáže asi jednoznačně ČT, následované ČRo , protože Nova, Prima a soukromé rozhlasové stanice se raději drží stranou a Barandov má nízkou sledovanost. Ale máte pravdu, že ČT i ČRo ve skutečnosti vlastní spřátelení oligarchové, na tom se shodneme. Jen ta jména asi budou jiná.

M. Prokop 26.2.2019 8:39

Re: Na ČT ani zmínka

Přesnější název by asi byl politicky korektní multikulturalismus s hypertrofovanými právy všemožných menšin. Odkud? Dílem z EU a podobných organizací, viz třeba Istanbulská úmluva nebo pakt o migraci, dílem z univerzit a jejich humanitních produktů, použitelných jen do neziskovek a státní správy - viz třeba Marksová nebo Maláčová.

M. Moravcová 26.2.2019 8:39

Re: Na ČT ani zmínka

To máte blbý, jak to můžete vydržet?

V. Kotas 26.2.2019 8:06

Re: Na ČT ani zmínka

Věřme, že účtování se současnou ČT letos začne.

J. Fridrich 26.2.2019 7:48

Sláva, čuník Kim dorazil do Vietnamu - " Kim přijel do

Sláva, čuník Kim dorazil do Vietnamu - " Kim přijel do Vietnamu, ve vlaku strávil tři dny. " - Je zajímavé, jak se ti komunističtí diktátoři bojí o své životy létáním letadly. Měl to tak i Stalin - na Jaltskou konferenci musel obtížně přijet přes celý svět tehdy již velmi nemocný president USA Franklin Delano Roosevelt..

I. Kellner 26.2.2019 7:57

Re: Sláva, čuník Kim dorazil do Vietnamu - " Kim přijel do

Jaký je základní rozdíl mezi ukopaným Kaddáfím, pověšeným Saddámem, a profackovaným Noriegou na jedné straně, a Kimem na druhé?

(opravdu, tak je to jednoduché).

T. Kohout 26.2.2019 8:38

Re: Sláva, čuník Kim dorazil do Vietnamu - " Kim přijel do

Zkusím: vlastnictví jaderných bomb?

I. Kellner 26.2.2019 8:40

Re: Sláva, čuník Kim dorazil do Vietnamu - " Kim přijel do

!

To ovšem staví Kima do choulostivé situace - jakmile to vlastnictví omezí, dopadne stejně.. -)

M. Prokop 26.2.2019 8:42

Re: Sláva, čuník Kim dorazil do Vietnamu - " Kim přijel do

Každý podobný diktátor "jede na tygru".

S. Lazárek 26.2.2019 9:10

Re: Sláva, čuník Kim dorazil do Vietnamu - " Kim přijel do

"Koho se mnozí bojí, musí se mnoha bát".

Publilius Syrus.

T. Kohout 26.2.2019 8:49

Re: Sláva, čuník Kim dorazil do Vietnamu - " Kim přijel do

přesně. Nebude až tak blbý, aby to nevěděl.

M. Prokop 26.2.2019 8:41

Re: Sláva, čuník Kim dorazil do Vietnamu - " Kim přijel do

Jejich poddaní.

I. Kellner 26.2.2019 8:46

Re: Sláva, čuník Kim dorazil do Vietnamu - " Kim přijel do

Špatně.

M. Prokop 26.2.2019 8:57

Re: Sláva, čuník Kim dorazil do Vietnamu - " Kim přijel do

Jo, mají se špatně. Problém je, když si to uvědomí - viz Venezuela.

J. Fridrich 26.2.2019 9:21

Re: Sláva, čuník Kim dorazil do Vietnamu - " Kim přijel do

Žádný - jsou to darebáci..

V. Kotas 26.2.2019 8:08

Re: Sláva, čuník Kim dorazil do Vietnamu - " Kim přijel do

Co děláš tady, jak to, že tam nejsi někde s mávátkem ?

J. Fridrich 26.2.2019 9:19

Re: Sláva, čuník Kim dorazil do Vietnamu - " Kim přijel do

Držíš mně místo mezi vítači vedle sebe ? Poznám tě snadno, ty budeš mít velkou vlajku KLDR a v druhé ruce portrét Kima - je to tak, že ?