5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Diskuse k článku

Kremelská výzva

Kreml vyzval západní státy ke spolupráci v boji proti Islámskému státu. Nalezení společné hrozby by mohlo být nadějí k obnovení důvěry a snad i opravdu spolupráce, ovšem i sám začátek je v nedohlednu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 5.8.2015 14:52

Re: Jejich Alláh i můj Bůh jedno jsou.

Ano, připustil a zase připustí. Připustil to i u Ježíše, a to mu výslovně řekl, že jestli to není úplně nutné, že by celkem bral jiný osud.

Mohl se Ábel bránit tak, aby se pak sám nestal tím Kainem? Pokud ano a neudělal to, byl asi holt trouba. No neměl zkušenosti, co máme my. Pokud ne - byla by to výhra? Pravda, mohlo pak všechno dopadnout jinak, to jo :-)

F. Šimek 5.8.2015 14:52

Re: Jejich Alláh i můj Bůh jedno jsou.

Pavle-i já věřím v boha. Jenže Alláh nejni můj bůh ! Můj bůh je Ježíš Kristus. Oni náma pohrdají. Mají jinou kulturu a jiný vychování. Mnoho jich utíká před zákonem, ale kde berou peníze pro překupníky ? Takový chudáci přeci nemůžou ani umět jezdit na kole za nejmíň 20 000kč a navíc ovládat tablet....pokud na to kouká-náš Kristus, tak to přeci...:-(

M. Prokop 5.8.2015 14:51

Re: Kdo vydělává na záchranných plánech

Macháček je Hujer jak z praku.

A co se týče bank, Němci v Řecku nebyli zdaleka tak namočeni jako Frantíci.

Z. Baldova 5.8.2015 14:51

Re: Paní Václavíková - jste prý jedno ucho/oko

Mrazka neznate? To nejvetsi hnup zde na foru rikaji mu Pepek Vyskoc   a s tim Donatem  jsem se nesekla to je taky vul :):)

K. Janyška 5.8.2015 14:51

Re: Jejich Alláh i můj Bůh jedno jsou.

Osvětim je také plodem vašich náboženských válek... Dzp.

O. Uživatel 5.8.2015 14:50

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 5.8.2015 14:50

Re: Jejich Alláh i můj Bůh jedno jsou.

Jo, to bylo v nějaké písni roku 1968 či 1969: "On Ábel mohl tu dlouho žít, jen kdyby neměl bratra!"

J. Anděl 5.8.2015 14:49

Re: Paní Václavíková - jste prý jedno ucho/oko

Myslím, že hláška o uchu a oku padla v souvislosti s bagatelizací zločinů IS.

K. Janyška 5.8.2015 14:47

Re: Jejich Alláh i můj Bůh jedno jsou.

Babiččiny pohádky ? To je nízké a příšerné... Dzp.

S. Netzer 5.8.2015 14:47

Re: Tak jdem na to

Nevím, proč si myslíte že by mně to mohlo zajímat.

M. Ilsner 5.8.2015 14:45

Re: a bonbónek nakonec

Bohužel, někdy se mně jeví jako UI, oni jsou tak blbí i zadarmo!

P. Vandas 5.8.2015 14:41

Jejich Alláh i můj Bůh jedno jsou.

Dokonce Kain i Ábel pálili oběť zápalnou jednomu a témuž Bohu. A protože nemíním bez odporu sdílet osud Ábele, tak si připomínám, jak to probíhalo. Co bylo platné Ábelovi, že na jeho  konání shlížel Bůh s uspokojením, když připustil aby jej Kain zabil. :-):-)

O. Uživatel 5.8.2015 14:37

Uživatel požádal o vymazání
P. Boublíková 5.8.2015 14:35

Re: a bonbónek nakonec

Pořad ti stejní majdanisti, nepoucitelni. Je to marný.

O. Kadlec 5.8.2015 14:34

Re: Paní Václavíková - jste prý jedno ucho/oko

Ty jsi hlavička! Jak to že ti na krku ještě? To se furt jenom chystá chystá, chystá, a ještě to nezkusili? Tak to ti to asi nehrozí, třeba jsi jen paranoidní.

Hele, Ilsnere, aspoň tak normální jako jsi ty asi budou, ne? Zamysli se....

M. Ilsner 5.8.2015 14:32

a bonbónek nakonec

http://neviditelnypes.lidovky.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A150728_214936_p_cirkus_nef&vlakno=73457299

P. Boublíková 5.8.2015 14:31

Re: Tak jdem na to

Jo a němcům říkám skopcaci, i když správně by se toto označení mělo používat jen pro sudetaky.

J. Matuška 5.8.2015 14:30

Re: Tak jdem na to

Já bych o jednom přínosu věděl. Příští generace by se nemusely namáhat s opalováním, vypadaly by zdravě. Kolik hodin opalováním jsem strávil, ani do vody jsem nemusel. Propocená prkna na Občanské plovárně by o tom mohla vyprávět. :-)

P. Boublíková 5.8.2015 14:29

Re: Tak jdem na to

Myslíte jako ty nositele HIV? Ukrajina je nejpromorenejsi stát Evropy...

M. Ilsner 5.8.2015 14:29

Re: Tak jdem na to

http://neviditelnypes.lidovky.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A150728_214936_p_cirkus_nef&vlakno=73458252

P. Boublíková 5.8.2015 14:28

Re: Tak jdem na to

Vidím, že pan Novák si otloukal prsty zbytečně. Nic než mistrovat ostatní neumite.

J. Matuška 5.8.2015 14:27

Re: Kdo vydělává na záchranných plánech

Zapomněl jsem napsat: kdysi. Nyní jeho komentáře čtu s chutí.

J. Matuška 5.8.2015 14:25

Kdo vydělává na záchranných plánech

...Tím se dostáváme k Řecku. Říká se tomu řecký záchranný program, protože kdyby se to jmenovalo "program na záchranu nezodpovědných německých bankéřů z jejich bláznivého aténského dobrodužství", asi by to nikdo nepodpořil. http://www.lidovky.cz/machacek-kdo-vydelava-na-zachrannych-planech-fml-/monitor-jana-machacka.aspx?c=A150805_134022_monitor-jana-machacka_ELE#utm_source=email&utm_medium=text&utm_campaign=lidovky.directmail

A to jsem toho Macháčka nemohl dočíst do konce. Pochlapil se... Jenom blbci nemění své názory.

M. Ilsner 5.8.2015 14:25

Re: Tak jdem na to

http://neviditelnypes.lidovky.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A150728_214936_p_cirkus_nef&vlakno=73459480

O. Uživatel 5.8.2015 14:24

Uživatel požádal o vymazání
J. Anděl 5.8.2015 14:23

Re: Pokud je někde skutečný nacizmus......

Co podle mě znamená sekulární demokratický stát? Legislativu nezávislou na náboženství, striktní, kompletní a dokonaná naprostá odluka církví od státu a státu od církví. Státní legislativa má vždy a za všech okolností nadřazenou účinnost nad pravidly náboženství, tato ovšem musí být, jak rád píše Kajan, co možná nej"negativnější", tedy eliminovat příkazy, pouze zakazovat obecně škodlivé (aby třeba nenakazovala konkrétní ideologickou výchovu ve škole, například). Tak, aby banálně řečeno chování a jednání jedněch neohrožovalo druhé (a případné ohrožení či újma byly potrestány). Náboženství se musí vejít do vyznačeného prostoru, kde z něj vybočují, musí se daná náboženská organizace na území toho státu buď přizpůsobit (zříci se daného), nebo podstoupit řízení o zákazu. Porušení zákona řešit (trestat) bez ohledu na motivy, ať náboženské nebo jiné.

V rámci vymezeného prostoru pak mohou veřejně (ovšem bez nějaké podpory) hlásat cokoliv, stavět si jakékoliv chrámy (součástí vymezení prostoru je stavební povolení, památkáři atp.), vydávat knihy, natáčet filmy.

Co se týče školního vzdělání, to musí být přímo supersekulární. Povinná (státem vyžadovaná) tedy musí být čistě praktická výuka, naprostá esence a nezbytné minimum. Bez korektnosti, rodinné výchovy, Boha, sexu, ekologie. Pět tříd, naučit se číst, psát, počítat a nelít vodu do kyseliny sírové. S rozšířenou nabídkou dobrovolných předmětů. Stejně supersekulární musí být veřejnoprávní média. Stačil by jeden program TV, jedna rozhlasová stanice. Případně s možností dokoupit další programy.

Takto definovaná sekulárnost musí být v ústavě, nadřazené jednotlivým zákonům, aby nebylo jen tak možné přijímat si zákony, které to pozvolna rozviklají.

Je to jen takové spontánní plácnutí z hlavy. Pasuje tam islám? Nepasuje? Nevím, podle mě ne, ale nevím.

O. Uživatel 5.8.2015 14:23

Uživatel požádal o vymazání
M. Ilsner 5.8.2015 14:22

Re: Tak jdem na to

http://neviditelnypes.lidovky.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A150728_214936_p_cirkus_nef&vlakno=73460131

S. Netzer 5.8.2015 14:21

Re: Tak jdem na to

Moc hezké, jak ta nadčlověčí samice mluví o "Ukroších".

P. Dvořák 5.8.2015 14:21

Re: Co asi může následovat poté, kdy

Plácáte absolutně mimo to, co jsem napsal jako první a na co vy jste klasicky idiotsky reagoval. Přečtěte si ještě jednou, co jsem původně napsal.

Jinak jsme tomu, co vy předvádíte, na vojně říkali "valit pičoviny".