8.7.2024 | Svátek má Nora


Diskuse k článku

Krásný nadhled nad realitou

Aktivity hmyzologa Konvičky nezastaví žádná petice, ani kdyby ji podepsalo tisíc nobelistů, a žádný Konvička nezastaví příval utečenců do Evropy. To je konstatování ve smyslu marnost, nic než marnost jako komentář.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Ilsner 19.8.2015 11:13

Re: Pro p. Slaninu-

Válka s islámem již probíhá léta. Přesněji řečeno, islamisté útočí na Evropu. Snad jste si všiml ....

P. Vandas 19.8.2015 11:11

Re: V tom případě....

Není co vracet. Naopak stát utratil navíc dva biliony, které si na naše hlavy půjčil a tak mu na daních dlužím za 31 členů mé rodiny bratru  4.898 000,-Kč :-):-):-)

K. Vyšata 19.8.2015 11:10

Bylo by laciné ptát se kolik

těch milých imigrantů si vezme na starost každý z petentů. Ale můžeme se ptát, proč státní orgány nepřipravují z prázdných objektů v Praze a Brně záchytné ubytovny pro čekatele na přesun kamkoliv a na azyl?

Nikde nejsou lepší podmínky než v těchto městech, jak ekonomické, tak i velkou částí občanů kterým osud imigrantů není lhostejný. Praha se svým vyspělým zdravotnictvím, malou kriminalitou a velkým počtem policistů, s uměleckou frontou, inteligencí, novinářů, pracovníků neziskových organizací a navíc, což je deviza a příslib odstranění problémů, plné  kladných lidí se srdcem plným pravdy a lásky, to jsou místa pro začleňování cizinců a obohacování jejich kulturou a náboženstvím.

R. John 19.8.2015 11:09

Z vás by byl perfektní bachař v Jáchymově...

jak byste každou ránu pendrekem uměl "výchovně " zdůvodnit...

S. Netzer 19.8.2015 11:09

Re: V tom případě....

Přesně tak.

R. Brzák 19.8.2015 11:08

Re: Pro p. Slaninu-

přinejmenším od bodu b) plný souhlas.

Válka s islámem ale není - zatím probíhá infiltrace islámem a umocňování strachu - a to na obou (či více) stranách konfliktu.

S. Netzer 19.8.2015 11:08

Re: Jsem ochoten přijmout do své rodiny a do svého domova:

Není toto, a podobné hrůzy důvodem, proč Syřané hromadně opouští svou zem?

R. John 19.8.2015 11:07

V tom případě....

ať mě stát vrátí daně co jsem mu nastrkal, zdravotní pojištění, "očištěné" od nákladů, co se mnou měl , což by byla asi setina promile z té částky ...   a já se postarám....

S. Netzer 19.8.2015 11:06

.... a ticho.

J. Slanina 19.8.2015 11:06

Re: Pro p. Slaninu-

Nechci zdržovat, tedy krátce: Souhlasím s vámi.

R. Brzák 19.8.2015 11:05

Re: Jsem ochoten přijmout do své rodiny a do svého domova

Pane Ilsnere, není právě takovýto oponent tím, jenž, pokud diskutuje (což pan Jílek obvykle dělá), si zaslouží dostávat protiargumenty?

A mohu já někoho soudit, nejsem-li sám dokonalým?

L. David 19.8.2015 11:05

Každému velemoudrému vědci i pavědci, který podpisuje výzvu:

"Všem, kdo v Evropě hledají útočiště, by mělo být zajištěno bezpečí a důstojné zacházení" bych bez možnosti odporu vrazil do jeho bytu nejméně jednoho imigranta s příkazem: O tohoto člověka se budeš po všech stránkách starat - živit jej a šatit, učit jej češtinu, vyučíš jej profesi, kterou se dokáže uživit a budeš pečovat o jeho bezpečí a důstojné zacházení až do té doby, dokud se imigrant plně nezačlení do naší společnosti.

A pokud odmítneš, uhradíš státu pokutu jeden milion korun za každou jednotlivou výzvu, kterou podepíšeš a následně vlastní činností nenaplníš!!!

A pokud neuhlídáš imigrantem případně rozvíjenou teroristickou činnost, půjdeš i se svým imigrantem sedět na doživotí !!!

J. Slanina 19.8.2015 11:04

Re: ad. pan Jílek - "...si jen všímám, že kážete vodu...

Nu on mamlas občas zapomíná na mnohem základnější lidské potřeby. Pak to tady vypadá jak to vypadá.

P. Vandas 19.8.2015 11:04

Re: Jsem ochoten přijmout do své rodiny a do svého domova:

http://zpravy.idnes.cz/vrazda-archeologa-v-palmyre-dpo-/zahranicni.aspx?c=A150819_092128_zahranicni_mlb

H. Balzám 19.8.2015 11:03

Pro p. Slaninu-

Samozřejmě že jsou lidé, kteří ví, co s tím. Jen je potřeba si uvědomit, co se vlastně děje. a)válka s islámem je realita, ať se to někomu líbí, nebo ne b)tím, že extrahujeme z oblasti Afriky co nejvíce mladých a práceschopných jedinců, nikomu nepomůžeme, rozhodně ne starcům a dětem, kteří tam po nich zůstali. Ten problém je tam, ne tady a tam se taky musí řešit, v Evropě žádné řešení netřeba. To jen duševně neurovnaní jedinci furt něco blábolí o kulturním obohacení Evropy, o tom, že při nezaměstnanosti zhruba desetiny práceschopné populace potřebujeme někoho, kdo by pracoval, o tom, jak Evropa vymírá... No nic, protože diskusi opět ovládla špína, považoval bych další setrvávání za zbytečně ztracený čas, radši jdu do práce...

M. Ilsner 19.8.2015 11:03

Re: ad. pan Jílek - "...si jen všímám, že kážete vodu...

Kdybys aspoň chytře mlčel, debile.

J. Slanina 19.8.2015 11:03

Re: Tomuhle by mělo být zajištěno....

Ale to je právě ten fór, že takovýmto individuím bylo umožněno se usadit v Británii už dříve. Nádherný příklad pro ty dnešní.

R. Brzák 19.8.2015 11:01

Re: ad. pan Jílek - "...si jen všímám, že kážete vodu...

Právě jste mne svou bojovností rozesmál! Tleskám a povzbuzuji! Jen Vás prosím, aby jste ve svém nadšení, které bez nadsázky obdivuji, nezapomínal také na základní lidské potřeby. A jednou z nich je i pocit sdílení s druhými lidmi...

M. Ilsner 19.8.2015 11:01

Re: Jsem ochoten přijmout do své rodiny a do svého domova

Pane Brzáku, jste si vědom, že diskutujete s hádavou a urážející osobou, která ze sebe dělá lidumila?

P. Vandas 19.8.2015 11:00

Jsem ochoten přijmout do své rodiny a do svého domova:

Jsem ochoten přijmout do své rodiny a do svého domova:

Autor: R. Brzák Datum: 19.8.2015 10:15

 To je postoj, kterému rozumím a je i mým postojem. :-):-)

R. Brzák 19.8.2015 10:59

Re: Poslyšte, lidi, neštvěte mě už ! Žádná západní civilizace

Nezlobte se, že budu osobní - a jaká je Vaše mantra, madam?

Nemám-li k názoru žádného protiargumentu a nejsem-li schopen to přiznat, mohu mlčet. Jestliže tak nečiním, zřejmě bude něco dráždivého na onom názoru či jeho šiřiteli, co mi nedovolí jej pustit z hlavy...

S. Netzer 19.8.2015 10:58

Re: Tomuhle by mělo být zajištěno....

Koho ne.

Ptám se ještě jednou: jsou to ti, kteří utíkají před terorem, nebo teroristi, kteří žádají o azyl v EU?

J. Slanina 19.8.2015 10:57

Re: Signatáři neagitují za žádné konkrétní kroky.

Úúúúúúúáááááááááááááááá. Stačí to????

K. Janyška 19.8.2015 10:57

Re: ad. pan Jílek - "...si jen všímám, že kážete vodu...

Vy rudá společenská dohodo, či dokonce smlouvo ! Nic takového neexistuje, jen jen neustále se rozšiřující a zpřesňující SŘLI... Dzp.

J. Jílek 19.8.2015 10:56

Re: Signatáři neagitují za žádné konkrétní kroky.

...jinak se tomu přizpůsobí tržní vztahy politických stran a je konec

K. Janyška 19.8.2015 10:55

Re: Poslyšte, lidi, neštvěte mě už ! Žádná západní civilizace

Pokud neprokáží, že vědí, co to je neustále se rozšiřující a

a upřesňující spontánní řád lidské interakce  a tažný proces vývoje lidstva, civilizace z účinků z obchodu a že umějí posat obého střeva,  jsou to jen hlupci a ne vědci. Jsou to jen lidé lépe vyučení ve svých, mnohdy velmi obskurních a na mylných základech postavených, oborech. Například Sokolové a spol.... Dzp.

J. Slanina 19.8.2015 10:55

Re: Signatáři neagitují za žádné konkrétní kroky.

Máte na mysli evropské vlády? Ano, připadá mi, že vyjadřují pouze na pokračování svá "stanoviska", ale konkrétní rozhodnutí nikde. Zeť minulý týden překračoval maďarsko-srbské hranice. Nikdo z nás prý nemá ani zdání co se tam děje.

R. Brzák 19.8.2015 10:55

ad. pan Jílek - "...si jen všímám, že kážete vodu...

...a pijete víno"

Ne, pane kolego. Platím daně - ač jsem si jist, že jejich uplatnění nemá valného významu, vyjma podpory státního molochu. Takže stejně tak, jako každý občan této země, na romské sirotky přispívám. Ano, raději bych místo toho jednoho nebo dva romské hochy vychovával ke své práci. Ne, nemohu tak učinit, neb Vy první budete se snažit je přede mnou v souladu se státní doktrínou chránit.

Se stavem, jaký je, jsem sice nespokojen, ale v rámci společenské domluvy je respektuji. Ale máte pravdu, měl bych být důslednější - neplatit daně a problémy "svého romského sirotečka" řešit tak,jak je to přirozené - svou osobní cestou na základě své lásky k bližnímu jako k sobě samému. Mým bližním romským sirotečkem ale je ten, kterého ve svém životě poznám - ne ten, který někde uvázl v sociální síti. Protože budete-li spolu se státem po mně či po libovolném svobodném člověku chtít, aby svou solidaritu a soucítění na Vaši direktivu projevil, dosáhnete vždy opaku, pane.

S. Netzer 19.8.2015 10:55

Re: Poslyšte, lidi, neštvěte mě už ! Žádná západní civilizace

Mantra skládá ze 16 slov, která jsou opakováním božských jmen ve vokativu (oslovení). Ráma a Krišna jsou 7. a 8. avatáry (vtělení) boha Višny. Haré může být vokativ od Hari, 650. z 1000 jmen boha Višnu nebo vokativ od Hará, jednoho z jmen Krišnovy družky jménem Radhá, která byla avatarou bohyně Lakšmí (Višnuovy družky či manželky).

M. Ilsner 19.8.2015 10:54

Re: Signatáři neagitují za žádné konkrétní kroky.

Stanoviska jsou k hovnu.